Respawn Entertainment'ın geliştirdiği Star Wars: Jedi Fallen Order, E3 2019'da görücüye çıktı. Oyunla ilgili ayrıntılar da E3 konferanslarının ardından yavaş yavaş gelmeye başladı. Geçtiğimiz gün Star Wars: Jedi Fallen Order'ın kanlı bir oyun olmayacağı, düşmanların uzuvlarının kopmayacağı açıklanmıştı. Oyunun harita tasarımının da metroidvania oyunlarına benzer yapıda olacağı belirtilmişti. Game Informer, Star Wars: Jedi Fallen Order'ın savaş sistemiyle ilgili yeni bilgiler paylaştı.
Özellikle oyunun savaş sistemi yer yer Sekiro: Shadows Die Twice esintileri de taşıyacak. Özellikle gard alma mekaniği daha sonra parry yapıp düşmanı boşa çıkartarak atak yapma, yakın dövüş silahları kullanarak saldırma gibi dinamiklerin Sekiro: Shadows Die Twice ile benzerlik gösterdiği not edildi. Sekiro'dan farklı olarak, uzak mesafeli saldırılara ve patlayıcılara karşı da bu gard alma sistemi çalışacak. Işın kılıcı ile bu saldırıları savuşturmak mümkün olacak.
Her ne kadar savaş sistemi Sekiro'ya benzetilmiş olsa da Star Wars: Jedi Fallen Order'ın Sekiro kadar zorlayıcı bir oyun olmayacağını söyleyebiliriz. Star Wars Jedi: Fallen Order 15 Kasım'da PlayStation 4, Xbox One ve PC.