Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in yapımcısından grafikler hakkındaki sorulara cevap geldi
Metal Gear Solid'in en genç üyesi Metal Gear Solid V: The Phantom Pain hakkında oyunculardan, " Grafiklerde bir düşürülme mi var? " sorusuna Ken-ichiro Imaizumi'den cevap geldi.
Imaizumi yaptığı açıklamada şunları söyledi," Eğer oyun yapım sürecini biliyorsanız, biz bu aşamada normalde hiçbir şeyi değiştirmiyoruz veya grafiklerde bir düşürmeye yönelik optimizasyon yapmıyoruz. Bu son aşamada grafiklerin renk sınıflandırmasında ve kontrast ayarlarında bir değişiklik yapmadık, grafiklerde sadece renkler biraz aydınlatılmalı. Bunun dışında diğer ayarlar çok uzun zaman önce bitti."
PC kullanıcılarını yakından ilgilendiren bir konuya değinen Imaizumi, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in neden PC sürümünün konsol sürümünden daha geç geleceğini açıkladı. Kendilerinin ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıklarını ve takım kararı ile oyun geliştirme kaynaklarını kısıtladıklarını söyledi.