Adeta bir kan davası
Middle-Earth: Shadow of Mordor'un "Nemesis" sistemi geçtiğimiz günlerde yayınlanan videoyla tanıtılmıştı bildiğiniz gibi. Bu sisteme göre oyunun kötü adamları ile aranızda olan münasebetler birikerek ilerliyordu. Yani birinin suratını yaktığımızda, bir sonraki karşılaşmamızda kendisi bize daha çok bileniyordu.
Oyunun tasarım direktörü Michael de Plater'in GameReactor'a verdiği röpörtaja göre mesele bununla sınırlı kalmayacak. Sauron'un ordusu içerisinde devamlı terfiler, mevki değiştirmeler olacak ve biz sandbox dünyada bunları, çok da bir strüktüre bağlı olmadan zayi edeceğiz. İlginçlik burada başlayacak. Biz milletle kapıştıkça, aradan çıkan Nemesis'lerimiz, tamamen yordamsal bir şekilde ana kötülere dönüşecek. Yani kendi Borgia'mızı hikâyemizin gidişatına göre biz yaratacağız (AC benzetmesi yapmak usuldendir dedim). Kulağa hoş geliyor değil mi?