• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Playstation 5, 2018'de gelebilir Yorumları - (199) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 20.06.2025 05:03
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 14.09.2016 00:54
2019'da bekliyorum ben yeni makineyi. 2019 yılının sonbahar aylarında diğer konsollar gibi çıkışını gerçekleştirecektir. Bu pro ile 3 yıl devam edecektir sony. Scorpio ile 2 sene boyunca ps4 pro karşında güçlü olacak xbox. Ardından bu 2 senelik saltanatın ardından sony ps5 ile birlikte, belkide son kez bir konsol piyasaya sürecektir. Zaten playstation'un planı açık. Ne mevcut kullanıcıları üzelim, ne de çağın gerisinde kalan makinelerle oyunlarda zulüm çektirmeyelim. Ayrıca firmaya girecek tatlı parayıda hesaba katmak lazım. Sony elinde kalan ve ona tek ciddi gelir sağlayan bir departmanı çok kolay harcamayacaklardır. Hata yapma lüksleride yok. Kullanıcı kaybederlerse biterler. O yüzden scorpio kadar güçlü makine sürüp o riske giremezlerdi. Zaten girmedilerde. Ama microsoft öyle değil. Adamlar rahat yani. Rakamlar onlar için çok bir şey ifade etmiyor. Onlar sadece kazandığı paraya bakıyor. Ama sony kullanıcı kaybedemez. Böyle bir lüksü yok. O yüzden ps5 için 3 sene daha veriyorum. Daha doğrusu şunun şurasında nerdeyse 2017 oldu. Tam 3 sene sonra yani 2019 yılı sonbaharında çıkmasını daha olası görüyorum.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.09.2016 18:27
20:13, ne diyorsan niye kabul edilmek zorunda olsun ki? 2400 yorumun rakamını kafadan atarak 2500 yapıp yorumlarının beğenme sayısını kenine göre abarttığın için mi kabul edilecek ne söylediğin? Yazdığın 10 kelime veya rakamdan 8'i sallama zaten. Git işine ya!
ultrAslan
ultrAslan 22.09.2016 20:13
MK Okuru, 21.09.2016 22:17
MK Okuru, 21.09.2016 22:27 
Kullanıcı profilime girersen kaç bin tane yorumum olduğunu görürsün. Ayrıca sana yalan borcum yok benim. Ne yorum attığımı veya kaç tanesinin silindiğini biliyorum. Eğer bana inanmıyorsan yapacağını sana söyleyeyim; gideceksin mektup2@merlininkazani.com ile iletişime geçip tabi eğer yardımcı olabiliyorlarsa benim kaç tane yorumumun olumlu görüş aldığını kaç tanesinin silindiğini öğrenebilirsin. Ha eğer yapmayacaksan ne diyorsam kabul etmek zorundasın. Ama inanmayacaksan senden bunu yapmanı beklerim. Tabi cesaretin varsa... Ayrıca hala utanmadan mk okuru şeklinde yorum yapıyorsun. Hayırdır korkuyor musun kullanıcı adıyla yorum atmaya. Yani cesaretin yoksa bilelim...

daywalker, 21.09.2016 23:47
Önce ağzını topla aslanım. Senin yaşın umrumda bile değil. Sen hele hiç umrumda değilsin. Ben bu sitede belki senden daha fazla bir süredir vakit geçirmişimdir. Ama sana bunu ispatlamak zorunda da değilim. Benim bu sitedeki konumum belli. Seviye 5 olmuş bir kullanıcıyım. Çok fazla sevmeyenim olduğu gibi benim görüşlerimi benimseyip saygı gösteren insan sayısıda oldukça fazla. Bu sitede aklına gelebilecek ve akılda yer edinmiş tüm kullanıcılarla belli konularda tartıştığımız veya fikir alışverişinde bulunmuşluğumuz vardır. Ama bu kadar seviyesizce konuşanlar yani sen ve senin gibiler bu süreçte oldukça arttı. Sözde 35 yaşında koskoca herifsin ama şu konuşmaya şu üsluba bak. Yazık yani sana allah yardımcın olsun. Ayrıca bana şizofrenik falan demişsin. Aynı senin gibi kalitesiz olan üslubunla bu sitede kararıp gitmiş diğer kullanıcılar gibi sana da iyi şanslar diliyorum...
daywalker
daywalker 21.09.2016 23:47
hahahahaha. Daha diğer yazdığım yorumlarda yok ama şu şizofrenik ve paranoyak yoruma gülmeden edemeyeceğim. ufaklık; diğer anonim arkadaşlar kimdir bilmiyorum inan ki ama ben olmadığım kesin. Benim yaşımı merak ediyorsan söyleyim; 35. Bu siteyi de neredeyse çıktığı günden beri takip ederim. Son zamanlarda senin gibi paralı askerleri gördükçe yorum yazıyorum sadece. Sırf karakter sınırı olmasın diye üye oldum bu konu da merakına gark ediyorsa ufaklık. Hakkaten şimdi sen diyince düşündüm de; o kadar beğeni varsa (ki yok) bunları farklı browserlar açıp kendin yapıyosundur sen kesin:)) cidden ancak paranoyak şizofrenik tavrından belli. Kişi kendinden bilirmiş deyimi vücuda geldi. Gevşek gevşek ahkam kesme; saçma yorumlarına cevap geldiğinde de adam ol efendi gibi güzel yaz. Birinin karşısında konuşamayacağın şeyleri yazım dilinde zikretme; zikredemeyecek hale de gelme. Blog açacakmış bi de kara cahil, hey Allah'ım.
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 22:27
20:01, ha bu arada ben senin yorumlarını saymadım, atma o yüzden ergenler gibi yok benim 2500 yorumum var falan diye. yok efendim 2 yorumun silinmiş, 1000 tanesi en az 2 beğenme.... Nereden bileceğim? Gerçek rakamlarla gel KENDİN İSPATLA yorumlarını ;) (2500 müş de 2 yorum silinmiş de, salla YAVRUM)
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 22:17
20:01, senin yarattığın polemiğin tatlı, diğerlerinin acı polemik olduğunu düşünüyorsan yazık haline. Seninki o kadar tatlı ki bak doyamadık daha karşılıklı yazışıyoruz! Atıyorum, bu siteye 10 yaşında yorum atmaya başladıysan şu an 18 yaşında yetme bir ergen halinde yazıyorsun. Yaşın belli yani ;)
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 20:03
Ha bu arada bu yorumun altında o kadar polemik yaratıldı. Benim ilk attığım yorumda ne vardı da polemik yaratılıyor yorumum altında. Işte sen ve senin gibi art niyetliler o kadar alışmış ki sataşmaya. Okuduğundan bir haber. Onu bile anlamadan polemik yaratıyor. Yazık halinize
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 20:01
MK Okuru, 21.09.2016 16:30
Bu kadar insan haksız sen haklısın derken? Ben burada kullanıcı adıyla olumsuz yorum yazan tek bir kişi görüyorum. Nereden bileyim aynı kişi olmadığını. Ispatlama imkanın var mı? Hayır bana ispatlayamazsın o yüzden boş laf yapma bana. Polemik yaratacaksan benim yorumum altında yaratma. Git nerde istersen orda yarat. Bak ben birisine sataşıyor muyum? Hayır sataşmıyorum gelip bana bulaşıyorlar. Ha bu arada kaç tane yorumumun silindiğini gördün süperzeka şahıs. Benim bu sitede neredeyse 2500 tane yorumum var. Belki 2 tane silinmiştir en fazla. Tabi senin yaşın yetmez belki benim bu sitede yorum atmaya başladığım zamana. O yüzden bilmediğin konulara girme. 2500 yorumun en az 1000 tanesinde 2 üzeri beğenme vardır. Ha içinde silinen 2 yorumum falan var. Peki senin bu siteden banlattığım kaç kullanıcı var onu biliyormusun? Dur tahmin edieyim haberin bile yok. O yüzden bırak silinen 2 yorumumuz olsun. Hesabımız olmasın ;) Umarım açıklayıcı olmuştur
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 16:30
13:03, Bu kadar insan haksız, sen haklısın ha! Amacın belli zaten. Polemik yaratıp EĞLENMEK! Biz sana ''başkasının yorumunun altına yazıyorsun'' demiyoruz. Başlığa attığın ilk yorumu kastediyoruz ki sen anlamamakta ve lafı başka yere çekmekte ısrar ediyorsun. Böyle gidersen daha çok yorumun silinir!
ultrAslan
ultrAslan 21.09.2016 13:03
Üzgünüm ama yazdığımı bile anlayamayacak durumdasınız. Kaç defa daha yazacağım bilmiyorum ama polemik yaratacak bir yorumu başkasının yorumu altına yazmıyorum dememe rağmen hala anlayamıyorsunuz. Ama gelip benim yorumum altında hala konuşmaya devam ediyorsunuz. Ve buna daywalker denen şahıs ısrarla devam ediyor. Yahu güzel kardeşim benim yorumum altında polemik yaratma, beni hedef göstererek polemik yaratma. Ben birisini hedef mi gösteriyorum kardeşim. Kendi kendime görüşümü bildiriyorum. Git sende kimseyi hedef göstermeden özgürce görüşünü bildir. Ama bana laf salatası falan yapıyorsun yazamazsın. Ha yazıyorsan eğer ben polemik yapmıyorum sen yapıyorsun diyerek ağlama. Çünkü ben polemik yaratıyor olsam bile bilerek veya bilmeyerek, sizi hedef göstermiyorum. Bakın aylardır hiç bir yorumumda şahıs ismiyle birisine ilk sataşan kişi olmadığımı rahatlıkla görebilirsin. Ha göremiyorsan ağlamayacaksın. Ha gelip ısrarla bana ve yorumlarıma sataşmaya devam edersen benden hala aynı cevabı almaya devam edeceksin. Ama maalesef sen yazılanı anlayabilecek durumda bile değilsin. Ben diyorum ki kimsenin yorumuna sataşıp polemik yaratmıyorum, adam gelip benim yorumum altında polemik yaratıyor ve bana diyor ki; bilmemne haberi altında sende polemik yaratmıştın. Yahu ben birine mi sataştım. Birinin yorumu altında mı polemik yarattım. Ama dediğim gibi bir sonraki yorumun yine sende polemik yaratıyorsun olacak. Sen bunu da anlamayacaksın. Ama olsun bu ülkenin böyle beyinlerede ihtiyacı var. Yoksa kiminle eğleneceğiz ;)
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2016 00:11
23:06, Belli ki yazdıklarım sana o kadar koymuş ki yine benim sana yazdığımı çalıp bana geri satmaya çalışıyorsun :) ''Demek ki bir şey koyuyor ki cevap yazıyorsun'' tarzı ilk ben sana yazdım zaten 22:28'de. Sen neden tekrar aynı tarz lafı bana satmaya çalışıyorsun? :) Taklitler aslını yaşatır! ;)
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 16:19
21:15, haklısın, ultraslan'ın pek çok polemik yaratan yorumları oldu bu sitede. herkes bilir. hatta silineni bile var, o konuya hiç girmeyelim. Gel gör ki o nahoşa göre bizler polemik yaratıyoruz. Fakat sen merak etme, herkes ultranın polemik yarattığının ve nahoş diline hakim olamadığının farkında.
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 05:43
16:27, ultraslan, sana cevap verenler mi polemik amaçlı yorum atıyor? O yüzden mi senin oyun başlığına attığın ve 15 dislike alan gereksiz, polemik amaçlı futbol içerikli yorumunu sildiler?
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 05:37
ne desek boş sana ultracığım ya! :( başlığa polemik yaratacak cevaplar yazıyorsun sonra da milleti polemik yaratmakla suçluyorsun. ne diyelim sana bilmem ki?
daywalker
daywalker 19.09.2016 21:15
Yorumlarını incele ultra bilmemne. Polemik yarattığın birsürü yorumun var ve evet yaptığın şey tam olarak laf kalabalığı; daha kibar bir izahı yok. "Yavrum" bilmem ne tarzı konuşman da garip. Yanlı yorum yapan ve bunu sanki realiteymiş gibi gösteren kimse tabi ki cevabını vermek hakkım; hakkımız. Sony denen paragöz firmayla ilgili garip yorumların olduğu sürece saçmaladığına dair cevap da alırsın ufaklık.
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2016 18:27
Çok açıklayıcı oldu teşekkürler ultrAslan
ultrAslan
ultrAslan 19.09.2016 13:17
MK Okuru, 18.09.2016 23:25 
Playstation network, playstation'un sana sunduğu ücretsiz bir servistir. Yani playstation ile ilgili her şeyin olduğu bir şeydir. Tam tanımını yapamıyorum sana ama bu servis ücretsizdir. Senin dijital oyun almanı sağlayan, senin profilini açmanı sağlayan, online oyunlarda bağlandığın sistemin ismidir playstation network. Playtation plus ise sadece online oynayabilmen için ücret ödediğin bir servistir. Yani eğer playtation plus almazsan elindeki oyunları online şekilde oynayamazsın. Bu yüzden plus üyeliği satın almak zorundasın. Ayrıca playstation plus sana her ay 2 tane ücretsiz ps4 oyunu sunar. Ama bu oyunlar genelde çok fazla albenisi olmayan oyunlar olur. Yani plus alma sebebin ücretsiz oyun sahibi olmak olmasın. Online oynayacaksan al. Farklı ve kafana takılan soruların olursa sorabilirsin. Anladığım kadar anlatmaya çalışırım.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 23:25
ultraaslan playstation network almak paralımı playstation network ve psn plus aynımı ps4 acemisiyim de
ultrAslan
ultrAslan 18.09.2016 23:06
MK Okuru, 16.09.2016 22:28 
Yavrum bak ben birisinin yorumunun altına laf salatası yapıyorsun gibi bir yorum yazarsam gel buraya öt. Ben birisinin yorumunun altında polemik yaratmaya çalışıyorsam öt. Düzgünce birisinin yorumuna yorum yazmıyorsam öt. Ben düşüncemi yazdım. Ve hiç kimsenin yorumuna karışmadım. Bana saçma gelen benimde laf salatası yaptığını düşündüğüm hiç bir kimsenin yorumuna yorum atmadım. Peki yorumlarım hala sana koyuyor belli ki gelip buraya polemik yaratıyorsun. Bana cevap vermek zorunda değilsin. Demek ki bir şey koyuyor ki cevap yazıyorsun. Bak benim şu an başkasının yorumunun altında polemik amaçlı yorumum var mı? Ben söyleyeyim yok. Ama senin var. Anladın mı şimdi laflarımın hala koymaya devam ettiği şahıs.
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 11:12
Keyfinden çıkarmıyorki o konsolu Xbox One'da Playstation 4'de oyunlar için şimdiden sırıtmaya başladı yetersiz kalıyorlar artık kim isterki 7790 ekran kartı :D 2018 gibi yani GTA 6 için erkenden bir konsol çıkarabilirler yine vasat olmasın biz parasında değiliz bir konsola 2000 vermeye razıyım ben.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 22:28
16:27, o yüzden daywalker'ın yorumuna öttün değil mi? Sen polemik yaratacak konsol düşüncelerini yazarken iyi onlar senin düşünceni beğenmezse kötü ha! Art niyet ha? Senin konsol yazına ne diyelim? Demek ki onların senin hakkındaki düşünceleri sana koyuyor ki geri cevap yazma ihtiyacı hissediyorsun.
ultrAslan
ultrAslan 16.09.2016 16:27
Kime girdiği kime çıktığı ortada sayın "MK" okuru. Ben birisinin yorumuna polemik amaçlı yorum atarsam gelip ötersin buraya. Ama benim yorumuma polemik yaratmak amaçlı yorum atılıyorsa bu art niyettir. O yüzden yorumlarımın kime girdiği kimden çıktığı ortada. Sürekli bir şeyler yazma amacı güdüyorsunuz. Demek ki bir şeyler koyuyor size.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 00:50
22:40, sen düşünceni özgürce yazıyorsun anladık ama senin yorumuna iyi ya da kötü cevap veren veya verebilen birisi bu özgürlük hakkını kullanıp sana cevap veremez mi? iyi ya da kötü cevap verebilir, onun düşüncesi, onun bileceği iş. Fakat onun düşüncesi sana koyuyorsa diyecek yok böyle çemkirirsin.
ultrAslan
ultrAslan 15.09.2016 22:40
daywalker, 14.09.2016 14:46
Güzelim laf salatası yapıyorsam okumazsın olur biter. Düşüncemi özgürce yazıyorum. Niye bu kadar koyuyor sana. Xbox 360 iyiydi evet. Bende 360 kullandım. Tamam ps3 den çok ama çok az daha iyiydi kabul. Ama geçmişle yaşanmaz. Günümüzde sony microsoftun üzerinden geçti. Dağıttı. Bu kadar kör olma. Düzgünce bir tahlil yapmayı öğren önce sen
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 15:00
Bi sus be birader
daywalker
daywalker 14.09.2016 14:46
Ya senin dünyadan haberin yok galiba? Xbox 360 performans ve oyunda dağıttı ps3'ü; altı üstü 2 senedir Xbox'tan başarılı cihazları saçma sapan analiz yaparmışçasına yorum yazıyosun. Yazdıkların da laf salatası boş beleş kelime kirliliği. Hayır sony de çalışıyosan o daha vahim zaten.
Talisca
Talisca 14.09.2016 10:22
"O yüzden scorpio kadar güçlü makine sürüp o riske giremezlerdi" şimdi bu da risk hocam.Pronun kendisi daha büyük risk.2017ye geldik zaten.Adam aldı seneye pro yepyeni konsol. 1 sene sonra ps5 çıktı yada duyuruldu.SÖVERLER =D 5 çıkmasın demiyorum, çıkması risk de demiyorum ama 5 kısa sürede gelicekse pro çıkarmak gereksiz oldu.Benim fikrim güçlü makine çıkarmak değil güçsüz makine çıkarmak riskdir.Zaten hem xbox hem ps4deki hata da buydu.bugün bunun sıkıntısı yaşanıyo.ps4 alan xbox one alan kitle hafiften zaten kazık yedi eski nesile kıyasla..Kimse inkar edemez.Şimdi buna birde pro alan kesim diye yeni bir mağdur kesim eklicek sony. Gereksiz bir hamleymiş pro hamlesi.Xbox cephesine gelirsek xbox one alan adam zaten mağdur.yeni xbox çıkmış çıkmamış :D bişey değişmez açıkcası çünkü o konsol patladı.Yani adamlar geçen yıl scorpio çıkarsa daha iyidi. misal bu yıl 3 milyon kişi xbox one aldıysa en azından 3 milyon yeni mağdur çıkmazdı ortaya.Ne kadar erken okadar iyi =D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 03:11
Yıl 2016, ben hala 2013 den kalma Geforce GTX 780ti ve i7-4770K işlemci kullanıyorum. Performansından hala memnunum ve memnun kalmaya da devam edeceğim. kullandığım gtx 780ti, kendisinden bir yıl sonra çıkan gtx960 ve gtx970 den de iyi performans verdiği bilinir. Neyin kafası la sizdeki konsolcular?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.09.2016 15:37
15:18, masaüstü bilgisayar olduğu için gayet ucuz bir sistem olabilir. O da toplama olduğu için. Artık bu kart ve işlemci zamanına göre ucuz zaten. Çünkü yeni nesil değil ama Directx 12 desteği var en azından. Bu da günümüz kartları için bir artı niteliğinde.
warehouseman
warehouseman 23.09.2016 08:12
Ve halen gtx 780ti sonraki nesil olan ekran kartı gtx 970'ten bile pahalı :)
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 15:18
arkadaşım bahsetigin kartla işlemcinin fiyatı ne kadar
konsol 1499tl
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 09:27
THE LAST OF US 2 Göründü, Elie biraz büyümüş, bir kaç fotoğrafı var.
Neden yayınlamıyorsunuz bu güzel haberi?
Sizden daha aktif olmanızı bekleriz. Dostça.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
komikaze
komikaze 16.09.2016 23:16
PC masraf gibi lanse edilmesin çünkü son senelerde konsolların teknolojiyi yakalama çabasından defalarca yeni donanımlı konsollar çıkıyor ortaya.Bir kere 3 bin tl ye pc alırsın 4-5 sene seni bir şekilde götürür bir ekran kartı alır 2 yıl daha işlemciyi kurtarırsın.Konsol öyle değil malesef.Ama ikisinide kullanan biri olarak tercihim pc oluyor.Çünkü benim için donanım gelişimi önemli ve de makinenin ömrünü uzatıyor..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2016 01:18
nvidianın ve amd nin yeni ekran kartı serisi çıktı ya, sony bu fırsatı kaçırır mı? tabi ki ps5 i yakın zamana çıkaracaklar. (sanıyorum yine amd kart donanımıyla) ps4 pro donanım değişikliği adına başlık uydurması bir saçmalık. ps5 gelene kadar göz boyar, geçer gider böylece. sonynin esas hedefi ps5.
komikaze
komikaze 19.09.2016 13:21
Mesela Ben 95 yılından beri pc kullanıyorum.Bu konuda sana katılıyorum eğer toplama pc yaparsan herzaman uygun oluyor ve aynı zamandada teknoloji üst seviyede.Hazır alınca mutlaka bir parça teknoloji gerisinde kalıyor.Bu parça Genelliklede ekran kartı oluyor.

Konsolun sadece oyun oynama bazlı bir donanımı mevcut.Geliştiremediğin gibi herhangi bir parça ekleyerek faydalanamıyorsun.Sana ne sunuyorlarsa onla sınırlısın.Konsol kötü değil yanlış anlaşılmasın faka bir pc yerini tutması çok zor.
Spider_hip
Spider_hip 17.09.2016 19:09
İşini bilen pc alır. Ama bizim ülkede özellikle konsola yönelmenin sebebi, hadi yaşlıları zaten geçtim, gençlerin bile pc yi görünce bomba sanıp karakola götürecek kadar bilmemelerinden kaynaklanıyor. Hala bu devirde toplama pc yi 2. el sanan çooook insan var. Hazır pc alınca da tabi ki kazığı yiyorlar ve içlerinde muhakkak 1-2 donanım çok geri oluyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Phoenixboy
Phoenixboy 19.09.2016 13:58
Bence 2018 zor ve imkansız.PS4'ün gücünü verimli bir şekilde kullanan 5 yıldız diyebileceğimiz oyunlar bu yarı itibariyle yeni yeni çıkmaya başladı.God of War gibi sağlam bir oyunun yapımı en az 5 yıl alıyor.Yani bu oyunun piyasaya çıkması 2018 başını alır anca ve daha birçok hit oyun o dönemlere denk geliyor.Şirketler bu uzun zamanın farkında ve arada zarara düşmemek ve kar etmek için hep ya HD Remakelere yada online oyunlara yönelip oyunları uzun ömürlü yapmaya çalışıyorlar.Her oyun şirketinin elinde bir konsolun development kiti vardır.Böylece yaptıkları oyunları o konsollara uyumlu hale getirirler.Playstation 5'in 2018'de piyasaya çıkması demek playstation 5'in development kitinin şimdiden hazır ve oyun şirketlerinde olması demektir ve bu da çok zor. Ne kadar PS4 slime anlam vermemiş olsam da yeni Playstation 4 pronun 4k desteiği mantıklı en azından konsolların çıkış tarihinden itibaren bir 8-10 yıl arası dayanmasını istiyorlar. Yani playstation 5'in tanıtımı 2019başı veya sonu gelir.Cihazda piyasaya bir yıl sonra 2020'de çıkar bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2016 13:44
Bence zor gelir.Daha yeni yeni hiç görmediğimiz ps4te layik AAA oyunlar piyasaya çıkmaya başladı. God of war gibi sağlam oyunlarda 2018'i bulur.HD remakeleri saymıyorum.Sağlam bir oyun yapmak zaten en az 5 sene alıyor. En fazla 2019 sonu yeni konsolu tanıtırlar ve bir yıl içindeo konsolda çıkar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2016 13:24
BİR BULUT AĞ YAPSINLAR ONLARDA KURTULSUN BİZDE
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 12:40
Sony bitti zaten şu pro işi çıktı çıkalı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 11:14
2000 tl 'lik bir konsol yapıcaksın intel işlemcili nvdia ekran kartılı güçlü donanımlar microndanda bir ram mis. Koyucaksın bunu piyasaya 2000 tl den alsana 5 sene oyunları çok rahat oynatıcak makine optimizasyonla birlikte. Ama şimdi ps4 ve xbox one vasat 7790 ekran kartı nedir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 14:29
I5 islemcili Rx 470-gtx 1060 gibi kart alin, 2 senede 1 defa ekran kartinizi satip yeni ekran karti alin. Ornek. 1000 TL ekran karti alirsaniz, 2 sene sonra 500 e rahat satarsiniz. 500 tl daha koyar yeni nesil 1000 tl lik ekran karti alirsiniz ve bu dongu islemci darbogazi olana kadar devam eder. Suan i5 250
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 11:09
Çok doğru söylemişsin ayrıca Ultrada oynarız ama RX 470 ve GTX 1060 2 seneden fazla gider. En az 3. RX 470 belki değilde GTX 1060 en az 3 sene rahat gider hereşy Ultrada takıntınız yoksa.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2016 00:52
Alırız ne var ki pc için yeni ekran kartı parası fiyatının biraz daha üstünde olur nasıl olsa :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 15:15
Konsolların bir esprisi kalmadı artık :) toplayın bir pc keyfinize bakın :)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 21:32
sen 5 yıl boyunca ps4 pronun 4k oyun oynatacağınımı sanıyorsun daha şimdiki oyunları low ayarlarda upscale edilmiş 4k 30 fps açıyor çok komiksin mk okuru
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 09:21
15.52 ne alaka la
Rahro Uth
Rahro Uth 14.09.2016 01:29
evet. ama 5 yıl boyunca çıkacak büyün oyunları 1080 (yada 900) de 40-60 fps de oynatacak bir pc alabilirsin gayet ucuza :)
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 21:21
15:52, sen de ileride almayı düşündüğün PS5 + her biri 200 tl'lik PS5 oyunları toplam parasıyla afrikadaki açlığı bitir ve keyfine değil yoluna bak, hadi yavrum ;)
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 21:01
15:15 sacmalama lutfen
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:08
afrika doyarmş la bi yürü git,kazıklanmaya devam et yeni ps 4 5 6 7 almaya daha doğrusu :)
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:52
15.52 işinize gelince afrika gelmeyince.. ayıp lan
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:26
senin konsol 5 yılda çıkacak tüm oyunları 4kdamı oynatıyor ?kabul edin artık konsolun pcden farkı kalmadı daha ps4slim,pro,5,5slim,5pro hepsi yolda merak etme sen bunları toplasan yine aynı paraya denk gelir zaten ;) kapitalizm sizide öper ;))
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:02
5 önce 1500 liraya aldığım pc nin bu sene ekran kartı yandı oda render işlerinde çok kullandım o yüzden. 1000tl Yeni kart aldım daha iyi grafiklerle devam. ps4 zaten 4k değil pro da tam 4k değil boşuna yırtmayın kendinizi. Orta seviye kartlar ile ps den iyi goruntu alabilirsiniz pc de 60 fps de
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:55
MK Okuru, 13.09.2016 15:52

aynen
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:41
4k televizyon ve konsol parasıyla o pc toplanır kafana takma sen xD
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 15:52
Senin 5 yıl boyunca çıkan tüm oyunları 4kda oynatacak bir pc topladığın parayla afrikadaki açlık bitirilir. Keyfine bak şimdi ;))
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 21:15
Ne sorunlu adamlar var ya konsol alan adam zaten pc nin teferruatlariyla uğraşmak istemeyen keyifle geniş ekran tvsinde oyun keyfi yaşamak isteyen ve para onun için ikinci planda olan adamdır dersiniz ne sizin ? Sen git ekran kartı arastir, işlemci arastir, isterse 15 sene idare etsin seni BANANE...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 13:52
Her yil yeni bir oyun sistemi kurmak için en az 3000tl sayması gereken zihniyet psye çöp diyor:) Sıkıntı yok ps4 şu grafik kalitesiyle dahi ps5 çıkana kadar zaten idare eder ha memnun kalmazsak satariz üste para koyar gene alırız proyu çokmu koyar ki hayır:) Konsolun rağatliği piratikliği yeter be:)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 21:05
22:19 ben oyunları kardeslikle alıyorum bazen aldığım fiyatında üstüne satıyorum. Bizde eski pc ciydik sevmedik bıraktık ve konsolcu olmaktan son derece memnunuz ;)
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 22:19
19:05, galiba senin de aklına her bir PS4 oyununa verdiğin 200 küsür TL den başlayan kazık fiyatlar geldi. Yazık sana :(
emc
emc 16.09.2016 22:00
PC sahibi olarak hep söylerim konsol işi zengin işi, Oyunu orjinal alırsın Spotcuya götürürsün Fifa 2016'nı yerine Fifa 2017 almak için.. Adam evirir, çevirir bakar bakınır, sonrasında öyle bir fark ister ki, Neredeyse yeni fiyatıdır. Kardeşlik desen 3 ay sonra oyun kütüphanede durur mu durmaz mı belli değil.PC'ye 2013 Kasım ayında aldığım GTX 780 ekran kartımla (1397 tıl) hala daha 1080p 60 fps bir çok oyunu oynuyorum. Mirror Edge, Need for Speed, Star Wars BattleFront , BattleField 1 (Beta) gibi... 74 tl ye satılan Witcher 3 Goty'yi , konsolcu kardeşimiz 168,90 Tl'ye aldım diye seviniyor bu fark bile yeterlidir, aslında...
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 19:14
Aynen
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 19:05
Gerçekler pc cilerin yüzüne vurulunca verdikleri meblağlar akıllarına geldi sinirleri bozuldu hepsinin :)
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 15:17
Konsola laf atılmasının sebebi korsan oynanamıyor olması ve oyunlarının pahalı olması oyunların pahalı olmasından bende şikayetçiyim fakat PC den oynadığım oyunu PS de oynadığım kadar zevk vermiyor konsol iyidir bilgisayarda iyidir;)
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 12:44
4000 tl ye pc toplarım 2-3 senede bir ekran kartı değiştiririm 6 sene sonra yeniden toplarım ve bu pc döneminin oyunlarına en kötü 1080p high ayarlarda 60 fps oynatır ve oyunları en fazla 100 tlye alırım oda sabırsız olursam
warehouseman
warehouseman 16.09.2016 08:21
Her sene sistem toplandığını zanneden ve konsolu olan masum,saf oyuncu bozuntusu.Bi insan bu kadarmı cahil ve desteksiz sallar?
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 00:45
13:52, yaw hee heee
josh-smith
josh-smith 16.09.2016 00:22
Aynen öyle aksi halde medium-low ile idare etmek zorundasin kabul et bizde gectik o yollardan konsolla gene huzur bulduk..
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 23:50
Hayırdır kardeş her sene sıfırdan ultra bir oyun PC'si mi kuracağız? Upgrade diye bir şey duydun mu sen? ;)
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 19:27
Bir ekran kartı değiştirseler aslında yeterli. Ama hava atacaklar illa.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 14:39
Her sene 3 bin tl mi ? Aahahahaahahhaha
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 21:52
PS4 NE oynadık kardeşim ? Remastered, remastered arada Uncharted 4, Killzone Shadow Fall, DriveClub, Infamous Second Son,Order 1886,Bloodborne bitti. İşte bütün konsol bu kadar kendine özel oyundan ihtiva... Gerisi PC'ye , XboxOne çıkan oyunlar. Dönün ve eski konsollara çıkan oyunlara bakın...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 21:01
Senin hergün oynadığın lol ve counter kadar olmasada harika oyunlar ;)
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 18:32
gow ve until dawn süperdi gow a süper demeye gerek yok efsanelerde o zaten.
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 12:37
O saydıkların oyun mu ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2016 20:34
sadece ekran kartına 4000-5000 tl verdik titan aldık ne oldu 1080gtx 2-3 milyar arasında performansı daha iyi her sene konsol diyorsunuzda buna nedemeli ? ekran kartı fiyatına 2 konsol alırsın gelmişsiniz birde onlar oyunmu diyorsunuz bırakın yaa ps exclusive kadar kaliteli oyunlar yok..!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 11:48
konsolların amacı çözünürlük değil, en gerçekçi grafiği kusursuz oynatmak olmalı.bir kişi oyunu görünce film sanmalı.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 22:40
pc ler içinde geçerli eklemeyi unuttum.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 22:39
Benimki istek hocam öyle bir şey bile olur mu bilmem
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 19:13
Aynen
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 09:22
HI HI HI HI OLDU CANIM 1500 TL YE Mİ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
emc
emc 16.09.2016 21:44
hey gidi günler hey Nerede O 6-7 yıl kullandığımız xbox 360'lar, PS3'ler....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 12:57
Yeni çıkan tv lerde film izlemek için satıyolar 4k destekli oyunmu var amk isteyen alır isteyen almaz tv yoksa alanın zaten eve dönerken psikolağa uğraması şart
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:22
Şimdileri 5 bin TL toplanan bir pc sistem oyunlarda high görsel kalite oynatan sistemi fazla değil iki sene sonraki çıkacak oyunlarda minumum grafik ayarlarda oynatır pc sistem kurmak öyle her babayiğitin harcı değildir konsol tarafı pc türeve geçiş yapmasının sancılarını yaşıyor zamanla aşılır
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 12:55
artık pc ler daha uzun gidiyor
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 17:14
5 binlik pc 5 sene oyunları oynatır dayı. 3 sene full grafik ayarları garanti 1080p'de. Son çıkan bir i7 işlemci ve gtx 1080 kombinasyonu ile uzaya çıkılır.
Rahro Uth
Rahro Uth 14.09.2016 01:29
5bin tl'ye toplanan pc iki sene sonra çıkacak oyunun kusra bakma da anasını beller.
warehouseman
warehouseman 14.09.2016 00:35
3 sene çnce topladığım sistemimde halen 1920x1080p ultra ayarlarda en az 70 fps ile oynuyorum.İşkembeden sallamayın,bilmezsen adam gibi sistem toplamasını senin dediğin belki olur.Ama o kadar da cahil bi pc oyuncusu kalmamıştır artık,devir teknoloji devri.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 01:30
haftalardır pc kuracağım diye kafa patlatıyorum. Yok amazon yok vatan hangi parça nereden alınır

5-6 tl den aşağı adam gibi pc toplanmıyor

şu pro mudur nedir onu alırım alman amazondan 1300 tl
ps5 çıkınca en kötü bunu 800 e okutsam 6 yılda 2 cihazda vereceğim para max 2500 tl

pc oyunculuğu yalan
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 09:25
ONUN İÇİN ÇIKAN YENİ HDR TV 4K ODA 5000 TL OYUNLAR KAZIK FİYATA VE MULTİPLAYER PARASI BAYILACAKSIN 2 YIL SONRA TEKRAR AYNI HALT OLUR
KONSOL OYUNCULUĞU ESAS YALAN
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 00:07
09:49: kardeş sen ps'nin 720p çalıştıracağı oyunları topla bakalım ona göre fiyatı söyle bana. 500-600ymüş. cahil olduğunu bu kadar kasıtlı gösterme be gözünü seveyim.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 23:52
Kardeş ne 5-6 bini? Hazır, marka Pc alma. Al tek tek parçaları, kendi Pc'ni sıfırdan kendin topla. 3 bine kralından bir oyun PC'si toplarsın ve bu topladığın sistem Playstation 5'i dahi donunda sallar.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 19:41
kardeş bence sen pc toplamaktan zerre anlamıyorsun. bir bilene danış...
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 18:23
Doğru. Senin o PS4'de 1080p dediğin şey düşük çözünürlükte anti-aliasing zorlaması :D :D :D örneğin 1280x720 çözünürlükte kenar yumuşatma (MSAA) falan kullanıyorlar al sana 1080p çakması :D PS4 kulllanıcılarının önüne bunu 1080p diye koyuyorlar. Yazık!
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 17:51
Adam öyle bir konuşmuş ki sanki oyun 1080p olmasa oynanmıyor ayrıca PS4 60fps oyun oynatabiliyor rivayetlerle gelmeyin buralara
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 13:05
Dostum En fazla 3000 e o da en fazla toplarsın her şeyi. Bu arada türkiyeden pahalı parça almak enayiliktir. Amazonda en az toplamda 1000 1500 tl kar yaparsın. Bence sen toplamayı bilmiyorsun...
Spider_hip
Spider_hip 15.09.2016 09:49
Konsol alıp 20-30fps lere, çakma 1080p lere, çakma 4k lara razısın da, pc olunca niye 5.000-6.0000 lik ultra pc lere bakıyorsun. 6.000TL ye alacağın pc 3 sene sonra çıkacak ps5'i bile donunda sallar. Razıysan ps4 gücüne, milletin 3 sene önce çöpe attığı 2. el bi pc al 500-600TL ye oyna işte.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 06:50
2019 ps5 8k diyorum hocam ben.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 04:23
2018 çok erken. Ancak 2020 başında PS5 çıkar..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 06:49
8k diye çıkar oda 2019 da bu iş biter.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 05:29
lan kırın artık şu konsolları:)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2016 00:29
Playstation 5 pro ne vakit gelir acaba
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 22:11
2018de cıkrsa artık ps almayı dusunmuyorum pc ye donus yapıcam 4 senedebır konsol alamam
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 07:50
şu ps now hizmeti gelişse de konsol devri bitse..aksesuarı vs satılır oyunları digital olarak ya satın alırız veya kiralarız..sanırım ps5 son konsol olur
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 19:29
Sanal oyun hiçbir zaman gelmeyecek. Oyun kapitalizmini bitirir o dediğin.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 16:40
Lol ve counter oynamaktan kafa beyin kalmamis zihniyet ps4e çöp diyor. Bedavaya versen ps6 ya kadar idare olur bunlar :)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 17:53
MK Okuru 10:42 5000 tl etmez yalnız ps4 :) etsede ps5i kurtarır ancak ;)
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 10:42
Bedava verilen herşey güzeldir zaten, hemen satar işlemci ve hard disk i değiştiririm ps 6 çıkana kadar götürür beni de bu pc.
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 23:37
Ne diyon yav sen , avutma kardes kendini avutma, lol müş :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:43
PS2'den PS3'e geçiş devrim niteliğindeydi PS3 bu yüzden 10 sene götürdü ama artık işler değişti insanlar çeşitlilik arıyor PS3 ile PS4 arasında sadece çözünürlük farkından başka bir şey yoktu ama PS2 ile PS3 öyle değildi 720p'ye geçiş yapıldı bakın MGSV GTAV PS3 ile PS4 arasında aman aman farkyok
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 11:09
ozaman ps4 e bile gerek yoktu :(
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2016 02:41
Sony hakkımı helal etmiyorum.Öbür tarafta inşallah hakkımızı alacaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 15:01
Beter olsun konsol fanboyları Pc ye laf edenleri görelim.Neyseki 2012 yılında doğru yolu görmüş olacam ki konsolu bırakıp Pc ye geçtim iyi ki de geşmişim.
Yanıtla
Rahro Uth
Rahro Uth 15.09.2016 00:37
Gerara,

Strateji oyunları senin konsolda kaç fps gösteriyor? Simulasyon oynadın mı yoksa ben mi sana Steam'den göndereyim? Yeni MMO lar için heyecanlı mısın? Modlu RPG'leri kaç saatte bitirdin? Indie oyunların ekpaketlerini alacak mısın? VR'ın atmosferi, oynarken seni de etkiledi mi?
Gerara
Gerara 14.09.2016 19:03
Arkadaşlar yorumlarınıza saygım sonsuz ve haklı olduğunuz kısımlar var. Fakat 11:16, o nasıl bir kafadır? Zaten Exclusive oyunlar için konsol alınır. Sen demişsin ki "o oyunların pc versiyonu olsaydı kim konsol alırdı?" E aksini iddia eden yok zaten. Böyle bir şey olsa kimse konsol almazdı bu nasıl bir varsayım? Bende "konsollar Gamer pc kadar güçlü olsaydı kim yinede bilgisayar alırdı " diyeyim o zaman. Demişsin ki titan'ın gta'da verdiği fps'i 1500'lük konsol verir mi? Vermez tabii ki. Titan tek başına konsol fiyatına zaten :D Sende Var mı Titan + O ekran kartını karşılayabilecek sistem? :D Peki bu durumda karşındaki de sana şunu sorar" 1200 TL'lik bir bilgisayar "iyi grafiklerde" gta'yı ps4'deki gibi çalıştırabilir mi? Tekrar söylüyorum diğer arkadaşların düşüncelerine saygım sonsuz. Bu arada Ps4 sevdiğim falanda yok, sadece herhangi bir platformun fanboyunu görünce dayanamıyorum. Takım tutar gibi marka tutar olduk. Bu arkadaş konsolu fanboyluk derecesinde övseydi bende PC'yi savunurdum.
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 17:40
Gerara
Ps1/Ps2 oyunları emulatörle, Ps3 oyunları Ps Now ile oynanabiliyor.
Ayriyetten Psnde Halo, Gears of War Titanfall, Halo gibi oyunları da oynayamazsın, Pc'de ise rahatlıkla oynarsın. Pc'de emulatör seçeneklerinin de çok çok fazla olduğunu söyleyebilirim. Ps4 gibi sadece Ps4 oyunlarını açmıyo
Talisca
Talisca 14.09.2016 13:36
lütfen bizim ps fanboylarını ciddiye almayınız.Marka değerimize de zarar veriyolar maalesef.İnsanlar bu tip boylar yüzünden ps4ün 4-5 Exclusive oyundan ibaret fln olduğunu sanıyor.her oyun için gayet güzel cihaz ps4 =D

Black Ops 3 --- 14 milyon
fifa16 9 milyon Battlefront, Advanced Warfare 8milyon fln satmıştır. Exclusive oyunlar pastadaki çilektir sadece..2-3m satar beğenen vardır beğenmeyen vardır. orjinal oyun alıyosanız uygun fiyatlı iyi bir cihaz ps4. Korsan oyun oynuyosanız ps4 net tartışmasız çöptür...çok iyi pc alıcak zenginlikteyseniz de tabiki gereksizdir ps4.ancak zengine de koymaz hem pc hem konsol almak tercih meselesi... ortada tartışcak bişey de yok =D dünyada 300dolarlık ve başarılı bir cihazı bu kadar gereksiz öven yada yerin dibine sokan başka millette yok muhtemelen.
Gerara
Gerara 14.09.2016 13:35
Konsolun da bilgisayarında çok büyük artıları var. Ama PC'nin konsollardan sadece donanımsal olarak üstün olduğun düşünüyorum ve bu Pc master Race geyiğini samimi bulmuyorum. Zira donanımı daha kötü(!) olan konsollarda Batman Arkham Knight gibi oyunlar 30 fps'de çalışırken pc'deki olayları biliyorsunuz. Playstation'ı çok sevmem bu arada, Xbox'ı daha başarılı bulurum. Oyuncu gözünden bakınca Pc daha iyi ama konsol Exclusive oyunların kalitesi yok sayılamaz. Ayrıca üzgünüm, Abzu'nun Pc içinde çıktığını bilmiyordum, haklısınız. :P
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 11:48
Şunu bunu oynadınmı diyenlerin kafasını da anlamıyorum abi sanki birtek pc de çalışan hiç oyun yok
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 11:16
Gerara denen arkadaş. Dediğin oyunların neden PC'ye çıkmadığını göremeyecek kadar aciz misin? O oyunların iyi optimizasyonlu pc versiyonu olsaydı insanlar ne için konsol alacaktı? Bunu düşündün mü? Hem bir TITANın GTA V de verdiği Fpsi senin 1500 tllik ps4un verebilir mi? Aptal saptal konuşma.
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 03:03
total war serilerini oynayabiliyormusun tost makinanda yada Coh gibi efsaneleri... pehhh konsolunda oynadağın oyunlarda 720p 20 fps akar :*
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 01:38
Ahahahhahahah adamsın
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 00:43
17:11, God of War serisini PS2 emulatoruyle HD 60fps oynadım. God of War III ve Uncharted serisi PS NOW ile PC'de nasip oldu. Bloodborne'u bitirmeyi düşünmüyorum. Dark Souls yetiyor. Horizon Zero Dawn için değil PC'ye özel ReCore için heyecanlıyım. Abzu PS4'e özel değil, STEAM'DE VAR ;) Yaylan şimdi
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 00:40
Gerera rdr ve last of us da eklemek gerekir. Days gone da efsane olacak. Konsol akar pc bakar...
warehouseman
warehouseman 14.09.2016 00:32
Gerara;
Bırakta kendine özgü oyunlarıda olsun konsolun,onlarda olmasa kim alacak o makineleri söylermisin bana.Tek avantajlı yanı konsolların exc.oyunları,başka bi artıları yok.
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 00:15
17:11 abzu pcye çıkmıştı görmüştüm
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 22:35
Gerara sen en fazla 10 oyun daha sayarsın ben ps4 de oynayamadığın 100 oyun sayarım ayrıca abzu pc de de var.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 21:27
"Gerara"nın yaptığı yorum kanaatimce çok çocuksu ve saçma. Sen Playstation 4'te Civilization veya 10 sene önce çıkmış klasik bir oyunu ağız tadıyla oynayabiliyor musun? Bu exclusive olayı elbette harika bir pazarlama stratejisi ancak "PS4 PC'den daha iyi çünkü exclusive oyunlar" mantığı hastalıktır.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:32
Gerara amma dokunmus sana bu durum sony sana katlr mi veriyo birak batsinlar tekel gibi oldular tr psn en pahali psn. Ingiltereden bile pahali. Nesini savunuyosunuz sunlarin.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:07
17:11 1.si abzu pcde de var 2.si ise exc oyun konusunda sakın pcyle yarışma çünkü psin oyunları sırf aaa olduğu için adı biliniyo yoksa sayı olarak pc deki exc oyunların yanına yaklaşamazlar bile
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:47
Gerara katılıyorum sana ben de konsol oyuncusuyum ama abzu pcde de var :D
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:31
Abzu yu steam den gonderebilirsin arkadaşa. seni ps4 e özel sandığın için daha çok etkilemiş bence abzu.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:16
Ben cevap vereyim hiçbirini oynamadım ve belkide oynayamayacağım lakin o kadar parayı sadece bu oyunları oynamak için ps 4 veremem oyun fiyatlarıda çok konsolu seven sever ama sen bunu nasıl oynican şimdi pis fakir bunu da oynayamazsın hehueheuh dan daha öteye geçemiyor konsolcuların yorumları
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:46
Gerara, şu merlinde bi uncharted tutturdunuz gidiyo.görende deli sattı sanar.43 milyon ps4 sahibinden sadece 3.8 milyonu aldı oynadı.yüzde 10a hitap eden bir oyun..Konsoldan vazgeçmem de şu oyun bu oyun oynadın mı fln:d saçmalamaya gerek yok.Konsolda olmayan pc oyunlarıda var
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:35
Hiç bu arkadaşa sinirlenmeyin. Ben de ps4 sahibiyim. Bin pişman oldum. Aynı zamanda bilgisayarım da var. Oc'li gtx970 var kasamda. Keşke ps4 alacağıma işlemci ve ram takviyesi yapsaydım kasama...
Gerara
Gerara 13.09.2016 17:11
God Of War senin bilgisayarda kaç fps gösteriyor? Uncharted 4'ü oynadın mı yoksa ben mi sana Steam'dan göndereyim? Horizon Zero Dawn için heyecanlı mısın? Bloodborne'u kaç saatte bitirdin? Destiny'nin yeni Dlc paketini alacak mısın? Abzu'nun atmosferi, oyunu oynarken seni de etkiledi mi?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 14:26
PS3'e 10 seneyi devirdi. Bu sene PS3'ün son senesiydi. Bu saatten sonra oyun cıkarmazlar. 7 sene sonra PS4 çıktı.
PS4'e bakıyorsunuz 3 yılını doldurmadan PRO tanıtıldı.
Bu iddialar dogruysa PS4 5 yılını doldurmadan yeni bir konsolla karsılasmış olucaz. PS5 çıkınca bu konsollara ne olacak.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 21:53
MK Okuru 20:15 bedavaya okutsak sana ömür boyu ihya olursun len atma şimdi ;)
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 16:06
PC is the MASTER RACE. İnsanların maddi durumlarıyla alay etmeyi sevmem ama lütfen ağlamayın 4K görüntü vs diye
Absolutebankai
Absolutebankai 13.09.2016 23:21
Kanka şunu yapmayın ya harbi çok komik gözüküyosunuz...
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:15
İyide zaten çöp onlar.
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 17:18
çöp olacaklar
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 14.09.2016 21:11
Analist bence hesaba VR teknolojisinin tutacağı varsayımını fazla katmış formüle o yüzden 2018 gibi yakın bir rakam çıkmış ortaya.
VR teknolojisinin nasıl yayılım göstereceğine bakar bu süreç.

Şuanda konsolların ilerleyeceği yollar hala kesin değil. Ya VR tercih olarak standartlaşmış gibi bişe olacak (bence VR o büyümeyi sağlayamıycak) Yada evlerdeki TV lerin ortalamasına baz bir teknolojiyle karşımıza çıkacaklardır.

Vede (almışlarsa) bu nesilde aldıkları derslerden yola çıkacaklar. PS4 de Xbox One da bana sorarsanız erken bile çıktı.
Kısa, orta, uzun vadesi düşünülmeden bu konsollar üzerinden her yeni şeye atladılar tabi bu alet hiç birisini karşılacak donanımda değildi. Gel gelelim, 3. partininde optimizasyon konusundaki özensizliği, 1080p tartışmaları iyice bu konsollara olan inancı fazlasıyla sarstı.

Ben bu Yan nesil konsolların, "bir nesil daha konsol gider mi ?" sorusuna cevap için aranan bir zaman olarak görüyorum.
Ne sony, ne microsoft bu sefer yeni jenarasyona bu nesildeki gibi bodozlama girmeyeceğini düşünüyorum.

Eğerki, konsol çağından iyice umudu kaybederlerse, yangından mal kaçırır gibi bol bol konsol çıkartıp yiyebildiğini yiyip başka pazarlara yelken açacaklardır. Tabi konsollar yok daha biz bitmedik derse, Bu yan nesil iyice yaygınlaşır. Bence 2020 yi aşacak kadarda götürecek bir konsol benim gözümde. Konsola konsol gözüyle bakıp, tekrardan eski güveni yakalarlarsa PS5 de XBOX bilmem ne de çıkacaktır.
Tabi o gün geldiğinde umarım 2. bir Pokemon go vakası yaşanmazda, mobil platformda parayı götürmenin zar atmak olduğunu AAA yapımlar ise emek verildiğinde temiz kar getirdiğini ve konsolların yabana atılmaması gerektiğini anlarlar vede umarım oyuncuları o zaman geldiğinde bu nesil gibi hafife almazlar. Bunca rezilliği biz oyunculara çektiren sony, microsoft ve 3. parti geliştiriciler, biraz daha kar getircem diye bir çok şeyden soğuttular ve bir çok şeyi bitirdiler. Kendi kendilerini kurutmazlar umarım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 14.09.2016 13:13
Günlerdir araştırıyorum, açıklamardan ne çıkartacağımı şaşırdım.
Biri beni aydınlatsın.
Bu tükürdüğümün Pro cihazı, PS4 oyunlarını diski takar takmaz tanıyıp oynatacak mı ? Yani güncelleme almadan, PS4 gibi tepki verecek mi ? Yoksa Xbox one, xbox 360 oyunlarını sırayla uyumlu hale getirdiği gibi oyunlar güncelleme ile mi eklenecek ?
Bakın 4k veya 60 fps uyumundan bahsetmiyorum onlar gelirse gelir, 60 fps harici pekte umrumda değil. Bu oyunlar güncellemesi gelmedende çalışacak mı ?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 20:05
ya update leri kastedmiyorum. Ben kendi var olan oyunlarımın hepsini normal bir biçimde tak çalıştır yapabilecek miyim bu pro zımbırtısında.
Derdim 4k felan değil, başta bi hata yaparak ps4 aldım ve frame sıkıntılarından kurtulurmuyum diye proya göz kırpıyorum bakalım
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 17:22
dostum scorpio bekle!çok iyi bir konsol gelecek
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 14:42
kardeş iyimisin güncelleme internet bağlantısı sayesinde geliyor oyunlara elbet yeni çıkan oyunların özellikle online ların update leri gelecektir
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 17:38
hep bişeyler eksik diyodum işte buymuş oyun dünyasının en çok ihtiyacı olan şey yeni bir konsol (!)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 17:30
Boşa demiyor millet PC Master Race diye. Şimdi anlayabiliyorum. Resmen PS4 aldık elde patladı olacak bu kadar yakın tarihte PS5 çıkarsa....
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 17:24
ps4 sahibiyim,scorpioya gececegim
ouz1905
ouz1905 13.09.2016 19:14
2019 dan önce çıkmaz kardeşim ps4 sahibiyim ve memnunum Uncharted 4 ps4 un donanımı için yeterli örnek Thé last of us 2 yolda yani ps4 uzunca bir süre is görür
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 16:47
10 kasım da pro mu alıyorum. 2018 de decl ps5 imi. Konsola verdiğiniz para pc upgrade i nin yanında çerez kalır arkadaşlar. Konsola alışan pc nin yüzüne bakmaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 15:44
ben alcam kesin . bi oynucam . 4ka 30 fepeşe akar . piysiciler yandan bakarrr .

psn ismim xXxmEmolixXxcCc. kendine güvenen eklesin blops 3 te 4 kade .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Fadeout99
Fadeout99 14.09.2016 15:26
Kavga etmeye gerek yok.Ps5 2019 un son bahar inda cikar. Daha 3 yil var. Zaten sony PlayStation baskani Andrew house "ps4 kullanicilari rahat olsun. Ps4 un 3 yili daha var" dedi.O nedenle celallenmeye gerek yok. Pc oyunculari pro nun 4k oynatacagini kendilerine yediremeyince hemen native 4k degil upscale 4k laflarina baslamis. Tamam hakiki 4k degil fakat konsol oyuncularina hava attiginiz 2k dan cok daha iyi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 14:16
Amma fanboy varmıs yok pc yok konsol bızı yoluyorlar haberınız yok nato kafa nato mermer sallayın bırbırınıze
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 14:07
Gelsin tabikide normal konsol çıkma süresi bu.Ama ps4 gibi olacağı şüpesiyle ps4 gibi n.hh alırım 3 yıl beklyip öyle. Sen kalk benim aldığım konsolu resmn çöpe çıkart 3 yıl geçince aynı fiyata daha yüksek üce sahip konsolu çıkart bende sana güveneyim he ? çook beklersin.Ama sevgili kazların koşar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rangris01
Rangris01 14.09.2016 12:58
PlayStation 5 çıkıcınca fiyatı herhalde bi 10 Bin TL olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 12:34
Yalnız arada çıkan ps4 pro ve ps4 slim ara konsollar. PS3 te de önce kasa değişti sonra slim modeli çıktı. PS4 çıktı 5 yıl sonra PS5 çıkacak. Bunda yanlış yok. Üstelik şu para hesabı yapanlarda akıllansın lütfen. Parası bizim cebimizden çıkıyor. Sizi ilgilendirmiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 12:26
5 pro ne zaman çıkacak varmı söylenti.....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 10:02
Yalnız 5 yıl iyi bir süre. Ayrıca proya ayrı bir konsol muamelesi yapmaya gerek yok. Ps4 ün 4k versyonu sadece. Full hd de grafik farkı yok gibi bir şey. Scorpio öyle değil ama o bildiğiniz başka bir dünya. Oyuncular kızcaksa ona kızsın bence. 2018 sonları ps5 için ideal
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 09:58
Kafalarin karışması na gerek yok.artık konsollarda yeni dönem başladı xbox 2 yıl saltanat sürecek Scorpio ile sonra ps5 2 yıl hüküm sürer.öyle birbirlerine laf atarlar.fanboylarda katılır bu didisme oyununa boylelikle yeni pazarlama stratejileri oturmuş olur.devran döner böylece.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 09:25
ps4 + ps4 pro + ps5 = 5000 küsür lira ?

hmmm. 2012 nin high end ekran kartı olan gtx690 halen daha yeni cıkan oyunları 1080p ultrada 60 fps yukarısı oynatıyor ... bu tarz bir kart ve işlemci almak yine 5000 küsür lira tutacaktır ..

ancak gtx 1080 yeni cıkacak ps5 in misli performans saglar..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 07:42
Konsol devri bitecek onun hızlandırılması bunlar Peter Moore'nin yazısını okuyun gelecekte konsollara yer yok diyor Stream TVler çıkacakmış oyunlar konsola ihtiyaç duyulmadan direkt TV'den oynanacak bunu Microsoft ve Sony'de biliyor o yüzden konsol yumurtluyorlar habire kısa sürede ne koparsalar kâr
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Ghost86
Ghost86 14.09.2016 01:48
Eğer tarih doğruysa ve yeni nesil konsol 2018'de çıkacaksa o zaman ara konsol olan pro ve scorpio çıkarılması çok gereksiz ve fuzuli olur bence. Şayet o ara konsollar çıkarılmadan 2018'e kadar şimdiki konsolların slim versiyonları ile idare edilseydi hem yeni çıkacak konsolun vereceği heyecanın gazı kaçırılmamış olurdu, hem de konsol kullanıcıları kazıklandığını hissedip küstürülmemiş olurdu. PS1'den beri ilk defa scorpio adına konsol almayı düşündüm ama bu fikrimden vazgeçicem büyük ihtimalle. Konsol denilen zımbırtının artık temelleri sağlam değil, hatta son çırpınışları olarak görüyorum ben bu davranışları. Pc teknolojisi ve gücü karşısında direnebilmeleri çok güç. PC sürekli yiyerek kendini büyütüp geliştiren bir canavara dönüşmüşken konsolların bu canavarla mücadele etmesi uzun vadede çok masraflı bir iş halini almaya başladı. Bu gidişle 2 senede 1 konsol çıkartmak mecburiyetinde kalacaklar. Bunun da maliyeti ne kadar dayanır hesap etmek zor değil. Ben yine PC tarafında olacağım kısacası.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2016 01:23
ps4'ün ilk teknik özellikleri geldiğinde donanımdan anlayan herkes şaşırmıştı. şimdi daha iyi anlaşılıyor bunun bir pazarlamasa stratejisi olduğu. eğer sony insanlara, iphone alır gibi her sene konsol alsınlar diyorsa hedef kitleyi daraltırlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 23:15
Ulan 50 milyon ps4 satışı var 4k destekliside çıkıyor ps5 i kaç kişi alacak çoğu kişi gezmez 2020 den öncede çıkmaz çıkarsa kensi sonunu hazırlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 22:44
Hani hep konuşuyordukya konsol devri bitiyor diye hic bu kadar yakın değildi ayak sesleri çok hızlı geliyor son ve çokta yakındır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 22:39
yeni nesil tam şaka, ps3 e tonla exc. çıktı ps4 de bloodborne, unc4 var başka ne var paraya değecek. yazık. 3-4 exc daha gelecek sonra ps5. ff7 bile pc ye çıkacak da ne diyim. fan boylar girler gerçeği görsün. yeni nesil konsollar voyvoda
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 21:47
Millet 4k'yı öve öve bitiremedi sanırsınız herkesin evinde 4k TV var ayrıca olsa kaç yazar Native 4k değil Upscale 4k olacak PS4'üm var satıp bunu almayı düşünüyorum ama bu kadar da abartmayın arkadaşlar ayrıca 4k oyunlar kaç para olacak sanıyorsunuz şimdiki oyunlar bile Aralı hesaba katarsak 300tl.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:13
Ahahahaha lan konsolcular yüzünüzün almış olduğu şekli görmeyi ne kadar çok isterdim şu an
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:11
yok artık yuhh
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 20:04
xboxında psinde.......ayıp ya akıllı telefonlara döndürdüler..nintendo alıp saçma sapan oyunlar oynama vakti geldi.zaten o wii denen cihazın 101 milyon satması da ilginç gelmişti. 3ds de 60 milyon satmış. Bu kadar satıyosa düşündüğüm kadar iğrenç değildir herhalde nintendo en azından 5 yıl gider:D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ouz1905
ouz1905 13.09.2016 19:31
Şu shadow of Rome 2 yi bekleyen bir ben miyim
Çıksın artık agrippa yi ps4 gercekciliginde veya en gec ps5 te görmek istiyorum Capcom umarım bu devam oyununu yapar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
B777
B777 13.09.2016 19:30
Yine konsol pc tartışması... Adamlar ne kullanırsan kullan zaten seni beni bir düzel düdüklüyorlar, pc'de sadece korsan sayesinde daha az düdüklenme şansı kazanıyorsun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:29
Ps4 alıp pişman olan kullanıcılar burda konsollarına saydırıyor.satın 800 tl ye deyince konsolu yere göğe sıgdıramıyorlar :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 13:46
Benim tahminim 2019 en geç 2020 de tanitir
Yanıtla
ouz1905
ouz1905 13.09.2016 19:17
Katılıyorum 2019 dan önce çıkmaz...
Kalan Karakter: 300 Gönder
ouz1905
ouz1905 13.09.2016 19:07
Ps5 2019 dan önce çıkmaz erken çıkacak olsa pro yu çıkartmazlardi Ps5 i merak ediyorum Ps4 ve Ps4 pro bazı konularda yetersiz tam 4k sunmayacak Ps5 te bu durumlarin üstüne donanım harikası bir konsol olacaktir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 19:04
asdasdasd 😆😂
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:59
Exclusive oyunlar için ps alıyorsanız cahilsiniz artık youtubelar var. ama ps ekran kartı gibi 2-3 sene götürse ps hertürlü.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:50
ne pc toplıcam arkadaşım oyunu kaldırırmı kaldırmazmı derdi yok.. ps5 efsane olur :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:46
Yapmayın böyle haberler.Ultraboy ağlıcak şimdi...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Spider_hip
Spider_hip 13.09.2016 18:46
Ben destekliyorum. Konsollar yüzünden oyun piyasası gelişemez oldu. Pc aldı başını gitti, konsolları bekliyor. O yüzden 2 senede bir çıksın konsollar, çok fanı var zaten, alıp dursunlar işleri ne. Zaten öyle olacak, bu teknoloji hızında pc'den sürekli tokat yememek için ancak 2-3 senede konsol çıkarmak zorundalar. Ben nasıl olsa 2-3 senede bir 1200TL harcayarak pc'mi master race tutabiliyorum. Konsolcular ellerine verilen ile idare edecek.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
deviljizass4ever
deviljizass4ever 13.09.2016 18:36
Microsoft'un gözünü korkutmak amacıyla yayınlanmış çakma bir haber olabilir. Belki de amaçları onları aceleye getirmektir. Biliyorum saçma dediğim şey ancak teori sonuçta :))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 18:29
Bir konsol fiyatına sadece ekran kartına para harcamak pek anlamlı gelmiyor bana tabi birde oyun boyutu var pc sistemlere yapılan oyunlar konsollara yapılan özel oyunların kalite çıtası ve sayısı pc sistemlere harcanan tomar dolusu paralara değer bir düzeyde değil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 17:01
İyidir iyidir çıksın gelişim şarttır olduğu yerde saymasın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Arcade Fire
Arcade Fire 13.09.2016 17:00
5 yıl konsol için uygun zaman şu Pro ve Scorpio muhabbeti olmasa daha iyi olurdu bence şimdi insan ister istemez elindeki konsolun eskidiğini düşünüyor (PC ile kıyaslarsak zaten hepsi çıkarken eski artık). Konsol demek yenisi çıkana kadar sana yetecek alet demekti. Bari Ps 5 çıkarken önceki nesilden ders alırlar da daha uzun ömürlü bir konsol çıkarırlar.

Yine de benim için PS her zaman ilk seçim. Sonuçta konsol oyunları için alınıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 16:29
teknoloji çok hızlı ilerliyor ps4 çıkıtğından beri nvdia kaç nesil ekran kartı çıkarttı ve eskiye görede katlanarak ilerliyor konsol piayasını çok etkiliyor xboxda dahil bakın onlarda yeni cihaz çıkartıyor bence konsollara çok hakszılık yapılıyor o ifayata ancak okadar olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 15:55
Ps3-ps4 yılları arasında teknoloji bu kadar hızlı ilerlemiyordu. Şimdi 3 ayda bir yeni ekran kartı çıkıyor. Konsollar da 8 yılda birden 5 yılda bir yenileniyor. Bu gayet normal. Zira 5 yıl boyunca tüm oyunları 4k açacak bir pc parası ile ada satın alabilirsiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 15:06
Hiç kanser oldunuz mu ? SONY A.Ş sizi büyük bir yükten kurtararak , 200'den fazla website ve uygulama üzerinden 700.000'den fazla kanser çeşidini anında karşılaştırır. Böylelikle ideal kanserinizi en uygun fiyata bulduğunuzdan emin olabilirsiniz. Kanser mi? SONY A.Ş .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
daywalker
daywalker 13.09.2016 14:36
ultrayalaka yorumun nedir?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 14:33
ben olsam her exe oyun için ayrı konsol çıkarırım sony haklı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
LifeSteal
LifeSteal 13.09.2016 14:31
Suyunu çıkarıyorlar artık yeter
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 14:20
Pro vr için çıkıyor ps5 2018 son çeyreği kuvvetle muhtemel çıkar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 14:08
dedımız gıbı ps4 olanlar ps4 le olmayanlarda pro alıp deva edebılır ama benım 2014 de aldıgım ps4 um war hecde pro alcak durumum yok yalancı 4k bıde gercek 4k ps5 le olabılır ex oyunlarıyla o yuzden 1 2 sene daha ps4 le takılırız zaten pekde grafık farkı yok ps4 olmyn pro alabılır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 14:02
Korktugum basima geldi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 13:56
Aslında şaşırmamak lazım. Asıl sacma durum araya ps4 pro gibi ara ürünler cıkarmaları ve insanların kafalarını karıstırmları. Ben bunun ultra hd tvlerle baglantılı oldugunu düsünüyorum. Ps4 pro cıkacaksa ps5 e bi üc yıl daha olması lazım. Tabiki bu haber bi söylentiden ibaret.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2016 13:47
ps4 pro idarelik konsol olucak sonra Xbox scorpio çıkıcak arkasından da ps5 gelicek sony son fatalitiy böle yapıcak
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 999 TL De...
  • GTA 6 İçin İlk Senar...
  • 2018 Metroidvania Oy...
  • Red Dead Redemption’...
  • Sony’den PC Oyuncula...
  • Wolverine Oyunu İçin...
  • Playstation Plus Fiy...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.