İntikamının gücü, eşsiz mızrağında gizli
League of Legends'ın şampiyonlar ailesine yeni bir karakter daha katıldı. İntikam mızrağı ile ön plana çıkan Kalista oyuna farklı hava katacak gibi.
Resmi tanıtım sayfasında, "Sıradan mekanik becerilerden ziyade, takım arkadaşları ile doğrudan iletişim kurarak ve iş birliği yaparak gerçek potansiyeline ulaşır," diye tanıtılan Kalista, şu özelliklere sahip:
Pasif: Üstün Denge
Normal saldırı sonrası hareket komutu verildiğinde normal saldırı animasyonu iptal olmaz, onun yerine Kalista saldırı tamamlandıktan sonra fare ile tıklanan yöne doğru zıplar. Kalista hedefinin bulunduğu yönün aksine doğru sıçradığında daha uzağa gider.
Q: Delici
Kalista’nın fırlattığı mızrak, isabet ettiği ilk hedefe hasar verir ve bir adet Ciğerini Sök yükü ekler. Delici ayrıca Üstün Denge’yi tetikler.
W: Gözcü
Pasif: Ruh Damgası – Kalista ve ona bağlanan takım arkadaşı bir minyon, canavar veya rakip şampiyona aynı anda saldırırsa, ilave büyü hasarı verirler.
Aktif: Kalista bir gözcüye belli bir bölgede nöbet tutma emri verir. Gözcü, bir hat üzerinde birkaç defa ileri geri hareket ederek devriye gezer. Arkadan gelecek saldırılara karşı savunmasız olan gözcüler, önlerindeki koni şeklindeki bir alanı görebilir ve bir rakip şampiyonu tespit edince çığlık atarak haber verir.
E: Ciğerini Sök
Kalista’nın normal saldırıları ve Delici ile fırlattığı mızrak, kısa bir süreliğine hedefe saplanır. Ciğerini Sök, Kalista’nın rakiplerinden mızrakları söküp çıkarmasına ve hedefleri yavaşlatmasına imkân tanır, ayrıca hedeften çıkartılan her mızrak için artan hasar verir. Ciğerini Sök, bir rakip birimin katledilmesi ile sonuçlanırsa bekleme süresi sıfırlanır. Mızrakların birikme limiti yoktur, yalnızca Kalista saldırısını devam ettiremediğinde yükler kaybolur.
R: Ecelin Çağrısı
Kalista bağlı olduğu takım arkadaşının kendi yanında belirmesini sağlar ve hedef alınamaz hale getirerek, büyülerini devre dışı bırakır. Ecelin Çağrısı esnasında, Kalista’nın Ruh Damgası ile bağlandığı takım arkadaşı yeni bir yetenek kazanır; bu yetenek ile bağlı şampiyon hedeflenen bir yöne doğru atılarak, çarptığı rakipleri havaya savurur.