Ubisoft'un uzun zaman sonra tekrar gündeme gelen ve artık çıkış tarihini dahi bildiğimiz korsan temalı Skull & Bones oyunu için geliştiriciden açıklama geldi. Projenin direktörü olarak görev alan Ryan Barnard yeni açıklamalara yer verdi.
TrueAchivements tarafından Barnard ile yapılan bir röportajda kendisine oyunun detayları hakkında güzel sorular sorulmuş. Barnard'ın yaptığı açıklamalara göre Skull & Bones hikaye odaklı bir oyun olmayacak ancak oyuncular, Kingpins adı verilen NPC karakterlerden küçük hikaye parçaları öğrenebilecekler. Bu sayede kontratları alırken aynı zamanda oyunun dünyasına dair bazı hikayeleri görebilecekmişiz. Barnard "Oyunun altında yatan ve evrenini konu alan bir hikayesi var ancak ana odağı buna vermedik" diyor.
Oyunun mekanikleri hakkında sorular sorulduğunda da "karada da çok fazla oynanış mekaniği var; üretim yapacaksınız, geminizi güçlendirip sosyalleşecek ve aynı zamanda ambarınızı ve kaptanınızı özelleştirebileceksiniz" diye yanıtlıyor. Karada savaş mekaniği içermeyecek oyunun tamamen deniz savaşlarına odaklandığını da ekliyor. Bu durum daha önce oyunculardan tepkiler toplamıştı.
Skull & Bones'u, Sea of Thieves gibi oyunlardan ayıran ise Barnard'ın da tabiri ile "çok çeşitli deniz savaşı ve rol yapma elementlerine sahip oluşu" olarak vurgulanmış. Oyuncuların kendi hikayelerini yazarken bir yandan gelişip ilerleme kaydetmeleri hissinin yoğun olacağı söyleniyor.
Skull & Bones çıkış tarihi 8 Kasım 2022 olarak duyuruldu. Ubisosft'un beklenen yapımı PS5, Xbox Series X / S ve PC için çıkacak. Oyun çıktıktan sonra ise ücretsiz içeriklerle desteklenecek. Oyuncular arasında popüler olan içeriklere yönelerek bu konuda da bir plan yaptıklarını söylüyorlar.
AC4 Black Flag'in coop'u bile daha iyi olurdu :D