mekanik konusunda, tps oynanışında en yetenekli, kesinlikle tps dinamiklerini daha iyi kullanan bir yapımcı görmedim. oyunlar kıyaslansın, ne tomb raider, ne uncharted, ne mgs, ne splinter cell, ne gta, ne watch dogs... bir max payne 3 oynayın bir tadın, bugün 2017 2018 de çıkan oyunlar o dinamiklerin verdiği hissiyatı veremiyor. Adamlar bu konuda çok ilerideler, quantum break'te de bunu gösterdiler, alan wake de zaten konuşturuyordu. Ama gel gelelim insanlar pupg seviyor, hikaye ölüyor konvoyunda böyle bir yapımcı tutunmakta zorlanıyor. he şunu yanlış yapıyorlar, aga sen zaten mekaniklerinle kendini ıspatlamışsın, ama her fragmanında bunu gözümüze sokuyorsun, bırak onu indie yapımcılar yapsın, benim şu özelliğim var diye gezinsin, sen dinamiklerine şunlar şu sebeple olacak de, hikayeni ve sebeplerini anlat gerisi teknik şeyler ve sen zaten bunu ara ara gösterip geçersin. zaten yapıyosun biliyoruz.
multiplayer oyuna laf etme saatlerce pusan adamlar pubg de yok diye laf et yada populeri karalama modasına uy max payne dediğin oyun da matrix çakması hırsız bir yapım neyini oynayacam...
Manhunt Two13.06.2018 17:43
Tps bir mekanik değil ki kardeşim ? Aynı mekanikler fps'de de yapılır.Tabi az çok ona göre düzeltme değiştirme olur sadece.Hem karakter animasyonu olarakta quantik dream o kadar iyi değildi.Saydığın oyunların içinden tomb raider ve watch dogs en iyisi bunların dışında gerçekten muazzam karakter animasyonları ve tps olarakta Division çok çok iyi.Daha çok oyun var tabi tps için.Alan Wake ve Max Payne 3 ise kısmen.
Merlin'ciğm dedikodu kısmına girmek istiyorum olayın. Remedy Ps oyunu yapıyor muydu ya? O değilde xbox gidip güzelim Ninja Theory 'i satın alınca acaba bu bi cevap mı yoksa, Microsoft'un ki mi cevaptı. Neler oluyoğğğr. Kimse Microsoft'un satın aldığı firmaları yazmamış asıl olay oydu.