Uzun yıllardır oyuncuların beklediği ve oyuncular üzerinde büyük bir beklenti oluşturan Mount & Blade II: Bannerlord'un yeni geliştirici günlüğü yayınlandı. Yayınlanan yeni geliştirici günlüğü, üçüncü kez oyunda yer alacak kuşatmalara değiniyor.
Gamescom'a katılım sağlayacağını düşündüğümüz yapım, umarız en kısa sürede oyuncuların karşısına çıkar. Son olarak oyun için yayınlanan yeni geliştirici günlüğü ise şu şekilde;
Mount & Blade II: Bannerlord ile ilgili gelişmeler sürekli arttıkça, oyuncuların oyunun birçok özelliğiyle etkileşime girebilmesinin en iyi yolunu arıyoruz. Bu konuda büyük bir değişiklik kuşatmaları ele alma biçimimiz oldu. Kuşatmalar Mount & Blade oyunlarında önemli olaylardır ve Bannerlord'da oyunun bu yönünü iyileştirmek için büyük çaba sarf ediyoruz.
Daha önce tartıştığımız gibi, Bannerlord'daki kuşatmalar, saldırgan bir saldırı başlatmaya hazır olana kadar beklemekten çok daha fazlasını içeriyor (Warband'da olduğu gibi). Bu, dikkate almamız gereken bazı önemli soruları gündeme getirdi. Resimlerdeki ve metinlerdeki bu değişiklikler soyutlanmalı mı, yoksa daha somut bir şeyler olmalı mı? Ve oyuncular için kontrol seviyesi ne derece olmalıdır?
Bir kuşatmanın ilk aşamalarını hem saldırgan hem de savunmacılar için daha ilgi çekici hale getirmek için oyunculara nispeten yüksek düzeyde erişim ve görsel temsil sağlamanın en iyi olacağını düşündük. Bir birlik kuşatıldığında, saldıran kuvvet tarafından kuşatma kampı kurulur ve her saldıran lord için bireysel çadırlar açılır. Her bir yerleşim biriminin, hangi oyuncuların hangi kuşatma aletlerini ve hangi sırayla oluşturacaklarını seçebileceğini ve seçebileceğini belirleyen sınırlı sayıda slotu vardır. Kuşatma makineleri kendilerine en yakın olanı otomatik olarak hedefleyeceğinden, buna bazı taktiksel önem verilmelidir.