aslında var olmayan bir karakterin eşcinsel olması hiç umrumda bile değil.ancak yorum yaparken lütfen müslümanlara atıfta bulunmasanız.çünkü öyle deyince belki idrak edecek kapasiteniz yok ama büyük bir kitleye laf atmış oluyorsunuz da.
18:14 bilgisayarın başından kalkta etrafına bak senin büyük kitlen hiçte bildiğin gibi durmuyor artık. evet boş muhabbet yapmamak gerek hele ki gerçekleri çarpıtan muhabbetler gereksiz belli ki! senin kitlen artık senin bildiğin gibi değil ne yazık ki dünyayı bırak bu ülkede bile yozlaşmışlar!
theetiketCrK30.12.2016 18:14
15:12 15:21 açıklayıcı bir başka yorum yapacaktım ki.resmen üşendim.dediğim gibi insanların ne yaptığı ne düşündüğü umrumda değil.yani şu an düşünüyorum da ilk yazdığım şey yeterliymiş.yani demek istediğim belki bazı insanların idrak edecek kapasitesi yok.vede sizi bilmem ama ben çok fazla bilgisayar oyunu oynarım.yani daha fazla boş muhabbet yapamam.(en azından şimdilik)
MK Okuru29.12.2016 23:03
6 milyarda 1 milyar evet çok büyük süper zeka arkadaş
MK Okuru29.12.2016 15:21
İyi de biz seni değil kitleyi konuşuyoruz zaten. Ne yazık ki senin dediğinin aksine o büyük kitle dayatmacı saygısız ve anlayışsız. Asıl az olanlar senin gibiler ki şu yorumların genelinde de bunu görebilirsin. Ülkrnün genelini de rahatlıkla gözlemlersin biraz objektif olursan. Yani o kitle baskın
MK Okuru29.12.2016 15:12
14:47 peki büyük kitledeki iyi insan?! siz o büyük kitlenizde aranızdakileri neden koruyor ve içinizde barındırıp sisteminizle onları eninde sonunda aklıyorsunuz? büyük kitleniz kendisi gibi davranan ne sapıkları, katilleri kanatları altında besliyor bunları da mı kitlenn büyük kısmı yapmıyor!
theetiketCrK29.12.2016 15:03
13:20 vede şunu ekleyeyim hastalıklı kitle derken psikopat yada tecavüzcüleri kastediyordum.yanlış anlama.ve şunları da söyleyeyim 3-4 karım yok.insanların neye inandıkları ne yaptıkları seni temin ederim umrumda değil.şimdi ben normal bi insanım ve müslümanım ve o müslümanlar için saydıkların bende yok.şimdi ben de mi kötüyüm.ilk yorumumun sebebi de buydu.çünkü büyük kitlenin çoğunluğu böyle insanlardan oluşuyor.
theetiketCrK29.12.2016 14:50
eğer cevabın evet se bu seni sadece din düşmanı yapar.ne olduğuna nasıl olduğuna bakmadan bütün müslümanlar sana göre kötü.eğer cevabın hayır sa o zaman ya aynı düşünüyoruz yani büyük kitlenin içinde kötü insanlar var. ancak dinde ve mantıken hırsızlık yapan bi adamı
hırsızlık yapmayan bir kalabalıkla bir tutmak yanlış.dünyanın heryerinde kötü insanlar var ancak bu iyi insanları suçlamak için bir neden değil.
veya bu şekilde düşünmeyip hayır ben öyle düşünmüyorum eşcinseller yada müslüman olmayanlar iyi geri kalan kötü.buda kendini kapatmışsın doğruları
göremiyorsun demektir.eğer iki cevapda hoşuna gitmiyorsa sana sadece şunu söyleyeyim. bir yol ayrımı seni istediğin yere götürmüyorsa kaybolmuşsun demektir.
theetiketCrK29.12.2016 14:47
13:20 işte derin düşün derken bende bundan bahsediyorum.çünkü ben sana geniş kitle derken müslümanlar için konuşuyorum.insanların cinsel tercihi önemli değil.ancak bu (eşcinsel)kişilerde müslüman olabilir.din tarafından yasak ama müslüman.bu kişinin bileceği iş.yani senin ayırdığın gurup büyük kitlenin bir parçası zaten.şimdi sana göre eşcinsel müslümanlarda mı pislik.?
MK Okuru29.12.2016 13:20
12:37 hastalıklı olan senin düşüncen ve davranışlarını sergilemeyenlere "hastalıklı" demen zaten. hastalıklı olan sizlerin küçük kızları daha bilinçleri olmadan karınız olarak almanız, 3-4 kadını eş olarak alıp baskı kurmanız, inancı farklı olanlara saygı yerine düşmanlık beslemeniz vs. derin düşün!
MK Okuru29.12.2016 13:06
12:37 o büyük kitle sorun bak anlatyım kısaca ama düşünerek oku olur mu? o büyük kitle kendi inançlarını başkalarına zorla dayatıyor, anlayış göstermiyor, aşağılayıp uzaklaştırıyor ve aslında içlerinde o kadar pislik var ki hep bunu görüyoruz ve farkındayız ama onlar yokmuş gibi yapıyor! işte sorun!
theetiketCrK29.12.2016 12:37
18:15 HAYIR o büyük kitle değil.sorun büyük kitleyle birlikteymiş gibi davranıp aslında hastalıklı küçük bir kitleye mensup olanlar yüzünden oluyor.çünkü büyük guruba karışmak kolaydır.benim demek istediğim.Derin düşün.
Tamam, dini inançların yüzünden eşcinselliği günah olarak görüyor olabilirsin. Ama seninle aynı inanca sahip OLMAYAN insanlar neden bundan etkileniyor? Senin inancın sana "Eşcinsellik kötüdür" diyorsa sen neden buna inanmayan insanların hayatını zorlaştırıyorsun? Seni ne ilgilendirir lan milletin hangi cinsiyete ilgi duyduğu? Başkalarına zarar vermediği sürece birisinin neye ilgi duyduğu seni niye ilgilendiriyor? Bir adam kadınlara ilgi duysa sana ne, erkeklere ilgi duysa sana ne, plastik şişelere ilgi duysa sana ne, çöp poşetine ilgi duysa sana ne, video oyunu kutularına ilgi duysa sana ne? Başkalarına ve kimseye zarar vermiyorsa, kendi hayatını yaşıyorsa SANA NE? SENİ NEDEN İLGİLENDİRİYOR? Eşcinselliği kötü bir şey olarak mı görüyorsun. O zaman kendi içinde dursun o gereksiz nefretin, neden internet ortamından eşcinsellere hakaretler, küfürler, tehditler ediyorsun veya gerçek hayatta saldırıda bulunuyorsun. Sana ne ulan? Biraz kendinize gelin be!
Çıkıp "ALLAH EŞCİNSELLERDEN NEFRET EDİYOR, BİZ DE ETMELİYİZ" diyecek olanlar için söylüyorum bunu da: Bak IQ'su tek haneli arkadaşım, ne tür bir tanrı kendi yarattığı şeyden nefret eder? Dünyada o kadar katil, tecavüzcü, şerefsiz insan varken, Tanrı evinde oturup çay içen bir adamdan mı nefret edecek? Sırf kendi cinsine ilgi duyduğu için.
Doğuştan gelen sadece hermafroditizm'dir. Birisi çıkıp gen buldum diyor, ne kuruldan geçiyor, ne bilimsel dergide yayımlanıyor, ne tekrarlanıyor araştırma, sizin gibi zır cahiller de çıkıp bak bulunmuş, bilimsel höde diye ortalıkta kendini kandırıyor. Hiçbir şey yok ortada. Maval anlatma bu yüzden.
MK Okuru29.12.2016 23:09
Portakal, sana göre zararı yok. Suç olgusu karmaşık bir olgudur. Örneğin birisi beni öldür diye yalvarsa, ben de onu öldürmek istesem ve öldürsem, iki tarafın da kendi tercihi deyip geçemezsin. Sana göre zararlıdır, bana göre kimseye zararı yoktur, iki kişinin özgür tercihidir. Subjektif kanun olmaz
portakallılahmacun29.12.2016 22:57
Bu kadar saçmalığa cevap vermeyecektim artık ama... Neyse, yazayım. Ben insanlar annelerinin karnından eşcinsel olarak çıkar mı diyorum ulan? İnsan büyüdükçe şekillenir o. Ama demeye çalıştığım şey, kimse bilerek, isteyerek ne olacağını seçemez ki.
Bir de "eşcinselliği tedavi ederek düzeltmek" nedir ya? Bu bir hastalık mı ki? Hayır, kimseye zararı olmayan bir özellik. Bunu tek sorun haline getiren sizlersiniz işte (artık kim üstüne alınırsa bilmiyorum). Gereksiz yere eşcinsellere baskı uygulayan, hatta intihara sürükleyen iğrenç varlıklar.
Bir gün biri çıkıp "siyahi olmak günahtır, iğrenç bir şeydir, siyahi herkes ameliyat geçirip beyaz olmalıdır." dese ne kadar saçma karşılanır tahmin edebiliyor musunuz? Peki şimdiki durumun bundan ne farkı var? Kısacası kişi kimseye zarar vermiyorsa ve zaten en başından kendi seçimi değilse neden bu bir sapkınlık, neden tedavi edilmeli?
Sırf sana yanlış geliyor diye yanlış olmak zorunda değil ki ey MK Okuru. Kendi fikrini kendine sakla, kimsenin hayatına karışma, seni rahatsız ediyorsa boşuna yorum yazma. Hayat ne güzel, değil mi?
MK Okuru29.12.2016 14:31
13:05 Hermafroditizm i sen ortaya attın biz değil zaten! Biz onun eşcinsellik olduğunu da söylemedik. Biz eşcinselliğin insan istiyor ise nedne anormal olduğunu anlayamıyoruz. Sen ise bir türlü Hermafrodit takıntından kurtulup doğru düzgün anlatamıyorsun. Sapkınlık demekle olmuyor bu işler!
MK Okuru29.12.2016 13:05
08:21: Hastalık olduğunu söyleyen kim? Sana diyorum ki bu bir sapkınlıktır. Doğuştan meydana gelmez. Hormonsol problem var ise düzeltilir. Hermafroditizm doğumsal bir anomalidir, eşcinsellik demek değildir. Diyorum ya, zerre bilginiz yok ama diliniz pabuç gibi. Fikriniz yok ama zikriniz var.
MK Okuru29.12.2016 08:21
16:43 arkadaş susta cahil olduğun belli olmasın iyice. hastalık olduğu ile ilgli tek elle tutulur durumunuz yok! tedavi dediğiniz şeyleri sağlıklı birisine uygulasanızda değişi, bu tedavi değildir var olanı değiştirmektir! siz işinize geliyor tedavi diyorsunuz ama bu hastalık değil ki tedavi olsun!
MK Okuru28.12.2016 23:37
bu portakal ile lahmacunu fazla karıştırmış beyni bulanmış.
sen bi reset at gel canım benim:)
MK Okuru28.12.2016 20:11
15:11: Kısaca diyorsun ki, ben zır cahilim, şimdi sen çıkıp bilimsel olarak olayı açıklasan ağzımı açıp da tek laf söyleyemem, çünkü konu hakkında zerre bilgim yok. Bir tarafım yemedi, bari aşağılamaya çalışayım diyorsun. Kendi kendini aşağılıyorsun, farkında değilsin cahil şahsiyet.
MK Okuru28.12.2016 16:43
02:50 - Bir insan cinselliği 2 yaşından itibaren algılamaya başlıyor. Nasıl oluyor da doğuştan oluyor bu? O eşcinsellik geni falan ise safsata, hiçbir kanıtlanmış tarafı yok. Kaç kere tekrarlanmış deney, kaç kurul tarafından onaylanmış? O yüzden kendinizi kandırmayın. Hermafrodit eşcinsellik değil.
MK Okuru28.12.2016 15:11
İyi bir kelimenin anlamını öğrenmişsin?! Hermafrodit birisini görseniz sanki aşağılamayacaksınız zihniyeti bozuklar sizi! Bilimsel açıklama yapacak kapasitesi olan adam sensen yanmışız, daha sen insan gibi saygı, anlayış göstermeyi beceremiyorsun. Size kalsa bilim üç üfleme bir sürtünme olurdu be!
MK Okuru28.12.2016 14:41
17:59 topluma zarar veren sizin gibiler sadece. anlayış, saygı ve sevgi yoksunluğu çekenler. eşcinsellik hiçbir şey zarar vermez buna saygı ve anlayışla yaklaşırsanız. ayrıca google dan 2 kelime öğrenip burada millete gel sana öğreteyim çekme! sizin eşcinsellik tedavisi dediğiniz şeyler uydurma!
MK Okuru28.12.2016 02:50
Ben eşcinselim fakat bunu ben istemedim böyle doğdum tercih etmek gibi bir seçeneğim yok. Çoğu eşcinsel benim gibi doğuştan bu eğilimlere sahipler tercih edenler var mı orasını bilmiyorum. Eşcinsellik kadın erkek ilişkisi kadar normaldir. Tercih değil genetiktir. Keşke anlasalar:(
MK Okuru27.12.2016 17:59
Bir insan eşcinsel olarak da doğmaz portakal. Bilimse gel sana gerçeği dibine kadar göstereyim. Hermafroditizm denen olay vardır ki ona eşcinsellik denmez. Amacın gerçekten öğrenmek ise öğreteyim sana.
Evet, eşcinsellik her şeyden önce topluma zarar verir ve zararlıdır. Özelinse gizli yaşa, övünme.
MK Okuru27.12.2016 17:20
kardeş bunun bir tedavisi var istersen tedavi olur düzelirsin tedavi olmassan da bu böyle gider mi hayır hastalık gibi büyür büyür sonrasını kötü benden söylemesi boşuna mı pisikoloji ile uğraşıp ilaç kullanmanı tavsiye eden doktorlar bulunuyor değilmi
portakallılahmacun27.12.2016 15:10
MK Okuru, 27.12.2016 08:27
Sen gerçekten katilliği, dolandırıcılığı, insan kaçakçılığını zararsız bir sevgiyle aynı kefeye koyuyorsan sorunu kendinde araman gerek belki de?
Ayrıca neden ısrarla anlamıyorsunuz bilmiyorum ama bir insan katil olarak doğamaz. Bunun gibi şeyler tamamen ve tamamen kişinin özgür iradesiyle yaptığı seçimdir. Ama kimi sevdiğini, hangi cinsiyeti sevdiğini kişi kendisi seçemez. Ve kimseye maddi/manevi zarar vermediği sürece bu ASLA bir suç olarak kabul edilemez.
MK Okuru27.12.2016 10:53
08:27 bir insanın bir insanı sevmesini diğer suç ve sapıklıklarla nasıl bir tutabilirsiniz!? bu kadar mı saçma düşünceleri doğru kabul edebiliyorsunuz? zorlama ve mecburiyet olmadan iki kişinin cinsi önemli olmadan birbirlerini sevmesi nasıl yanlış olabilir?
MK Okuru27.12.2016 08:27
Hayat kadınlığı da bir tercihtir, kadın satıcılığı da bir tercihtir, katil olmak da bir tercihtir. Dolandırıcı olmak da bir tercihtir. Ama bir şeyin tercih olması, onun kötü ve yanlış olduğu gerçeğini değiştirmez. Tercihinizi sapıkça bir eğilimden yöne kullandıysanız, sapıksınızdır.
hemmen27.12.2016 03:45
onlara sırf eşcinsel olmalarından dolayı hiçbir suç affedilemez, cümlesi: onlara sırf eşcinsel olmalarından dolayı hiçbir suç atfedilemez, olacaktı. birde hayvanların eşcinsel olmaları iki taraf içinde (eşcinselliği suç sayanlar ve saymayanlar)bişey kanıtlamaz. ayrıca hayvanların eşcinsel olmaları, irade sahibi olup olmamalarına dair bişeyi kanıtlamaz. bütün kanıt eşcinsellerin bu hale istek dışında kavuşmalarında biter. ama bunun normal olduğunu savunmak ve insanları bu konuda teşvik etmek doğru değil.
hemmen27.12.2016 03:23
eşcinsellerden, onların bir yanlışı olduğunu düşünüp ve onları suçlu sayarak nefret etmek, gözü kör olmuş birinden nefret etmek gibi bişeydir. akıl sağlığı yerinde olan biri kör veya başka bir engeli olan birinden nefret etmez değil mi? işte eşcinsellik de istek dışında gerçekleşir. onlara sırf eşcinsel olmalarından dolayı hiçbir suç affedilemez. ancak bilerek eşcinsel olmaya çalışmışlarsa bu onların suçu olabilir. allah birini eşcinsel yaratmışsa (ister doğumda ister sonradan olsun farketmez) o onun imtihanıdır sadece, allah da ondan nefret etmez dediğim gibi insanın suçu yoktur öyle olmasında.
mownb27.12.2016 00:10
Homofobinin sebebi için psikologlar kişinin içindeki gizli eşcinsellik isteği ve bundan korkması diye bahsederler. Yani bazı travestiler var kızlardan daha güzeller adam bakıyor of yumurta gibi ama bir yandan da oha ben nasıl bundan hoşlanırım yoksa ib.e miyim? diye korkup sonra korktuğu şeyi yoketmeye çalışıyor. Saldırganlığın sebebi genelde bu içsel savaştır.
portakallılahmacun26.12.2016 22:05
Sevgili MK Okuru,
Bulunma anlamındaki -de eki birleşik yazılır. "Sen de mevcut" değil, "Sende mevcut" olacak o.
(Ayrıca ben böyle saçma bir tartışma konusu görmedim. "Eşcinsellik doğada görünmez, insanların sapıklığıdır, doğal değildir" diyorsunuz. Hayır, insan dışındaki hayvanlarda da görünür diyorum. "Hayvanlar ne alaka şimdi biz insanız" diyorsun. Önce kendiniz düşünseniz ben neyi savunuyorum diye...)
MK Okuru26.12.2016 18:13
10:08 senin hayvan olduğunu anladık çomar o cortex ini git insanla değiştir bir an önce...
MK Okuru25.12.2016 10:08
Portakal, sen hayvan mısın? Hayvanlarda da görülüyormuş. O zaman hayvan olalım, hayvan gibi yaşayalım, ne dersin? İnsanı insan yapan beynin Cortex'idir. Anlaşılan sen de mevcut değil ki kendini hayvanlarla kıyaslıyorsun. Eşcinsel isen öylesindir ama saçmalamayı bırak lütfen.
portakallılahmacun24.12.2016 23:26
comarsavar.exe, gerçekten isminin hakkını veriyorsun :D
Ayrıca evet, bunu da belirtmek isterim ki eşcinsellik insanlar dışındaki canlılarda da görülen bir şey. "İnsanların sapıklığı"ndan kaynaklanan bir şey değil.
comarsavar.exe24.12.2016 22:57
durates denen kişiye soruyorum bu soruyu, bilmem okur mu ama... Tanrı sadece insanlara irade hakkı vermiştir diyosun, bu da demek oluyo ki, insan hariç bütün canlıların davranışları Tanrı tarafından belirlenmiştir, iradeleri yoktur. Açıp bakarsan Bonobo diye bir maymun türünün, nüfusunun büyük bi kısmının biseksüel özellik gösterdiğini görebilirsin, Bonoboların da mı iradesi var demek bu ?
MK Okuru23.12.2016 19:52
Zeki olduğun için anlamıyorsun... Merak etme sorun onlarda :)
MK Okuru23.12.2016 02:45
portakal, ne tür tanrı nefret eder biliyor musun? Her şeyi an ve an yaratan, sana aşırı bir özgürlük alanı veren ve istediğin her şeyi yaratan ve de senin sapıkça isteklerinden ötürü sapıklığı da yaratan bir tanrı nefret eder. Çünkü seni halife olasın diye yaratmıştır, sapık olasın diye değil.
MK Okuru22.12.2016 15:29
Şahsen ben kendimi kız gibi hissediyorum.Ama erkek görünümlüyüm.İnsanlarda sırf dinde ters diye beni dışlıyorlar.Bende herkes gibi sevilmek hoşlanılmak istiyorum ama şuana kadar beni bir allahın kulu bile sevmedi.Seveceğinide sanmıyorum.Dediğin de doğru kimsenin bana karışmasıgerektiğinidüşünmüyorum
portakallılahmacun22.12.2016 15:16
durates,
Sen beni yanlış anlamışsın. Ben tanrının (veya sadece islamdan bahsediyorsak Allah'ın) eşcinsellerden nefret ettiğini düşünen insanların salaklığından bahsediyorum. Özellikle İslam'da en bağışlayıcı, en merhametli olarak anlatılan Allah'ın eşcinsellerden nefret ettiğini düşünmek düpedüz aptallık değil mi? Benim bahsettiğim şey o.
durates22.12.2016 09:42
Allah'ı insanlaştırmak da siz çok haneli IQ ya sahip arkadaşların işi zaten. Allah nefret edecek kadar aciz mi haşa? Allah insanları sorumluluğunu almak kaydıyla serbest bırakmıştır. Bu sorumluluğu da insan da dahil her şeye teklif etmiştir ve bunu sadece insan kabul etmiştir. Dolayısıyla insanın hür iradesi vardır. Katil de olabilirsin hırsız da sapık da. İyi de yapabilirsin, kötü de yapabilirsin. Bunu Allah yaratıyor ama sen istediğin için. Sorumluluk sende yani. İnsanların iradesi vardır ve tercihlerini yapabilirler. İnsan şöyle yaratıldı, onun görevi ya da yapabileceği bu, dolayısıyla ondan mesul değildir gibi sınırlamalar tamamen yanlıştır ve dikkat ederseniz bunlar tamamen insanları bir yere yönlendirmek için uydurulmuş dayanaksız bahanelerdir. Ancak, derinlemesine düşünen ve kavrayanlar bunu görebilirler. Ama zoruna gidiyor diye bazı şeyleri bu bahanelerle kabul ediyorsan hürsün ben sana bir şey yapamam ama başta verdiğini söze uygun olarak işin sonunda hesabını Yaradan verirsin. Bu kadar basit. Ya kendini kandırmaya devam et ya da o güne hazırlan!
Markaj22.12.2016 09:25
Sen konunun baska boyutuna bakmissin konu escinselligin gozumuze sokulmasi trecer neden escinsel neden niye escinselligi normallestirmeye calisiyorlar konu bu ayni konu dizilerde de var evlilik disi cinsel iliski yasak asklar normalmiş gibi lanse ediliyor konu bu
CRX22.12.2016 09:01
Asıl sıkıntıda onu öyle yaratansa,değilmi ?!
MK Okuru22.12.2016 07:31
portakallı yorumlarından tamamen birilerinin uydurduğu anti bilmem ne nefret bilmem ne ters psikolojisi üzerinden bir şeyi aklama propagandasına maruz kalmışsın.Müslüman nefret etmez nasihat eder, edenler de seninle aynı şeye maruz kalmış!Talisca saçmalamışsın katil ve suçlular da masum o zaman!
Talisca22.12.2016 00:40
portakallılahmacun Aptal değil bir çoğu savaşıyo mücadele ediyo ve tedirginler..Sen ve Arcade Fire olayın 3. boyutunu görmezden geldiğiniz için tepkiler garip geliyor olabilir.bu işin bilimsel tarafı da var. heteroseksüel-homoseksüel boyutuna bakıp işin biseksüel boyutunu unutuyorsunuz.
Kadınlarla birlikte olduğu halde 2 erkeğin ilişkisini görünce;
a) midesi bulananlar ( görünce rahatsız olur otarafa bakmaz, tvde gördüyse değiştirir)
b) umursamayanlar ( umursamaz barda gördüyse oturmaya devam eder, filmse filmi bitirir)
c) tahrik olanlar
işte c) kısmında kargaşa entrikalar başlıyor.Tahrik olmanın verdiği panik ve kaygı, öfkeye dönüşüyor. Bu da saldırganlaştırıyor arkadaşları.
c) kısmını yaşayanların işi senin benim gibi kolay değil çok daha zor..ömürboyu farklı cinsel yöndeki eğilimlerini dizginlemeye çalışıyolar.Bu da beraberinde sert kişisel önlemleri gerektiriyor. bunu yapmayıp yada yapamayıp biseksüel olanlarda var işte.
Allah yardımcıları olsun... Sağ solu suçluyup saldırarak değil kendi nefisleriyle bu işi başarabilirler. Önce kendilerine tercihleri konusunda güvensinler... Ve evet zaaf varsa dikkat etsinler. Sorun çizgiromanda cartta curttaki gaylerde değil, sorun sizde. Zaaflarınızı yenin biraz mücadele edin. Güçlü olun.
Eşşek görünce azanlar var diye eşşekleri kesicek halimiz yok. eşcinsellerden tahrik olduğunuz içinde eşcinselleri kesicek halimiz yok..Kendinize çeki düzen verin.
Çocuklara gelirsek, çocukların hertürlü cinsellik içerikten uzak tutulması lazım. bunun gaydi değildi kısmı yok. Hepsinden uzak tutulması lazım.
MK Okuru22.12.2016 00:07
Eli öpülecek adammışsın portakallılahmacun
Arcade Fire21.12.2016 22:38
Çünkü eşcinsellik dinen de toplum tarafından da kabul görmemiş birşey ve bu yüzden saldırması kolay. İçki içmek de haram ama oyunlarda içki kullanımı olunca böyle muhabbetler dönmez, çıkıp sokak da kimse (istisnalar hariç) içki içenlere karışmaz, her yerde rahatça satılır, toplum tarafından kabul görür hatta çoğu ortamda içmeyen garipsenir. Zina da dinen haram ama burda bu konu hakkında yazanların çoğu yaptığı cinsel ilişki ile muhtemelen övnüyor arkadaş ortamında. Çelişkilerimiz diz boyu ve mantıklı düşünme konusunda sıkıntılarımız var.
Bana göre de kimseye zararı yoksa istediği şekilde yaşasın cinselliğini insan.
Eşcinselliğin genetik olduğunun bir kanıtı yok diyen cahil cühela insanlar size sesleniyorum, kulaktan dolma, kafadan atma, tahminler ile bilime karşı durulmaz. Bir canlının vücudundaki herşey onun genetik kodundan ileri gelir. Buyrun yapılan genetik araştırmaları okuyalım;
Basitçe yaptığımız bu arama ile:
www.google.com.tr/?q=homosexuality+gene+factor
Şu sonuçlara ulaştık:
www.cs.cmu.edu/afs/cs/usr/scotts/bulgarians/nih-upi.html
Burada basitçe "``Being gay is not simply a choice or purely a decision. People have no control over the genes they inherit and there is no way to change them,'' said the study's lead author Dean Hamer, chief of the cancer institute's Section on Gene Structure and Regulation." denmiş, kabaca çevirirsek
Gay olmak basitçe bir seçim yada sadece seçim değildir, insanlar genleri ve kalıtımları üzerinde direk bir kontrole sahip değildir ve bunları değiştiremezler. - Gen yapı ve sistemleri genel müdürü Dean Hamer
Burada ise daha detaylı bir araştırma var;
www.telegraph.co.uk/science/2016/03/15/homosexuality-may-be-triggered-by-environment-after-birth/
Hızlıca okuduğumuzda bir genotipe bakarak bir bireyin %70+ olasılıkla gay olacağını bilebildiklerini anlatıyorlar, nature or nurture da denilen bir şekilde mi doğulur yoksa öyle mi olunur mantığında %70 ve üzeri nature, kalanı nurture olarak belirlenmiş.
arkadaşlar siz bence ne derseniz de deyin bence bunun tek sebebi blizzard ın bunu hikaye ye ekleme sebebi tracer üzerinden yürürüyen pornografiyi engellemek blizzard bunun için çok şey denedi son çareyi bunda buldu .
Bugün geçilen bir haberde başlık şöyle "Üniversite öğrencisine cami avlusunda tecavüz eden Moğolistanlı: Travesti sandım, kendimi tutamadım!" demiş işte sizin çürümüş zihniyetniz! Travesti olunca tecavüz serbest ama eşcinsellik yok! Zaten travesti olsaydı kesin ceza almazdı hatta yakalanmazdı bile.
ahaahah
ama şirine şirine varken gay mi olacaklar
bence gay değiller
bir yerden duydumm
şirin baba şirineye tecavüz etmişş
ne kadar doğru bilmiyorum
ama doğru olabilir
Talisca24.12.2016 03:03
Şirin BABA büyük hadiseydi.. Hem kominist mi niye hepsi mavi hem gay mi :D yıllarca tartışıldı ülkemiz düzlüğe çıksın diye... Bakalım kısmetse çözülcek herşey. Herşeyin başı Şirin BABA asdasdas
japonsever500024.12.2016 01:46
şirin baba gay mi
ohaa
aslında bu normal
ama olsun
gaymişşşşş ohaa
Damacanadan hoşlanmak neden normal değil o zaman ? Neye göre kime göre ?
Yahu hadi diyelim normal toplumun yüzde 90'ını hoşnut değilse sen yüzde 10 için gelip bunu yüzde 90'ın gözüne sokamazsın. Kusura bakmayın sayın eşcinseller tercihinize müdahale edemeyiz ama bunu normal bişe olarak "dine" saldırarak kabul ettirmeye çalışmayın. Dinde böyle söylemese bile bu anormal bir durum.
Kimse doğuştan damacanadan falan hoşlanmaz. Yok öyle bir şey. Biyolojik olarak öyle bir kavram yok. "Damacanaseksüel" diye bir şey YOK.
Ama eşcinsellik var. Biyolojik olarak öyle bir şey var. Bu bir özellik, bir seçim değil. Kimse "Hmm acaba ben erkeklerden mi hoşlansam, kadınlardan mı... Yok yok, kadınlar daha iyi" gibi bir seçim yapmaz. O kişinin doğuştan gelen özellikleri ve çevresinden gelen etkilerden kaynaklanır.
Peki damacana? Ulan damacana nedir? Sanki beynimizde damacana markalarına özel duygular var. Bu ne saçmalıktır ya? Bunun bir tartışma konusu olması bile garip :D
ozan8625.12.2016 12:30
Yahu adam doğuştan damacanadan hoşlanabilir ne yapalım yapısı öyle ? Buna da manyaklık demeyeceksin o zaman onu diyorum :) Bu manyaklık ama eşcinsellik doğuştan geliyor. Ayırt edemezsin. Bu arada zeka yapıma laf eden zat, sizin mantığınızdan yola çıkarak söylüyorum. Tabi ki ikisi aynı şey değil. Burda sizin kriteriniz üzerinden yola çıkıyorum.
Eşcinsellik anormallikten kaynaklanır. Bunun tartışması aması maması yok. Ve bunu oyunlarla, dizilerle normalmiş gibi kabul ettirme diktesi var. Toplumun yüzde 90'ı normal tercihlerdeyse yüzde 10 da oyunlarda veya filmlerde daha çok bunu gözümüze sokmaya çalışmasın. Hoşumuza gitmiyor.
MK Okuru23.12.2016 02:40
hemmen, aşırı saçmalamışsın.
Benim hormonlarım coştu, gittim zina yaptım. Kuran bunu onaylıyor mu? İslam, sabır dinidir. Hormonlarım bunu gerektirdi yaptım diye bir bahane olamaz. Hormonlarında sıkıntı olabilir, cinsel organında problem olabilir vs. Ama bu sana yanlış olanı yapma yetkisi vermez.
hemmen22.12.2016 18:17
portakallılahmacun. eşcinsellik sadece doğuştan gelmez. insanlarda karşı cinsinde hormonu bulunur. bu bazen fazla olabilir. ayrıca erkeklerde bağırsak paraziti yüzünden anüsü kaşınıp eşcinselliğe yönelenler bile olmuş. insanın duygularının karışıp eşcinsel olmasına din bişey demez çünkü bu istemeden olmuştur, sizin bi suçunuz yoktur. ama hemcinsle ilişkiye girmek yasaklanmıştır. hem hormonları düzenleyici gıdalar tüketip tedavi sürecinden geçilirse düzeltilemicek bişey de değil çoğu kişi için en azından.
MK Okuru22.12.2016 18:07
hemmen işte bende onu diyorum! dinin emretmediğini biliyorum ama bunlar oluyor ve normal gibi hayatlarına devam edip tepki göstermeyip savunanlar gelmişler burada eşcinselliğin normal olmadığını kısıtlı bilgileri ile söyleyebilmeyi hak sayıyorlar. normalin ne olduğunu bunlardan mı öğreneceğiz!
hemmen22.12.2016 17:58
14:55, ''dinde tecavüzü, yağmayı, hırsızlığı, küçük yaşta ilişkiyi normal göstermiyor sanırım! ama hep gözümüzün önünde ceza almayanlar, bahane uyduranlar, bunları onaylayanlar! onasıl olacak ?'' bunlara kim göz yumuyorsa ve onaylıyorsa bilki o adam islam örtüsü altına giren münafıkın biridir. şuan devleti yönetenler buna iyi örnektir. islam hiçbir ahlaksızlık ve haksızlığa göz yummaz. şerefsiz müslümanlar yumar.
MK Okuru22.12.2016 17:50
17:28 normal ne biliyor musun?
ölüm, tecavüz, hırsızlık, kaza, sakatlı, hastalık, yangın, açlık, savaş, nefret, aldatma vs. gibi herşeyin Allah'tan olduğuna inanıp diğer işinize gelmeyen şeylerin ise Allah'tan olmadığına inanmak!
evet biz normal olmayalım normallik buysa siz olun akıllı bebeler...
MK Okuru22.12.2016 17:43
17:28 sen cevabını aşağıda aldın bebe! git şimdi araştır oku öğren öyle gel yaz boş konuşma!
Odoakr22.12.2016 17:28
Allah duygusal bağ kurasın diye karşı cinsi yaratmış. İbnelik yapıp kendi cinsine çakman normal değil.
MK Okuru22.12.2016 15:33
portakla kime ne anlatıyorsun ki boşver bu adamlara laf anlatamazsın. adam hala neyle neyi kıyaslıyor. iki insanın duygusal bağ kurmasıyla, plastik bir damacanaya (delik olsun farketmez mantığındaki) bağ kuranı bir tutabilecek zekada!
portakallılahmacun22.12.2016 15:09
Burada bilgi yanlışın var.
Homoseksüellik, panseksüellik, biseksüellik, heteroseksüellik falan bunlar hep kişinin özelliğidir. Yani belli bir yaşa gelince bir seçim ekranı açılmıyor.
Eşcinseller, eşcinsel olmayı kendileri mi seçti sence? Hayır, doğuştan öyleler, onların özellikleri bu. Ulan kim ister eşcinsel olup bütün dünya toplumları tarafından aşağılanmayı, baskı görmeyi?
Peki damacanadan hoşlanmak? O tamamen kişinin kendi seçimi ve manyaklığı.
MK Okuru22.12.2016 14:55
dinde tecavüzü, yağmayı, hırsızlığı, küçük yaşta ilişkiyi normal göstermiyor sanırım! ama hep gözümüzün önünde ceza almayanlar, bahane uyduranlar, bunları onaylayanlar! onasıl olacak ?
MK Okuru22.12.2016 14:53
Hayvanlardan hoşlanmak niye normal değil örneğin, değil mi? Günümüzde hayvanlarla ilişkiye girene sapık deniyor. Hemcinsiyle ilişkiye girene de sapık denir bu durumda. Hayvanların suçu ne?
Siz önce gidin kuran kurslarında çocuklara nasıl cinsel istismar yapıldığını tartışın.bana bir tane tacizci tecavüzcü ahlaksız yobaz eşcinsel gösterin köpek gibi havlayacağım.ama ben size hoca olduğunu söyleyip bu ülkenin çocuklarına tecavüz eden gösteririm dindar olduğunu söyleyip darbe yapan vs,
otto zaten müslümanlığı komple fetö değiştirdi bu ülkede siz de kandırıldınız oysa hepiniz ne dürüst ne masumsunuz değil mi?
oldgamer9026.12.2016 10:44
18:47 Lab bir git sıçarken götüne su sıçrarsa onuda o moruk yaptı dersin
MK Okuru26.12.2016 06:51
git as kendini kardeşim benim saymakla bitmez
MK Okuru25.12.2016 22:03
Çok ezbere konusuyorsun birader biraz dışarı cık hava al bilgisayar oynamaktan, internette gezinmekten beynin akmış farkında degilsin.
Ottoman_Empire25.12.2016 18:47
feto den baska herhangi bir camii de bana senin dedigin gibi bir hoca goster kendimi asiyim
MK Okuru23.12.2016 15:08
kendi yaptıkları her zaman hak olanlar başkalarını karalamak için yarışıyorlar dostum. kendi pisliklerini böyle kapatıp saklayabileceklerine inanıyorlar ama olmuyor bir türlü anlayamadılar!
Kimse kusura bakmasın, pedofili nasıl bir psikolojik rahatsızlıksa, eşcinsellikte psikolojik rahatsızlıktır ve tedavi edilmesi gerekir, ayrıca kişininde kendini tedavi etmesi gerekir. Bilimden ve Modern Tıbtan asla şaşmayın, en önemliside hipotez veya teoriden çıkmış "gerçek doğrudan" şaşmayın. Şaşmayın, şaşırmayın.
@oldgamer90 Sahip olduğu 3-5 nöron ile bu kadar uydurabilmiş arkadaş..
MK Okuru26.12.2016 15:51
Araplarda Bir at eşcinsel olduğu için idam edilmişti sanırım örneği buldun.
oldgamer9026.12.2016 15:31
23:46 12 yıllık beyin cerrahıyım böyle saçmalık duymadım! Vikipediden topladığın tıbbî terimlerle kendince bir şey uydurmuşsun.
commodore 6423.12.2016 23:56
Beyin nöronları, vücudumuzdaki kaslara, organlara ve salgı bezlerine bilgiler göndererek onların çalışmasını kontrol eden sinir hücrelerine nöron denilir.
commodore 6423.12.2016 23:54
nöron olacaktı pardon.
commodore 6423.12.2016 23:46
Her türlü sapkınlık, beyinin aynı bölgesinin "bozulmuş" neronlarından kaynaklanır, bu "bozulmuş" neronlar düzensiz bir şekilde hipofiz bezlerine uyarım yapması sonucu serotonin,endorfin,dopamin benzeri hormanlar salgılanır. Bundan mütevellit kişide rahatlama olduğu için bir nevi pisişik iç bağımlılık yapar. Beynimizdeki neronlarda vücudumuzda ki kaslar gibidir çalıştıkça güçlenir, az çalışınca körelir. Tedavi şudur; ilk önce hedef neronları libidoyu aşağıya çekip köreltmek, daha sonra o neronları standardize edeceğiz ki kişi sağlıklı bir hayat sürebilsin.
MK Okuru23.12.2016 18:16
allah yok din yalan hadi bakiyim kaybolun şimdi.
MK Okuru23.12.2016 17:12
commodore 64 o kadar cahilsin ki bir kere "gerçek doğru" diye bir kavramın kullanılmayacağını bile bilmiyorsun. daha "gerçek" ve "doğru" nun çok farklı şeyler olduğunu birinin olayın neresinden nasılından vs. baktığınla değiştiğini diğerinin değişmeyeceğini bile kavrayamamışsın! ikisi ters şeyler!
MK Okuru23.12.2016 16:39
15:33 Al işte söylediğime karşılık bir argüman üretemeyip direk aşağılama ve saldırı metodundan yürümüşsün.Senin sana benim dinim bana.Sırf senin ''inançlarına'' ters diye suç işlemediği sürece kimseyi aşağışlayamazsın şunu birtürlü anlamadığınız için bu ülkenin burnu boktan çıkmayacak.
MK Okuru23.12.2016 16:02
Odoakr sizlerinde neler sapıklıklar ve vahşet yaptığı gün yüzünde Allah adına! sanki çok masumsunuzda başkalarına yükleniyorsunuz.
Odoakr23.12.2016 15:33
04:55 Allah ikisinide yasaklıyor, bizim kıstastımız bu. Ayrıca sabahın 5inde nette neler yaptığın muamma! O çok sevdiğin sapıkları izliyon herhal! :P
MK Okuru23.12.2016 04:55
Bilimden ve modern tıptan şaşmayın deyip 500 yıl öncenin kafasıyla bugünü eleştirmekte ayrı bi kafaymış.Aptal herif pedofili demek çocuk tecavüzü çocuk istismarı demek.Sen bunun gibi bi olayla 2 yetişkinin karşılıklı rızayla yaşadığı birşeyi nasıl kıyaslıyorsun?
MK Okuru23.12.2016 02:41
23:17 - Sen hayvan mısın?
MK Okuru22.12.2016 17:47
ulan en güzel şeyde hepiniz zamanla geberip gideceksiniz ve hoşgörülü var olanı kabul eden baskı ve zulumle saklamaya çalışmayan insanlar sizin yerinizi alacak
MK Okuru22.12.2016 17:30
00:27 cinsiyet olma sebebi sadece üreme içinse git damızlık bul kendine 24 saat üre! düşünmeyi bıraktığın an zaten sen insan olamıyorsun biliyorsun değil mi?
MK Okuru22.12.2016 16:47
14:48 en basidi bir google a yazsan öğrenecen olduğunu ama boş konuşmak daha kolay değil mi? her yaptığınız işin boş olması gibi bu da boş!
Odoakr22.12.2016 14:48
He ya öyle! "Ama ibnelik hayvanlarda da vaar" Bir örnek ver bakim? Şimdiii hebeele hübele höööğ!
ozan8622.12.2016 14:42
Bu da korsan oyun=araba çalma örneği gibi. Ne kadar andaval var. Hayvanları örnek veriyor.
Odoakr22.12.2016 14:23
23:17 Doğada varmış peh! Yalanını sevsinler! Hiç birbirini düdükleyen erkek hayvan görülmüş mü?
Hickey22.12.2016 01:48
00:27 Tamam.
hemmen22.12.2016 00:27
eşcinsellik normal bişey değildir. doğuştan olsun sonradan olsun farketmez. bunun nedeni ise çok ama çok basit: cinsiyetlerin oluşma nedeni bikere zaten üreme içindir. hayvanlarda hatta bitkilerde bile cinsiyet vardır. ama erkek erkeğe veya kadın kadına cinsel ilşkiye girerseniz ortada bi bebek oluşmaz. demekki neymiş normal değilmiş işte:)
paatiavsar22.12.2016 00:16
Malum parti seçmeni
MK Okuru22.12.2016 00:14
hayatımda okuduğum en saçma yazı. bunun hastalık olduğunu hiçbir doktor söylemedi söyleyemez kendi uydurduğunuz yalanlara inanmayın asıl bu bir hastalık; adıysa şizofreni.
MK Okuru22.12.2016 00:14
yanılıyorsun
MK Okuru21.12.2016 23:56
hasta olan sizin zihniyetiniz!
MK Okuru21.12.2016 23:17
doğada var kardes hayvanlarada mı psikolojik destek vereceksin. doğru diye bir şey yok. böyle bir dürtüye sahipsen rahatsız olup kendini dizginleyebilirsin yada dilediğin gibi yasarsın
Uskumruköyde hayvan severlerin sokak köpekleri için yaptığı kulübeleri içinde yavru köpekler varken yakan, köpeklere pompalı tüfekle ateş eden iyilik meleği müslümanlar gelmiş burda ne iyi ne kötü anlatıyorlar
bir biseksuel olarak yaptiginiz sacma ve korkunc yorumlari direkt bana iletebilirsiniz. bu nefretin nereden geldigini anlayamiyorum. birini sevmenin yanlis olan tarafi nedir? benim bir baskasini sevmem sizi Nasil etkileyebilir? korktugunuz hastalik olarak nitelediginiz nefret ettiginiz sey sadece sevgi. bu hayatta korkulacak hatta nefret edilecek onca sey varken cogu insandan daha duyarli olan kisilere olan nefretinizin yersizligini anlayamamaniz cok uzucu.
bizim halk kıçından cinsellik yapmaya ne kadar özeniyormuş da haberimiz yokmuş... her türlü rezaleti normalize eden mecraların destekçisi jön türkler yine sahnede...
napalım, sonraki hamlede de manda yönetimini mi kabul edelim efendiler?
@Talisca Jön Türk zihniyeti, genel olarak içinde yaşadıkları ortamda dini ve gelenek olarak kabul edilen her türlü hayat tarzına karşın farklı medeniyetlerin (ağırlıklı olarak batı) yaşam tarzını artı ve eksi gözetmeksizin kabul etmek; bunu yaparken de genel olarak toplumun ahlaki ve menfii iyiliği için değil de kendi kişisel doyumsuzluklarını sebep göstermektir. En azından ben bu şekilde yorumluyorum.
Ve evet, yazdıkların şu bağlamda doğru: eski düşmanı dost bilmek; eski dostu düşman ilan etmek; kısa dönemli emeller uğruna her türlü insani ve toplumsal değerleri ve varlıkları harcamak; ve sair bir ton şey kötü davranış olarak sınıflandırılabilir. O saydıkların jön türk'lükle doğrudan bağlantılı değil; farklı bir temayülün parçaları ama hepsi de yanlış.
Fakat bu çözüm masasına oturmak gibi spesifik örnekler tek başına iyi ya da kötü gibi sınıflandırılacak durumlar değildir üstat. Yüzlerce kötü ve daha kötü seçeneklerden bir tanesidir sadece. Bir sorunun daha çok ölümle çözülmesi mi, yoksa barışla çözülmesi mi daha iyidir sorusunun cevabı basitçe bakılacak olursa ikincisi olacaktır. Biz daha derin parametrelere haiz olmadıkça da bu cevabı vermek zorundayız diye düşünüyorum.
Bu yüzden çözüm süreci gibi spesifik örneklere gireceksek tüm sabit ve değişkenleri de masaya yatırmamız gerekir. Aksi taktirde nefret ve geçmişe takıntı tabanlı söylemlerle hiç bir sorunu çözemeyiz. Şimdiye kadar o yöntemle hiç bir sorunun çözülmediği de ortadadır açık ve seçik bir şekilde.
Vorador22.12.2016 16:15
Buna bizim halk meraklı demeyelim de jön türkler için kabul edilebilir. Sonuçta "yeni, genç" olarak tanımlıyorlar kendini. Nasıl bir dönmelikse.
MK Okuru21.12.2016 20:23
Talisca elini öperdim yanında olsam...
Talisca21.12.2016 19:50
jön Türkleri biraz açar mısın... Ajan diye aranan fetoyu normalleştirip ajan diyenlere dinsiz diyen, biz özledik hocaefendiyi diyip abdde el öpenler mi?..Pensilvanya canavarını 10 yıldır normalleştirenlereyse lafın AYNI FİKİRDEYİM... pkkyı normalleştirip açılım saçılım yapıp karşı çıkanlara faşist diyenler mi? yine senle aynı fikirdeyim. Çin ve Rusya'yla işbirliği yapalım diyenlere kominist sevdalısı diyip, sonra kapısında bitenleryse lafın yüzde yüz haklısın.. bunları yapan yazar kesimi var. Şurda ilk kez iyi bir yorum yapıldı... Artık yeter efendiler! yazı tura atarak karar versek daha doğru işler yapardık! Jön müsünüz neyseniz artık yeter...
Sözüm müslümanlaradır, atesit deist budist tanrı-tanımaz vs güruhundansanız bakmayın yoksa dokunur.Hee soran olursa müslümanım abdest namaz yok ama inanıyoruz işte diyenler de bakmasın.
Şimdi önce kendine şu soruyu soracaksın; Kardeşim ben müslüman mıyım? cevabın EVET ise ; yaa bu konu o kadar konuşuluyor bunun aslı nedir ben bir araştırıp öğreneyim, müslümanın rehberi Kur'an ve Hadis-i şeriflerdir, en doğrusu orda yazar
***Lut kavminin amelini işleyen melundur
***Erkek erkekle,kadın kadınla yetinirse,ümmetim helâk olur
***Allah, erkeğe yahut kadına arkasından gelen kimseye asla bakmaz
Bu şekilde bir çok örneği var google'da bir araştırıp bakın; kesinlikle her türlüsü men edilmişken sen hala hoşgörü tavrı takınabiliyorsan kendinden şüphe edeceksin. Eee falan şunu yapmış filan bunu yapmış ; herkes kendi bacağından asılacak kardeşim sen kendi önüne bakacaksın. Bazıları demiş efendim doğuştan falan, bu nefsi emmare bizde oldukça her türlü kötülüğe meyletme yolundayız ve bahane uydurmakta da hiçzorlanmayız yeter ki ipimizi bıraksınlar, ölümden başka her hastalığın tedavisi vardır.
Kendini haklı çıkarmaya çalışma arkadaşım. Pedofili suçlusu da çıkar der hislerim çocuklara yöneliyor. Sapık da çıkar der hislerim yöneliyor. Bahane üretme kendine. İslam sabır dinidir, His psikoloji ile alakalıdır. Psikolojik sorunların varsa tedaviyi deneyeceksin. Tedavi olmasa bile sabredeceksin.
MK Okuru23.12.2016 18:23
MK Okuru, 23.12.2016 02:49 (0)
hormon tedavisiyle cinsel tercih değişmez. sadece hissettiği tercihe göre yapılırsa vücut buna adapte olur. aksi yok yani, analtabiliyor muyum? bu da senin cahilliğin.
MK Okuru23.12.2016 14:54
02:49 - Sence denenmedi mi? Anlamadan bilmeden yorum yapıyorsunuz anca. Arzu falan değil anlamıyorsunuz. İnşallah çoluğunuz çocuğunuz bizim gibilerin durumunda olmaz da inşallah hiç anlamazsınız.
MK Okuru23.12.2016 02:49
11:45 - Adam müslümanlara seslenmiş. İkinci olarak, eğer müslüman isen yapacağın tek şey sabretmek ve hormon tedavisi olup psikolojik tedaviden geçmen idi. Sen kolay yolu seçip arzularının esiri olmuşsun. Olay bu kadar açık ve net. Müslümana göre sapıklıktır, sana göre imanın şartı olsun isterse...
MK Okuru22.12.2016 17:28
20:42 düşüncesi şeyinden ileri gitmeyenler belli! eşcinseller küçük yaşta evlilik için çırpınıyor, 3 kadın ile evlilik eşcinsellerde, erken yaşta milli olmayanı aşağılayanlar eşcinseller vs. çünkü değil mi? önce bir dönün kendinize bakın sonra başkaları hakkında konuşursunuz! Allah sizi ıslah etsin!
MK Okuru22.12.2016 11:45
Eşcinselim. İnsan küçükken böyle bir durumda nasıl hissediyor hiç düşündün mü? İnternette herşeyi araştırmak, değişmek için her yolu denemek..
Ama değiltirilemiyor mümkün olmuyor. Belki sana iğrenç geliyor ama elimde olan birşey değil. Başkalarına zararım yoksa neden seni rahatsız ediyor bu?
komikaze22.12.2016 10:51
Evet eşcinsellik normal değildir tabikideToplumdada hoş karşılanmıyor buda normal.Fakat arkadaşım her koyun kendi bacağından asılır kime ne.Ben evli barklı adamım tabikide çocuğum görsün şstemem bu tip şeleri.Zaten hepsinin yaş kriteri var bu oyununda var.Ben bunu görsem nolmuş etkisiz eleman benim için ve kendini bilen herkes için bu durum böyledir.Dini vs karıştırmaya gerek yok zaten insanın doğasına aykırı bir durum.Fakat toplum olarak tepki ve usullerimiz değişmeli.Fazla yobazca tepki veriyoruz..Onlarda insan , can ve bir birey bunu unutmayın.
babayimben22.12.2016 08:54
adam gerekli açıklamayı yapmış, üstüne söze gerek yok...
MK Okuru22.12.2016 02:01
Kardeşim güzel söylemişsin de seni buradaki insanlar anlayamaz ki :) Dını bılgıye hep korkuyla yaklasmıslar, yaz aylarında Kuran kursunda ne kadar öğrenebildiyse o kadar bilgiye sahip buradakı bazı arkadaslar. Sen dogru soyluyorsun ama ıste ne yaparsın :D anlamaz onlar he de gec
Arcade Fire21.12.2016 22:20
Oyunlara cinsellik girince neden sadece din müslümanlık akla geliyor? Diğer bütün günahlar da oyunlarda var, bunu neden garipseyelim. Bu oyunu yapan neden inanmadığı dinin ahlakını düşünsün?
Size yanlış geliyorsa alıp oynamazsınız biter. Bu mantıkla da birçok oyunu oynamamak gerekiyor ayrıca.
MK Okuru21.12.2016 20:42
Düşüncesi şeyinden ileri gitmeyenler bilimsellikten bahsediyor. Sizin için bilim gerçeklerden kaçma vesilesi. Gerçek bilimi öğrenin siz önce. Ayrıca adam sana seslenmemiş. Utanmıyorsan git ne yapıyorsan yap. Sen körsen ve cahilsen yapacak bir şey yok. Allah hidayet versin deriz ancak.
MK Okuru21.12.2016 20:26
ne güzel demişsin işte abdest yok namaz yok vs. ama inanıyoruz işte diye! size cenneti vaat ettiklerinden hep bunlar o cennet hayalin olmayaydı ben Müslümanım diye bile gezmezdin. he tek sözüne katılıyorum dostum önünüze bakın başkasının yediği halt sizi ilgilendirmesin. beğenmiyorsanız karışmayın!
GTO21.12.2016 19:47
Eşcinselliğin geni bile bulundu, google da senin gibi cahilleri öğütleyen sayfaları değil de bilimsel araştırmaları arasaydın öğrenebilirdin. Hristiyanlar orta çağı geçmişte bıraktı siz hala aynı kafa, tebrikler.
Benim anlamadığım bir nokta var, bir insanın cinsel tercihi neden diğer insanları bu kadar ilgilendiriyor? Eşcinselse kendine eşcinsel gelip seninle mi yatıyor? Yani mecazi ve gerçek anlamda da sana giren çıkan birşey yoksa bu olay senin neden bu kadar kafanı yorsun. İşte bu sorunun cevabını bulamıyorum.
Evde o yastık mı güzel bu yastık mı derken deliksiz yorgan-yastık bırakma, sonra gel burda Mevlana kesil başımıza... Ey kahraman yastık sevdalıları! önce bi o yastığı bırak kenara. Birgünü de boş geç arkadaş.tavana da yarın atarsın bi kat boya.. Bırak herşeyi. Beyin bi çalışsın.
HOCALARIN sümüklü mendilimi ye yut, yüzüne gözüne sür, bereket gelir dediği zihniyet, çizgiromanla gay oluncağını fln sanıyor. Bunlara anlatmak zor. Çünkü hoca gel seni bi 'seveyim' şansın açılsın dese, açtırcak şansı :D beyin bu kadar basıyo.
bu adamlara laf anlatılmaz. Ağır ruh hastası alayı. Tedavi olmaları lazım.
Beyin yoksa çizgiromanla da cinsiyet değiştirirsiniz, hacı hoca bombayı verir gider patlarsınız.. Beyin varsa bunların hiçbiri olmaz.Kendin napıyosan yaparsın.. eşcinseller çizgiroman yüzünden mi eşcinsel olmuşlar? Varsa bi eşcinsel MK Okuru aydınlatsın bizi. LUT kavmi tvde mi görmüş lan?
Dünyada tedavi olması gereken kesim faşist dincilerdir...Hıristiyanlar amerika, afrika, asya, avustralyada soykırım ypamıştır.Milyonlar ölmüştür. Yahudiler zaten ortada.Budist kesimde de manyak çok.Müslümanların ruh hastaları da ortadoğuda kafa kesmekle meşgül. Ülkemizde de meclis bombaladılar fln.
ORtada tedavi lazımsa din, dil, ırk ayırmadan faşist dincilere lazım.
Mesele eşcinselleri hoşgörme meselesi değil hor görmüyoruz :) Ne zaman eşcinseller kafa kesip canlı bomba olmaya başlar, parklarda hamile kadın tekmelerle ozaman bakarız duruma. AA evet bunlar manyak tedavi olsunlar deriz.Şu anda görünen manyaklar onlar değil.
İleri seviyede çarpık bir şeyi normal gibi kabul edilebilir diye yorumlamak ve hele bunu bizim insanımızın söylemesi içler acısı bir duruma geldiğimizin göstergesi maalesef. Bu ciddi bir zehirlenme ve bazıları bunu anlamak bir yana destekliyor, çok acı çok!
GTO, sen hayvan mısın? Söyle ona göre muamele edelim biz de...
MK Okuru22.12.2016 15:50
Evrim teorisi diye bırşey duymadın mı sen ?
oldgamer9022.12.2016 15:24
14:32 yaz youtuba male dog mating with another male dog diye gör
MK Okuru22.12.2016 14:48
Odoakr sevgil icahil biraz araştırma ile ilk elden öğrenebilirsin! hatta national geo belgeseli bile mevcut bu konuda ama yok arkadaş ben cahil kalacağım diye yalvarıyosunuz resmen! o kanıtlamak zorunda değil ama sen öğrenmek zorundasın cahil kardeşim!
Odoakr22.12.2016 14:32
GTO o doğadaki eşcinsellere birkaç örnek alsak? Senin gibi atıp tutan ama iş örnek vermeye gelince sıvışan o kadar çok "insan" var ki!
Odoakr22.12.2016 14:27
13:29 sadece bizde var o değil mi? Asya ülkelerine gidip torunu yaşında kızlara erkeklere çakan ingiliz alman amerikalı moruklarıda söylesene!
GTO21.12.2016 18:41
Ben de tam bakınıyordum kimler cahillik ve yobazlık etmiş diye. Eşcinselliğin hala doğuştan gelen bir durum olduğunu göremiyorsunuz sanırım arkadaşlar. İleri seviyede çarpık dediğiniz, ağır cezalar verilmelidir dediğiniz eşcinsellik doğada kaç çeşit canlıda gözlemleniyor haberiniz var mı? Tabii ki yok. Eşcinsel olan insanların size veya bir tanıdığınıza zararı var mı? Tabii ki de yok. Siz sadece bunun grip gibi bulaşıcı bir hastalık olduğuna inanan bir grup cahilsiniz o kadar. Hatta belki de gizli eşcinselsinizdir bu kadar kininizin altında, bilemem. Bildiklerim şunlar; Kitap okumazsınız, bilimin b sinden en temel biyolojiden bile anlamazsınız, empati gibi aşırı önemli bir özellikten mahrumsunuzdur, bir şeyi bilmekten öğrenmekten ziyade birinin size gelip kendinden emin bir şekilde "bak doğrusu budur, bu böyledir" demesini beklersiniz. Öğrenmek, merak etmek size göre değildir. Gelir buraya çağ dışı fikirlerinizle kin kusarsınız. Ve işin en acısı da çocuklara tecavüz konusuna eşcinselliğe gösterdiğiniz tepkinin yarısını bile göstermezsiniz.
Her zaman derim insan bir çocuğu muhakkak dünyanın gerçekleri hakkında bilgilendirmeli, ona eleştirel düşünceyi aşılamalı, kitap okumayı sevdirmeli...yoksa sonuç bu tarz yorumları yazan genç beyinler oluyor. Hoş, bana ailem şu saydıklarımın zerre kadarını bile aşılamadı ya. Akıllı çocukmuşum, kendim fark ettim gerçekleri. Ailemi eğiten ben oldum hatta. :D
MK Okuru21.12.2016 17:35
16:39 dünyada siyahilerin tedavi edilmesi, kontrol altında tutulması gerektiğini düşünenlerden tek farkınız var o da kendinizin ne olduğunuz kabul edemiyor oluşunuzdur! Eşcinsellik bir seçimdir ve sizin saydığınız diğerleri ile bir tutulamaz. ama kime anlatıyorum ki aklı olan bunu yazmaz zaten!
oldgamer9021.12.2016 17:15
16:39 Eşcinselikle pedfiliyi aynı kefeye koydun ya. Barınaktaki masum köpekleri uyutucaklarına senin gibi çomarları uyutsalar bu ülke bitlerinden kurtulur.
MK Okuru21.12.2016 16:39
Eşcinsellik, pedofili, nekrofili, zoofili vb anlayışlar sapkınlıktır kimisinin tedavi kimisinin ağır ceza görmesi gerekir. Normalleştirmek kabul edilemez yok eğer normal kabul ediyorsanız sizde bir doktora gözükün
MK Okuru21.12.2016 14:41
ileri derece çarpık olan insanların seçimlerini sizlerin bu şekilde tanımlamasıdır. atalarınızda eşcinsellik had safhadayken onları hiç yargılamadınız, gizli gizli yüzyıllardır yapılırkende sustunuz, şimdi ise gizliliğiniz bozulunca çarpık mı oldu? insanların seçimleri çarpık değil siz çarpıksınız!
MK Okuru21.12.2016 13:39
ya onu bunu bırak ta zemzem suyuyla abdest alırsan fazladan 15 tane huri veriyorlarmış doğrumu?
MK Okuru21.12.2016 13:29
Bizim insanımızı kötülemek için demeyeceğim. Ama, bizim insanımız 4 bacaklı canlılara, küçük cocuklara (bak kız demedim, her iki cinsiyeti kastediyorum) ve hatta bilimum objelere tecavüz ederken durum içler acısı değilde, bu tip cinsel tercihler içler açıcı mı oluyor?
last of us ek pakette de böyle sapık ve ahlaksız tohumları beynimize ekiyorlar ama sırf orda oyun sağlam diye burda yorum yapan 2 yüzlülerin gıkı çıkmıyor
Escinsellik normal bişeydir tamam buna lafım yok. Ama sonradan oluşpan escinsellik normal bişey değildir. Yabancı dizi izleyen birçok kişi görüyordur son zamanlarda dizi baslarında Normal bir kız ama sonra bi anda escinsellk oluyor benim gozumde bu saçmalıktır..
bastırılmış duygu ne olacak? toplum tarafından dışlanma, aileden uzaklaştırılma, aşağılanma, işsiz kalma korkusu? bunları bir gün aşıp cesaretlenip artık kimliğini kazanınca sonradan olmuş mu olacak? peki hiç insanları oldukları gibi kabul etmeyi düşünmez misiniz?! saçmalık bunları düşünmeden yazmak
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının şikayet hattını mail, fax ve telefonlara boğuyoruz arkadaşlar. Her ne kadar herkese saygımız olsa da çocuklarımızın ve gençlerimizin bundan etkilenmesine izin vermemeliyiz. Gençlik ve spor bakanımız sayın Akif Çağatay Kılıç'ın da desteğiyle bu illeti de yeneceğiz inşallah. Fazla bıdı bıdı da yapmayın eş cinsellik bir döneme kadar DSM sınıflandırması için de yer alıyordu. Politik baskılar ve o dönemde ABD'deki kaotik yapı kaldırılmasını sağladı. Bi de 33 ayrı psikoloji ekolünde üstadımız olan minik kediye söz hakkı düşüyor. Haydi üstat aydınlat bizi.
Ha tamam troll olduğuna sevindim. Artık böyle konularda kim ciddi kim ironi yapıyor anlaşılmıyor ki...
Eşcinselliği normal olarak görmeyebilirsin. O senin kendi fikrin, kendi düşüncen. Ama sırf "bence normal değil" diye başkalarına zarar veriyorsan, eşcinsel insanların hayatını zorlaştırıyorsan işte sorun burada. Eğer öyle bir şey yapmıyorsan sıkıntı yoktur.
Odoakr22.12.2016 14:29
Alın bunu içeri!
MK Okuru22.12.2016 09:40
09:33 aydin bir insan mandaya, kediye ilgi duydu anladım da mandanın, kedi,nin ona ilgi duyduğunu nasıl belirleyeceksinde aynı konuma sokuyorsun olayı? kedi veya manda buna karar veremez ama biz insanlar karar verip seçebiliriz! sen anca bu kadar büyük düşünebiliyorsun işte anca manda kadar!
aydinnesty22.12.2016 09:33
Portakallılahmacun bu tamamıyla trol bi yazıydı. Ama şöyle düşün annen baban eşcinsel olsaydı sen olmayacaktın. Bu bi yerden sonra gerilemeyi.belirtir ve işin daha biseksüel boyutu var o daha vahim. Eşcinsellik tamamıyla insan doğasına aykırı. Siz de Bunun farkındasınız. Bi kadın bi kadına bi erkek de bir erkeğe ilgi duyuyor ve siz bunu da normal olarak görüyorsanız bi kişinin manda ya da kediyle ilişkisine laf edemezsiniz bence. Bağlanma, zevk ve sonuç tamamıyla iki durumda da aynı. Eşcinselllere karşı olan saygım şu toplumdakine kıyasla binlerce kat fazla. Ama ne bileyim iş arkadaşımın bana o gözle bakmasını kaldıramam ben.
portakallılahmacun21.12.2016 22:30
Ah aydın ah... Ciddi misin sen ya. Cinsel tercih tamamen kişinin kendi özelliğidir. Sonradan değişmez. Heteroseksüel olan birisi heteroseksüel kalır, eşcinsel olan birisi eşcinsel kalır. Cidden heteroseksüel çocukların bunları görerek eşcinsel eğilimlerde bulunacağını mı düşünüyorsun? Öyle bir şey olmuyor. Kimseyi kötü etkilemez böyle içerikler. En fazla iki saniye rahatsız olursun, sonra hayatına devam edersin.
Ayrıca "şu eskiden şöyleydi, şimdi aksini savunamazsın" gibi bir tartışma olamaz. E o zaman naziler ikinci dünya savaşı döneminde yahudileri toplama kamplarında öldürüyorlardı, şimdi de yahudilerden nefret mi etmeliyiz? Bu ne saçma bir şey? Daha 2-3 yüz yıl önce de zenciler insandan sayılmıyordu, politik baskılar bunun değişmesine sebep oldu. Şimdi de zencilerden nefret mi edelim yani?
MK Okuru21.12.2016 21:16
Sacma bir yorum insan iyi doğru yetiştirilirse örnekler önemli olmaz günümüzle eskinin farkı bunlar zaten vardı ama arka plandı hatta escinsel baska birinin escinselliği çıkınca ayıplıyordu toplumsal baskı yüzünden. şimdi ön planda bunuda şikayetle değil eğitimle aşabilirsiniz.
Saygılar
Uskumruköyde hayvan severlerin sokak köpekleri için yaptığı kulübeleri içinde yavru köpekler varken yakan, köpeklere pompalı tüfekle ateş eden iyilik meleği müslümanlar gelmiş burda ne iyi ne kötü anlatıyorlar
Çocuklarınıza söyleyin o zaman +18 oyun oynamasınlar yada otomatik silahlar ile kafa uçurulan oyunları... Milletin götü başıyla yaptığı bir tek türk insanını rahatsız ediyor zaten. Kafa orda çünkü
yobikler ve şakirtler doluşmuş yine. Alkol , sigara, kadın görünce ağız dolusu salya akıtıp, sakal uzatıp sarık takıp kadınlarla basılmak da var... Sonra vay efendim oyun karakteri eşcinselmişte hedeymişde hödöymüş... Çizgi karakterin cinsel eğilimini ciddiye alacak kadar azmış delirmişsiniz.
Taraflı uyduralan bilime inanmayı bırrakın artık. gen varmış da sevgiymiş de başka şeyler miş.insanları arkadaşın olarak da sevebilirsin ama işin içine cinsel azgınlık girince orada duracaksın. Eşcinselliği savunan herkes soruyorum doğada bir tek örnek gösterebilir misiniz? Doğa intikamını alacaktır
siz, biz uyurken bu tip hareketlerle eşcinsellik normalleştirilmeye çalışılıyor. kimse eşcinsel olmasın demiyorum, kendi hayatları bize ne, ama bunun normal bir şeymiş gibi gösterilmesini asla kabullenemem, bugün kendi cinsini sevenler normalleşir, yarın hayvanları ardından çocukları sevenler.
Ulan ne hale sokmuşsunuz şu bebeleri. Resmen bir oyun karakterine sevdalananlar var ya. İnsanların duygularına bu denli dokunmayı başaranlar elbet de bunu suistimal edecekler. Bütün sapıklar dünyanın da o sapıkça arzularına uygun olmasını ister. Duygularınız mahremiyetinizdir, dokundurtmayın. Adamlar bir oyun karakteriyle insanların mahremiyetlerine girmeyi başarmış. Gerisini siz düşünün.
arkadaşlar lütfen canınızı sıkmayın belki biseksüeldir ve kapı erkekler için sonsuza dek kapanmamıştır. kırık ingiliz aksanı ve şirin hareketleri ile sevimli bir şey bu kızımız, biraz fazla "sevilmesi ve popüler olması" için ambalajlanmış olsa da şirketin maskotu bu oyun için, doğal böyle olması.
Nasıl olsa ben haberciyim, yazarım haberimi bombayı atarım ortaya, uğraşsın dursunlar ben hitime bakarım. Gören tıklasın, aksın yorumlar. Yaptığınız işe bir sektör olarak bakarsak korsancılardan bir farkınız yok. Olgunun meşruluğu göreceli, ama bu önemli değil. Yaptığınız yanlış önemli olan bu.
--------------------------------------
Haber oyunlarla alakalı ve bizim işlimiz de oyunlarla alakalı haberleri sunmak. garip olan nedir? beğenmeyen ya da merak etmeyen tıklamaz olur biter.
Eşcinsellik, toplumumuz tarafından ancak kültürel yapımız değiştiğinde kabul görecektir.Buda pek mümkün görünmüyor.Daha fazla batıya yöneleceğimize biz araplara karışıyoruz.
Neyse bu konu çok uzun bir konu ve açarsam paragraflar tükenir.
Bizim toplum zaten enteresandı fakat yaklaşık 10 yıldır dahada yobazlaştı.Başımızdaki insanlar ne zaman eğitime ve kişisel gelişime önem verirse bu yobazlıktan çıkacağız.10 yılda bu hallerdeyiz daha bir 10 yıl sonrayı düşünemiyorum.
Daha beyin göçünü tarif edemeyen ve gece gündüzü bir varlık olarak niteleyen bu cehalet kesimin sözde kuranı hatim etmiş kişilik olarak açıklamasına ellerimiz kavuşturup baş sallayan milletiz.(toplumun büyük çoğunluğu herkes üstüne alınmasın lütfen)Kaldıki baş örtüsünü bile bilmem kaç yıldır neticeye kavuşturamayan bir milletiz.
Neticede Bu kadar gerici insan topluluğunu içimizde barındırırken tepkilerimiz hiç bir zaman medeni toplum düzeyinde olamayacaktır.Ne zaman şekle şemale değilde fikre bakarsak o zaman sınıf atlamışız demektir.
Eşcinselliği özgürlük olarak görenlerin eşcinsellerden nefret edenlere tahammülü yok. Gerçekten çok komik bir ironidir bu. Ne yani insanların eşcinselleri sevmeme gibi bir hakları olamaz mı ?
Tamam bunun nesi kötü anlamıyorum eşcinsellik hayvanlar arasında da sık sık görülür bu gayet doğal bir şeydir. Eşcinsel değilim bence heteroseksüel ilişkisi kadar normaldir. Anormal kategorisine sokulması söz değildir eşcinsel olunmaz eşcinsel doğulur!
yorumları okudum ve şoktayım.. eşcinlliğe hastalık diyen mi ararsın sapıklık diyen mi ararsın. asıl hastalık olmayan bir şeye kendini inandırmaktır bu da eşcinselliğe hastalık demek oluyor; bunu hiçbir tıp bilimi söylemedi söylemez yani bence ortada şizofrenik bir durum var.. cahillik kotası olmalı.
Escinsellik benim kabul edeceğim bir kavram degil kimse kusura bakmasin popüler kültüre şirinlik yapacam diye yalan soyleyemem bu bağnazlık ve gericilik ise ben gerici olmaktan gurur duyarim kişiliği oturmuş kisiler pek bundan etkilenmez ama cinsel kimligini tam kazanamamış bireylere icin ynliş
Müslüman mısın acaba ? Yanlış anlama eğer cevabın evet ise bi soru daha sorucam sadece
MK Okuru21.12.2016 14:37
oynama oyunu o zaman! zaten sanırım bu dediklerini bilseler oynamanı da istemezler.
MK Okuru21.12.2016 14:25
Bence eşcinsellik öyle görerek bulaşacak bir şey değil. Örneğin sen içinde yoksa overwatch şeyleri gördün diye gay olacak mıydın? Ben şahsen gay değilim ve hangi yaşta olursam olayım sırf iki karakteri öpüşürken gördüm diye gay olmam.
Çok merak ediyoruz. Doğanın dengesini insanlık olarak daha ne kadar bozacağız. Daha ne kadar aids gibi virüsler çıkacak daha ne kadar anlayışsız kalacağız.
2 meme fazla görücem diye torrentten lez videolarını gb gb çekip kota kalksın abi diyenlerin, toplum önünde arınma haberleri...Bize özel bir tepki değil. Her ülkede var. böyle şeylere bende çok karşıyım ve kınıyorum. Tedavi olmaları lazım...
iki kadın birbiriyle takılcaksa ruh hastası oluyormuş ama 3-4 hatun + 1 erkek fln olursa daha duygusal ve enerjik bir ilişki olabilir..Hikaye uzar çeşitli şeyler yaşanabilir. çizgiromanda daha sanatsal hale gelir.Kimse de bişey demez.
Blizzard iki hatunun yanına kel ve sakallı bir reis eklerse sorun çözülür. Yapmazsa dış güçtür, illimünatidir! sapıktır! bu milette bunu yemez Ey Bili! bu da böyle biline.. asdasdasd
doğuştandır tatlım. öptüm.ruhun psikolojisi olmaz.
MK Okuru21.12.2016 18:21
Şizofreni de psikolojik bir rahatsızlıktır onlara da saldırın o zaman eşcinsellere yaptığınız gibi
MK Okuru21.12.2016 17:10
siyahi olmanında hastalık olduğu savunulmuştu! hatta hepsine gerizekalı denildiği için köle sınıfında davranıldı! işte siz busunuz!
MK Okuru21.12.2016 16:31
Tamamen katılıyorum neden eşcinsellik normal görülüyor yada neden gözümüze sokulmaya çalışılıyor isteyen gidip ne yapıyorsa yapsın eylem yapmaya yada insanların gözüne sokmaya gerek yok.
MK Okuru21.12.2016 15:07
Doktor Bey yardımlarınız için teşekkür ederiz. Başkaca teşhisiniz mevcut mudur?
MK Okuru21.12.2016 14:38
senin rahatsızlığını da normal görüyoruz ve sana çaktırmıyoruz ondan olmasın!?
Kıyamet kısmına katılmıyorum ama yazdığın yorumda gençler için zararlı olduğu kısmını kabul ediyorum. Tamamen dejenere bir davranış biçimi ve bizim ülkemize ters.
MK Okuru21.12.2016 14:39
kıyamet onlara değil mi sadece? size yok? şakamısınız!
eşcinselliğe karşı olanlara bakın hele! atalarında gizliden eşcinsel her türlü olay döner, eşşek dibinden ayrılmama kültürü var, küçük yaşta evlilik hala savunuluyor, tecavüze bakış kadın tahrik etmezse olmaz zihniyetinde, erkek 14 yaşından sonra milli olsun diye çaba gösterir vs. ikiyüzlüsünüz!!!
şöyle bi gerçek var bu aralar özellikle batıda bu duruma çok destek çıkılıyo ve normalleştiriliyo destek vermeyince oyun firmaları filan da tepki görüyo o yüzden mecbur ekliyolar
Buna tepki göstermek mantıksız değil mi? Oyunlarda her türlü şiddet, hırsızlık, cinayet varken eşcinselliği bunlardan ayıran nedir? Bunu derken eşcinselliği diğerleriyle bir tuttuğumdan değil bizim toplumumuzda ve diğer çoğu toplumda da ahlaksızlık olarak görülmesi. Kişinin eşcinselliğe bakışı kendini ilgilendirir, eşcinseller de kendinden sorumludur, diğer herşey oyunlarda olabileceği gibi eşcinsellik de olabilir. Kabul edelim veya etmeyelim eşcinsellik bin yıllardır var olan bir gerçek. Eşcinsellik savunucusu filan da değilim, çocuğum eşcinsel olsun da istemezdim ama bununla oyunlarda yer edinmesi farklı şeyler bence. Eşcinsellere de saygı duyarım kendi tercihleridir, onlara göre doğru bize göre yanlış olabilir. Şimdi bunun gibi şeylerle eşcinselliği hoş göstermek istiyorlar dersek adam öldürme vb de mi hoş gösterilmek isteniyor?
Tamam, dini inançların yüzünden eşcinselliği günah olarak görüyor olabilirsin. Ama seninle aynı inanca sahip OLMAYAN insanlar neden bundan etkileniyor? Senin inancın sana "Eşcinsellik kötüdür" diyorsa sen neden buna inanmayan insanların hayatını zorlaştırıyorsun? Seni ne ilgilendirir lan milletin hangi cinsiyete ilgi duyduğu? Başkalarına zarar vermediği sürece birisinin neye ilgi duyduğu seni niye ilgilendiriyor? Bir adam kadınlara ilgi duysa sana ne, erkeklere ilgi duysa sana ne, plastik şişelere ilgi duysa sana ne, çöp poşetine ilgi duysa sana ne, video oyunu kutularına ilgi duysa sana ne? Başkalarına ve kimseye zarar vermiyorsa, kendi hayatını yaşıyorsa SANA NE? SENİ NEDEN İLGİLENDİRİYOR? Eşcinselliği kötü bir şey olarak mı görüyorsun. O zaman kendi içinde dursun o gereksiz nefretin, neden internet ortamından eşcinsellere hakaretler, küfürler, tehditler ediyorsun veya gerçek hayatta saldırıda bulunuyorsun. Sana ne ulan? Biraz kendinize gelin be!
Çıkıp "ALLAH EŞCİNSELLERDEN NEFRET EDİYOR, BİZ DE ETMELİYİZ" diyecek olanlar için söylüyorum bunu da: Bak IQ'su tek haneli arkadaşım, ne tür bir tanrı kendi yarattığı şeyden nefret eder? Dünyada o kadar katil, tecavüzcü, şerefsiz insan varken, Tanrı evinde oturup çay içen bir adamdan mı nefret edecek? Sırf kendi cinsine ilgi duyduğu için.
Nasıl bu kadar aptal olunur anlayamıyorum ki...
Basitçe yaptığımız bu arama ile:
www.google.com.tr/?q=homosexuality+gene+factor
Şu sonuçlara ulaştık:
www.cs.cmu.edu/afs/cs/usr/scotts/bulgarians/nih-upi.html
Burada basitçe "``Being gay is not simply a choice or purely a decision. People have no control over the genes they inherit and there is no way to change them,'' said the study's lead author Dean Hamer, chief of the cancer institute's Section on Gene Structure and Regulation." denmiş, kabaca çevirirsek
Gay olmak basitçe bir seçim yada sadece seçim değildir, insanlar genleri ve kalıtımları üzerinde direk bir kontrole sahip değildir ve bunları değiştiremezler. - Gen yapı ve sistemleri genel müdürü Dean Hamer
Burada ise daha detaylı bir araştırma var;
www.telegraph.co.uk/science/2016/03/15/homosexuality-may-be-triggered-by-environment-after-birth/
Hızlıca okuduğumuzda bir genotipe bakarak bir bireyin %70+ olasılıkla gay olacağını bilebildiklerini anlatıyorlar, nature or nurture da denilen bir şekilde mi doğulur yoksa öyle mi olunur mantığında %70 ve üzeri nature, kalanı nurture olarak belirlenmiş.
Bilgimiz olmadan fikir sahibi olmayalım.
şimdi sen kendini hayvanlarla mı kıyaslıyorsun?
Yahu hadi diyelim normal toplumun yüzde 90'ını hoşnut değilse sen yüzde 10 için gelip bunu yüzde 90'ın gözüne sokamazsın. Kusura bakmayın sayın eşcinseller tercihinize müdahale edemeyiz ama bunu normal bişe olarak "dine" saldırarak kabul ettirmeye çalışmayın. Dinde böyle söylemese bile bu anormal bir durum.
napalım, sonraki hamlede de manda yönetimini mi kabul edelim efendiler?
Şimdi önce kendine şu soruyu soracaksın; Kardeşim ben müslüman mıyım? cevabın EVET ise ; yaa bu konu o kadar konuşuluyor bunun aslı nedir ben bir araştırıp öğreneyim, müslümanın rehberi Kur'an ve Hadis-i şeriflerdir, en doğrusu orda yazar
***Lut kavminin amelini işleyen melundur
***Erkek erkekle,kadın kadınla yetinirse,ümmetim helâk olur
***Allah, erkeğe yahut kadına arkasından gelen kimseye asla bakmaz
Bu şekilde bir çok örneği var google'da bir araştırıp bakın; kesinlikle her türlüsü men edilmişken sen hala hoşgörü tavrı takınabiliyorsan kendinden şüphe edeceksin. Eee falan şunu yapmış filan bunu yapmış ; herkes kendi bacağından asılacak kardeşim sen kendi önüne bakacaksın. Bazıları demiş efendim doğuştan falan, bu nefsi emmare bizde oldukça her türlü kötülüğe meyletme yolundayız ve bahane uydurmakta da hiçzorlanmayız yeter ki ipimizi bıraksınlar, ölümden başka her hastalığın tedavisi vardır.
yani sorun yok herhalde dimi
tracer <3
HOCALARIN sümüklü mendilimi ye yut, yüzüne gözüne sür, bereket gelir dediği zihniyet, çizgiromanla gay oluncağını fln sanıyor. Bunlara anlatmak zor. Çünkü hoca gel seni bi 'seveyim' şansın açılsın dese, açtırcak şansı :D beyin bu kadar basıyo.
bu adamlara laf anlatılmaz. Ağır ruh hastası alayı. Tedavi olmaları lazım.
Beyin yoksa çizgiromanla da cinsiyet değiştirirsiniz, hacı hoca bombayı verir gider patlarsınız.. Beyin varsa bunların hiçbiri olmaz.Kendin napıyosan yaparsın.. eşcinseller çizgiroman yüzünden mi eşcinsel olmuşlar? Varsa bi eşcinsel MK Okuru aydınlatsın bizi. LUT kavmi tvde mi görmüş lan?
Dünyada tedavi olması gereken kesim faşist dincilerdir...Hıristiyanlar amerika, afrika, asya, avustralyada soykırım ypamıştır.Milyonlar ölmüştür. Yahudiler zaten ortada.Budist kesimde de manyak çok.Müslümanların ruh hastaları da ortadoğuda kafa kesmekle meşgül. Ülkemizde de meclis bombaladılar fln.
ORtada tedavi lazımsa din, dil, ırk ayırmadan faşist dincilere lazım.
Mesele eşcinselleri hoşgörme meselesi değil hor görmüyoruz :) Ne zaman eşcinseller kafa kesip canlı bomba olmaya başlar, parklarda hamile kadın tekmelerle ozaman bakarız duruma. AA evet bunlar manyak tedavi olsunlar deriz.Şu anda görünen manyaklar onlar değil.
Saka yapiyorum kizma kardeş :))))
Ensestlik saplantısı da doğuştan geldiyse böyle mi savunacaksınız ?
--------------------------------------
Haber oyunlarla alakalı ve bizim işlimiz de oyunlarla alakalı haberleri sunmak. garip olan nedir? beğenmeyen ya da merak etmeyen tıklamaz olur biter.
Neyse bu konu çok uzun bir konu ve açarsam paragraflar tükenir.
Bizim toplum zaten enteresandı fakat yaklaşık 10 yıldır dahada yobazlaştı.Başımızdaki insanlar ne zaman eğitime ve kişisel gelişime önem verirse bu yobazlıktan çıkacağız.10 yılda bu hallerdeyiz daha bir 10 yıl sonrayı düşünemiyorum.
Daha beyin göçünü tarif edemeyen ve gece gündüzü bir varlık olarak niteleyen bu cehalet kesimin sözde kuranı hatim etmiş kişilik olarak açıklamasına ellerimiz kavuşturup baş sallayan milletiz.(toplumun büyük çoğunluğu herkes üstüne alınmasın lütfen)Kaldıki baş örtüsünü bile bilmem kaç yıldır neticeye kavuşturamayan bir milletiz.
Neticede Bu kadar gerici insan topluluğunu içimizde barındırırken tepkilerimiz hiç bir zaman medeni toplum düzeyinde olamayacaktır.Ne zaman şekle şemale değilde fikre bakarsak o zaman sınıf atlamışız demektir.
Beğenen oynar beğenmeyen oynamaz ne diye bu kadar dert ettiniz.
Oyun ula eğlenemiyorsanız oynamayın kıl tüy aramayın o kadar :)
iki kadın birbiriyle takılcaksa ruh hastası oluyormuş ama 3-4 hatun + 1 erkek fln olursa daha duygusal ve enerjik bir ilişki olabilir..Hikaye uzar çeşitli şeyler yaşanabilir. çizgiromanda daha sanatsal hale gelir.Kimse de bişey demez.
Blizzard iki hatunun yanına kel ve sakallı bir reis eklerse sorun çözülür. Yapmazsa dış güçtür, illimünatidir! sapıktır! bu milette bunu yemez Ey Bili! bu da böyle biline.. asdasdasd
Karakteri "Cinsel Obje" olarak görmek bilemedim ayrica.
Buradan Blizzard'i Kiniyorum.
Şaka gibi yaf. Millet neler ile uğraşıyor. :D