Süper ötesi bir oyun diğer youtuberların gazına gelip onların etkisi altında kalarak yorumlamayın oyunu sizinde bir beyniniz var. Senin sevdiğin bir youtuber tiplemesi oyunu beğenmiyor diye sende beğenmemiş olmuyorsun. Oyunu oynayıp öyle karar verin.
Para verip oynasam asla olumlu bir yorum yapmazdim. Malum şekilde bitirdiğimden idare eder diyorum, ana senaryo hoşuma gitti. Bir kerede new game + yaptım. Yıllar sonra indirimden BELKİ alır, 50-60 mod yükler oynarım. Oyun motoru çok eski ama optimizasyon nasıl bu kadar rezil oluyor anlamadim ama..
İki kere oyunu bitiriyorsan oyun iyi bir oyundur ve de parasını da hak ediyordur. Beğenmedi isen oynamasa idin. Beğenmesen oyunu bir kere bile bitiremezdin ki sen 2 kere bitirmişsin. Eleştiri başka bir şeydir, ama saçmalamadan tabi.
Adamda para yok pc yok xbox yok İngilizce yok gelmiş burda oyuna laf atıyor yaa ortada emek var emek beğenmiyorsan sen daha iyisini yap aslan parçası görelim aksi halde ulaşamadığın ciğere pis deme bende ps5 var xbox var msi oyuncu bilgisayarıda nintendoda steam deckte oculus gueste yaşım 43 yeğen..
04:06 - İzleyip eleştiremezsin. Başkası oynar o eleştirir, sen değil. Sen ancak oynadığın şeyi eleştirebilirsin. Çünkü ancak oynadığın zaman o tecrübeyi edinebilirsin ve de eleştirmeye hakkın olur. İnceleyen adam da Twitch'ten izleyip inceleme yapsın o vakit.
MK Okuru11.09.2023 04:06
Ne kadar saçmalamışsın hala amiga çağında yaşadığını sanıyorsun. Nesli tükenmiş son commodore gibisin. Youtube Twitch gibi platformlardan haberin yok galiba izleyip eleştirebilirler.
MK Okuru9.09.2023 05:53
Galiba yemeği beğenmedin. Tam olarak hangi kısmı beğenmedin?
MK Okuru8.09.2023 17:05
Yaa ben steam deckte oynuyorum oyunu valla billa burda yorum yazanların çoğu çoluk çocuk tam z kuşağı arkadaş yemek örneği vermiş ne alaka çok saçma benzetme…
MK Okuru8.09.2023 05:00
Bir restorana gittin ve yemek söyledin, tabak önüne geldi ama üzerinde kıl var. Adamın neresinden düştüğünü bilmiyorsun, o yemeği yapmak için emek sarf etti. Yiyeceksin. Afiyet olsun.
MK Okuru6.09.2023 21:36
13.23 adamın laf ettiği kişide pc yok, konsol yok ki neyi eleştiriyor bi anlatsana? Şurda yorum yapanların 10 da 9 unda ne pc var, ne konsol emin ol. Burda herkeste herşey var. Çünkü MK Okuru olarak yorum yaptıkları için ispat etme sıkıntıları yok :)) Hepsi zengin MK Okurlarının :)))
MK Okuru6.09.2023 10:07
Sana cvp yazayım yeğen yaşım 43 dedim senden 10 yaş büyüğüm taa sen fasulyeyken biz amigada comodore da oyun oynuyorduk yaşın çarpı 50 kadar oyun tecrübemiz var eleştiri yapmayı bilmeyen ergenlerle doldu buralar kalite bozuldu seviye düştü Ersin kardeş sen bakma çoluk çocuğa güzel inceleme olmuş…
MK Okuru6.09.2023 04:11
BG3 kusursuz bir oyun değil maalesef, oyunun başları ne kadar harika ise ''son''ları da bir o kadar tırt.
MK Okuru5.09.2023 21:44
Bende daha fazlası var retro konsollar dahil, ama starfield olmamış yaş 40. Oldschool shooter, fallout 1-2, elder scrools serilerini oynamış biri olarak diyorum. Baldur's gate 3 bu sene değil hatta son 20 senenin en iyi oyunu. Maalesef starfield patladı.
MK Okuru5.09.2023 17:51
Maşallah uzay üssü gibi adamsın
MK Okuru5.09.2023 13:23
Bence eleştirenlere sen daha iyisini yap demek eleştiriye kapalı olmak demektir. Adam oyuncu ise tabiki yapılan oyunları eleştirebilir. Bakış açın çok saçma acilen bakış açını DEĞİŞTİR. Yaşım 33
30 saati devirdikten sonra yorum yapayım dedim. Öncelikle güzel inceleme için teşekkürler. Oyun puanını hak ediyor. Ana hikaye dışında serbest bırakılmış, belirli bir şeyi yapmaya odaklanmayın. Aksiyona girin, görevlere gidin, gemiyi geliştirin, yetenekleri geliştirin. DLC ve modlarla daha iyi olur.
10 numara oyun. Yapılan yorumlar klasik bethesda oyunlarına yapılan yorumların neredeyse aynısı. Uçsuz bucaksız hikayeler questler var. Bethesda hiçbir zaman grafikleriyle öne çıkan oyunlar üretmediki. Kişisel fikrim eski bethesda oyunlarını sevenler bayılacak bu oyuna.
Hikaye ve grafik itibariyle tamamen çöp bir oyun. Bunu oynayacağınıza gidin star wars oynayın... Boş diyaloglar gezegenlerin ruhsuz içerikliği tam bir fiyasko boş zaman kaybı her yönüyle oynayıcılarına mutluluklar dilerim bu boş zamanı sevenler için.
Oyunun bir hatası mıdır bilmem. Gemi düzenleme arayüzünden kargo bölümünü seçerek, geminin envanterine çok uzakta da olsanız aktarma yapabiliyor. Gerçekçiliği acayip baltalıyor
Beklentileri karşılayamadığı için gözler iki Fransız, Quantic Dream ve Ubisoft'a çevrildi. Üzerlerindeki baskı iki katına çıktı. Potansiyel hype dozunu düşürmek için, oynanış ile alakalı içerik yayınlamaları lazım. Bu arada Quantic Dream Türkçe bir oyun yayınladı. Demek ki yapılabiliyormuş.
"yayınladı" kendisi geliştirmedi, başka bir stüdyo geliştirdi, yayıncısı Quantic Dream
MK Okuru6.09.2023 22:03
Quantic Dream in oyunlarının zaten hepsi Türkçe çıkıyordu. Bu yeni bişey drğil ki, isteyince yapılıuormuş diye yazıyorsun. Heavy Rain, Beyond Two Souls, Detroit bu oyunların hepsi Türkçe çıktı.
Oyunda sürekli save kıran buglarla karşılaştım. Loadingler ve ruhsuz yüz animasyonları oynama iştahımı azalttı. Oyun akmıyor baygınlık geçirmeniz çok olası.
Normalde bu verilen puanlara çok veya az diyenleri eleştiririm ancak bence bu verdiğiniz puan bu kitleye göre az olmuş. Yorumlarda Cyberpunk ile No Man's Sky ın ilk çıkış zamanlarındaki durumu ile kıyaslamalar. Balonmuş diyenler. Böyle rezil bir şey çıkacağı belliydi diyenler türemiş hemen. Verilen puan bence az olmasa da bu kitlenin algısına göre az olmuş.
Zira ben kıyaslanan oyunlardaki gibi büyük hayal kırıklıkları, eksikler göremiyorum oyunda. Gayet başarılı büyük bir oyun var ortada. Verdiğiniz puan 85 olsa bu kadar saçmalamaz bu insanlar yorumlarda. o kırdığınız 2 puan oyunu çöp yapmış :)
------------------------------------------
İnsanları algılamakta zorluk çekiyorum bazen. 83 taş gibi iyi oyun puanı çünkü.
15.10 İGN mi? Yuh. İGN 70 verdiyse o oyun kötü değildir. İGN in nasıl inceleme yaptığını herkes biliyor. Sende o üç kağıtçıları örnek gösteriyosun yazık.
JohnGalt7.09.2023 11:38
15:10 daki arkadaş: Ben öyle her konuya yorum yapmıyorum ama çoğu incelemeye bakıp altındaki yorumları okuyorum. Yani evet genel kitleden değilim. Söylemeye değer bir şey görürsem yazıyorum sadece. Okuyanlar ile aşağıdaki kitle çok farklı. Benim laf attığım kitle eminim ki bu incelemenin 2 paragrafını bile okumadan buraya yazı döşeyen insanlar. :) Kimin ne puan verdiği de beni ilgilendirmez. Ben kendi yorumumu kendim yapabiliyorum. Benim için 100puanlık bir oyun burada 70 puan alabilir. Gayet normal karşılarım. Darısı başınıza...
MK Okuru2.09.2023 17:55
Siz yine kendi adiniza 83 puan olarak degerlendirin, 83 puani da tas gibi oyun kategorisine koyun. Ancak 40 saat oynamaya starfiled gibi bir oyunun ciddi ciddi degerlendirelemeyecegi gibi objektif bir durum da var ortada.
MK Okuru2.09.2023 15:10
Kitle de kitle, sen bu kitlenin parçası değil misin? Kendini çok özel, bizlerden farklı, üstün mü hissediyorsun? Kitle bu oyunu beğenmek zorunda mı lordum? Büyük hayal kırıklıkları göremiyormuş, modlu fallout 4 remake bu. IGN 70 puan vermiş. Bahsi geçen oyunlardaki gibi sorunlu bir çıkış da yapmadı.
PlayStationdan sonra ilk defa bir Xbox oyununu bu kadar severek oynadım. Series Xde grafikler şaane. Fiyatı da uygundu 70 öro. EE Almanya Tatlı Vatan baby!!! I am back in bizzzniss
an itibariyle 7 küsür saati doldurdum. açıkçası mekan ve hikaye bakımından manyak dolu bir oyun. bir kaç n+ sonra (150-160 saat) çoğu şeye aşina olunca çok daha keyifli olacak büyük ihtimalle.
oyunu bir kere bitirin sonra ng+ olarak içine dalın diyenler çok, hayırlısı :)
Karakterler çok donuk robot gibi ruhsuzlar bu durum beni oyundan baya soğuttu birde üstüne ateş hissiyatının vasat oluşu kısaca oyun 2010 ların oyunu gibi olmuş.
Keşke Türkçe altyazı ve metin desteği olsaydı bu oyun gerçekten anlayarak oynanmali. Görsellerde yeni nesil gibi durmuyor malesef. Birde yeni nesil odaklı yapıldı yani eski nesile çıkmıyor bari hakkını verin yeni nesilin sayın Bethesda. Lütfen görseller grafik önemli değil demeyin çünkü çok önemli..
Merlinin daha çok Playstation oyunlarına ve konsollarına odaklı haber ve incelemelerinde çoğu Playstation oyunlarına 88-90 puanları vediğini düşünürsek Starfield' a 83 puan vermeleri çok normal. Çünkü oyun Playstation' a çıkmadı :)))
---------------------------------
Aynen kardeşim, o yüzden PS özel çıkan ve milletin yere göğe sığdıramadığı FF 16'ya 75 verdik. Çok doğru tespitlerin var.
FF 16 PS özel değil sevgili editör. FF 16 süreli özel oyun. Bir sene sonra PC ye gelecek zaten o oyun. Bunu sizde biliyorsunuz ama FF 16 ya PSözel diyorsunuz yazık.
---------------------
Aynen PC geldiği için düşük verdim oyuna, bunu mu demek istiyorsun? Eğer öyle ise cevap vermeye bile tenezzül etmeyeceğim :)
Benim ana platformumum PC olması ve tüm oyunlarımı PC'de oynamam dışında sorun yok.
MK Okuru6.09.2023 03:39
öncelikle ben sitenin ziyaretçisi ve okuruyum.yorumlarımda (ilk yorum bana ait değil) hiçbir şekilde kötü veya aşağılayıcı birşey demedim. ama siz beni sürekli aşağılıyorsunuz. size sadece puanlamanızda ve hatta yazı içeriğinizde daha net bir tutum sergilemenizi rica ettim. komik bulduğunuz bumu? ok
-------------------------------------
Bir oyunu oynamışız ve puanını vermişiz. Çıktığı platform, kimin yaptığı vs gibi konular aldığımız keyfi ya da kararımızı etkilemiyor. Fakat siz yorumlarınızda inatla bizi taraf olmakla ima ediyorsunuz. Nasıl bir cevap bekliyordunuz?
Hakaret ya da aşağılama da yok cevabımızda. Hiç cevap yazmayıp, kaale almamamız daha mı doğru olurdu, öyle ise artık cevap yazmayalım. Bizim için daha rahat olur çünkü bu tarz önyargıları kırmak malum atomu parçalamaktan daha zordur.
MK Okuru6.09.2023 02:07
The Last of Us ve Miles Morales PS Exclusive olmadığı, PC'ye de çıktığı için düşük puan vermişsiniz işte. Sizin itirafınız.. :)
-----------------------
Biz puan verdiğimizde PC sürümlerinin P'si duyurulmamıştı henüz. Gerçekten büyük oyunu bozdunuz, tebrikler.
MK Okuru6.09.2023 02:03
FF16, PS özel değil, PC için de geliştiriliyor şu an. Bunu bildiğiniz için ona da düşük vermişsiniz.
MK Okuru5.09.2023 23:42
herkesin bayıldığı miles morales meta ort 85. kaldıki oyun zaten ara oyun, hype ı yoktu. tlou pc portu facia olduğu için herkes gibi sizde düşük verdiniz. siz beni çok iyi anlıyorsunuz aslında. birkerede yoruma bağlı bir ps oyununa, bir sebepten dikkat çekici puan verin. illa orta yolcu olmayın
---------------------------------
Sana her yanıt verdiğimde belli ki başka bir bahane bulacaksın. Ben oyunu severek oynuyorum, puanını da fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum. Sen oyunu daha çok ya da daha az sevebilirsin. Bunun altında bir şeyler araman anlamsız ve komik.
İyi oyunlar
MK Okuru4.09.2023 20:54
playstation stüdyosu tarafından geliştirilmiş oyunlarada 75 verinde inandırıcı olsun. horizon çok mu muazzam bir oyundu mesela? starfield dan daha iyi oyunmuyduda ona 90 buna 83 verdiniz ? sony nin kendi sahip olduğu firma yapınca 90 dan aşağısını vermek suç oluyor sanırım.
----------------------------------
Last of Us PC sürümüne 50 verdik, herkesin bayıldığı Miles Morales'e de 78 vermiştik. Şimdi ne bahane bulacaksın merak ediyorum.
Ersin
MK Okuru4.09.2023 20:42
İşte ellerine telefonu verip salıyorlar bu çocukları. Suç bu çocukta değil ailesinde.
Game Pass ile bugün hayırlısıyla başladık. En gözüme çarpan oyun başladıktan bir müddet sonra performans düşüşüyle ilgili. Şimdiye kadar keşfetme duygusunu güzel verdiğini söyleyebilirim fakat Grafikleri ultrada oynasam bile beğenemedim. Karakterle çok donuk hareketleri çok keskin Fallout gibi. Vuruş hissiyatı konusuna çok girmeyeceğim tipik nişan al ateş et. Silaha göre tepkime beklemeyin. Uzayda Skyrim işte bide her kapıdan sonra yükleme ekranı olmasa :((
Bende BG3 ü beğenmedim ama bu onu kötü oyun yapmaz oynayana beğenene saygı duyarım sizde bir zahmet starfielde saygı duyun herkes herşeyi beğenmek zorunda değil ama başkası beğendiğindede çöp felan demek ergence biraz…
Oyun uzun süreli oynanacak bir oyun. Verilen puanı az olarak düşünüyorum. Bence yılın oyunu diyebilirim çünkü oyun tamamen çok uzun bir oyun ve oyunu oynadıkça genişleyen bir evren var. Bana göre oyunu daha tam anlayamadan bir inceleme yapıldı o nedenle bence ilerde tekrar inceleme yapılmalı.
Verilen puan az mı? En yüksek puan verilmiş, diğerleri 70 - 80 arası puanlar veriyorlar. Oyunun en son, maksimum sınırı 85 puan. Bethesda bile daha yüksek puan verene, sen hayatın boyunca başka bir oyun oynamadın mı arkadaş diye sorar.
Ersin bey inceleme için teşekkür ederim. Peki siz bu oyun piyasasının kurdu olarak, goty aday sürecinin en güçlü oyunu bu mudur.?! Niş oyun türü baldurs bu oyuna kafa tutar mı
—————
Çok güzel oyun ama şahsen Zelda ve Baldur’a rakip olabileceğini düşünmüyorum. Diğer taraftan yılın oyunu kullanıcı oyları ile belirleniyor, diğer iki rakibi bu oyuna göre çok daha niş bir kitleye hitap ediyor. O yüzden kesin konuşmak zor
2330 yılında ufak bir yer yüzü aracınızın olmayışı dakikalarca koştuğunuz alanlarda "abi ben napıyorum" hissiyatı da beraberinde geliyor.
bu konuda kesinlikle bir eklenti yapmaları lazım. Yani daha önce yapılmamış birşey de değil. Mass Effect Andromeda oyununda vardı. Bence bunu eksilere ekleyin
Firmanın geçmişinden dolayı oyunu oynamak için bir süre beklemek akıllıca olur, tonla bug vardır kesin. Gezinti aracı da eklenir umarım. Mod desteğide varsa zaten yıllarca bizi meşgul eder miss gibi.
oyun motoru dediğin araba motoru değil bir yazılım. Adamlar belli üretim boru hatlarında (pipeline) uzmanlar ve onu değiştirmek öyle kolay olmadığından temel şeyleri kurcalamıyor olabilirler. konsollara, bi milyon çeşit donanıma çalışır durumda ürün çıkarmak öyle çocuk oyuncağı bir iş mi?
Mejnun4.09.2023 04:59
02:53, kullandıklar motor eski bir oyun motoru. O yezden bazı şeylerde bariz geride kalmış
f8r7t3.09.2023 02:53
Çok zayıf oyun. Oynuyorum. 25 yılda bu mu oldu yani….
MK Okuru2.09.2023 20:57
Bug yok hocam oyunda temizlemişler çoğunu.
MK Okuru1.09.2023 17:29
Enis bug yok diyor ama uzayda beklenen aksiyon da yokmuş.
Umutla beklediğim oyun resmen olmamış. Gemiyi kullanmak çok kısıtlı kalmış. İstediğiniz gibi gezegenlerde ya da gezegenler arası dolaşamıyorsunuz. Bunlar sadece ara sahneler şeklinde eklenmiş. Gezegen üstünde ulaşım aracı yok. Çatışma hissiyatı yeterli değil. Büyük potansiyel ama yazık olmuş.
Uzay temalı oyun yaptım diyorsun, sonrasında oyunu görevler arası fast traveldan ibaret bırakıyorsun. Milyon tane görev koysan, içerik koysan ne faydası var ki. Loading ekranları arasında gidip gelmekten resmen oyundan kopuyorsun. Nerede kaldı bunun keşif hissiyatı? Siyah ekrana bakarken keşif yap..
Oyun iyi de. Bazı şeylerde sanki eksik kalmış (hikayeyi kastetmiyorum daha görmedim o kısmını). Başta türkçe olmakla. Bilemedim son oynadım oyunlardan sonra bu oyun çok büyük patlama yapacak diye umuyordum. Ama yinede bazı şeyıerine takılmazsak eğlenceli iyi bir oyun olmuş.
İnceleme için eline sağlık güzel olmuş. Lakin değinmek istediğim bir şey var. Bu yıl çıkan Hogwarts Legacy den sence daha kötü bir oyun mu olmuş Starfield? Puanlaman onu gösteriyor çünkü.
--------------------------------
Arkadaşlar her oyun kendi tarzına, kendi türüne göre değerlendirilir. Mesela bu sene bir ritim oyunu incelemişiz Theatrhythm Final Bar ve 84 vermişiz. Bu oyunun Starfield'tan iyi olduğunu göstermez.
+ Harry Potter büyüklük değil, bütünlük olarak bakıldığında derdini, yapacaklarını Starfield'dan bir tık daha iyi anlatabilen bir oyun.
Evet Hogwarts Legacy Starfield'dan daha iyi bir oyun. Doğru bir sonuç ortaya çıkmış.
MK Okuru2.09.2023 20:56
Editor arkadaş :) : Hocam A oyunu 90, B oyunu 85 ortalamaya sahip. GOTY'de 90 alan oyunu koyarlar genelde listeye. Sen Hogwards atıyorum 85 verip, Starfield'e 83 verdim ama bütünlük v.s dersen, daha yüksek alan Hogwards GOTY adayı olur Starfield değil. (Örnek veriyorum oyun adlarına takılmayın)
------------------------------
Alakası yok, çok daha yüksek puan alıp Goty listesine giremeyen oyunlar oluyor. Game Awards aday belirlerken meta ya da open notlarına göre almıyor.
MK Okuru2.09.2023 17:59
Sacma tabirini kullanmak hoc olmamis sevgili okur da; hakli bir noktaya deginmissiniz. Sayin editorunde aciklamasinda meramini pek anlayamadim.
MK Okuru1.09.2023 17:51
Editor arkadaşa cevap; yılın oyunu seçimini de kendi türüne göre versinler o zaman. Veriyorlar zaten de ondan bahsetmiyorum. GOTY olanı. O zaman Hogwards'ın Starfield'den daha iyi bir oyun olduğu ortaya çıkar. Saçma bir mantığınız var.
-----------------------
Bu dediğin mantıklı olsaydı her sene Oscar ödüllerini imdb'de en yüksek not alan film siler süpürürdü. Kavramları karıştırıyorsunuz.
40 saat oynayip inceleme yazmak ne demek abi? Daha ana hikayeyi bitirip bitirmedigin bile mechul ki koskoca incelemede hikaye sunumundan, ana gorev ilerleyisinden, secimlerin etkilerinden ve farkli sonlardan, buildlerden bahsetmemissin bile. 40 saat bir rpg icin sure bile degil. Vasat inceleme.
------------------------------------------------
100 Saat de az, aslında bi 500 saat civarı oynamak lazım inceleme yapabilmek için.
Abi çağdışı kapıdan geçerken ekran kararması ne demek ya? Karakterin ayakları kayalara giriyor? Düşman bir anda tepeye ışınlanıyor? Metroya biniyorsun güzelim şehiri göreyim diyorsun ama ekran kararıyor loading ekranı ve varacağın yerdesin? Karakterin ağırlığı sıfır ne yürürken ne koşarken? Gezegenden gemimle kalkıp yükselemiyorum? Gezegende gemimle ya da daha küçük bir araçla gezemiyorum? Zayıf…
MK Okuru1.09.2023 02:22
İşte bu tür insanlar yüzünden ülke olarak hangi sektörde olursa olsun ilerleme kayde de miyoruz. Adamın eleştiriye bak 40 saat ile inceleme mi olur. Yahu dostum asıl vasat olan sensin. Sen hali hazırda erkenden oynamış isen hadi anlat bakalım incele.
Kod zaten 18 agustosta verilmis merlin'e. 13 gunde 40 saat oynamis sadece ki tum isi bu olan birisinden bahsediyoruz, bir dergi editoru. Gunde 5-6 saatini ayiriyor olsa bu oyun icin 70-80 saat oynamis olurdu. Kimse bahane bulmasin. Yilin en beklenen oyununu gunde 3 saat oynayarak inceleyemezsin.
MK Okuru31.08.2023 22:31
O zaman kodu 1 ay önce yollasınlar ki millet oynayıp inceleme yapabilsin!
Arkadaş grafik desen yok, animasyon yok, vuruş hissi yok. 100 sene önce çıkan HalfLife'da vuruş hissi daha iyi. E o yok bu yok ama çok iyi oyun abi keşif abi rpg abi. Yav tamam da yıl olmuş 2023 oyun Fallout 4 remastered gibi durması normal mi? Ayrıca keşif yönü de zayıf.
Kesinlikle katılıyorum inanılmaz geride kalmışlık hissi veren bir oyun. GOTY’yi bence almaması lazım. Grafikler cidden zayıf… Vuruş hissi eh… Özgürlük tam anlamıyla yok! Uzay gemimle gezegende gezemiyorum…
Olumsuz taraflarını dile getireceğim. Türkçe dil desteği yok! Haritada yani şehirde bir kapıyı açarken, asansör kullanırken ya da metroya bindiğinizde ekran kararıyor 3-5 sn sonra diğer tarafa gitmiş oluyorsunuz. Yani diğer oda, üst veya alt kat ya da başka bölgeye… Araçlara binemiyorsunuz! (Uzay gemileri dışında) Uzay geminize bindiğinizde merdiveni kullanıp üst kata çıkarken yine ekran kararıyor. Geçişler çoğu yerde bölge. Bölge değiştirirken hep kararıyor. Herhangi bir gezegenin herhangi bir noktasına inebiliyorsunuz ki bu otomatik olarak gerçekleşiyor. Yani geminizle No Man’s Sky’daki gibi özgürce kalkıp gezegende gelemiyorsunuz. Mesela ben buna ayar oldum. Abi neden ben kaldırıp kullanamıyorum ki? 25 yılda yapılan bu mudur yani? Bilmiyorum oyun iyi ama eksiği de çok yani kimse kendini kandırmasın… No Man’s Sky’daki olan şu özgürlüğün bu oyunda olmaması fazlasıyla can sıkıcı. Kıyaslamıyorum ama olması lazımdı. Yaşadığım ve eksik bulduğum şeyleri söylemeye devam edecem. İyi akşamlar. :)
Denedim, optimizasyon baya kötü pc'de. hani minimum gtx 1080'in falan olursa ya da 2060 belki rahat oynarsın. İyi ki almamışım dedirtti. Bunun dışında oyun iyi gibi duruyor (da en hayati şey, optimizasyon çok kötü o yüzden bir anlam ifade etmiyor bana :)
Oyunu fallout 4'e benzetenler, vuruş hissi yok diyenler, rpg değil diyenler. Yani ne diyeyim bilmiyorum. Tamam oyunu oynamıyorsunuz da neden kaka atıyorsunuz?
Oyun efsane olmuş gençler hiç naz yapmayın. Bu tarz kapsamlı açık dünya oyunları çıkarabilen firma sayısı zaten bir elin parmaklarını geçmiyorken bir de geliştiricileri de bu formata küstürün de elinizde cs go pubg dışında oyun kalmasın.
Yılın balonu hayırlı olsun. Biliyordum balon olacağını. Tabi balonların efendisi, Cyberpunk ın eline su dökemez rekor cyberpunk da . 2 sırada Starfield gelir .
grafikleri düşürmeseler 95 puanı hak edermiş ama düşük puan vermekte haklısınız hayırdır sen insanları 35 yıl beklet sonra oyun çıkmadan 1 ay önce grafikleri düşür neyin kafası bu
Valla bana GTA,RDR2 ve aradada Call of Duty nin yeni bölümlerini verin diğer tüm oyunlar sizin olsun Hüüüüüüüç uğraşamam araştır git gel ıncık bıncık cıncık
Uzayda gezinti değil de gezegen odaları arası gezinti gibi olmuş. No mans sky bu konuda iyiydi fakat starfield beklediğimi vermedi açıkçası. Gezmek venkafa dağıtmak isteyen biri için oynamaması gereken bir oyun. Muhtemelen 8km karelik bir harita var.
arkadaşlar adamın notunu okumadan laf atmayın. adam eklemeler yapıcam diyor, muhtemelen şuanda oynayıp not alıyordur biraz sakin olun. İncelemeye gelecek olursak gezinti aracı olmaması kötü olmuş, fallouttada aynı eksikliği hissetmiştim ama neyseki modlarla araç eklenebiliyordu, bunada yaparlar.
---------------------
Arkadaşlar eklemeler oyunun notu ya da incelemenin genelini etkielemeyecek, yanlış anlaşılmasın. Hani oyunda çok fazla detay var, merak edilen bir soru gördüğümde bunu da içeriğe ekliyim diyerek yazıyı genişleteceğim.
Zira ben kıyaslanan oyunlardaki gibi büyük hayal kırıklıkları, eksikler göremiyorum oyunda. Gayet başarılı büyük bir oyun var ortada. Verdiğiniz puan 85 olsa bu kadar saçmalamaz bu insanlar yorumlarda. o kırdığınız 2 puan oyunu çöp yapmış :)
------------------------------------------
İnsanları algılamakta zorluk çekiyorum bazen. 83 taş gibi iyi oyun puanı çünkü.
oyunu bir kere bitirin sonra ng+ olarak içine dalın diyenler çok, hayırlısı :)
---------------------------------
Aynen kardeşim, o yüzden PS özel çıkan ve milletin yere göğe sığdıramadığı FF 16'ya 75 verdik. Çok doğru tespitlerin var.
-------------------------------
Oyunda 80 saati devirdim, görüşlerim değişmedi.
Ersin
—————
Çok güzel oyun ama şahsen Zelda ve Baldur’a rakip olabileceğini düşünmüyorum. Diğer taraftan yılın oyunu kullanıcı oyları ile belirleniyor, diğer iki rakibi bu oyuna göre çok daha niş bir kitleye hitap ediyor. O yüzden kesin konuşmak zor
bu konuda kesinlikle bir eklenti yapmaları lazım. Yani daha önce yapılmamış birşey de değil. Mass Effect Andromeda oyununda vardı. Bence bunu eksilere ekleyin
--------------------------------
Arkadaşlar her oyun kendi tarzına, kendi türüne göre değerlendirilir. Mesela bu sene bir ritim oyunu incelemişiz Theatrhythm Final Bar ve 84 vermişiz. Bu oyunun Starfield'tan iyi olduğunu göstermez.
+ Harry Potter büyüklük değil, bütünlük olarak bakıldığında derdini, yapacaklarını Starfield'dan bir tık daha iyi anlatabilen bir oyun.
------------------------------------------------
100 Saat de az, aslında bi 500 saat civarı oynamak lazım inceleme yapabilmek için.
hadi oradan. Bethesda oyunlarına dil uzatmak moda olmuş
Yani ne diyeyim bilmiyorum.
Tamam oyunu oynamıyorsunuz da neden kaka atıyorsunuz?
ama geminin neredeyse işlevsiz olduğu pek çok youtuber tarafından da söylendi. ne diyeyim iyi değil ya.
uzayda bazen mürettebatla gezmek istiyordum açıkçası.
---------------------
Arkadaşlar eklemeler oyunun notu ya da incelemenin genelini etkielemeyecek, yanlış anlaşılmasın. Hani oyunda çok fazla detay var, merak edilen bir soru gördüğümde bunu da içeriğe ekliyim diyerek yazıyı genişleteceğim.