Mount & Blade II: Bannerlord’un geliştirme aşamalarına ait yeni ekran görüntüleri yayınlandı. Taleworlds haftalık bloglar yayınlayarak, yaklaşık 7 senedir geliştirilen Mount and Blade 2: Bannerlord ile ilgili oyuncuları bilgilendirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz hafta perşembe günü yayınlanan blogda, oyunun kostüm tasarım aşamalarından bazı ekran görüntüleri paylaşıldı. Haftanın blog’una konuk alan 3D karakter tasarımcısı Ülker Dikmen, karakter ve kostüm tasarım aşamalarına dair bilgiler paylaştı.
Taleworlds’ta 3D karakter tasarımcısı olarak görev alan Ülker Dikmen, şu sıralar ne ile uğraştığı ile ilgili olarak sorulan soruya şöyle yanıt verdi; “Kumaş simülasyonu ile daha düzgün çalışabilsinler diye eski kostüm örgülerimin üzerinden geçiyorum (o örgüleri hazırladığım sırada kumaş simülasyonumuz yoktu o nedenle şu anda biraz üzerlerinden geçilmeye ihtiyaçları var).” Ülker Dikmen’in de bahsettiği kumaş fiziği Bannerlord’da yer alan karakterlerin kıyafetlerin ve zırh parçalarının daha gerçekçi görünmesini ve giyisi parçalarının at üstünde giderken ya da koşarken sallanmasını sağlıyor. M&B II: Bannerlord için henüz bir çıkış tarihi verilmedi.