Hello Games'den açıklama
VGX'te tanıtıldıktan sonra pek çoğumuzun en çok beklenen oyunlar listesinde yüksek sıralara yerleşen No Man's Sky'ın yapımcısı Hello Games, başlarına gelen doğal afetin etkilerini üzerlerinden atıp, işlerine yoğunlaşmaya başlamış bile. Edge ile yaptıkları röpörtajda No Man's Sky'ın nasıl hissettirmesi gerektiği üzerine konuşmuşlar. "Joe Danger'ın o "konsol oynanışı" diyebielceğimiz tepkisellik hissini tekrar yaratmak istiyoruz. No Man's Sky'ın tepkisel, çabuk hissettirmesi için çalışıyoruz" diyen ekip, aynı zamanda oyunu 60 FPS'de de tutmak istiyor. Bu şaşırtıcı değil, zira en nihayetinde Hello Games konsol odaklı bir firma. Umalım da PC'de çok abes bir ürün çıkarmasınlar ortaya!