Türk geliştirici Burak Dabak'ın tek başına Unreal Engine kullanarak geliştirdiği SpaceBourne, Steam'deki yarını aldı. Uzay simülasyon, arcade, açık dünya, rol yapma türündeki oyunda, 100 den fazla güneş sistemi, 400 den fazla gezegen, içine girilebilen 37 uzay istasyonu barından bir galakside geçiyor. SpaceBourne Unreal Engine tarafından da Spotlight'a alınmış durumda. SpaceBourne, kapalı beta sürecine girdi. SpaceBourne Steam sayfası.
SpaceBourne nasıl bir oyun;
"SpaceBourne, oyuncuya sonsuz özgürlük sağlamayı amaçlamıştır. Oyuncu madencilik, hurdacılık, kelle avcılığı, kara delik keşifleri, uzay anormallikleri tespiti, korsanlık, galaksi dışı sistem tespitleri gibi yan etkinliklerin dışında;
Ana görev zincirini takip edebilir, karşısına çıkan yan görevleri yapabilir, galakside savaş halinde olan ırklara katılıp ordularına yardımcı olabilir, korsan bir organizasyon oluşturup kendi ordusunu kurabilir, kendi uzay istasyonunu kurarak gemiler üretebilir, ticaret yapabilir. Bu etkinliklerde oyuncuya tercih hakkı tanınmıştır, oyuncu tercihine göre köle tacirliği de yapabilir, köle tacirlerine savaş açarak köleliği de bitirebilir. Karakterin aktif ve pasif özellikleri vardır. Pasif özellikler ( Pilotluk, ticaret, karizma gibi ) oyuncunun oyun stiline göre otomatik olarak artmakta veya düşmektedir. Aktif yetenekler ise her seviye atlandığında oyuncu tarafından seçilmektedir. SpaceBourne içeriği ana görevler dışında rastgele yaratılmaktadır. Her sistem oyunun başında rastgele olarak oluşur. Bu sayede oyuncu her harita değiştirdiğinde farklı olaylarla karşılaşmaktadır. Bununla oyunun tekrar oynanabilmesi ve her oyunda oyuncunun aynı haritalarda farklı etkinlikler yapması amaçlanmıştır."