Çılgın çocuk, Cliff Bleszinsky yine döktürdü
Oyun dünyasının çılgın çocuğu ve Epic Games'in baş tasarımcısı Cliff Bleszinsky'ye göre Gears of War 3'ün çok iyi satması durumunda dördüncüyü yapmamak aptallık olur. Gün içerisinde yayımladığımız
devam oyunları ile alakalı makale içinde ayrıca bir doktorin niteliğindeki bu röportajda Bleszinsky şunları söyledi:
"Biz iş adamlarıyız. O zaman, Gears 1 ve 2 toplamda 6 milyon kopya sattıysa ve bu oyun çıktığından umarım 8-10 milyon satarsa dördüncü bir oyunu yapmamak salaklık olur değil mi? Ekonomiye giriş dersinde öğretilen şeydir bu."
"O yüzden demek istediğim burada anahtar olay neyin uygun olduğunu farkedebilmek. Üzerinde yaşadığımız bu birbirine bağlanmış dünyada neyin mantıklı olduğunu anlamak. Bunun anlaşılır kılınmasını sağlamak. İşte milyon dolarlık soru da bu."
Aynı röportajda Bleszinski üçüncü oyunda ikinciye göre daha varyasyonlu ve kalabalık ortamlar olacak.
"İnternet üzerinde bir resim dolaşıyor. 1993'de DOOM E1M1'de tasarlanan bir FPS haritası. O haritada ciddi anlamda gezip keşfetmek isteyeceğiniz bir çevre hazırlanmış. Bir de 2010'daki gösterdiler. Onda ise oyun, ara sahne, oyun, ara sahne, oyun, ara sahne, oyun, ara sahne, oyun..."
"Ve bir an için eski çalışmalarımızı göz ardı etmemiz gerektiğini düşündüm çünkü onlarla hala gurur duyuyoruz."