Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak? Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetme seçenekleri ile ilgili ayrıntılı yeni bir blog yayınlandı. Taloworlds geliştirici günlüklerinde bu hafta Krallıklar ve Seçimler odaklı yeni bir blog yayınlandı.
Ortaçağ krallıkları, iç güç mücadeleleri ile doluydu ve birçok durumda, bir alemdeki en güçlü insanlar doğrudan tahtta oturmuyorlardı. Bannerlord’un krallık karar sistemi, bu tür iç politikaları temsil etmemize izin veren oyunun sandbox dünyasının değişkenlerini daha iyi yansıtan yeni öğeler barındırıyor. Krallık karar sistemi ile birlikte fethedilen yerlerde hangi politikaların uygulanacağına karar verilebilir. Klanlar kimin arkasında duracaklarını, kimi destekleyeceklerini seçebilir ancak son karar krala aittir. Klan yapay zekası kimi destekleyeceğine karar verirken bazı faktörleri dikkate alır.
* Bir teklifin sonucuna ilgi: Klanlar gelen tekliflerin faydalı olup olamayacağını düşünür.
* Sponsorlarla İlişkiler: Bir klanın, sponsorla iyi koşullarda olması durumunda bir teklifi destekleme olasılığı daha yüksek olabilir.
* Başarılı olma şansı / maliyeti: Klanların kaybedilen bir amacı desteklemek için nüfuzu boşa harcama olasılıkları düşük olacaktır.
Her kararda en az bir sponsor ve muhalif sponsor vardır. Tabii ki Bannerlord’un karar sistemi, demokrasiden ziyade feodal bir krallık sistemini yansıtıyor. Bu nedenle son karar her zaman Kralın. Ancak yine de Sonuç olarak bir karar ne kadar fazla destek alırsa onu değiştirmenin de o kadar büyük maliyeti olur.
Sonuç olarak geliştirici ekip Bannerlord'da gerçek krallıkların karar mekanizmalarını klanlar ve destekçiler gibi yeni dinamikleri işin içine katarak oluşturmuş durumda.