Heavy Rain'in yaratıcısı büyüme ve gelişme yollarını anlatıyor.
Cuma günü Quantic Dream'in kurucusu David Cage'in Heavy Rain hakkında yaptığı söylemler devam ediyor.
BAFTA'da üç ödül birden kazanan oyundan sonra Cage Heavy Rain'in de kazandığı ödüllerden birisi olan interaktif hikaye anlatımı konusunda neler yapılması gerektiğini belirtti.
"Eğer bu endüstri olgunlaşmak ve gelişmek istiyorsa o zaman konuşmamız gereken şeyler sadece 15 ila 17 yaş arasına yapılacak hardcore oyunlar değil, duygular ve insanlara yansıtılan hikayeler olmalı."
"Doğru fikirleri bulmamız halinde bizi benimseyecek ve kabul edece daha geniş bir pazar mevcut aslında. Hayatımda hiçbir zaman 50 kişinin birden yazdığı güzel bir hikaye görmedim. Hikaye dediğiniz duygusal bir şeydir, kişiseldir, kendi hayatınızla ve tecrübelerinizle sağlam bir bağı vardır ve bunları paylaşmak istersiniz."
"Yaratıcılığını hiç kaybetmeyen yönetmenlere (auteur) ihtiyacımız var ancak endüstrideki en büyük problem bu adamlara güvenmememiz, onların yerine programcılara güveniyoruz. Auteur'ler ürkütücüdür çünkü sürekli yeni fikirlerle gelirler, lakin endüstrinin de en çok ihtiyacı olan şey bu zaten."
Quantic Dream'in şu an için elinde birkaç proje mevcut ancak Cage henüz bunları açıklayacak bilgiler vermekten sakınıyor.