Riot Games'in Teamfight Tactics için 11.11 yamasını aktif etmesiyle ilgiye yüzünü biraz fazla sık gördüğümüz Trundle, Varus, Pantheon, Draven, Jax, Vel'Koz, Kayle, Mordekaiser ve Udyr zayıflarken, ilgiye ihtiyacı olan Vladimir, Sejuani, Soraka, Lulu, Morgana, Nidalee, Riven, Aphelios, Ivern, Karma, Darius, Heimerdinger ve Volibear güçlendi. Yakındiyar'a denge getirme macerası özellik ayarlamaları, direnç eksiltme etkilerine gelen zayıflatmalar ve en az tercih edilen gölge eşyalara gelen güçlendirmelerle devam ediyor. Ayrıca bu yamada denge değişikliklerine birtakım sistem ve arayüz/kullanıcı deneyimi değişiklikleri eşlik ediyor.
Riot Games tarafından geliştirilen ve yayınlanan auto battler tarzı strateji oyunu Teamfight Tactics için 11.11 yama notları yayınlandı.
Özellikler
Ucube canavarının Hiddet yeteneğinin kullanım süresi %25 azaldı.
Ucube Canavarının Taban Canı: 1000/1400/1800 > 1000/1600/2200
Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına İlave Canı: 100/140/180 > 100/160/220
Ucube Canavarının Saldırı Gücü: 100/150/200 > 100/160/220
Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına Saldırı Gücü: 10/15/20 > 10/16/22
Unutulmuşların Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 30/70/160 > 30/70/140
Şövalyelerin Hasar Azaltması: 15/40/90 > 15/40/80
Akıncıların Kalkanı: 300/600 > Azami canın %20/40'ı
Sihirkârların Yetenek Gücü: 20/60 > 20/50
Sihirkârların Yetenek Kullanımı Başına Yetenek Gücü: 2/6 > 2/5
Eşyalar
Başmelek Asası'nın ipucu artık yetenek gücü kazancının ilave yetenek gücü sağlayan kullanımla tetiklendiğini belirtiyor.
Başmelek Asası'nın Mana Oranı: %35 > %40
Ölümsüz Baş İblis Asası'nın Mana Oranı: %300 > %350
Riskesusamış'ın İlave Saldırı Hızı Süresi: 3 saniye > 4 saniye
Ölüm Kılıcı ve Yakıcı Ölüm Kılıcı'nın Başlangıç Yükü: 3 > 4
Ölümsüz Hextech Silahkılıcı'nın İyileştirme Sağladığı Hedef: En yakındaki eksik canlı takım arkadaşı > En düşük can yüzdesine sahip takım arkadaşı
Nihai Fısıltı'nın Zırh ve Büyü Direnci Eksiltmesi: %50 > %70
Kefaret'in Eksik Can İyileştirmesi: %25 > %20
Statikk Hançer'in ve Statikk Kama'nın Büyü Direnci Eksiltmesi: %70 > %50
Kinci Kapan Pençe - YENİLENDİ: Çatışmanın başında kullanıcı ve aynı yatay çizgi üstündeki 1 hücrelik bir alan içinde bulunan tüm takım arkadaşları, ilk rakip yeteneği engelleyen bir kalkan kazanır.