"Aldığımız puanları hak ediyoruz."
THQ'nun patronu Jason Rubin'in 4A Games'in Metro: Last Light'ın üzerinde çalışırken ne kadar kötü şartlarda olduğunu anlatan bir
makale yazmıştı.Makale oyun sektöründe büyük bir yankı uyandırmış ve 4A Games'in karşılaştığı zorluklar pek çok oyun yapımcısı için emsal teşkil etmişti.
4A Games'in yaratıcı yönetmeni Andrew Prokhorov böyle bir makale yazdığı için Jason Rubin'in cesaretini tebrik ederken, Ukrayna'da çoğu oyun yapımcısının benzer ofis ortamlarında çalıştığını ifade etti.
Avrupalı ve Amerikalı yapımcıların daha rahat ortamlarda çalıştığını ve büyük bütçelere sahip olduğunu yineleyen Prokhorov, Last Light'ın aldığı notları hak ettiklerini ve son tahlilde imkanlarının oyuncuları ilgilendirmediğini, onların en iyi oyunu hak ettiklerini belirterek takdirleri topladı.
Deep Silver'ın oyunun sitesine 4A Games'in logolarını koymamaları ardında art niyet aramadıklarını ve onlar olmasaydı Last Light'ın çıkamayacağını söyleyen Prokhorov, 10 yıldır THQ ile çalıştıklarını ve onlarla ilgilenen tek CEO'nun Jason Rubin olduğunu söyledi.