Polonyalı geliştirici CD Projekt Red'in yeni oyunu Cyberpunk 2077 için önemli dönüm noktasına ulaştı. Stüdyo patronu Adam Badowski Twitter'da, oyunun şu anda Amerika'daki ESRB ve Avrupa'da PEGI dahil olmak üzere yerel derecelendirme gruplarına gönderildiğini duyurdu.
CD Projekt Red takımı, Cyberpunk 2077'nin hangi puanı aldığını görmek için beklerken, yapımın "teknik yönlerini" cilalamak için çalışıyor. CD Projekt Red, oyun testlerinde kalan geliştirme süresini de kullanıyor. Adam Badowski "Oyun her geçen gün daha iyi ve daha iyi görünüyor!" dedi.
CD Projekt Red'in Cyberpunk 2077 hakkında söylediği ve şimdiye kadar gösterdikleri göz önüne alındığında, oyunun Avrupa'daki ESRB ve PEGI 18'den M ve Avustralya'da R18 alacağı düşünülüyor. Bu, CD Projekt Red'in önceki büyük yapımı olan The Witcher 3: Wild Hunt reytingi ile uyumlu olacaktır.
Cyberpunk 2077'nin başlangıçta PS4, Xbox One ve PC için Nisan ayında piyasaya sürülmesi planlanmıştı, ancak firma daha sonra Cyberpunk 2077 Eylül ayına erteledi.
PlayStation 5 ve Xbox Series X'in piyasaya sürülmesinden sadece birkaç ay önce, CD Projekt Red, Cyberpunk 2077'nin Microsoft'un Smart Delivery özelliğinin bir parçası olacağını doğruladı. Böylece Xbox One'da satın alan kişiler, bedava Cyberpunk 2077'nin Xbox Series X için yükseltilmiş sürümü ek ücret ödemeden alabilecekler.
Cinselliğin ön planda olduğu sahnelerde bile oyunun FPS olacağına dikkat çeken geliştiricilerin aksine oyuncular, oyunun TPS kamera açısına sahip olmasını da istiyor. Bu konuya benzer olarak Zelda ve Mario oyunlarının geliştiricisi Shigeru Miyamoto, Zelda'nın asla FPS bir oyun olamayacağını ve bu yüzden sanal gerçekliğe gelmeyeceğini belirtmişti. Zelda'nın ana mekaniklerinden bir tanesi olan keşif mekaniğinin FPS kamera açısından yüzünden kaybolacağına inanan Miyamoto, oldukça mantıklı açıklamalarda bulunmuştu.