Half-Life 3, SteamVR dosyalarında gözüktü!

Furkan Sakoğlu 23.02.2016 - 10:25
Geçti istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni...
Oyun dünyasının belki de en çok beklenen yapımlarından biri olan Half-Life 3, bizleri uzun, ama çok uzun yıllardır hayallere gömmüş, kimilerimizi depresyona sürüklemiş, kimilerimizi ise adeta komplo teorisyeni yapmış bir yapım.

Half-Life 3, SteamVR dosyalarında gözüktü!
Her yıl 3-5 defa Half-Life 3 ile ilgili ortaya bazı haberler çıksa da, bunların çoğu soyut kanıtlardan öteye gitmiyor. Bugün ise Half-Life 3 için, yine Valve tarafından hazırlanan SteamVR dosyaları içerisinde, oldukça dikkat çeken dosyalar ortaya çıktı.

SteamVR'ın Performans Aracı içerisinde ortaya çıkan dosyalarda, "hl3" klasörü içerisinde birçok farklı dosya mevcut.

Burada dikkatimizi çeken en önemli dosyalardan biri ise, "npc_quest_citizen.cpp" isimli dosya. Half-Life 3'ün oldukça uzun yıllar boyunca bizleri bekletmesi, Valve'in seri için radikal kararlar vermesine sebep olabilir. Eğer oyun bir gün çıkarsa, Sanal Gerçeklik desteğinin kesin olarak mevcut olacağı söylenebilir. Daha önemlisi ise, oyunun açık dünya bir  yapıda gelmesi. Oyuncuların gönlünü almak için oldukça mümkün gözüken bu durum, yukarıda bahsettiğimiz dosya ile güçleniyor. Her ne kadar quest ismi açık dünya veya RPG oyunlarından tanıdık gelse de, oyunun açık dünya bir yapıda geçeceğine dair hiçbir somut delil yok. Bakalım Valve gerçekten Half-Life 3'ü bir gün oyuncular ile buluşturacak mı, zaman içerisinde göreceğiz.

İşte SteamVR'ın performans aracı içerisinden bulunabilen potansiyel Half-Life 3 dosyalarının tamamı:

c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\shared\hl3\hl3_vscriptgamesystem.cpp…….VScr iptServerHL3
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\npc_quest_citizen.cpp…CNPC_QuestCi tizen::DisplayDialogString..m_DialogStringDisplayD ropShadow
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\partial_entity_manager.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procedural_spawn_constraint.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\utllogicconstraintsolver.h
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procedural_spawn_manager.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\entity_persist.h
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procedural_spawn_target.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procedural_spawn_template.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procedural_spawn_volume.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procspawn_bias_line.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procspawn_modifier.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\procspawn_variable.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\shared\hl3\imposter_manager.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\npc_turret_ceiling_pulse.cpp
particles/vortigaunt_fx/vortigaunt_charge_token.vpcf
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\point_quest_goal.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\prop_fixed.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\server\hl3\gravity_vortex_controller.h
#HL3_SpyGrenadeHint1
#HL3_SpyGrenadeHint2
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\ga me\shared\hl3\hl3_vscriptgamesystem.cpp
c:\buildslave\vrgdc2015_staging_win64\build\src\game\client\hl3\c_point_quest_goal
BaseHLBludgeonWeapon
HLSelectFireMachineGun
C_BaseHLPlayer::Schema_VerifyBindingIsRegistered
GameSystemReallocatingFactory@VCHL3VScriptGameSystem
HL3_SpyGrenadeHint¨
game\server\hl3\gravity_vortex_controller
\game\server\hl3\info_quest_dialog
game\server\hl3\procedural_spawn_target
game\server\hl3\npc_turret_ceiling_pulse
CLASS_PLAYER CLASS_ANTLION CLASS_APCDRIVER CLASS_BARNACLE CLASS_BLOB CLASS_BULLSEYE CLASS_CITIZEN_PASSIVE CLASS_CITIZEN_REBEL CLASS_COMBINE CLASS_COMBINE_GUNSHIP CLASS_COMBINE_HUNTER CLASS_CONSCRIPT CLASS_HEADCRAB CLASS_MANHACK

Half-Life 3, SteamVR dosyalarında gözüktü!

Yorumlar 57
MK Okuru
MK Okuru 4.12.2024 11:34
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.03.2016 03:08
çok sçma bir oyun half lfe ne öyle elinde levlele koşuyor..kuru grafikler,gözüklü bir adamla bir kere bile konuşmayan bir adamı kontrol edip hamamböceği öldürüyoq.clas clan bundan daha iyi..
MK Okuru
MK Okuru 5.03.2016 03:20
verdim şukünu :D
MK Okuru
MK Okuru 2.03.2016 00:43
hl konusunda böyle trollemeleri yemeyiz sende hl fanısın olmasan bu sayfada olmazdın bibrimizi kandırmayalım hl kardeşiyiz.HL kardeşi hl kardeşine takiyye yapmaz
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.03.2016 20:01
Half-Life çıktığı zaman bi devri kapatır bi devri açar
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.03.2016 14:20
bu şişkonun derdi nedir hiç anlamıyorum şu an oyun çıksa milyonları kazanacak hoş kazanıyorda ama fazlasından ne zarar gelicek çıkar işte sende bizde rahat edelim artık
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.03.2016 19:38
Maalesef elde tutulur veri yerine HL3'ümsü bir simülasyonun dosyaları gibi duruyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.03.2016 00:12
Adamlar mason.Masonlar stratejik pazarlama işlerini iyi bilirler.Half life serisi neden tuttu?Müziği konusu ortamı TAM OLARAK O DÜNYAYI yaşatıyor bilinçaltına sesleniyordu.Şimdi herkes oyun yapıyor yeniden dünyayı sallamak için VR ın oturmasını bekleyip bombayı patlatıp dünyayı yine kilitleyecekler
Kalan Karakter: 300 Gönder
Half-Life 3, SteamVR dosyalarında gözüktü!
İlginizi Çekebilir