RockStar ın kullandığı grafik motorunun vermiş olduğu o doluluğu hissettirmiyor. Enreal engineymiş. İçi boş hissettirdiği nesnelerle sadece tek bir karelik görüntü sunar o kadar.
Tek grafik yeterli olmaz,Fizik motorunuda yenilemeleri lazım.Bana göre 15 yıl öncesinin robot gibi yürüyen karakterleriyle günümüz grafiğine uyarlanmış oyunlar çok absürd ve gülünç duruyor.Max payne in sağa sola dönerken böbreğinden uzayan bacağıyla,sabit kalan kafası olduğu sürece orjinal versiyonuyla oynamayı tercih ederim.Örn; Half Life 2 fizik anlamında kilometre taşı olmasına rağmen çığır açmış grafiklerine oranla insan uzuvlarının kısıtlı,robotvari hareketleri arasında da bir uyumsuzluk sözkonusuydu.Hatta çoğu otorite tarafından oyunun yeniden oynabilirliği ve bu kusuru tarafından eleştirilmişti.
iki particle efekti koyup hava atacam diye kıvılcım çıkarak ve yanıp sönen florasan efekti artık klişe haline gelmedi mi?
keşke şu işleri çingene düğünü gibi abartılı teknoloji demosu gibi yapmak yerine varolan mood'u korusalar.