Artık havaya kanca atıp bütün mahalleyi çekmek yok
Overwatch'ın en 'belalı' kahramanlarından birisi olan Roadhog, rekabetçi bazlı çoğu oyunda karşımıza çıkan karakter modellerinden birine sahip. Heybetli bir beden, yavaş ama güçlü saldırılar ve düşmanı kendisine çekmesini sağlayan ölümcül bir kanca.
Roadhog'un kancası oyunun ilk gününden beri büyük bir tartışma konusu. Kancanın "Hitbox"u absürt derecede büyük olduğu için Roadhog kancasını karşıdaki düşmanın iki adım sağına, soluna veya üstüne sallasa bile düşmanı kendisine çekebiliyor. Blizzard sonunda bu konuda bir karar aldı ve Roadhog'un absürt kuvvetini genel çerçevede azaltmaya karar verdi. Artık Roadhog haybeye kanca atıp düşmanlarını çekemeyecek. Hem düşman artık tam Roadhog'un menzilinde olmalı, hem de Roadhog düşmanı direkt olarak görmeli. Öyle arabanın veya duvarın içinden kanca atmak yok artık.
Bu yeni gelişme, bu hafta veya önümüzdeki hafta PTR sunucusuna eklenecek ve Blizzard yeni Roadhog hakkındaki geri dönüşleri büyük bir incelik ile alacak.
bunun sebebi oyunun delay süresinin cok olmasi hem grafiksel hemde server olarak bunun hakkinda bir kac video bile bulabilirsin mesela senin öldügün zamanla deathcam de izledigin ölmeden önceki son halin ayni degil bunu sebebi tick rate diyolar ve blizzard gercekten cok bosladi bu aralar oyunu.
MK Okuru4.01.2017 17:01
yok arkadaşım onu kastettmedim , headshot olayında 2 kat hitbox olayıda var , adamın kafasına sıkmadıgın halde headshot atıon onu demek istedim
MK Okuru4.01.2017 15:55
sanirim dva tracer yada widow u mcree ile öldürmeye calismadin hic headshot olayinin nesi sacma onu anlamadim her oyunda olan bisey
benim heroyu duvarın içinden çekiyordu,her bunu yaptığında nerf yemesi gerektiğini oyun içinden söylüyordum,öyle saçma şey mi var ya ben duvar arkasında olucam kancayı yanıma atacaklar hobaaa...