Settlers hiçbir zaman bir RTS oyunu olmadı. Bu adamlar gerçekten RTS mi yapmış yoksa inceleyen mi durumu yanlış anlamış? İkinci olarak her Settlers oyununda, Keresteci dolaylarına bir Ormancı kulübesi kondurulur ki sürekli ağaç diksin. Bu oyunda yok mu öyle bir şey?
Oyun RTS olmuş eski settlerslığı yok gibi birşey. Üretim döngüleri 2-3 kalemde tutulup ordu basıp base yıkmaca oynuyorsun. Yapay zeka üstüne adam yığıyor, towerlar dikiyor bir ton. Kesinlikle pasif takılacağın bir oyun değil.
The Settlers'ın tüm serisini oynadım. Die Siedler eski oyunları dahil. Hepsinden ayrı bir tat aldım. Ancak beni en çok doyuran oyun New Allies oldu. Heritage of Kings'in hikayesi, Rise of an Empire'ın karakter modellemeleri ve Paths to a Kingdom'un animasyon atmosferi beni çok etkilemişti.
Demek ki kolay oyunları seviyormuşsun sen. Bu oyunda insanı gram zorlayacak mekanik yok. Eski settlers'larda ki yönetim sistemi bu oyundan kat ve kat daha zor. Adamlar yeni nesil için haplık oyun yapmışlar resmen
Kingdoms of Anteria'yı çok bekledim ve oyun iptal edilince çok üzüldüm ve yeni adıyla çıkan oyuna hiç bakmadım bile. Ama New Allies'ı bence hiç düşünmeden alabilirsiniz. Uzun zaman sonra hiç düşünmeden doydum diyebileceğim bir dünya kendisi.
Tedarik sağlamayı ve lojistik yollarının doğru belirlenememesini sorun olarak göstermişsiniz.Bu durum settlers oyunlarının temel felsefesidir zaten. Doğru yerde koloniyi kurup geliştirerek zeki paralel tedarik yollarını siz yapacaksınız zaten.
Bu tarz oyunların ve anno serinin hayranı biri olarak, betasını oynadıktan sonra parasını etmeyeceğini düşünüyordum. oyun zamlandı eski fiyatta kaldığı halde bile almadım. Ne tam RTS ne tam simülatör. Hiç biri olmadığı gibi 2sinde de kötü. AoE 4 bundan kat be kat daha iyi çeşitli en azından