Oyunu Nvidia yerine AMD gibi optimizasyon özürlüsü bir firma ile geliştirmişler bence sorun burdan kaynaklı. Çünkü oyunda DLSS özelliği yok. RTX de DLSS olmadan makinenin anasını ağlatır tek başına. Adamlar DLSS yerine AMD fidelityFx denen daha bir buçuk senelik garip özelliği koymuş ayarlara
Suçu da Unreal Engine'a atın da göreyim. Dead Island 2 de UE motoruyla yapıldı, 3060'da son ayarlarda yağ gibi akıyor. Dünya kadar da efekt var ve iç mekanlar çok gerçekçi...
Madem yama üzerinde çalışılabiliniyor o zaman çalıştıktan sonra çıkartsanıza kardeşim sanki oyunun son çeyreğinden sonra sorunlar ortaya çıkmaya başlamışlarda fark etmemişler gibi arkadaş daha ilk bölümden itibaren sorunlar orta da ya cidden pişkinlikleri insanın canını yakıyor saçmalık resmen