Hideo Kojima’nın oyun dünyasındaki yenilikçi projeleri ve sinematik yaklaşımları, her zaman ilgi odağı oluyor. Ancak 2024 yılında başlayan SAG-AFTRA grevleri, Kojima Productions’ın Physint ve OD gibi büyük projelerini önemli ölçüde etkiledi. Grevlerin 2025’te de devam etmesi, stüdyonun oyuncu seçimleri ve çekim programlarında gecikmelere neden oldu.
Physint, Hideo Kojima’nın oyun ve film yapımını birleştirdiği iddialı bir proje. Ancak Ağustos 2024’te başlayan grevler, bu yaratıcı süreci yavaşlattı. Kojima, oyuncu seçimlerinin 2025 yılında yeniden başlayabileceğini umduğunu ifade etti. Grevlerin etkileri sadece Physint ile sınırlı değil; Xbox Game Studios için geliştirilmekte olan OD projesi de bu süreçten etkilendi.
İlginizi Çekebilir: Death Stranding 2 Ön İnceleme
Grevlerin yarattığı zorluklara rağmen Kojima Productions, Death Stranding 2: On the Beach için önemli bir ilerleme kaydetti. Kojima, 2024 yılında Japon kültürünü anan yazılar kaleme aldı, Nikkei için makaleler yazdı ve HideoTube ile projelerini tanıtmaya devam etti. Ayrıca, Death Stranding'in A24 tarafından çekilecek canlı aksiyon filmine yönelik hazırlıklar da hız kazandı.
Hideo Kojima, sadece bir oyun geliştiricisi değil, aynı zamanda bir kültür ikonu. Sosyal medya aracılığıyla kitaplar, filmler ve projeleri hakkında yaptığı yorumlar, hayranlarının ilgisini çekmeye devam ediyor. 2024 yılı boyunca düzenlediği etkinlikler ve organizasyonlarla da dikkat çeken Kojima, yenilikçi yaklaşımlarından ödün vermiyor.