"DirectX 12, Xbox One'ın sorunlarına çözüm olmayacak"

Can Furkan Gözütok 4.08.2014 - 14:15
The Witcher 3: Wild Hunt'ın geliştiricileri böyle düşünüyor
The Witcher 3: Wild Hunt'ın ana programcılarından biri olan Balazs Torok, DireckX 12'nin, Xbox One'ın çözünürlük ve kare-saniye oranlarını arttırmasında etkili olmayacağını açıkladı.

Ortada büyük bir yanlış anlaşılmanın olduğunu belirten Torok, DirectX 12'nin Xbox One oyunlarına çözüm olmayacağını belirtti. Konuyla ilgili Torok, "Oyuncuların, DirectX 12 hakkında kafaları oldukça karışık. Xbox One oyunlarının birçoğu, 1080p çözünürlükte çalışmıyor çünkü konsolun donanımı buna el vermiyor. DirectX 12 geldiğinde de bu durum değişmeyecek. Yazılımsal olarak istediğiniz kadar iyileştirme yapabilirsiniz ancak donanımınız kısıtlıysa, işler burada sarpa sarabilir." açıklamasını yaptı.

The Witcher 3: Wild Hunt; Xbox One, PS4 ve PC sahipleri için geliştirilmekte. Oyun, 24 Şubat tarihinde piyasya çıkacak.

"DirectX 12, Xbox One'ın sorunlarına çözüm olmayacak"
Yorumlar 16
MK Okuru
MK Okuru 26.12.2024 23:01
Kalan Karakter: 300 Gönder
"DirectX 12, Xbox One'ın sorunlarına çözüm olmayacak"
İlginizi Çekebilir