nasıl grafik hatası? benim en sevdiğim ayarlardan biri. Işığı vurduğu yüzeyden geri yansıtır böylece netlik azalır ama ortam daha güzel gözükür . Bu ayarı ve ayarın etkisini ilk defa Counter-Strike: Source'da gördüm. Music Racer gibi synthwave türü oyunlarda da etkisi büyüktür.
MK Okuru26.03.2016 14:38
Bildigim kadarıyla oyunun grafiklerini sunduğunda ortaya çıkan patlama ışık efekti çoğunlukla oyunlarda bunu fixliyorlar. Optimizasyon sorunları oluyor. Bazı oyun yapımcıları bunu bir ayarmış gibi sunuyor. Yani gereksiz uğraşılmamış grafik hatası diye biliyorum ben.
Korsana bulaşmayım diyorum ama grafiklere bakıyorum böyle oynamak için benim 5000tl'ye PC toplamam lazım PS4 alsam 3 tane oyun 1000tl'yi buluyor zaten. En sonunda kırık PS3 aldırtacaklar bana orjinal PS3'ümü satmıştım. İlerde PS4 kırılırsa kimse kusura bakmasın gözüm kapalı alırım.
''Elimizdeki sistemin ise genel de bu ayarları "köklemeye" yetmemesi, bizleri bu menüde uzun süre boyunca tutmaya başarmıştır ki, ben bazen oyunu oynadığım süreden çok bu menüde zaman harcamışımdır.''
Yazının girişindeki 'Kısıtlı bilgim' cümlesine takıldım. Bilgilendirme amaçlı bir konu ele alınıyor, bilgisi kısıtlı olmayan bir arkadaş bu konuyu ele alsa daha mantıklı olmazmı ?
ambient occlusion bence oyunu en cok kasan ve tekrar bence en gereksiz şey bu maddelerin içerisnde iyice dibine girmeden farkına bile varmanız imkansız division her türlüsünü denedim en iyisi medium fps artıyor hemde pek bi fark göremedim ben
Oyun grafiklerini artırmak isteyenlerin kâbusu MSAA'dır. Sırf layer hatlarında kırıklı çizgi görmemek için 30 FPS veren oyunu 10 FPS'de oynayanlar var. Gerçekçi olsun güç olsun. :)
Ellerinize sağlık cidden çok iyi bir yazı olmuş emektar makinem sağolsun çok üzün süredir oyunlara girer girmez herşeyi en aşağı seviyeye aldığımdan artık biraz daha bilinçli hareket edebilirim :D
İşte bu bir dramdır yaşamayan bilemez :)
gerçi elde 9800gt olunca artık mecburi kapatıyoruz tüm ayarları.
sen bunu 5 yıl önce görecektin. tey tey...