Skyrim'in Dark Brotherhood görevini bilenler hatırlar. Oyunda Night Mother ile konuşabilmek için onun tabutuna bağlanıp bir süre hareketsiz kalıyorduk. Ancak bunun altında yatan sebep düşündüğünüzden farklı olabilir.
Pagliarulo'ya göre, görev dizisini geliştirirken, oyuncuyu Night Mother ile tabuta kapatmak grafiklerin karışmasına ve kırılmasına neden olmuş. Skyrim veya diğer fizik özellikli oyunları oynayan çoğu kişi, modellerin kesiştiği ve bunun sonucunda anormal şekilde sallanmaya veya hareket etmeye başladığı benzer durumlar görmüş olabilir.
Bu durum, Skyrim'in en gergin anlarından birinde açıkça bazı sorunlara yol açabilirdi. Bu yüzden bunun yerine küçük bir hile kullanıldı: oyuncu birinci şahıs moduna alınır, ışıklar kısılır ve tabutun kapanma sesi çıkar. Bununla birlikte, oyuncu aslında hala dünyaya maruz kalıyor ve odadaki herkes tarafından tamamen görülebiliyor.
Aslında çok basit bir senaryo hilesi ile teknik sorunun çözülmüş olması oyunun ti'ye alınmasının da önüne geçmiş oluyor. Kimbilir diğer oyunlarda hataların ortülmesi için ne gibi fikirlere başvurulmuştur. Akıllıca kullanılan bu tarz hileler oyundan aldığımız keyfin de devam etmesini sağlıyor.
Dlc'de trenway ile seyahat ettiğimiz bir kısım vardı ancak oyun motoru buna izin vermiyormuş bu yüzden o trenway aslında bir npc şapkası, şapkanın içine girip seyahat ediyorsunuz.
Değeri ellememek için tabuta giriş esnasında ekranı karartmışlar.
Sallanma falan yok, o rotasyon matrisini yanlış hesaplamayla ilgili başka bir şey.