Milan’daki etkinlikte yapımcılar oyunun teknik detaylarından bahsetti
Sony’nin 20 Şubat'ta çıkması merakla beklenen PS4’e özel oyunu için Ready at Dawn’ın CTO’su Andrea Pessino oyunun 30 fps oranında nasıl akıcı çalıştığını anlattı. Pessino bu performansı iki sebebe dayalı olduğunu vurguladı: Öncelikle oyunun 30 fps’nin altına hiç düşmemesi sabit olması ve ayrıca anti-alasing değerlerini artıran filtreler de oyunun akıcılığını önemli bir derecede artırıyor. İkinci neden ise oyunun görüntü ve simülasyon render oranlarının eşit tutulması da kullanıcının verdiği komutların hiçbir şekilde gecikme yaşamamasını sağlıyor.
Genellikle oyunlarda oyuncular komutu verdiklerinden birkaç kare içerisinde oyun komutları ekrana yansıtıyor ve bu da animasyonlarının sürünmesine sebep olabiliyor. Ancak The Order 1886’da oyuncunun verdiği tüm komutlar anında oyuna yansıdığı için animasyonlar da bir o kadar akıcı ve sorunsuz görünüyor. Passino’ya göre bu daha karmaşık bir mühendislik örneği gerektiriyor ancak alınan sonuç oyunlarda oldukça olumlu oluyor.