Mass Effect: Andromeda'da diyalog sistemi farklı işleyecek
Hürcan Köse9.02.2017 - 14:13
Bariz Paragon-Renegade seçimleri tarihe karışıyor
Çıkışına az kalan Mass Effect: Andromeda için yepyeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Serinin ilk üç oyununda karşılaştığımız Paragon-Renegade diyalog sistemi Andromeda'da kökten değişiyor. Peki tam olarak nasıl işleyecek?
Hatırlarsanız ilk üç oyunda yönlendirdiğimiz karakter göreceli olarak iyi ve kötü taraflar olan Paragon veya Renegade'in bir mensubu olabiliyordu. Bu taraflara giriş yapabilmek için çeşitli eylemleri gerçekleştirmek ve diyaloglarda da Paragon ya da Renegade seçeneklerini işaretlemek gerekiyordu. Yani oyunu Paragon olarak oynamak istiyorsanız mavi seçeneği seçeceğinizi biliyor ve diyaloglarda kendi düşünceniz ne olursa olsun Paragon'u seçiyordunuz. Ya da tam tersi, Renegade için de aynı şey geçerli. Görünüşe göre BioWare bu ezbere giden sistemi bozacak ve rol yapma hissini daha yoğun yaşatacak.
Andromeda'da Paragon ve Renegade seçenekleri bariz bir şekilde belli olmayacak. Bu yüzden diyalog sırasında verilen seçenekler arasında siz, ne düşünüyorsanız onu seçeceksiniz. Seçtiğiniz şeyin sonuçları ile daha sonra karşılaşacak ve bu yolun sizi Paragon mu yoksa Renegade mi yapacağını kendiniz göreceksiniz. Mass Effect'in bir rol yapma oyunu olduğunu düşünürsek bu ezbere sistemi bozup yerine böyle radikal bir adım atmaları şahsen gerçekten hoşuma gitti.
Mass Effect: Andromeda, önümüzdeki Mart ayında PlayStation 4, PC ve Xbox One platformları için çıkacak.
insan karakterlere sadece videoya bakarak hiç ısınmadım. aşırı bi holywoodluk akıyo özellikle genç eleman ve sarışın kadından. shepherd ve ekibi nerde bunlar nerde...
ayrıca reaper'lardan sonra böyle dandik (reaper'lara göre) bi düşman bizi hikayeye nasıl bağlıycak
kardeşim reaperlar zaten neredeyse yenilmez olan bir düşmandı.o kadar kuvvetli bir düşman yaratmak zaten çok zor olacaktır.ayrıca default shepard da tam bir holywood aksiyon film yıldızına benziyordu fakat biz zaten kendimiz custom yaratabiliyrduk,yankarakterlere gelirsek,bioware boş karakter yazmaz
MK Okuru9.02.2017 19:57
18:51
Millete hep velet diyip trolleyen MK Okuru nu bulduk
MK Okuru9.02.2017 19:57
18:51
Millete hep velet diyip trolleyeb MK Okuru nu bulduk
ibrahimAvci9.02.2017 18:51
senin kendini ifade etme soronun vvar çocuğum sütünü iç yat fazla strese girme
MK Okuru9.02.2017 18:33
Daha asıl düşmanı gördüğümüzü sanmıyorum ama ben de karakterlere hiç ısınamadım.
MK Okuru9.02.2017 16:09
daha hikayeyi bile bilmeden düşmanın dandik olduğunu nerden anladın acaba
22:54 vallahi adamı allah çarpar mass effect ve draagon age srisinde ki save import ve keep sistemleri ile resmen bütün trilogy de ki kararlarını bir sonra ki oyuna taşıttırıyor adamlar,ilk oyunda aldığın nefen 3.oyuna etki ediyor sen kalkmış bethesda'nın falloutu ile bioware sallıyorsun.taş olursun
MK Okuru9.02.2017 22:54
kardeşim rpg istiyosan torment tin yeni oyunu gelecek onu öneririm beta testerlarından biriyim. bioware e bu oyunda rpg öğeleri açısından çok güvenme derim ea ya geçtiğinden beri sadece ismi aynı kaldı. bakınız fallout 4...
bioware rpg'nin kralıdır.mass effect,dragon age,jade empire,kotor.balur's gate ve niceleri...adamların üstüne rpg yapan firma yok bir cdprojeckt witcher serisi ile harikalar yarattı o kadar bethesda bile oyunlarında gerçek anlamıyla rpg öğelerini yeterince işleyemiyor,karakterler ile bütünleşilmiyor
ayrıca reaper'lardan sonra böyle dandik (reaper'lara göre) bi düşman bizi hikayeye nasıl bağlıycak