Max Payne'in kasvetli bölümleri, karanlık, rutubetli metroları Unreal Engine kullanılarak, günümüz grafikleriyle yeniden tasarlandı. Ortaya "çıksa da oynasak" dedirtecek kadar güzel görseller çıktı. Bulkhead Interactive'de çevre tasarımcısı olarak çalışan Wojciech Chalinski, Remedy'nin sevilen serisi Max Payne'nin metro haritalarını Unreal engine kullanarak, Max Payne bugün çıksa nasıl görünürdü? sorusuna yanıt aradı. Wojciech Chalinski'nin iştah kabartan çalışmalarının tamamına buradan göz atabilirsiniz.
Max Payne bölümleri Unreal Engine ile yeniden tasarlandı
Gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan biri olarak gösterilen Max Payne'in, özellikle ülkemiz PC oyuncularının gönlünde özel bir yeri vardır. Bir dönemin internet kafelerinin vazgeçilmezi Max Payne markası 3. oyun ile birlikte Remedy'den Rockstar Games'e transfer olmuştu. İlk oyun, üzerinden yıllar geçmiş olsa da unutulmayan oyunlar arasında yerini aldı. Peki, Max Payne 2019 yılında çıkacak bir oyun olsaydı nasıl görünürdü. Wojciech Chalinski bu sorudan yola çıkarak, Max Payne'in ikonik bölümlerinden bazılarını Unreal Engine kullanarak yeniden tasarladı. Ortaya oldukça güzel bu görüntüler çıktı. Kim bilir belki de Remake furyasına Max Payne de katılır, güncel grafiklerle Max Payne'i yeniden oynarız.
iki particle efekti koyup hava atacam diye kıvılcım çıkarak ve yanıp sönen florasan efekti artık klişe haline gelmedi mi?
keşke şu işleri çingene düğünü gibi abartılı teknoloji demosu gibi yapmak yerine varolan mood'u korusalar.