verdiğiniz linkte sıkıntı var sory yazıyor ben çok beğendim en nihayetinde 10 sene evvel böyle bir oyun var deseler inanmazdık şimdi beğenmiyorlar bizde isteriz AAA oyun ama olay türkiye için yeni ve zor bir kategori VR içinde çıkartılmalı daha çok alanlar oluyor vr için korku biçilmiş kaftan
arkadaşlar sonuçta bu çok kısıtlı bi bütçeyle ve çok küçük bir ekiple yapılan oyun.bir dead space,fear,silent hill filan beklemek çok büyük mantık hatasıdır.ayrıca oyuna köstek değil destek olmak gerekir.destek olmasak da en azından köstek olmamak gerekir...
İlk önce acilen FOV değerini kısmalarını şiddetle tavsiye ediyorum. Onun haricinde başarılar diliyorum ve ileride daha başarılı işler yapacaklarına inanıyorum. Unutmayın Kojima, Carmack gibi ustalar, bir zamanlar 8bit oyunlar yapıyordu.
Evet çok uğraşılmış sağlam bir yapım gerçekten... şu kan efektine bir bak , gece görüş açısını bile outlast tan almış , renderi bile.. yahu destekleyelim tamam eyw ama , biraz özen be kardeşim. Bu kadar mı zor bi kan yapmak , ketçap gibi.
insan yürümeden koşmayı öğrenemez.çok düşük bütçeyle yapılan bir oyun sonuçta.bi resident evil,alam wake gibi bi şey beklemeyin.köstek olmayın destek olun...
Türk düşmanı değilim. Türklerin oyun sektöründe ciddi bir pozisyon edinmelerini ben de isterim. Fakat şu nedir Allah aşkına? Grafikler, fizik animasyonları 2003'ten kalma. Konsept desen zaten yeni bir şey değil. Çin malı Outlast. Üzgünüm ama destek vereceğimi sanmıyorum. Önce özgün olmayı öğrenmeli.
herşey iyi güzel de o ketçap efekti hiç olmamış be hacı.(bide zombimsilerin omuzları salına salına koşmaları =) ) ama şuanki haliyle bile gg. keep up the good work.
Tanıtım videosunu izledim, gerçekten güzel görünüyor. Yapımcıları tebrik ederim bir çok genel sorunu aşmış ve eli yüzü düzgün bir oyun yapmışlar gibi görünüyor. Gördüğüm bir iki kendini belli eden sorun var onlar da dizayn ile alakalı. Oyunda hemen aksiyon ile karşılaşmak gerilimi düşürmüş diye düşünüyorum.
Kendinden önce gelen kaliteli yapımları örnek almak güzel de ''Orjinali vs. Made in China'' halini biz hala aşamadık. Kendimiz üretemiyoruz, sadece özeniyoruz.
Neden korku oyunlarına yöneldik neden bir açık dünya oyunu görmüyoruz greenlight'da ? Tamam korku oyunu yapmak da kolay değil tabi ki destekleyeceğiz ama yine de Alparslan'dan görev almak ne biliyim Bahadır'a rapor vermek isterdim..
Zombilere vuruyor muyuz, salça mı atıyoruz? Kan efekti ketçap reklamı gibi olmuş. Outlast esinli o kadar bariz ki. İkinci kısım daha güzel geldi, ormanlı bölüm.
Bu tarz oyunlarda en önemli korku faktörlerinden birisi oyuncuya çaresizlik duygusu vermesidir ama combat bu duygunun büyük bir kısmını ortadan kaldırıyor bence, oyunun şimdilik gördüğüm en büyük yanlışı bu. Ara sahneler de çok kalitesiz ama onu da oyunun henüz resmi olarak çıkmamasına bağlıyorum.