Playstation 5, 2018'de gelebilir

Onur Güner 13.09.2016 - 13:40
İddialar kuvvetli
Sony'nin daha geçen gün Playstation Meeting konferansında tanıttığı Playstation 4 Slim ve Playstation 4 Pro'nun etkisi henüz geçmemiş iken, ortaya atılan bir iddia kafaları karıştırdı. Zira Damian Thong isimli bir analist, Playstation 4, Playstation 4 Pro ve Playstation 4 Slim konsollarının çıkış tarihlerini tahmin ederek isminden sıkça söz ettirmişti. Şimdi de Damian Thong, Playstation 5'in çıkış tarihini açıkladı. Uzun süren analistler yapan ünlü analist, Twitter üzerinden bazı açıklamalarda bulundu.

Playstation 5, 2018'de gelebilir
Yapılan açıklamada, ''Nintendo firmasının yeni konsolu Nintendo NX, içinde bulunduğumuz Eylül ayın sonlarına doğru tanıtılacak. Sony firmasının yeni jenerasyon konsolu Playstation 5 ise 2018 yılının 2. yarısında piyasaya sürülecek.'' denildi. Bu iddiaların sahibinin ünlü analist Thong'un olması ve Playstation 4 konsolunun 2018 yılında 5. yaşını kutlayacak olması, bu iddiaları güçlendiriyor. Bu açıklamanın ardından ise konsol oyuncuları sinirlenmiş durumdalar. Eğer bu söylentiler doğru ise, 5 yılda 3 tane yeni Playstation konsolu çıkmış olacak ve bundan dolayı da oyuncular Sony firmasına ateş püskürüyor. Konsol piyasasında ne tür gelişmeler olacak bekleyip göreceğiz.
Yorumlar 199
MK Okuru
MK Okuru 21.11.2024 18:03
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 14.09.2016 00:54
2019'da bekliyorum ben yeni makineyi. 2019 yılının sonbahar aylarında diğer konsollar gibi çıkışını gerçekleştirecektir. Bu pro ile 3 yıl devam edecektir sony. Scorpio ile 2 sene boyunca ps4 pro karşında güçlü olacak xbox. Ardından bu 2 senelik saltanatın ardından sony ps5 ile birlikte, belkide son kez bir konsol piyasaya sürecektir. Zaten playstation'un planı açık. Ne mevcut kullanıcıları üzelim, ne de çağın gerisinde kalan makinelerle oyunlarda zulüm çektirmeyelim. Ayrıca firmaya girecek tatlı parayıda hesaba katmak lazım. Sony elinde kalan ve ona tek ciddi gelir sağlayan bir departmanı çok kolay harcamayacaklardır. Hata yapma lüksleride yok. Kullanıcı kaybederlerse biterler. O yüzden scorpio kadar güçlü makine sürüp o riske giremezlerdi. Zaten girmedilerde. Ama microsoft öyle değil. Adamlar rahat yani. Rakamlar onlar için çok bir şey ifade etmiyor. Onlar sadece kazandığı paraya bakıyor. Ama sony kullanıcı kaybedemez. Böyle bir lüksü yok. O yüzden ps5 için 3 sene daha veriyorum. Daha doğrusu şunun şurasında nerdeyse 2017 oldu. Tam 3 sene sonra yani 2019 yılı sonbaharında çıkmasını daha olası görüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 23.09.2016 18:27
20:13, ne diyorsan niye kabul edilmek zorunda olsun ki? 2400 yorumun rakamını kafadan atarak 2500 yapıp yorumlarının beğenme sayısını kenine göre abarttığın için mi kabul edilecek ne söylediğin? Yazdığın 10 kelime veya rakamdan 8'i sallama zaten. Git işine ya!
ultrAslan
ultrAslan 22.09.2016 20:13
MK Okuru, 21.09.2016 22:17
MK Okuru, 21.09.2016 22:27 
Kullanıcı profilime girersen kaç bin tane yorumum olduğunu görürsün. Ayrıca sana yalan borcum yok benim. Ne yorum attığımı veya kaç tanesinin silindiğini biliyorum. Eğer bana inanmıyorsan yapacağını sana söyleyeyim; gideceksin mektup2@merlininkazani.com ile iletişime geçip tabi eğer yardımcı olabiliyorlarsa benim kaç tane yorumumun olumlu görüş aldığını kaç tanesinin silindiğini öğrenebilirsin. Ha eğer yapmayacaksan ne diyorsam kabul etmek zorundasın. Ama inanmayacaksan senden bunu yapmanı beklerim. Tabi cesaretin varsa... Ayrıca hala utanmadan mk okuru şeklinde yorum yapıyorsun. Hayırdır korkuyor musun kullanıcı adıyla yorum atmaya. Yani cesaretin yoksa bilelim...

daywalker, 21.09.2016 23:47
Önce ağzını topla aslanım. Senin yaşın umrumda bile değil. Sen hele hiç umrumda değilsin. Ben bu sitede belki senden daha fazla bir süredir vakit geçirmişimdir. Ama sana bunu ispatlamak zorunda da değilim. Benim bu sitedeki konumum belli. Seviye 5 olmuş bir kullanıcıyım. Çok fazla sevmeyenim olduğu gibi benim görüşlerimi benimseyip saygı gösteren insan sayısıda oldukça fazla. Bu sitede aklına gelebilecek ve akılda yer edinmiş tüm kullanıcılarla belli konularda tartıştığımız veya fikir alışverişinde bulunmuşluğumuz vardır. Ama bu kadar seviyesizce konuşanlar yani sen ve senin gibiler bu süreçte oldukça arttı. Sözde 35 yaşında koskoca herifsin ama şu konuşmaya şu üsluba bak. Yazık yani sana allah yardımcın olsun. Ayrıca bana şizofrenik falan demişsin. Aynı senin gibi kalitesiz olan üslubunla bu sitede kararıp gitmiş diğer kullanıcılar gibi sana da iyi şanslar diliyorum...
daywalker
daywalker 21.09.2016 23:47
hahahahaha. Daha diğer yazdığım yorumlarda yok ama şu şizofrenik ve paranoyak yoruma gülmeden edemeyeceğim. ufaklık; diğer anonim arkadaşlar kimdir bilmiyorum inan ki ama ben olmadığım kesin. Benim yaşımı merak ediyorsan söyleyim; 35. Bu siteyi de neredeyse çıktığı günden beri takip ederim. Son zamanlarda senin gibi paralı askerleri gördükçe yorum yazıyorum sadece. Sırf karakter sınırı olmasın diye üye oldum bu konu da merakına gark ediyorsa ufaklık. Hakkaten şimdi sen diyince düşündüm de; o kadar beğeni varsa (ki yok) bunları farklı browserlar açıp kendin yapıyosundur sen kesin:)) cidden ancak paranoyak şizofrenik tavrından belli. Kişi kendinden bilirmiş deyimi vücuda geldi. Gevşek gevşek ahkam kesme; saçma yorumlarına cevap geldiğinde de adam ol efendi gibi güzel yaz. Birinin karşısında konuşamayacağın şeyleri yazım dilinde zikretme; zikredemeyecek hale de gelme. Blog açacakmış bi de kara cahil, hey Allah'ım.
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 22:27
20:01, ha bu arada ben senin yorumlarını saymadım, atma o yüzden ergenler gibi yok benim 2500 yorumum var falan diye. yok efendim 2 yorumun silinmiş, 1000 tanesi en az 2 beğenme.... Nereden bileceğim? Gerçek rakamlarla gel KENDİN İSPATLA yorumlarını ;) (2500 müş de 2 yorum silinmiş de, salla YAVRUM)
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 22:17
20:01, senin yarattığın polemiğin tatlı, diğerlerinin acı polemik olduğunu düşünüyorsan yazık haline. Seninki o kadar tatlı ki bak doyamadık daha karşılıklı yazışıyoruz! Atıyorum, bu siteye 10 yaşında yorum atmaya başladıysan şu an 18 yaşında yetme bir ergen halinde yazıyorsun. Yaşın belli yani ;)
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 20:03
Ha bu arada bu yorumun altında o kadar polemik yaratıldı. Benim ilk attığım yorumda ne vardı da polemik yaratılıyor yorumum altında. Işte sen ve senin gibi art niyetliler o kadar alışmış ki sataşmaya. Okuduğundan bir haber. Onu bile anlamadan polemik yaratıyor. Yazık halinize
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 20:01
MK Okuru, 21.09.2016 16:30
Bu kadar insan haksız sen haklısın derken? Ben burada kullanıcı adıyla olumsuz yorum yazan tek bir kişi görüyorum. Nereden bileyim aynı kişi olmadığını. Ispatlama imkanın var mı? Hayır bana ispatlayamazsın o yüzden boş laf yapma bana. Polemik yaratacaksan benim yorumum altında yaratma. Git nerde istersen orda yarat. Bak ben birisine sataşıyor muyum? Hayır sataşmıyorum gelip bana bulaşıyorlar. Ha bu arada kaç tane yorumumun silindiğini gördün süperzeka şahıs. Benim bu sitede neredeyse 2500 tane yorumum var. Belki 2 tane silinmiştir en fazla. Tabi senin yaşın yetmez belki benim bu sitede yorum atmaya başladığım zamana. O yüzden bilmediğin konulara girme. 2500 yorumun en az 1000 tanesinde 2 üzeri beğenme vardır. Ha içinde silinen 2 yorumum falan var. Peki senin bu siteden banlattığım kaç kullanıcı var onu biliyormusun? Dur tahmin edieyim haberin bile yok. O yüzden bırak silinen 2 yorumumuz olsun. Hesabımız olmasın ;) Umarım açıklayıcı olmuştur
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 16:30
13:03, Bu kadar insan haksız, sen haklısın ha! Amacın belli zaten. Polemik yaratıp EĞLENMEK! Biz sana ''başkasının yorumunun altına yazıyorsun'' demiyoruz. Başlığa attığın ilk yorumu kastediyoruz ki sen anlamamakta ve lafı başka yere çekmekte ısrar ediyorsun. Böyle gidersen daha çok yorumun silinir!
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 13:03
Üzgünüm ama yazdığımı bile anlayamayacak durumdasınız. Kaç defa daha yazacağım bilmiyorum ama polemik yaratacak bir yorumu başkasının yorumu altına yazmıyorum dememe rağmen hala anlayamıyorsunuz. Ama gelip benim yorumum altında hala konuşmaya devam ediyorsunuz. Ve buna daywalker denen şahıs ısrarla devam ediyor. Yahu güzel kardeşim benim yorumum altında polemik yaratma, beni hedef göstererek polemik yaratma. Ben birisini hedef mi gösteriyorum kardeşim. Kendi kendime görüşümü bildiriyorum. Git sende kimseyi hedef göstermeden özgürce görüşünü bildir. Ama bana laf salatası falan yapıyorsun yazamazsın. Ha yazıyorsan eğer ben polemik yapmıyorum sen yapıyorsun diyerek ağlama. Çünkü ben polemik yaratıyor olsam bile bilerek veya bilmeyerek, sizi hedef göstermiyorum. Bakın aylardır hiç bir yorumumda şahıs ismiyle birisine ilk sataşan kişi olmadığımı rahatlıkla görebilirsin. Ha göremiyorsan ağlamayacaksın. Ha gelip ısrarla bana ve yorumlarıma sataşmaya devam edersen benden hala aynı cevabı almaya devam edeceksin. Ama maalesef sen yazılanı anlayabilecek durumda bile değilsin. Ben diyorum ki kimsenin yorumuna sataşıp polemik yaratmıyorum, adam gelip benim yorumum altında polemik yaratıyor ve bana diyor ki; bilmemne haberi altında sende polemik yaratmıştın. Yahu ben birine mi sataştım. Birinin yorumu altında mı polemik yarattım. Ama dediğim gibi bir sonraki yorumun yine sende polemik yaratıyorsun olacak. Sen bunu da anlamayacaksın. Ama olsun bu ülkenin böyle beyinlerede ihtiyacı var. Yoksa kiminle eğleneceğiz ;)
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 00:11
23:06, Belli ki yazdıklarım sana o kadar koymuş ki yine benim sana yazdığımı çalıp bana geri satmaya çalışıyorsun :) ''Demek ki bir şey koyuyor ki cevap yazıyorsun'' tarzı ilk ben sana yazdım zaten 22:28'de. Sen neden tekrar aynı tarz lafı bana satmaya çalışıyorsun? :) Taklitler aslını yaşatır! ;)
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 16:19
21:15, haklısın, ultraslan'ın pek çok polemik yaratan yorumları oldu bu sitede. herkes bilir. hatta silineni bile var, o konuya hiç girmeyelim. Gel gör ki o nahoşa göre bizler polemik yaratıyoruz. Fakat sen merak etme, herkes ultranın polemik yarattığının ve nahoş diline hakim olamadığının farkında.
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 05:43
16:27, ultraslan, sana cevap verenler mi polemik amaçlı yorum atıyor? O yüzden mi senin oyun başlığına attığın ve 15 dislike alan gereksiz, polemik amaçlı futbol içerikli yorumunu sildiler?
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 05:37
ne desek boş sana ultracığım ya! :( başlığa polemik yaratacak cevaplar yazıyorsun sonra da milleti polemik yaratmakla suçluyorsun. ne diyelim sana bilmem ki?
daywalker
daywalker 19.09.2016 21:15
Yorumlarını incele ultra bilmemne. Polemik yarattığın birsürü yorumun var ve evet yaptığın şey tam olarak laf kalabalığı; daha kibar bir izahı yok. "Yavrum" bilmem ne tarzı konuşman da garip. Yanlı yorum yapan ve bunu sanki realiteymiş gibi gösteren kimse tabi ki cevabını vermek hakkım; hakkımız. Sony denen paragöz firmayla ilgili garip yorumların olduğu sürece saçmaladığına dair cevap da alırsın ufaklık.
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2016 18:27
Çok açıklayıcı oldu teşekkürler ultrAslan
ultrAslan
ultrAslan 19.09.2016 13:17
MK Okuru, 18.09.2016 23:25 
Playstation network, playstation'un sana sunduğu ücretsiz bir servistir. Yani playstation ile ilgili her şeyin olduğu bir şeydir. Tam tanımını yapamıyorum sana ama bu servis ücretsizdir. Senin dijital oyun almanı sağlayan, senin profilini açmanı sağlayan, online oyunlarda bağlandığın sistemin ismidir playstation network. Playtation plus ise sadece online oynayabilmen için ücret ödediğin bir servistir. Yani eğer playtation plus almazsan elindeki oyunları online şekilde oynayamazsın. Bu yüzden plus üyeliği satın almak zorundasın. Ayrıca playstation plus sana her ay 2 tane ücretsiz ps4 oyunu sunar. Ama bu oyunlar genelde çok fazla albenisi olmayan oyunlar olur. Yani plus alma sebebin ücretsiz oyun sahibi olmak olmasın. Online oynayacaksan al. Farklı ve kafana takılan soruların olursa sorabilirsin. Anladığım kadar anlatmaya çalışırım.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 23:25
ultraaslan playstation network almak paralımı playstation network ve psn plus aynımı ps4 acemisiyim de
ultrAslan
ultrAslan 18.09.2016 23:06
MK Okuru, 16.09.2016 22:28 
Yavrum bak ben birisinin yorumunun altına laf salatası yapıyorsun gibi bir yorum yazarsam gel buraya öt. Ben birisinin yorumunun altında polemik yaratmaya çalışıyorsam öt. Düzgünce birisinin yorumuna yorum yazmıyorsam öt. Ben düşüncemi yazdım. Ve hiç kimsenin yorumuna karışmadım. Bana saçma gelen benimde laf salatası yaptığını düşündüğüm hiç bir kimsenin yorumuna yorum atmadım. Peki yorumlarım hala sana koyuyor belli ki gelip buraya polemik yaratıyorsun. Bana cevap vermek zorunda değilsin. Demek ki bir şey koyuyor ki cevap yazıyorsun. Bak benim şu an başkasının yorumunun altında polemik amaçlı yorumum var mı? Ben söyleyeyim yok. Ama senin var. Anladın mı şimdi laflarımın hala koymaya devam ettiği şahıs.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 11:12
Keyfinden çıkarmıyorki o konsolu Xbox One'da Playstation 4'de oyunlar için şimdiden sırıtmaya başladı yetersiz kalıyorlar artık kim isterki 7790 ekran kartı :D 2018 gibi yani GTA 6 için erkenden bir konsol çıkarabilirler yine vasat olmasın biz parasında değiliz bir konsola 2000 vermeye razıyım ben.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 22:28
16:27, o yüzden daywalker'ın yorumuna öttün değil mi? Sen polemik yaratacak konsol düşüncelerini yazarken iyi onlar senin düşünceni beğenmezse kötü ha! Art niyet ha? Senin konsol yazına ne diyelim? Demek ki onların senin hakkındaki düşünceleri sana koyuyor ki geri cevap yazma ihtiyacı hissediyorsun.
ultrAslan
ultrAslan 16.09.2016 16:27
Kime girdiği kime çıktığı ortada sayın "MK" okuru. Ben birisinin yorumuna polemik amaçlı yorum atarsam gelip ötersin buraya. Ama benim yorumuma polemik yaratmak amaçlı yorum atılıyorsa bu art niyettir. O yüzden yorumlarımın kime girdiği kimden çıktığı ortada. Sürekli bir şeyler yazma amacı güdüyorsunuz. Demek ki bir şeyler koyuyor size.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 00:50
22:40, sen düşünceni özgürce yazıyorsun anladık ama senin yorumuna iyi ya da kötü cevap veren veya verebilen birisi bu özgürlük hakkını kullanıp sana cevap veremez mi? iyi ya da kötü cevap verebilir, onun düşüncesi, onun bileceği iş. Fakat onun düşüncesi sana koyuyorsa diyecek yok böyle çemkirirsin.
ultrAslan
ultrAslan 15.09.2016 22:40
daywalker, 14.09.2016 14:46
Güzelim laf salatası yapıyorsam okumazsın olur biter. Düşüncemi özgürce yazıyorum. Niye bu kadar koyuyor sana. Xbox 360 iyiydi evet. Bende 360 kullandım. Tamam ps3 den çok ama çok az daha iyiydi kabul. Ama geçmişle yaşanmaz. Günümüzde sony microsoftun üzerinden geçti. Dağıttı. Bu kadar kör olma. Düzgünce bir tahlil yapmayı öğren önce sen
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 15:00
Bi sus be birader
daywalker
daywalker 14.09.2016 14:46
Ya senin dünyadan haberin yok galiba? Xbox 360 performans ve oyunda dağıttı ps3'ü; altı üstü 2 senedir Xbox'tan başarılı cihazları saçma sapan analiz yaparmışçasına yorum yazıyosun. Yazdıkların da laf salatası boş beleş kelime kirliliği. Hayır sony de çalışıyosan o daha vahim zaten.
Talisca
Talisca 14.09.2016 10:22
"O yüzden scorpio kadar güçlü makine sürüp o riske giremezlerdi" şimdi bu da risk hocam.Pronun kendisi daha büyük risk.2017ye geldik zaten.Adam aldı seneye pro yepyeni konsol. 1 sene sonra ps5 çıktı yada duyuruldu.SÖVERLER =D 5 çıkmasın demiyorum, çıkması risk de demiyorum ama 5 kısa sürede gelicekse pro çıkarmak gereksiz oldu.Benim fikrim güçlü makine çıkarmak değil güçsüz makine çıkarmak riskdir.Zaten hem xbox hem ps4deki hata da buydu.bugün bunun sıkıntısı yaşanıyo.ps4 alan xbox one alan kitle hafiften zaten kazık yedi eski nesile kıyasla..Kimse inkar edemez.Şimdi buna birde pro alan kesim diye yeni bir mağdur kesim eklicek sony. Gereksiz bir hamleymiş pro hamlesi.Xbox cephesine gelirsek xbox one alan adam zaten mağdur.yeni xbox çıkmış çıkmamış :D bişey değişmez açıkcası çünkü o konsol patladı.Yani adamlar geçen yıl scorpio çıkarsa daha iyidi. misal bu yıl 3 milyon kişi xbox one aldıysa en azından 3 milyon yeni mağdur çıkmazdı ortaya.Ne kadar erken okadar iyi =D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 03:11
Yıl 2016, ben hala 2013 den kalma Geforce GTX 780ti ve i7-4770K işlemci kullanıyorum. Performansından hala memnunum ve memnun kalmaya da devam edeceğim. kullandığım gtx 780ti, kendisinden bir yıl sonra çıkan gtx960 ve gtx970 den de iyi performans verdiği bilinir. Neyin kafası la sizdeki konsolcular?
MK Okuru
MK Okuru 23.09.2016 15:37
15:18, masaüstü bilgisayar olduğu için gayet ucuz bir sistem olabilir. O da toplama olduğu için. Artık bu kart ve işlemci zamanına göre ucuz zaten. Çünkü yeni nesil değil ama Directx 12 desteği var en azından. Bu da günümüz kartları için bir artı niteliğinde.
warehouseman
warehouseman 23.09.2016 08:12
Ve halen gtx 780ti sonraki nesil olan ekran kartı gtx 970'ten bile pahalı :)
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 15:18
arkadaşım bahsetigin kartla işlemcinin fiyatı ne kadar
konsol 1499tl
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 09:27
THE LAST OF US 2 Göründü, Elie biraz büyümüş, bir kaç fotoğrafı var.
Neden yayınlamıyorsunuz bu güzel haberi?
Sizden daha aktif olmanızı bekleriz. Dostça.
Kalan Karakter: 300 Gönder
komikaze
komikaze 16.09.2016 23:16
PC masraf gibi lanse edilmesin çünkü son senelerde konsolların teknolojiyi yakalama çabasından defalarca yeni donanımlı konsollar çıkıyor ortaya.Bir kere 3 bin tl ye pc alırsın 4-5 sene seni bir şekilde götürür bir ekran kartı alır 2 yıl daha işlemciyi kurtarırsın.Konsol öyle değil malesef.Ama ikisinide kullanan biri olarak tercihim pc oluyor.Çünkü benim için donanım gelişimi önemli ve de makinenin ömrünü uzatıyor..
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 01:18
nvidianın ve amd nin yeni ekran kartı serisi çıktı ya, sony bu fırsatı kaçırır mı? tabi ki ps5 i yakın zamana çıkaracaklar. (sanıyorum yine amd kart donanımıyla) ps4 pro donanım değişikliği adına başlık uydurması bir saçmalık. ps5 gelene kadar göz boyar, geçer gider böylece. sonynin esas hedefi ps5.
komikaze
komikaze 19.09.2016 13:21
Mesela Ben 95 yılından beri pc kullanıyorum.Bu konuda sana katılıyorum eğer toplama pc yaparsan herzaman uygun oluyor ve aynı zamandada teknoloji üst seviyede.Hazır alınca mutlaka bir parça teknoloji gerisinde kalıyor.Bu parça Genelliklede ekran kartı oluyor.

Konsolun sadece oyun oynama bazlı bir donanımı mevcut.Geliştiremediğin gibi herhangi bir parça ekleyerek faydalanamıyorsun.Sana ne sunuyorlarsa onla sınırlısın.Konsol kötü değil yanlış anlaşılmasın faka bir pc yerini tutması çok zor.
Spider_hip
Spider_hip 17.09.2016 19:09
İşini bilen pc alır. Ama bizim ülkede özellikle konsola yönelmenin sebebi, hadi yaşlıları zaten geçtim, gençlerin bile pc yi görünce bomba sanıp karakola götürecek kadar bilmemelerinden kaynaklanıyor. Hala bu devirde toplama pc yi 2. el sanan çooook insan var. Hazır pc alınca da tabi ki kazığı yiyorlar ve içlerinde muhakkak 1-2 donanım çok geri oluyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Phoenixboy
Phoenixboy 19.09.2016 13:58
Bence 2018 zor ve imkansız.PS4'ün gücünü verimli bir şekilde kullanan 5 yıldız diyebileceğimiz oyunlar bu yarı itibariyle yeni yeni çıkmaya başladı.God of War gibi sağlam bir oyunun yapımı en az 5 yıl alıyor.Yani bu oyunun piyasaya çıkması 2018 başını alır anca ve daha birçok hit oyun o dönemlere denk geliyor.Şirketler bu uzun zamanın farkında ve arada zarara düşmemek ve kar etmek için hep ya HD Remakelere yada online oyunlara yönelip oyunları uzun ömürlü yapmaya çalışıyorlar.Her oyun şirketinin elinde bir konsolun development kiti vardır.Böylece yaptıkları oyunları o konsollara uyumlu hale getirirler.Playstation 5'in 2018'de piyasaya çıkması demek playstation 5'in development kitinin şimdiden hazır ve oyun şirketlerinde olması demektir ve bu da çok zor. Ne kadar PS4 slime anlam vermemiş olsam da yeni Playstation 4 pronun 4k desteiği mantıklı en azından konsolların çıkış tarihinden itibaren bir 8-10 yıl arası dayanmasını istiyorlar. Yani playstation 5'in tanıtımı 2019başı veya sonu gelir.Cihazda piyasaya bir yıl sonra 2020'de çıkar bence.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Playstation 5, 2018'de gelebilir
İlginizi Çekebilir