Overwatch'ın her karakterine temeli sağlam bir arka hikaye ve özel oynanış mekanikleri ekleyen Blizzard, görünüşe göre Ana'nın becerilerini dengelemeyi biraz ihmal etmiş. Fanlarına göre Overwatch'u, Overwatch yapan ve oyuncuların kendilerini özel hissetmelerini sağlayan Play of the Game sekansının en zor alındığı karakterin Ana olduğu düşünülüyor. Bilindiği üzere hem keskin nişancı olup hem de takımına kullandığı tüfek ile şifa desteği sağlayan karakterde usta olmak için saatlerinizi harcamanız gerekli.
Overwatch gibi oldukça hızlı bir yapıya sahip bir oyunda keskin nişancı dürbünü ile arkadaşlarınıza destek sağlamak, rekabete dayalı oyunlarda pek alışık olmadığımız bir mekanik. Bu nedenle oyun sonunda oyuncuya gaz veren Play of the Game mekaniğini Ana'nın üzerinde görmek oldukça zor. Overwatch fanları ise Play of the Game mekaniğinin her karaktere uyumlu olmadığını ve bu yüzden Blizzard'ın radikal bir değişikliğe gitmesini istiyor. Bakalım Blizzard fanlarını dinleyerek Play of the Game mekaniğinde Ana için değişikliğe gidecek mi?
Anna'da sonuçta bir support karakteri bbundan dolayı kolay kolay play of the game olmamasına şaşmamalı. Paly of the game olmadığı için güçsüz bir karakter mi? Hayır. Aksine çok güçlü bir support oyunda kaç kez, genji'nin kendi ultisini Anna'nın ultisiyle birleştirdiğini gördüm. Ortalığı darma dağın ettiler ama tabii ki play of the game Genji oldu. "Support of the game" diye başka bir başlık koysalar olabilir aslında. Bunun dışında Mercy en az 3-4 adamı tekrar yaşatmadan yada Lucio 4-5 oyuncuyu uçurumdan atmadan play of the game almaları Overwatch karakterlerinin geneline göre biraz zor.
Bronze'lar ağlamasın.