Bloodborne ve Dark Souls oyunlarıyla adeta yeni bir oyun türü ortaya çıkartan Hidetaka Miyazaki'nin yeni oyunu Sekiro Shadows Die Twice'ta oyuncular, çok fazla ölecekmiş. Zorlu oyunlarıyla oyunculara farklı bir deneyim sunan Hidetaka Miyazaki, Sekiro Shadows Die Twice'ta da oyuncuların ölümlerden ölüm beğeneceklerini belirtti.
Microsoft'un E3 2018 sunumunda ortaya çıkan Sekiro Shadows Die Twice ile ilgili yeni bilgiler oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki'den geldi. E3 2018 sunumunda yayınlanan duyuru videosu ile, Sekiro Shadows Die Twice'ın oynanış dinamiklerine de yakından göz atma şansı yakalamış, Sekiro Shadows Die Twice'ın Hidetaka Miyazaki'nin diğer oyunlarına kıyasla daha hızlı ve aksiyonun daha yüksek olduğunu görmüştük. Geçtiğimiz gün Hidetaka Miyazaki, Sekiro Shadows Die Twice zorluk seviyesi ile ilgili açıklamalar yaptı. Eurogamer'a konuşan Hidetaka Miyazaki, feodal japonyada geçen oyunda, oyunuclar çok fazla ölecek. "Oyuncu çok fazla ölecek. Bunun nedeni, oyunda bir ninja olmamız; ninja olarak, ortalama samuray veya şövalyeden biraz daha az donanımlısınız, her zaman ölümün eşiğindesiniz. Her savaşı yoğun hissetmenizi istiyoruz - oyuncuların bu düşmanlarla başa çıkarken riski ve gerilimi hissetmelerini istiyoruz. Ve bunu yapabilmek için, oyuncunun çok fazla ölmesi gerekiyor. Ama öldükleri ve yeniden doğdukları ve tekrar öldükleri ve tekrar denediklerinde, bu iyi hissettirmez. Bunun için biz de oyuna diriliş sistemi adlı bir sistem ekledik." Shadow DieTwice'ta oyuncular öldükleri yerden dirilerek savaşa devam edebilecekler.