Definitive Edition versiyonu çıktığı için, baştan deneyim etmek isteyip oynadım. Objektif bakarsak kötü bir oyun değil. Araba sürmek keyifli, Müzikler iyi, Çatışma mekanikleri muhteşem... Şahsi olarak bende beğeniyorum fakat, kötü bir oyun olmamasına rağmen bu oyun ''Mafia'' serisine hakaret, tokattır be kardeşim.
Ulan, sırf duyar kasmak için, zenci karakter ekleyip, Vİto'nun hikayesini devam ettirmemek nasıl bir kafa yapısıdır? İkinci oyunun sonundan yola çıkılarak, Vito'ya muhteşem bir hikaye yazılabilirdi. Harcamışlar yemin ediyorum, HARCAMIŞLAR... Hayır, ne olurdu yani Vito'nun hikayesini devam ettirseydin hangar 13 ölecek miydin?? Ki, Mafia 3'teki vito aşırı ezik, pasif işlenmemiş bir karakter.
Sevgili yapımcılar, insanlar nasıl Lincoln Clay gibi bir adamla empati kurup bağdaşabilir? İntikam almaya çalışan, Önüne geleni kesip biçen, hayvani bir zenci gangster bu adam. Ki, Oyunun ''MAFİA'' teması ile alakası bile yok arkadaş... ''Mafia'' serisini lekeleyerek, 6 milyon küsür satmışsınız bravo.
Onun dışında, normal sürümde yaşamadığım performans sorunlarını, DE edition'da fazlasıyla yaşadım. Grafiksel açıdan hiç bir değişiklik olmamasına rağmen. Ayna yansımaları, rahatsız edici buglar falan hala duruyor...
Kim ne derse desin, bu oyun kesinlikle kötü bir oyun değil. Hikayesi, çatışma mekanikleri, vuruş hissiyatı, sesler(silah ve ayak sesleri muhteşem gerçekçi) ama... 2 tane büyük sıkıntısı var oyunun. ''Kendini çok tekrar etmesi'' ve bir ''mafia'' oyunu olmaması. ama ne olursa olsun, oynarken zevk aldığım bir oyundu.
ne gömdünüz be. yakın ve silahlı dövüş mekanikleri gta'yı 2 ye katlar dörde böler. Şehir yavan olabilir ama gtadaki gibi koşa koşa bazuka sallamaktan iyidir bence.
Sen hayatinda hiç gta oynadinmi oyunun gorselligi ps 4 e yakişmayacak şekilde gta daki aktivitelerin 10 da biri bile olsa alnindan öpup başimda koyarim ve oyunun çözünürlugu bildigin 1600x1400 en azindan 1920x1080 bile degil ps 4 alip bunu oynayacagima gider ps 3 alip gta v i tekrar bitiririm
Mafya 3 beni pek cezbetmedi ama mafya oyunlarının içinde oynadığım en iyi 2 oyun mafia 1 ve mafia 2 oldu. mafia 2 nin hikayesi olsun arabaları ve müzikleri olsun hele hele joe,vito ve henry olsun beni oyunu en çok cezbeden şeyleriydi. Hele mafia 2 yi bitirdiğimde niye bitti bu oyun diye dertlenmişt
Mafia serisimi? Mafia zaten 3 oyundan ibaret geri kalani boktan dlc ler mafia 2 için 3 dlc çikti ve ne yalan söyleyim Joe'nun maceralari dişinda jimmy'nin dlc leri Empire Bay de bi skor oyunu oynamak gibi en azindan hep arkamizi kollayip bize yardimci olan Joe ile oynamak belli bi süre keyifli, yani
Guzel yazmissin dedigin gibi araba kullanma hissiyati sikintili carpmalarda donuslerde need for speed 2 gibi sanki araba kullaniyormus gibi degil sehir hep bi depresif hali silahli catismalar gta ya gore daha seri ama genel oynanabilirlik bence gta nin altinda kalmis
beyler codexten mafia 3 ü indirdim ama ne yaptıysam açılmadı bir sürü hata verdi onları hallettim ama mafia 3 launcer çalışmayı durdurdu hatasını ne yaptıysam halledemedim 3 gündür uğraşıyorum izlemediğim video kalmadı Allah rızası için bir yardım edin çıldırıcam
ben ikinci el aldım ps4te oynuyorum oyun gömülecek kadar kötü değilmiş ama şehir hakikaten gta 5'le kıyaslanamayacak kadar yavan kalmış canlı değil pek ama çatışma hissiyatı gta 5'i 2ye katlar onu da söyleyeyim oyunun silahlı çatışmaları çok zevkli.
Öyle demeyin mafia 3 e ağır çekim araba sürme,13 ve üzeri kıyafet yeni silahlar,araba geliştirme,yeni kaliteli görevler,3 araba 12 yarış,herbalism adlı çeşitli mafia etkinlikleri (ki ben çok beğendim)geldi ve ayrıca optimizasyonu nerdeyse hallettiler.Ve oyuna yeni şeyler ekleyeceklerini söylediler.
Dün oynadığım bölümde bir evde iki adam ilişkiye giriyordu. Lanet oyundan çıkıp kaldırdım. Bunca yıldır oyun oynuyorum böyle kepazelik görmedim. İşin vahim tarafı bu oyunu gençler çocuklar her yerde oynuyor. Her mağazada satılıyor. Geçen hafta adam oğluyla gelmiş bu oyunu seçip aldılar. Bilsem aldırmazdım yeminler!!
Mafia serisi hayranı olarak şimdiye kadar oynadığım en kötü oyun. Sürekli tekrar eden görevler cansız atmosfer ve anlamsız bi karakter.. Ya Allah aşkına bunun mafia ile ne alakası var mafia dediğin takım elbiseli fötr şapkalı olur deri ceketli postallı değil ! Oyunu bitirmeye tenezzül bile etmedim çünkü aynı şeyleri yapmaktan gerçekten sıkıldım. Mekan bas başlarındaki adamı öldür mekana çök. Bundan daha kötü bi oyun yapmazdım yemin ediyorum
Abi gerçek şu lütfen eksilemeyin, konsolu oynayanların yaş kitlesi genelde 20 yaş altı. Hadi 25 yaş diyelim. Tamam tamam üstü olanlar sizi bu çoğunlukta değilsiniz. Ama lütfen düşük değil demeyin 10 yaşındaki bir çocuk pc değil konsol ister.
10 yaşındaki bir çocuk ekran kartı işlemci bunlarla uğraşmaz zaten.
Ama yaş kitlesi düşük olunca oyunlar hep birbirine benziyor. Sadece ticari amaç ile yapılıyor. Mafia 1'e herkes en iyi açık Dünya oyunu diyor. (Yani RPG dışında) Ben oynamadım ama o dönemlerde konsol hiç de yaygın değildi. Ama ne zaman konsollar yaygınlaştı oyunların kalitesi düştü.
10 yaşındaki bir çocuk pc ister ne bilecek konsol ne demek joystickle ne işi olur. bilgisayar her evde bulunur çocuk ondan dolayı pc ister bilgisayarın ne oldunu 10 kişiden 10 û bilir konsolun ne olduğunu halkın yarısı bile bilmez
ultrAslan18.10.2016 21:06
MK Okuru, 17.10.2016 18:02
Güzel kardeşim Atari 2600 bu dediğin bilgisayar bozması makineden 8-9 sene önce çıkmıştır. Yani atari pc kökenli bir makine değildir. Atari konsol kökenli bir makinedir. Bu ömrünün sonuna kadar da bu şekilde sürdü ve şu anda da bu şekilde hatırlanıyor. Sen pc olarak hatırlıyorsan o da senin cehaletin ve ayıbın olsun. Ayrıca pc bozması bir makine çıkarmış olması atariyi bir pc markası yapmaz. Atari şu anda bir pc üreticisi olarak bile bilinmez. Yani bu işler böyledir. Genelde yapılanlarla bilinmezsin veya hatırlanmazsın. Gerçekten hakkıyla yaptıklarınla hatırlanırsın. Bu güne kadar milyon tane konsol çıktı. Ama kaç tanesi hatırlandı. Bu da böyle. Arada bir pc bozması makine var diye atari bir bilgisayar üretici olmaz. Capeesh
MK Okuru17.10.2016 18:02
ultra buna bak bakalım https://www.youtube.com/watch?v=hI-LGKxQuEM sen bunları bilmezsin ama hava atarsın sadece. https://en.wikipedia.org/wiki/Atari_ST yüzünü gerçekten görmek isterdim... umarım linki yayınlarlar...
MK Okuru17.10.2016 12:41
ultra her şeyi bilmiyorsun işte kabul et. Google a Atari ST yaz sonra da bir daha konuşma..
ozan8617.10.2016 12:02
09:35 Ben de sadece "yaş" üzerinden yorum yazdım. O da çok doğru değildi Ama konsol daha ulaşılabilir bir cihaz ve yaşı küçük olanlara da pc değil konsol alınır. Yaş muhabbetinden ziyade konsol gereksinim olarak daha ekonomik ve teknoloji geliştikçe ucuzladı. Eskiden Sega, zengin el atarisi Nintendo'dan bile 2 kat pahalıydı.
Oyun kültürü konsolla veya atari ile yaygınlaşmıştır. Buna zaten itirazım yok. Ama yaygınlaşması ayrı bir durum. Ben yaygınlaştıkça kalite düştü demek istedim.
MK Okuru17.10.2016 09:35
Çok net Katılıyorum Ozan86 Ultra yine saçmalamış her şeyde her zaman saçmaladığı gibi.
Oyun sektörü konsolculuğun tekdüzeliği yüzünden sürekli bir aynılaşma içinde. Bu taraz piyasa yapımları habire birbirini tekrar ve taklid ediyor.
ultrAslan16.10.2016 13:15
MK Okuru, 14.10.2016 18:06
Atari bir bilgisayar markası değildir sayın cahil ve bilgisiz mk okuru. C64 ve amiga bilgisayardır ama atari değildir. Sen önce bunun farkına var. Bugün eğer oyunlar bu kadar yaygınlaştıysa, bu kadar fazla insanın tanışması sağlandıysa bu her evde olmayan bilgisayarlar ile değil, daha ulaşılabilir olan oyun konoslları sayesinde olmuştur. Ayrıca ülkemizdeki atari salonlarıda bunun öncülüğünü yapmıştır. Bilgisiz ve donanımsızsınız. Dünyadan haberiniz yok gelip şuraya komik komik yorumlar atıyorsunuz...
MK Okuru15.10.2016 19:17
cidden 7 yaşındaki çocukların çok iyi crak torrent dlc indirme işleri yaptığını gördüm demeyin nerden bilir siz o zmn ayak uyduramadınız şimdiki nesil sizden iyi biliyor yaş kitlesi tartışılmaz(meslek bu olmadıkça)ki hem xbox hemde ps4 te toplam 272 arkadaşım var hiçbiri 30-25 altı değil
MK Okuru14.10.2016 18:06
ultra şaka mısın bana mı öyle geliyor hangi konsol oyun kültürünü oluşturmuş acaba? c64, amiga, atari bunlar ne olacak? bunların pc olduğunu da yeni öğrenirsin sen şimdi bana konsol diye kara kutulardan bahsetme ki onlardaki oyunlar bile bir pc ile yapılıp ilk o pclerde oynandı. sırf boş lafsın.
ultrAslan14.10.2016 17:46
Hayatında oyun oynamaya kapalı kutularda (yani günümüz konsol mantığı) ve onların kontrolcüleriyle başlamış insanların neden bilgisayarda oyun oynamayı tercih etmediğini veya bilgisayarı 2.plana attığını çok rahat anlayabilmen gerek ve bu kadar ufak bir perspektifte yorumlamaman gerek. Hepimiz küçükken oyunlarla çeşitli konsollar sayesinde tanıştık. Tanışamayanlar günümüz bilgisayar kuşağı olur zaten. Ha sen nasıl ki konsolu tercih eden küçük çocuklar dersen bende bilgisayar için, günümüz kuşağının tercihi derim. Onu konsolla oyun oynamamış çocuklar alıp oynar derim. Peki bu söylem hakkaniyetli veya objektif olur mu? Bence olmaz ama sen böyle diyorsun. Yahu hadi her şeyi geçtimde arkadaş artık her evde bilgisayar var. Ve bu evlerin çoğundaki bilgisayarlar belki hardcore oyun oynatmasada çoğu free to play oyunları rahatlıkla oynatabiliyor. Ama konsolu her evde göremezsin. En azından ülkemizde durum budur. Çünkü çoğu insan oyunlara para vermeyi sevmiyor ve konsol almıyor. Konsol alınamayacak kadar pahalı değildir. Herkes alabilir. Ama oyunları satın alınamayacak kadar da lüks bir tercihtir. Insanlar sadece ama sadece oyun oynamak için bu makinelere bu parayı vermiyor veya veremiyor ülkemizde. Mantık şu bizde; ben bu makineye dandik bir bilgisayar parası verip hiç bir bilgisayar işini yapamayacağım. Bunun yerine giderim daha fazla para veririm hem oyun oynarım hem bilgisayarım olur mantığı vardır. Sen kaç tane insanın evinde şu an hem çok kaliteli bir bilgisayar hem de ps4 hem de oldukça fazla ps4 oyunu var zannediyorsun. O kadar az ki. Hem bilgisayarımı sürekli güncel tutayım upgrade edeyim hemde ps4 alıp canımın istediği oyunu ps4 te oynayayım diyebilen kaç tane insan var zannediyorsun. Ülkemizde o kadar azdır ki. Şimdi konumuza dönelim. Demişsin ki 10 yaşındaki çocuk konsol ister. Ama her yetişkinde evinde bence doyasıya bir konsol deneyimide yaşamak ister. Evet bencede 10 yaşındaki çocuk konsol ister. Evet 10 yaşındaki bir çocuk işlemci ve ekran kartıyla uğraşmaz. Yani bu demektir ki çocuğa tost makinesi ayarında grafikle oyunda açsan itiraz edemez. Çünkü zaten anlamıyor. O aldığı hazza ve zevke bakar. Ben hatırlıyorum küçükken hiç bir oyunun grafik ayarına bakmazdım. Girip oynayıp eğlenip çıkardım. Çocukta bunu yapacak. Ama gerçi unutmuşum gelişen teknolojiyle grafik manyağı veletler ve yetişkinler oluştuğu için artık kendi zamanıma göre kıyaslama yapamıyorum. Onlar artık ne eğlenceye ne de hikayeye bakıyor. Onlar o kenardaki fps değeriyle eğlenmiş oluyor. Sizde haklısınız. Ayrıca konsolların yaygınlaşması oyun kalitesini düşürdü diyorsun. Bu ne talihsiz bir sözdür. Eğer bilmiyorsan sana söyleyeyim; eğer bugün bir oyun kültürü varsa bu kadar çeşit oyun varsa, oyunlar hayatımızın bu kadar içindeyse hepsi konsollar sayesinde olmuştur. Şunu da hiç bir zaman unutma; oyun kültürü bilgisayar ile değil konsollar sayesinde oluşmuştur......
MK Okuru14.10.2016 17:16
çocuksunuz dedin işte çocuksunuz dedin buradaki o kadar insanı tiye aldın neymiş konsolu çocuk oynarmış biz de zamanında çocuk olduk ama o dönemleri atlatalı yıllar oldu efendiii..konsolumu da paşalar gibi oynarım bişey de diyemezsin
MK Okuru14.10.2016 17:02
nasıl klavye fare tutmuyor sen yeni nesli hiç tanımamışsın ohoooo
MK Okuru14.10.2016 14:11
Asıl çocuklar ne anlar PC'den indirip cracklemeyi vs. Kazık kadar adamların çoğu beceremiyor bu işleri el kadar veletler mi becerecek? Aldırır bir kırık PS3, içine doldurtur oyunları, oynar durur. Biz de zamanında bin bilmem kaç oyunlu ama 7-8 oyunlu konsolları alıp oynardık, anca ona yeterdi param.
ozan8614.10.2016 12:07
10 yaşında çocuk klavye ve fare tutmayı bilmiyor halen gelmiş oyun indiriyor diyor. Bir de çocuğa torrent'i de, internetten doğru torrent dosyası bulmayı da öğrettiniz. Ha dur yardım edeyim babası bulup da yüklüyor dersiniz şimdi :) Alem adamlarsınız
MK Okuru13.10.2016 12:00
la çocuk ne anlar konsoldan orjinal oyundan pcden indirip indirip oynuyor işte
ozan8613.10.2016 10:21
Halen alındığınız konu var. Yahu ben size hepiniz çocuksunuz demedim. Ayrıca sırf yaşı küçük insanlar izlesin diye filmlerde kanlı sahneler olmuyor. Ya da oyunlarda el bombası patlayınca uzuvlar kopmuyor. Half Life'da böyle miydi ?
MK Okuru13.10.2016 05:39
Neden F2P üzerinden yürüyorsunuz ki ? PC F2P ile mi sınırlı ? Oyunların PC grafik genişliği ortada sunduğu grafik ayarları ortada, mod yüklenebilirliği, yama desteklemesi, bir çok tuşa atanabilecek bir sürü konfigürasyon. Ayrıca PC'ye kol alıp şu bahsettiğiniz konsol keyfini sürebilme imkanı da var.
MK Okuru12.10.2016 16:27
10:49 bebe öyle diyorsun da konsol su fiyatına özellikle ps3 :)ps4 te zaten oyun bulursan iyi %90 sinematik çoktan seçmeli sahne izlemece.
MK Okuru12.10.2016 10:49
Asıl pcnin yaş ortlaması yerlerdedir. Unutmayın ki her evde konsol bulunmaz ama tüplü monitörlü- internette torunlarla konuşmak için hurdacıdan alınann bir pc bulunur. Bu da f2p, browser oyunları ve cs için yeter de artar bile.
MK Okuru11.10.2016 09:49
17:19 iyi de f2p sadece gençlerin oynadığı bir tür değil:) gerçekten 10-25 yaş arası oyuncular genelde konsolcu çünkü aileleri bilgisayar olayına bulaşmıyor çocukta zaten oyun oynayacak gözüyle baktıkları için dandik tablet, ps3 ya da ps 4 ile yola devam büyüyünce zaten anlayıp pc alıyor o ergenler
warehouseman11.10.2016 09:31
+ PCde online oynamak için paralı üyelik mecburuyeti yok
MK Okuru11.10.2016 09:27
tabiki konsolda yaş daha düşük 25 flnda değil. 300 dolara karne hediyesi almak varken 2 bin dolara mı alalım? konsol çocuklar için ideal.Buarada mafia 1 çıktığında da konsollar yaygındı. Zaten korsan oyunda oynanıyodu psone ps2.Şimdi öyle olsa 200 milyon satmıştı ps4
MK Okuru10.10.2016 20:02
tabi tabi, Hollywood yildizlarinin 2/3-nin evinde konsol bulunmakta, dunya futbolcularinin ve teknik direktorlerinin yuzde 60 nin evinde konsol bulunmakta,ben 31 yasindayim ve sana sunu soyleye bilirimki, konsol keyfi yash uzerinden degil,asil pc yas uzerinden oynaniyor,
MilliyetKardeş10.10.2016 19:34
@17:19
Yahu kardeşim , burda adam karşılaştırma mı yapmış ? Hayır . Konsol oyuncularını mı ezmiş ? Hayır .. Sadece bir gerçeğe değinmek istemiş . Nedir bu hemen karşı saldırılar üstüne alınmalar , adam gayet mantıklı bir yorum atmış gelip laga luga yapıyorsun burada . 10 kat düşükmüş , peh .
MK Okuru10.10.2016 17:38
Aynen konsolun Exclusiveları dışında PC'den hiç bir avantajı yok online paralı oyunlar PC'ye nazaran 50-100tl daha pahalı PC'de geriye uyumluluk var PS4 ne verirse onu yiyorsun ama PC'de eski çıkmış bütün oyunlara erişim de var istediğin modu yüklüyorsun ve Steam'de f2p olan oyunlar konsolda paralı.
MK Okuru10.10.2016 17:19
@ozan86 pcde en çok oynan oyunlar f2p çizgi filmleri. Pc oyuncularının yaşı konsoldan 10 kat düşüktür.
MK Okuru10.10.2016 16:50
Adamlar bir konsol yüzünden, bir oyun yüzünden birbirlerini eşeğin ..ötüne sokup sokup çıkarıyorlar, kavga ediyorlar. Bu güruh için hazırlanan oyunlardan ne bekleyebilirsin ki zaten! Hedef kitlesi ortada, kalitesiz insanlara kalitesiz oyunlar yakışır!...
Ya arkadaslar soyle Mafya organizasyonu gosterme adina daha stratejik bir oyun bir turlu cikaramadilar.Godfather biraz benzetecekti o da beceremedi.Nedir GTA mantigi surekli anlamadim.
Oyunun bu hale gelmesinin tek sebebi oyuncu kitlesinin oyunu büyük heyecanla beklemesi ve bunu sonucunda da 2k in oyun için yaptığı reklamlar ile beklentileri yükseltmesidir.Hadi ama bu kadar reklamı yapılan kaç oyun başarılı oldu ki ????
Her gün yeni bir video, her gün yeni bir video. Oyun hakkında reklamları yapa, yapa bu hale getirdiler. Milleti gebertiller heyecandan bencede çok haklısın ben düşüncemle.
ozan sen nerden biliyon konsolun 20 yaş altında daha yaygın olduğunu, anket mi yaptın araştırma inceleme soruşturma mı? yoksa sallamasyon tekniğini mi kullandın:)
Sallamasyon ve düz mantıkla gittim diyelim kısacası :)
ozan8617.10.2016 13:30
Ekonomik bağımsızlığına henüz sahip olamayan ailede yaşayan bir genç için en ekonomik tercih konsoldur. PS4'ün içindeki ekran kartı en az pc için en az 1200 TL değerinde. Anakart, işlemci ve diğer parçaların fiyatı çok yüksek. Ve ben 22 yaşına kadar düzgün pc kullanamadım. Çünkü ailem pc parçası satın almaktan korkuyordu. Kendimden ve o yaşlarda ekonomik bağımsızlığı olmayan pek çok arkadaştan yola çıktım. Yaş kriteri iddiam yanlış olabilir ısrarcı değilim. Fakat Call of Duty'nin oyuncağı bile çıktıysa bazı oyunların neden rezilleştiğini anlamak veya iddia etmek zor değil. Zaten konsol 25 yaş üstü yazsaydım o zaman da tersini iddia edernizi :)
uncharted 4 oyunsa mafia 3+watch dogs 2 hatta yeni çıkacak assasins creed nedir? çöptür ve insanlar çöpe para ödemez evinden atar ve çöpten uzak durur.
uncharted 4 de sanırsın dünyanın en iyi oyunu 1 sene sonra hatırlamayacaksınız bile. ne açık dünya var ne özgür seçim he rşey kalıplar dahilinde gelişiyor. şunu artık anlamıyorum herkes ile aynı sahneleri aynı oyunu oynuyorsunuz ve nasıl beğeniyorsunuz? bir fallout, witcher, skyrim vs. öyle mi?
MK Okuru16.10.2016 20:10
watch dogs 2 bence güzel olacak ön yargı hiç iyi bir şey değil.Çıkınca göreceğiz tabi ama ubisoft önceki oyundan bayağı ders çıkarmıştır.Artık her yıl yeni bir ac çıkarmayacağını da açıkladıklarına göre bir düzelme söz konusu.Olmadı oynamazsın tabi seni zorlayan yok.
MK Okuru15.10.2016 09:20
watch dogs ve ac güzel olcak gibi ya tabi ac yi daha görmedik ama ümitliyim bu sefer
BU OYUNA HEM MK HEMDE GAMESPOT 6 VERDİ VE OYUNUN FİYATI PSN DE 260 TL BU PUANI ALAN OYUNLAR BU PARAYI HAK ETMİYOR BİRİLERİDE ÇIKIP BUNDAN BAHSETME GEREĞİ DUYMUYOR İLGİNÇ!
Olmadı yine hocam,patch filan hikaye.Böyle grafikle oyun yapılmaz,böyle yapay zeka ile oyun yapılmaz,böyle bomboş şehir ile bu oyun olmaz.Zaten 30 fps kilidinin neden konulmuş olduğunu anladık,böyle optimizasyonla oyun yapılmaz.GTA 5'i 1080p ultra ayarlarda 80 fpsden aşağı oynatmayan sistem bu oyunda daha 42 fpsden yukarı çıkmadı.
Ben gidip bu kızgınlıkla yarın hemen bi GTX 1070 alıyorum,bide onunla deneyeceğim.
MK Okuru, 14.10.2016 14:07
Bana balık verme,balık tutmayı öğret.
Donanım bilgim bana yetip artıyor zaten.
MK Okuru14.10.2016 14:07
1440p'ye para bayılacağına 1080p + 4x AA uygula, aynı kaliteyi alırsın.
warehouseman13.10.2016 14:52
DSR ile gta 5'te 4k 52 fps aldım,bi 1440p monitor almak lazım artık.
Satılık ASUS VG248QE monitör var 7 aylık daha,ilgilenen varsa duyurulur xD
warehouseman13.10.2016 12:32
Talisca...
MSI gtx 970 ile 38 fps alıyordum full ayarlarda,şimdi gtx 1070 armor ile en yüksek 72 fps alıyorum.Senin alyacağın oyundaki zamanın gerisinde olan grafiğe göre çok düşük bu değer.Ama kart 34 fps artış sağladı Mafia 3'te.
Talisca12.10.2016 17:59
evet yeni ekran kartı ne kadar fark yarattı
warehouseman12.10.2016 07:27
VE sistemde şimdi canavar gibi GTX 1070 ARMOR var,senin hediye etmeni bekleyemedim sevgili MK Okuru, 09.10.2016 20:50
warehouseman11.10.2016 14:15
Pardon beyler giriş yaptığımı zannederek yorum yapmıştım
MK Okuru, 10.10.2016 18:16 yorumu bana ait.
Ve dediğim gibi optimazsyon sorununun kart değiştirmekle düzelmeyeceğni bilecek kadar donanım bilgim var sevgili MK Okuru, 10.10.2016 17:17
MK Okuru10.10.2016 18:16
MK Okuru, 10.10.2016 17:17
Ya amma sazan varmış,oyunun sorunlu olduğunu bende biliyorum :D :D
Kartın siparişini vermiştim zaten,bu oyunla alakası yok.Bide ciddi ciddi yorum yapmışlar :D
MK Okuru10.10.2016 17:17
Yapma evladım, bayılma şu kartlara 1000lerce lira. Optimizasyon yoksa fayda etmez. Ama kime anlatıyom ki
MK Okuru10.10.2016 17:11
2 BİN TL CİVARI.
warehouseman10.10.2016 11:59
MK Okuru, 09.10.2016 20:50
Zaten alacaktım,bahanesi oldu bu.Hem napıcan 1070 fiyatını,hediyemi edicen?
MK Okuru9.10.2016 20:50
İşte tüketim çılgınlığı.kaç liraydı şu gtx 1070ler?
Berbat bir oyun tek kelimeyle.Sanki mafia 3 değilde GTA 6.Oyun kendine özgü mafia havasını kesinlikle kaybetmiş ana karakterde mafia'nın kalıtımına uygun değil.
2013 yılında eski nesile çıkmış ve ona göre dinamikleri hazırlanmış bir oyun (yani GTA 5) hala şu an çıkmış ve yakın zamanda çıkacak olan tüm açık dünya oyunlardan iyiyse, mesele ne teknik donanımdır ne de başka bir şeydir. Bu tamamen vizyon meselesidir, kalite meselesidir. Ve bakın belki bu çok iddialı olacak ama; Gta 6 en az 3 yıl sonra bile gelse biz hala onun ayarında bu 3 senelik süreçte bir açık dünya oyunu göremeyeceğiz. Yani GTA hiç bir oyunla kıyaslanamaz. Oyun dünyasında sadece Gta ve diğerleri vardır. Ha bu oyunu diğerleri içinde kıyaslarsak eğer bana vasatın oldukça üstü gibi geldi ve 60 puanı az buldum. Ben olsam en az 75 verirdim...
MK Okuru, 14.10.2016 14:54
Kendi ağzınla söylüyorsun. Gta da görevler dışında yapacak şeyler olur. Ama onlarda ne var. Sen önce bunun cevabını ver sonra tartışalım. Zaten bak sen amacının dışına çıkıyorsun yine. Biz haritanın büyüklüğü dışında başka bir kıyaslama yapamayız. Başka benzer tarafı yok oyunların. Ama istersen haritanın nimetlerini ve oyunun nimetlerini konuşalım. Haritada yapılabilecekleri konuşalım. Ama buna başlarsak eğer boğulmaya başlarsın ben sana diyeyim
MK Okuru14.10.2016 14:54
13:17 ultracığım gta 5 te görev sitemi dışında (yan görevlerde bu sisteme dahildir) yapabileceğin arabayla gezip adam yumruklamaktan başka ne var? ah bir de striptiz izleyip kucak dansı vs. başka yaşayan dünya da ne yapabiliyorsun görev sayılmayan? fallout 4 bile haritasının doluluğu ile basar ona..
ultrAslan14.10.2016 13:17
En iyi açık dünyaya sahip oyun ile en iyi oyun lafı arasında o kadar ciddi bir fark var ki. Umarım bundan sonra kelimelerini daha iyi seçersin. Ayrıca sadece ama sadece açık dünya bazında kıyaslarsak (ki zaten istesende başka alanda kıyaslama yapman mümkün değil) evet o oyunların haritaları daha büyük. Ama daha dolu dolu değil. Haritalarda yapacak şey sayısı daha az. Yani görev sistemi dışında. Yani sadece o konuda geniş fikirlere açıktır kıyaslama. Ama başka hiç bir konuda değildir
MK Okuru14.10.2016 12:19
Talisca, yavrum neyi kime anlatıyorsun? Ben bu işin içindeyim. İnan bana sana Tetris kıvamında oyun yap desem ama zamana uygun olsun, onun maliyetinin altından bile kalkamazsın, yapabilir misin o konuya hiç girmiyorum bile. Önce bir sektöre gir, anyayı konyayı anla, sonra uzman görüşünü sunarsın.
ozan8613.10.2016 17:31
Ben neden tam olarak rpg olamayacağını söyledim. Dikkat ederseniz tam olarak değil. Yani witcher 3 ü GTA'dan iyi yapan rpg olması değil. Rpg türü olmasa da Witcher 3 veya SKyrim açık Dünya yapısı olarak GTA'dan daha iyi.
Talisca benzer bir konuya bende oraya attığım mesajda değinmiştim. Ama bunu adama anlatamazsın. Ben ödediğim paraya bakarım arkadaş. Ben Gta'ya da 60$ veriyorsam buna da 60$ veriyorsam ben bu oyunu eleştiririm Gta ile de kıyaslarım. Anasını satayım sanki oyunu adam yapmış öyle bir savunuyor ki. Hayır anlamadığım bir husus daha var. Tamam eyvallah savunuyorsun bunada saygım var ama witcher ile skyrim ile fallout ile GTA'yı kıyaslamak nedir ya. Bu kadar mı oyun cahilisin. Iki oyun arasında benzeyen tek ama tek şey her ikisinde açık dünya olması ve 3. Şahıs kamera açısıyla oynanması ki Gta'da fps modu da var. Başka en küçük benzeşen noktası yok. Benzeyen en fazla 2 noktası varsa benzemeyen 20 tane noktası var. Ki Gta'nın içinde en küçük rpg ögesi yok. Bu kadar olmaz ki ya. Insaf be...
ultrAslan13.10.2016 17:06
ozan86, 13.10.2016 09:40
He güzel kardeşim he... skyrim'de, witcher 3'te GTA 5'ten güzel. Hatta bu oyunların hitap ettiği kesim GTA'nın hitap ettiği kesimden çok daha fazla. Hatta hepsi neticede açık dünya oyunu ya, hepsini birbiriyle kıyaslayabiliriz. Yani just cause ile Gta ile witcher birbirinin o kadar benzeri oyunlar ki tam yani kıyaslanacak oyunlar. Bu arada bilginin olmadığı her lafından şarıl şarıl akıyor. Witcher 3 içinde rpg ögesi bulunduran bir açık dünya oyunu değildir. Witcher dibine kadar bir rpg oyunudur. Ve içerisinde rpg ögesi olduğu an kıyaslamayı benzer oyunlarla yapabilirsin.
Talisca13.10.2016 15:02
MK Okuru, 12.10.2016 17:06 ey boş insan. Kafa gitmiş! bunu diyerek sakın hakaret ettiğimi sanma gitmiş diyorum! önceden varmış. Bu da bir iltifat olmakla beraber ispatlaması güç büyük de bir iddiadır. . herneyse
Dünyada ürün maliyetleri değil ürünlerin satış fiyatı ve özelliklerine bakılır. Buna göre kıyaslanır. ister ultraaslan ister somali vatandaşları ister uzaylılar olsun aynı fiyatta açık dünya bu iki oyunu tabiki kıyaslıyabilir.Cebinden 150-200TL çıkıcak her insan kıyaslayabilir.Banane maliyetinden..Burda önemli olan oyunun bana maliyeti... Bunu algılayabilmek için kafanın gitmemiş yerinde olması lazım. Bu cevabı sana yazdım ama anlamanı beklemiyorum. ee niye yazıyorum! Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla misali bir cevaptır. Zaten ne olduğu belirsiz mk okurlarına da son cevabım.
Şu yorum yazma sistemine recaptcha fln koysalar kamyonla odun resimlerini ayırt edemeyip yorum yollayamazsınız...O sebepten merline de teşekkür edin. İyi kötü doğru yanlış fikirinizi söyleme şansı veriyolar size..Başka bir yerde de bu kadar saçmalayamazsınız.
ozan8613.10.2016 09:40
Ultraaslan Witcher 3 aynı zamanda açık dünya oyunudur. Açık dünya kısmıyla karşılaştırıyoruz. Witcher 3 tam olarak da rpg oyunu değildir. RPG ögeleri barındıran açık dünya oyunudur. Tam olarak rpg diyebileceğimiz oyun Skyrim'dir. Veya Fallout'dur. İşte bilmediğin için gta'dan başka birşey görmüyorsun. Ve sana hitap etmemesi veya çoğu oyuncuya hitap etmemesi en iyi oyun olduğu gerçeğini değiştirmez. Ve tekrar ediyorum kendi koyduğu çıtanın altında kalan GTA 5 kesinlikle 6.oyunda çok daha fazla aşama kayıt etmelidir.
MK Okuru13.10.2016 05:45
Piyasada o kadar boş zaman kaybı oyun varken size etkileyici bir hikaye sunabilen oyunlar bulmak çok zor. Belki grafiksel ve diğer şeylerden sınıfta kalmış olabilir ama mafianın hikayesi bence mafia serisini özel kılıyor. Bu oyun yarım olarak piyasaya çıktı zaten söz verdikleri zamana yetişmedi.
MK Okuru13.10.2016 03:10
18:57, hiç çok bilmişlik taslama, kendini ele verdin çünkü. Bir bilgin olsaydı eğer, Skyrim ve Bloodborne gibi birbirinden aşırı ayrı nitelikte iki oyun için ''bunlar kıyaslanabilir'' demezdin :) (ki oyun tarzı olarak ikisinin birbiriyle zerre alakası yok)
MK Okuru13.10.2016 00:27
ultrAslan "Skyrim tarzı oyunları da, witcher, bloodborne, elder scrolls ve bir miktar fallout tarzı oyunlarla kıyaslayabilirsin. " demişsin de bilmiyorsan öğreteyim skyrim bir elder scrolls oyunudur. :) sen en iyi oyun GTA dersen herkes herşeyle kıyaslar sende boş konuşursun sadece.
ultrAslan12.10.2016 18:57
ozan86, 12.10.2016 11:33
Bilmiyor olabilirsin bu konularda bilgin olmayabilir saygı duyuyorum ve sana şimdi güzelce öğreteceğim. Öncelikle witcher serileri veya skyrim ile GTA tarzındaki oyunları kıyaslayamazsın. GTA rpg türünde bir oyun değildir. Yani o da açık dünya oyun bu da açık dünya oyun mantığı bu tarz farklarda işlemez hale gelir. Sen GTA'yı sadece ve sadece ona benzeyen oyunlarla kıyaslayabilirsin. Örneğin; just cause serileri, mafia serileri, godfather serileri, sleeping dogs, watch dogs, çok eskilerde true crime vb. Tarzı oyunlarla kıyaslayabilirsin. Skyrim tarzı oyunlarıda, witcher, bloodborne, elder scrolls ve bir miktar fallout tarzı oyunlarla kıyaslayabilirsin. Evet aslında hepsi özünde açık dünya oyunlarıdır. Ama hepsi aynı tarz açık dünya oyunları değildir. Bunlar birbirinden farklılaşır. Benim kastettiğim GTA bir yana diğerleri bir yana söylemimi anlamamanıda üzüntüyle takip etmekteyim. Ama olsun bilmiyor olabilirsin şimdi öğrendin. Ayrıca sana göre godfather herkese hitap etmeyen ama en iyi film olabilir ama burada da çok büyük bir yanılgı içerisindesin. Çünkü her filmi kendi kategorisi içinde değerlendirmen gerekli. Sen bir komedi filmiyle godfather'ı kıyaslayamazsın. O yüzden en iyi film diye bir şey yoktur. Kendi kategorisinde en iyi film vardır. Aynı GTA'da olduğu gibi...
MK Okuru12.10.2016 17:06
Talisca, boş konuşuyorsun. Bir oyunu beğenirsin ya da beğenmezsin. Ama gidip iki farklı maliyetteki oyunu karşılaştırıp onlar yapıyor bunlar niye yapamıyor diyemezsin. Beğenmezsin olur biter. Hangi oyunu beğeniyorsan gider onu oynarsın.
Mesajları okumadan gelip burda ergen muhabbeti yapmayın.
Talisca12.10.2016 13:50
bir bütçe farkı sapıklığıdır gidiyor memlekette. Banane la. Bütçeye değil satış fiyatına bakılır. 2gr beyin varsa tüketicinin yaptığı yağıcağı şey budur.Gta ile aynı fiyata satıyolar mı satıyolar.kutu kola alırken adamların maliyetini mi hesaplıyıp alıyosunuz? rahatsız mısınız ?
Zaten hangar 2k rockstar vs hepsinin sahibi aynı mı aynı..ortada sizin düşündüğünüz gibi fakirlik edebiyatı yapıcak bişey de yok... Hal böyle olunca gta5le kıyaslar adam haklı... mafia 3 çıkar 20 dolar fiyatla ozaman ayrı dava. Aynı fiyata satarsan kıyaslarlar.
Take-Two Interactive uyduruk studio açıp dandik mafya yaptırcağına adam gibi yapsaymış. hadi dandik yaptın ozaman ucuza sat. o da yok. gerçi tüm bu saçmalıkları rağmen savunucu fanboylar türemiş. Neyi savundukları da meçhul. firmalar zaten aynı çatı altında. neyin fanboyluğunu yapıyolar o da belirsiz... neyse...
ultrAslan12.10.2016 12:25
MK Okuru, 11.10.2016 19:08
Oyunlarla ilgili yorum atabilmem için, oyunlarla ilgili görüşümü bildirebilmem için illa bir oyunun geliştirilme veya yapım aşamasında rol almış olmam mı gerekiyor. O zaman dünya üzerindeki tüm oyun incelemesi yapan insanlar işlerini bıraksın. Bir daha inceleme yapmasın. Çünkü malum, çoğu ünlü oyun sitesindeki inceleme yapan insanların bu taraklarda bezi yok. Oyun geliştirmişliği yok. Hatta merlinin kazanındaki editörlerin çoğuda işi bıraksın. Bir daha inceleme yapmasın veya oyunlarla ilgili yorum yapmasın. Yani yorum atarken neyi düşünüpte yorum atıyorsunuz anlamadım arkadaş. Nasıl bir beyin nasıl bir kafadır bu. Gerçekten çok ama çok tuhaf.
ozan8612.10.2016 11:33
Witcher 3 ve Skyrim oynamamış birisi GTA bir yana diğer oyunlar bir yana diyemez. Hiç bir makul yanı yok. Ve GTA 5 önceki serilere göre yerinde saymıştır. GTA'dan çok daha fazlasını bekliyoruz artık. Evet ilk açık dünya oyununu yapmış olabilir. Evet bu bir devrim de olabilir ama en iyi oyun, kimse yanına yaklaşamaz tamamen objektif yorumdur. Her kesime hitap etmesi veya etmemesi bir oyunun da kalitesini belirlemez. Godfather herkese hitap etmeyebilir ama en iyi filmdir belki de.
MK Okuru11.10.2016 19:08
ultraAslan, madem bu işlerde tarağın yok, yanından geçmişliğin yok, her oyunun altına uzman yorumunu bırakma. Ne tip insanlarsınız siz anlamadım gitti.
ultrAslan11.10.2016 16:45
MK Okuru, 11.10.2016 10:34
Bende ne zaman biri çıkıp bana; "daha iyi biliyorsan kendin yaparsın" diyecek diye bekliyordum. Çok şükür beni yanıltmayan bir mk okuru çıkageldi karşıma. Bu arkadaş beni herhalde multimilyoner bir şirket sahibi falan sanıyor. Bana diyor ki; sıkıysa çıkar parayı sen risk al. Yahu güzel kardeşim şu yorumları hangi kafayla yapıyorsunuz çok merak merak ediyorum... Yani öyle bir yorum atmışsın ki gülsem mi, ağlasam mı, ciddiye dahi almasam mı bilemedim yahu?
MK Okuru11.10.2016 15:11
Bravo UltrAslan...
ultrAslan11.10.2016 12:55
MK Okuru, 10.10.2016 19:55
Kulvarları apayrı oyunlarla GTA'yı kıyaslayamazsın. Hele hele o saydığın 2 oyun herkese hitap edebilecek oyunlar bile değil. Mesele ben hayatımda skyrim oynamadım, witcher'ı ise çok az oynadım. Ama GTA'yı 7'den 70'e herkes oynar. Çok ama çok fazla insana hitap eder. Çoğu insanın hayatının bir noktasında mutlaka uzunca bir süre deneyimlediği bir oyundur GTA. Ayrıca GTA rpg türünde bir oyun değildir. O yüzden bile kıyaslama yapamazsın. Lütfen yorum atarken bu kıstasları gözeterek yorum atın. Yoksa yorumlarınız şu anda olduğu gibi çok fazla havada kalır.
MK Okuru11.10.2016 12:36
19:55 gta 5 in senaryo resmen dandik, aksiyona girdiğinde orta düzey işleyen mekanikler mevcut tek başarılı olan kısmı şehir açık dünyasını iyi vermesi bu kadar ki o da bayağı tartışılır. kır, dök, araba sür vs. tarzı oyuncuysan gta 5 çok iyidir eyvallah ama yok değilsen bırakın bu gta 5 iyi ayağını
MK Okuru11.10.2016 10:51
Senin mantığına göre, neden düşük grafikli konsol oyunları PC oyunlarından daha ucuz değil de pahalı?
Mantık yürütürken fanboyluk yaptığın taraftan fire verme bari.
MK Okuru11.10.2016 10:38
Oyunu beğenirsin ya da beğenmezsin. Ama iki farklı bütçeye sahip oyunu kıyaslamak ancak kendini bilmezlik olacaktır. GTA'yı kendi içinde değerlendirirsin, Mafia'yı kendi içinde. Sidik yarıştırmanın, karşılaştırma yapmanın lüzumu yok. GTA orada, al oyna istediğin kadar, ama ergenlik yapma yeter ki...
MK Okuru11.10.2016 10:35
GTA, önceki oyunların satış rakamlarından cesaret alarak o kadar parayı gözden çıkarabildi, yoksa bekle o kadar para harcarlardı. Yani işkembeden atıp tutması kolay. Hayatında 1 trilyonu bir arada görmeyen tipler gelip burada milyon dolarlar hakkında atıp tutmasın lütfen.
MK Okuru11.10.2016 10:34
UltraAslan, boş konuşuyorsun. Sen haytında oyun işiyle uğraştın mı? Senin oyunlarla ilgin tüketmekten öteye geçti mi de burada atıp tutuyorsun? Ben bu işin mutfağındayım ve de zor bu işler, öyle oturduğun yerden fanboyluk yapmaya benzemez. Madem kolay sen çıkar o kadar parayı da riske gir.
MK Okuru11.10.2016 03:32
2Knın da rockstarında sahibi take two interactive!Son zamanlar moda oldu üstakıl demek:D burdada üstakıl nasıl arzu ederse öyle oluyo=Dyok ondaki para bunda olsa şunda olsa kaynak aynı kaynak zaten.Böyle istemiş böyle olmuş.GTAnın başarısı mafianın başarısızlığı da taketwo'nun.Sakin olun fanboylar!
MK Okuru11.10.2016 02:08
Uncharted serisi gta yı ezer geçer ama playstationa has oyun olduğu için satış rakamlarında gta nin gerisinde kalıyor
MK Okuru10.10.2016 21:02
Gta serisi oyunları çok önemli açılardan çok sığ.Bunuda dikkate alın.
MK Okuru10.10.2016 19:55
GTA 5 Fallout 4, Skyrim, Witcher 3'ten daha kötü onu n'apacağız :)
ultrAslan10.10.2016 19:36
Yahu allah aşkına yapmayın ya. Bugün bırakın GTA 5'i, GTA 4 fiziklerinde, hikayesinde, genel olarak kalitesinde bile oyunlar piyasaya sürülemiyorsa rica ediyorum bana bahaneler üretmeyin. Ha bahsettiğim oyunda 2008 yapımı bir oyun. Gerekiyorsa bütçeni aşacaksın ve bir riske gireceksin veya çok güçlü bir sponsoru arkana alacaksın ve çok sağlam bir bütçeyle oyun yapacaksın. Ama yinede kimse kusura bakmasın ama ciddi bir yatırım yapılmayacaksa kimse GTA'dan daha kaliteli bir oyun beklemesin demek bana anlamsız geliyor. Oyununuzun kusursuz olması gerekmiyor ama GTA'nın en başarılı olduğu noktalardan bir kaç taneside mi yakalanamaz? Yahu hiç bir şey yapamıyor musun git en azından yaşayan bir şehir yap. Veya bunu yapamadın mı; en azından araba fiziklerini güzelleştir, bunu da mı yapamadın, en azından bizi derinden etkileyecek bir senaryo koy. Sabaha kadar bunu çeşitlendirebiliriz. Ama bu saydıklarımı çoğu oyun en azından bir tanesini yakalayarak başarabiliyor ama hiç bir tanesini bile GTA'dan iyi yapamıyorsa diyecek söz bulamıyorum. Dediğim gibi her ne kadar maddi sebeplerde etkili olsa bile bu bir bahane olamaz. Bende derim ki o zaman; en azından tek bir alanda GTA'nın üzerinde olun derim. Ve eğer ki sende oyununu 60$'dan satıyorsan GTA'da 60$'dan satıyorsa tek kelime bile etmeye hakkınız yok. Madem paraları yok diye ağlıyorlar/ağlıyorsunuz o zaman aynı paraları talep etmelerine de laf etmeniz gerek. Yoksa söylediğiniz şeylerin tüm geçerliliğide kaybolur, güvenilirliğide kaybolur...
MK Okuru10.10.2016 16:53
Günümüzde oyun yapım maliyetleri oldukça arttı. Eskinin üstten görme oyunlarını yapmaya benzemiyor. Bu firmalar o eskinin ucuz maliyetli ama iyi kar getiren oyunları sayesinde bu günlere geldiler, unutma bunu. Ama devir eski devir değil artık.
MK Okuru10.10.2016 16:41
Bugün GTA ayarında bir oyun için milyonları gözden çıkarman gerek, eskiden bahsetmiyoruz, kıyas kabul etmez. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Hangar Games 2K altında faaliyet gösteren bir firma. 2K ne kadar para ve zaman verirse adamlar da ona göre davranacaklar haliyle. Suçu sadece yapımcıda aramamalı
ultrAslan10.10.2016 15:39
350 milyon dolar diyorsun da o parayı ne şekilde kazandıklarını yazmıyorsun. O para gökten kazanılmıyor. Parayıda kalite getiriyor. Bunun ayırdına varmalısın önce.
MK Okuru10.10.2016 12:38
Adamlara 350 milyon dolar ver, o zaman görürsün vizyonu...
MK Okuru10.10.2016 01:52
ellerinden öperim
MK Okuru9.10.2016 21:40
Aralarında ki bütçe farkını da dikkate almak lazım.
ulan yine bu adamlar bu dandik ötesi oyunu velet oyunculara satıp parayı kıracaklar..hep bu kaliteden anlamayan velet oyuncular yüzünden oyun dünyası yerlerde..velet demiyor ki fps nasıl oyunun hikayesi nasıl diye..tabanca mı var araba mı kullanıyorsun yeterli..adamlar da zaten bunu düşünüyor artık
Buradaki yorumlar, inceleme puanı ve izlediğim videolara göre oyunu almıyorum. Zaten gtx1070 ile bile performans sorunu yaşanıyorumuş. benim gtx670 hiç kaldırmaz o zaman.
gtx 670 fena değil oynarsın, ben gtx950 ile araç kullanırken fps düşüşleri oluyor o da bazı yerlerde. low ile high arasındada pek fark yok ben low da 1080p oynuyorum.
Oyunun grafikleri değil Gta 5, 8 yıl önce çıkan gta 4 ile karşılaştırılabilir, dile kolay 8 sene önce doğan çocuk şu an 3. sınıfa gidiyor. yalnız gündüz yağmur yağdığındada sinir bozucu derece gerçekçi gözüküyor. 60'ların müzikleride sağlammış cidden, johnny Cash sevenler bolca bulabilecek.
İncelemenin şu anki halinin altına imzamı atarım,aynen hepsi doğru.Oyunun müzikleri olmuş,şehir boş,grafikler günümüze göre hiçte iç açıcı değil,savaş mekanikleri güzel ve 30 fps oynamak hiçte zevkli değil.Açıkçası bende oyundan bu kadar umutlu değildim ama gayet iyi bi oyun çıktı karşıma.Üstüne basa basa söylüyorum en kötü yanı 30 fps kilidi ve hiçte hoş olmayan grafik ve kaplamalar.
Enayi mi bile bile lades desin sizin gibi? Oyun kötü deniyorsa akıllı adamın yapacağı torrent takılmak, hoşuna giderse eğer almaktır.
MK Okuru11.10.2016 10:23
Ne demek nasıl karar veriyorsanız.
Bir araba satın alacağın zaman 40 tane araba satın alıp beğenmediklerini 2.el olarak gerimi veriyorsun.
bakıyorsun inceleme okuyorsun,video izliyorsun,demo varsa oynarsın.Alıp almamaya karar vermek için satın alman gerektiğinide ilk kez duyuyorum.
MK Okuru10.10.2016 17:44
zaten harcamadan nasıl karar veriyorsanız artık aklınıza sizin ben he torrentçi isen zaten vermeyecektin boş laf yapma...
Aslında modellemeler iyide godray ve blur efektini çok açmışlar bu da etrafı çok bulanıklaştırmış, bir de düşük çözünürlü kaplamalar olunca oyun kötü görünüyor. sanki optimizasyonu yapamadıkları için dengesiz downgrade yapmışlar,bazı mekanlarda tavan çözünürlüğü iyi ama yer kötü,tam tersi olmalıydı.
Mafia serisini hiç oynamadım ama merak edip mafia1 vs mafia3 ve mafia2 vs mafia3 videolarına baktım. İçerik olarak mafia1 bile daha kaliteliymiş onu gördüm 2yi söylemiyorum bile. Adamlar resmen oyuncularla böyle bir oyun çıkartarak dalga geçmişler.
GTA 5 gibi bir şaheserde bile bence yetersizlikler var.duvara doğru adamın koşarken ayaklarının devam etmesi gibi basit bir mantık hatasıyla örnekleyeyim.Beni tatmin etmek zordur.Yapılan yorumlara bakılırsa Mafia benim için başlamadan bitmiştir.Almam sanırım ne yazıkki
ne diyebilirim ki ? hiç mi bir yapımcı gelen olumsuz tepkileri dikkate alıp hatalarını düzeltmez ?! hayranı olduğum serinin geldiği/düştüğü şu hale bak ! Oyunun çıkış adı farklı bir isim olsaydı eyvallah belki beklenti düşerdi M3 gibi yüksek beklenti içine girince haliyle en ufak hata büyük eksi oluyor ! M2 hikayesinden devam etmelilerdi kesinlikle ! Bildiğin saf aksiyon oyunundan başka nedir bu ? Oynarken o takım elbisenin içindeki adamın tribine girerdik jilet olurduk her görev için farklı bir takım elbise giyerdik Carlo mekanına çağırdığında façamız çizilmesin diye dükkan soyup en pahalı paltoyu çekerdik üstümüze ! Bu nedir abi ?! Nedir yani ?! Şimdi ben maaş günümü bekleyip onca para ödeyip konsolumda bu oyunu zevkle oynayabilcekmiyim ?! He bir de PC de optimizasyon sorunları varmış ?! Bunu nasıl açıklayabilecekler ?! (Maksadım platform çatışması değil) Bu oyun en başlarda da belirttiğim gibi Mafia oyunu değildi hatta kendi çapımda oyuna isim bile bulmuştum "Gangsta - Revenge" Umarım hatalarından ders alırlar.GTA serisi her yeni oyunun üstüne 5 katıp piyasa sunuyor ve aldıkları tüm parayı hakediyorlar kusura bakma Hangar.OLMADI OLMAYACAKTI DA..
canım seriyi mahvetti herifler oyun rezalet 60 puan bile çok grafik çöp oynanış çöp yapay zeka çöz verdiğim paraya acıdım şu an yeminle maça gitsem daha iyiydi o para ile gerçekten bu yılın hayel kırıklığı oldu neyse ki BF1 bomba gibi geliyor az kaldı
Açık söyleyeyim bilgisayarım iyi olduğu için ben herhangi bir optimizasyon sorunu yaşamadım. Yamadan önce 30 fps bile pek etkilemedi beni. Bu yüzden işin teknik kısmına giremeyeceğim, optimizasyon sorunu yaşayanlar daha net bilgilendirme yapacaklardır. ANCAK...
Solundan bakıyorum, sağından bakıyoum, yukarıdan bakıyorum, aşağıdan bakıyorum bu oyunu mafya serisi yapacak bir ayrıntı bulmaya çalışıyorum ama bir türlü bulamıyorum. Oyunun ana karakteri desen bu seriye hiç yakışmıyor. Yani sanırım çok düşünmüşler ki! mafya serisi ile en uzak olabilecek bir karakteri alıp önümüze koymuşlar. Mafya demek mafya ailesi demektir. Oyunda bir aile yok, GTA da olduğu gibi tek kişi ile vur kır parçala. O atmosfer yok, racon yok, o iç hesaplaşmalar yok yanınıza adamlarınızı alarak gezinmek yok, ne bileyim işte daha önce oynadığımız oyunlardaki veya BABA filmi serilerindeki o mafyaya özgü durumların hiç biri yok. 2006 da çıkan Scarface - The World Is Yours oyunu inanın 10 sene sonra çıkan şu oyuna 10 basar içerik olarak.
Sesler güzel nitekim sadece sesleri güzel diye oyun oynayan var mı günümüzde?
Çatışmalar güzel lakin GTA V de bu çatışmaların alası var o halde neden bunu oynayayım? Sırf aksiyon ve çatışma istesem gider GTA V oynarım.
---SPOİLER---
Hikaye güzel diyorlar. Hikayenin mafya ile bir alakası olmadıktan sonra ne yazar? Vietnam savaşından dönüyorsunuz hoş geldin boş gittin derken 2 gün geçiyor bir zengin züppe gelip babanızdan tutun dostlarınıza kadar öldürüyor sizinde kafanıza sıkıyorlar ama o da ne ölmüyorsunuz. Sonrası intikam alma mücadelesi. Hikaye bu işte! Çok iyi denilen hikaye sözüm ona. Hani sinema filmi olsa eleştirmenlerden düşük not alır klişe bir hikaye diye.
-------------
Grafiklere gelecek olursak eh işte. Grafikler 2016 ya yakışan grafikler değil onu söyleyeyim öncelikle, hem de biraz oyunu oynayınca gözlerinizi çok yorduğunu fark edeceksiniz. Lakin bunları yamalar ile giderirler diye düşünüyorum. Hoş bir oyun yamalı bohça haline geldikten sonra da o oyuna olan ilgi düşüyor. Bu en başta yapılmalıydı.
Araç sürüşü bence güzel olmuş yani GTA V deki sürüş sizi rahatsız etmediyse bu da etmeyecektir. Eğer ettiyse eh daha iyisi olana kadar şimdilik en iyisi bu iki oyunda mevcut.
Şehir biraz boş geldi yani insanlar oradan oraya koşturuyor, araçlar gidip geliyor ama etkileşim yok. Sanki matrix evrenindeki Neo sizsiniz ve etrafınızdakiler de kırmızı elbiseli kız gibiler ve onunla iletişime giremiyorsunuz işte benim ilk izlenimim bu oldu. Etkileşim derken gidip rastgele bir npc ye yumruk atabilmekten bahsetmiyorum tabii ki.
Tabii ben daha oyunda bir 6 saattir oynuyorum. Oyun ilerisinde bu söylediklerimi bana yutturur mu bilemem. Öyle olursa bende önünde saygıyla eğilir ve af dilerim ama şimdilik bunu yaptıracak bir etki yaşamadım.
Oyun kötü mü? Hayır değil ama sıradan bir oyun gözüyle bakmalısınız. Bir mafya serisine yakışan bir oyun beklemeyin veya GTA V kadar kapsamlı ve sıkı bir oyun da beklemeyin. Orta halli bir açık dünya oyunu olarak kabullenip oynamanız gerekiyor.
Bu oyuna puan olarak en az 5 en fazla 7 verilir. Ne yazık ki pc oyunu sektöründe bir darboğaz var. Kaliteli yapım anlamında. Kaliteli olacak diye beklediklerimizde kalitesiz çıkmaya başladı. O kadar pc ye yatırım yapıyoruz ama adam akıllı oynayacak oyun bulamıyoruz.
Bu arada sistemim şu şekilde:
i7 skylake işlemci
6GB gtx 980Tİ Nvdia ekran kartı
16 GB 2300 Mhz ram
SSD kullanıyorum
144Hz destekli Asus 3D monitör
Sanırsam bu oyun sektörü oyunlara fazla maliyet harcamaya korkuyorlar "ya tutulmazsa" korkusundan o yüzden düşük bütçeyle çıkartıp sonra istedikleri satışı elde edince yama, patch neyse ondan sonra oyunu alan oyunculara böyle bir alternatif sunuyorlar yoksa bu oyunların böyle çıkmasını aklım almıyor
Mafia ile Driv3r kader birliği yapmışcasına sanki aynı sona doğru gittiler değil mi? =) Demek ki neymiş; çok sevilen bir oyunun devam oyununu yapmak her babayiğidin harcı değilmiş.
Watchdogs ile oranla nasıl ? Bu arada yaşayan şehir eleştirinize katılmıyorum. Yaşayan şehir Witcher 3'de görebildim bugüne kadar. O da istisna. Bazıları da GTA 5 bir yana diğer oyunlar bir yana demiş de onu Witcher 3 için söylemek lazım.
Yanına 4-5 adam alamadan görev yapılamayan oyun bir yana diğerleri bir yana demek saçma. Özellikle iki önceki serisinde yapılabiliyor iken.
Ben ps4 e aldım.Islık çalıp bütün herkesi bıçakla öldürdüğün saçma sapan bişey olmuş. Ayrıca grafikler gerçekten çok kötü. Dalga geçmişler bence milletle. O kadar para verdik ayıp
Haklısın şekerim. O karın üstünde araba kontrolü sağlamak hem zor hem keyifliydi.
MK Okuru10.10.2016 10:00
evet mafia 2 de ayarlardan sürüşü simulasyona getirdin mi gerçekçi bir sürüş oluyordu.ama zordu araba sürmesi bu ayarı açınca. En iyi sürüş dinamikleri mafia 2 dedir.
MK Okuru9.10.2016 12:34
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAA
MK Okuru8.10.2016 20:32
aynen öyle efsanedir.
sende sıkıntı var arkadaşım sen arcade sürüşü iyi sanıyorsun sanırım gta yı övdüğüne göre.
Ne demiştikk? Pc tayfasını olmaya OPTİMİZASYON kadar korkutan bir kelime :))) şimdi çıkar 3-5 tane ergen "yooo bende 4,5k 120 fpsde çalışıyooo" diye xD
Yaw hadi sizi geçtim, oyunları 1000-2000 tllik daktilolarınızda low-medium arası oynayan ergenlersiniz. Ama şu haberi okuyup da pcsine 4000+ bayılan eleman ne hissediyordur acaba? İstersen 10binlik pc topla bir batman bir gta5 bir mafia 3 vakası herrrrr zaman var olacak. Açık ve net.
MK Okuru10.10.2016 13:03
@08:20 hayal kurmak güzeldir tabi. Şişko gabe uçarak gelip çat diye konsolları yeryüzünden silseydi... Flan feşmekan :)
MK Okuru10.10.2016 13:00
@19:58 4k destekleyen konsollar gümbür gümbür geliyor. Her oyunda konsollar pcnin 100 katı rabet görüyor. Sizin pcler daktilo oldu bile haberin yok
MK Okuru10.10.2016 12:58
@17:17 bu oyunu 4k 30 fps highda çalıştıracak bir pc ile 2 tane yerli araba alırsın.
Ve son olarak 5.si telefondan attım. İşin içine kattım. Konsol+telefon veya tablet=pc kağıt ağırlık olarak kullanılabilir.
MK Okuru10.10.2016 12:53
@17:17 oyunu bilgisayarda yapıyorlar ama bilgisayarda optimize özürlü olurken konsolda yap gibi akıyor.
Konsolu 2014de 1100 tlye aldım.
Her yıl konsol çıkmıyor, ergenleşme.
Oyunları takasla veya kardeşlikle pcden daha ucuza alabiliyorsun.
2000 tllik pc 1 yıl bile götürmez Çünkü.... OPTİMİZASYOOOON.
warehouseman10.10.2016 11:57
MK Okuru, 10.10.2016 08:20
Bu oyun dediğin gibi saf pc için çıksaydı o karakutular oyunun ancak ana menüsünü açardı.
MK Okuru10.10.2016 08:38
bende 2k 75 fps akıyor.
MK Okuru10.10.2016 08:20
Aslında bunu yazarak konsol'dan PC'ye gelen oyunların OPTİMİZASYON özürlü olduğunu da belirtmiş oldun. Bu oyun saf PC olarak çıksaydı...Gerisini sen getir hocam :)
MK Okuru9.10.2016 19:58
Yorumundan ne kadar olgun olduğun belli. pc yi mi aşağılıyorsun yoksa konsolların daha iyi olduğunu mu ima ediyorsun yoksa pc nin üvey evlat muamelesi gördüğünü mü söylemeye çalışıyorsun? Her durumda çok dar bakışlı olduğunu belli etmişsin.5-10 sene sonra ortada konsol kalmayınca neyi savunacaksın?
_yigittotalwar_9.10.2016 17:17
Birincisi 4.5 k ne demek ? orandan burandan uydurma ,
İkincisi konsollar yüzünden fark ettiysen oyunlar her geçen gün daha kötü çıkmaya başlıyor ha şunuda belirteyim oyunu konsoldan yapmıyorlar BİLGİSAYAR dan yapıyorlar ve buna rağmen siz "konsolcular" konsol pc den üstün diyorsunuz helal olsun vallaha
Üçüncüsü: Hala PC nin konsoldan üstün olduğunu anlamıyorsunuz hersene boyutu küçültülen konsola 2000 bin lira veriyorsunuz adamlar zaten her yıl konsol çıkartıyor , birde üzerine oyunlar minimum 250 TL , Sen 2000 tl ye seni 2-3 yıl götürecek pc bile toplarsın .
Dördüncüsü sanki konsol 4k da 30 fps oynatıyor fark ettiysen 30 fps dedim çünkü konsollar 4k desteklemiyor ki 60 fps olsun .
Beşincisi PC de her işini görebiliyorsun aaa tabi sen mesajı konsoldan attın buraya değil mi tamam o zaman haklısın. (Telefonu içine katma ayrı şeyler )
MK Okuru9.10.2016 16:00
Halen daha kafanızın gelişimi tamamlanamadı değil mi? Hiç bir zaman sürekli yenilenen sistemler ile 1,200 - 1,500'lük konsollar yarışamayacak çok net bir şey bu. GTX 1070 + i7 4790k ile aynen öyle genç dostum ultra ayarlarda 60+ fps ile dolaşıyorum. Sen de işte bekle ki 30 fps'e sabitlesinler.
MK Okuru9.10.2016 15:48
asıl ergen sensin yıl olmuş 2016 aç bi youtube bak bakalım oyun çalışıyor mu çalışmıuor mu adam gtx 750ti bile 30 fps çalışıyor.
MK Okuru9.10.2016 14:19
Ne kadar ezik ve cahilsin pc ile ne alakası var sorun oyunu yapanlarda pc mi dedi düşük grafik yap sıkıcı oyun yap diye konsolcuların eziklik duygusu hiç geçmiyecek.
MK Okuru9.10.2016 12:58
@10:32 sizde nasıl ucuza oyun alma siteleri varsa ayyyynı yöntemler bizde de var. Psn kardeşlik, kutulu oyun takası gibi. Titanfall 2 ön siparişle 130 tlye geldi mesela bana, psn kardeşlik sayesinde. Özet olarak: konsol candır, gerisi berkcansan :)
MK Okuru9.10.2016 10:32
Kardo doğru diyosunda ama işte sizdede fiyatları hep belli ilerde updatelerle gıderılır ancak ne kadar gıderılsede bır kere adı tırta cıktı kolay kolay ınmez ornek batmanın son oyunu vardı o port edılmıstıde anca duzelttıler bu yıl bak bu yıl sonunda :D yanı konsol bu konuda başarılı
2.de 1. bölümün hatrına o kadar geç çıkmıştı ki hep bir sonraki daha da iyi olur diye herkes oyuna şans vermişti.3. oyun maalesef hem başka bir dönemde geçmesi hem de ''bence'' ana karakterin iticiliğiyle sadece adı Mafia olan başarısız bir gta modu olmuş..Tomb Raider'ı alın ben onu da aldım.(ps4)
Fiyat ✔
Grafik ✔
Kalite ✔
Optimizasyon ✔
FPS drop ✔
Oyun hataları ✔
O kadar süper ki bizim gibi insanlar bu kaliteyi anlayamıyoruz. 30 fps ama neden sor bi neden 30 fps kilitli diye. Adamlar bir imkansızı başararak 2013 grafiklerini gtx 970 de 25-35 fps arasında süründürmeyi başarmış,Utanmadan birde bu oyuna 260 tl istemiş, ama işte biz 7 milyar insan bu oyununun güzelliğini anlayamıyoruz. Lütfen biz dar görüşlü 7 milyar insanın anlıyabileceği bir oyun yapın, mesela über fiyatı olmayan, güzel opitimizasyonu olan bir oyun yapında biz garibanlara anlatın. Birde o kadar reklamını yaptılar. Demek ki neymiş bir oyunun geçmiş serileri iyi olsa bile gözü kapalı alınmaması gerekli.
Bi oyunun referansı önceki çıkmış oyunlarıdır,geçmiş serileri iyi olan oyunları referans almayacağızda neyi referans alacağız onuda yazsaydınız bari arkadaşım.Çünkü son cümleniz bana hitap ediyor oyunun önceki serilerini baz alarak bu oyunu pre-order yapan biri olarak.
arkadaş 60 puan çok gelmiş bu oyuna! Mario'da üstüne atladığımız bölüm sonu canavarı vardı hani , tosbadan bozma ejderha hani ...
evet onun zekası mafia 3 yapay zekası ile yarşır
hikaye ÇOK GÜZEL ama gerisi tırt. yukarıda arkadaşın verdiği puan bile çok.çatışma ve hikaye güzel.satın almıştım 1.saat dolmadan iade ettim.crackli bitirdim sırf hikaye için.Bitirdim sildim. yani satın almaya degmez!
BİDE KOCA şehir bizde ama tek çatışıoz, Tabi 3000/5000 e para ile adam çagırmassan
aldım oynadım ve nerede o eski mafia oyunları diyorum büyük hayal kırıklığı konu normal karakterler müzikler süper geri kalan herşey ÇÖP oynanış ÇÖP optimizasyon bile olsa grafikler bu kadar reklama göre ÇÖP görevler ÇÖP ulan şehirdeki insanlar trafik bile çöp almayın şimdi indirimleri bekleyin
Yani neredeyse 6 yıl önce çıkan Mafia 2'den düşük grafikli diyeceğim. Godray efektini köklemişler göz gözü görmüyor, bir de blur basmışlar yakında, uzakta bulanık, düşük çözünürlü kaplamalar, bir de bunlar azmış gibi optimizasyon kötü. Mafia 2'nin sağlam oyun olduğunu şimdi daha iyi anladık.
Oyun yapımcılarından para göz olmayan kalmadı herhalde şu oyunları adam akıllı bitirip piyasaya sürün yok 1.gün yaması yok optimizasyon yaması gerçekten oyunuculara verdikleri değer 0
Oyun konsolda oynanır arkadaşlar sonra 3000 tl ekran kartına verip güncelleme beklemeye durup paranızla rezil ederler sizleri :D.
Oyun için değerlendirmem ise ben beğendim açıkçası özellikle şehri güzel yapmışlar dönemine uygun. Görevler kısmında ise katılıyorum GTA dan ders almalılar.
Bu ne dir allah aşkına buna çöp bile diyemiyorum,çöpün bile kendine bir has havası var,Mafia 2 bile buna bin basar ezer geçer. Korsana karşıyız diyenler, b,de şu vasat oyunları engelleyen hatta yeryüzünden silen bir koruma sistemi'de yapsalar bence çok daha iyi olur.Şehir ruhsuz ve cansız,grafik ve optimizasyon yerlerde, yapay zeka desen sürünüyor.Birşey değil şuna Playstorede 200 tl para istiyorlar,200 Tl bayılanlara gerçekten şuan acıyorum.Bu oyunu korsan verseler oynamam bile.Neymiş yama gelcekmiş,nesini yamalıcan oyunun her yanı deik deşik.Bir dilencinin elbisesinde bile bu rezil oyunlardan daha az yama vardır.Benim puanım anca 40, işte oka.
Ps4 incelemesinide yapın ps4 oyuncularınıda hayal kırıklına uğratmayın sizin yuzunuzden millet oyunu almak istemiyor.incelemede kotu olmuş hiç detaya girmemişsiniz
ilk başta söylemiştim bu oyun beni hiç heyecanlandırmadı diye-sniper elite 4 için de aynısını dedim- maalesef haklı çıktım
bu oyun mafia gibi değildi bir şeyleri eksik görünüyordu videolarda keşke yapmasalardı
oyunu bir saat kadar oynadım..en kötü tarafı PC de kontrol tuşlari. mous sadece ateş etmekte kullanılıyor.Dövüşlaerde yok..bunun dışında oyun fena değil..Grafik konusu beni hiç ilgilendirmiyor..
benim aklımdaki puanı vermiş merlin inceleme çok iyi olmuş eline sağlık bu arada ille alacam diyen arkadaşlar bu puanlardan sonra 1 ay sonra dip fiyata satılır mafia 3 :D
Yazıdaki güncelleme sadece devamında değil önceki içerikte de olmuş sanıyorum. Çünkü ilk okuduğumda "oyun iyi, oyun aslında iyi bi oyun" cümlelerini okuyunca 70-80 gibi bi not bekliyordum, yazı güncellemesi ile grafik haricinde daha yerici hale gelmesi ilginç oldu.
Ticari kaygılarla şişirilmiş bir balon.Diğer yeni çıkan oyunlar gibi.Sanırım artık oyuncu kitlesinin bunun farkına varıp böyle şirketlere prim vermemesi ve daha kaliteli oyunlar yapılmasına ön ayak olmaları gerekiyor.
e0 bile fazla bu oyuna ulan ubisoft tan başkası beceremiyor şu grafik işini tamam arada optimizasyon sorunları oluyor ama ubisoft candır gerisi hikaye mafia yıda bitirdiler sonunda.
Zamanında dedik bu oyundan bir cacık olmayacak efsane seri bitti diye bazı üstün zekalı Einstein arkadaşlar her şeye bir cevapları oldukları için na alaka ya oynadın mı saçmalamışsın vs diyip duruyorlardı alın size Mafia 3 görünen köy kılavuz istemez ilk fragmanından bir halta benzemeyeceği belliydi
Adamlar 30 FPS kitli çıkardı. Yaa halledecez gençler dedi. Millet Steam'de oynamaya devam etti. 2 saat sınırını geçti. Yama geldi. Oyunun ne kadar optimizasyon özürlüsü olduğu açığa çıktı....
Yapmayın, etmeyin arkadaşlar. Pre-order yapmayın, oyunu denemeden satın filan almayın... Oynayın korsanı, baktınız sağlam, sevdiniz sonra alın. :)
Grafikleri geçtim arayüz de çok sıkıntılı. Ekranda her şey garip bir şekilde konumlandırılmış ve çözünürlüğü değiştirirseniz daha da saçma sekillere bürünüyorlar. Keşke bu oyun PC için hiç yapılmasaymış.
ben bu oyunun içinin boş olacağını agresif reklam kampanyalarından tahmin etmiştim. neredeyse her gün bir teaser honest trailer a sponsor olmalar falan. elindeki ürün gerçekten sağlamsa kendini o kadar yırtmazsın satmak için. oyun gerçekten kötüyse üzücü.mafia 1 in yapımcı kadrosu geri gelmeli bence
tamam oyun kötü olabilir ama bu kadar da yerden yere vurup 60 puan vermek mantıksız.ne oyunlar var inceleyip bu kadar düşük puan vermediğiniz.bundan sonra senin yaptığın incelemelerini dikkate almıyorum
Yalnız son çıkan yama performans yaması değil. FPS unlocked yaması. Performans yaması yakın zamanda ayrı olarak gelecek. Lütfen doğru bilgilendirme yapalım.
Hürcan kardeşimi "inceleme devam ediyor" başlığı atarak okuyucuyu başta bilgilendirmesi gerçekten profesyonelce bir davranış.umarım furkan bey de bu farkı algılamıştır.(no man sky incelemesi 10.08.2016) saygılarımla.
Oyuna iyi mi demeliyim kötü mü demeliyim inanın karar veremiyorum. Müzikleri ve film tadında hikayesi gerçekten çok başarılı. Karakter bana kendini sevdirmeyi başardı. Ama fps problemi ve ışıklandırmalardaki saçmalamalar çok can sıkıcı. Zaman zaman aşırı bulanık kaplamalarda oluyor. Yapay zekanın kötülüğünü de geçmeyeyim. Hard seviyede bile aşırı aptal düşmanlarla kapışıyorsunuz. Yan oda da çatışma oluyor, adam eli cebinde boş duvara bakıyor. Biz onun olduğu odaya girdiğimizde aklı başına gelip robot gibi başlıyor ateş etmeye. Keşke biraz daha hazır halde çıkarsalardı şu oyunu da gönül rahatlığı ile olmuş bu oyun diyebilseydim.
Hiçbir site şuan Mafia III incelemesi yapmadı. Bunun nedeni de bahsi geçen hataların çözümü için yapımcı firmanın yayınlayacağı yamanın bekleniyor olması. Umarım hatalar bir an önce çözülür.
Ulan, sırf duyar kasmak için, zenci karakter ekleyip, Vİto'nun hikayesini devam ettirmemek nasıl bir kafa yapısıdır? İkinci oyunun sonundan yola çıkılarak, Vito'ya muhteşem bir hikaye yazılabilirdi. Harcamışlar yemin ediyorum, HARCAMIŞLAR... Hayır, ne olurdu yani Vito'nun hikayesini devam ettirseydin hangar 13 ölecek miydin?? Ki, Mafia 3'teki vito aşırı ezik, pasif işlenmemiş bir karakter.
Sevgili yapımcılar, insanlar nasıl Lincoln Clay gibi bir adamla empati kurup bağdaşabilir? İntikam almaya çalışan, Önüne geleni kesip biçen, hayvani bir zenci gangster bu adam. Ki, Oyunun ''MAFİA'' teması ile alakası bile yok arkadaş... ''Mafia'' serisini lekeleyerek, 6 milyon küsür satmışsınız bravo.
Onun dışında, normal sürümde yaşamadığım performans sorunlarını, DE edition'da fazlasıyla yaşadım. Grafiksel açıdan hiç bir değişiklik olmamasına rağmen. Ayna yansımaları, rahatsız edici buglar falan hala duruyor...
3 gündür uğraşıyorum izlemediğim video kalmadı Allah rızası için bir yardım edin çıldırıcam
10 yaşındaki bir çocuk ekran kartı işlemci bunlarla uğraşmaz zaten.
Ama yaş kitlesi düşük olunca oyunlar hep birbirine benziyor. Sadece ticari amaç ile yapılıyor. Mafia 1'e herkes en iyi açık Dünya oyunu diyor. (Yani RPG dışında) Ben oynamadım ama o dönemlerde konsol hiç de yaygın değildi. Ama ne zaman konsollar yaygınlaştı oyunların kalitesi düştü.
-----------------------------------
YAV NE BAĞIRIYON
Hürcan.
Ben gidip bu kızgınlıkla yarın hemen bi GTX 1070 alıyorum,bide onunla deneyeceğim.
----------------------------
Beynimiz yandı..
Solundan bakıyorum, sağından bakıyoum, yukarıdan bakıyorum, aşağıdan bakıyorum bu oyunu mafya serisi yapacak bir ayrıntı bulmaya çalışıyorum ama bir türlü bulamıyorum. Oyunun ana karakteri desen bu seriye hiç yakışmıyor. Yani sanırım çok düşünmüşler ki! mafya serisi ile en uzak olabilecek bir karakteri alıp önümüze koymuşlar. Mafya demek mafya ailesi demektir. Oyunda bir aile yok, GTA da olduğu gibi tek kişi ile vur kır parçala. O atmosfer yok, racon yok, o iç hesaplaşmalar yok yanınıza adamlarınızı alarak gezinmek yok, ne bileyim işte daha önce oynadığımız oyunlardaki veya BABA filmi serilerindeki o mafyaya özgü durumların hiç biri yok. 2006 da çıkan Scarface - The World Is Yours oyunu inanın 10 sene sonra çıkan şu oyuna 10 basar içerik olarak.
Sesler güzel nitekim sadece sesleri güzel diye oyun oynayan var mı günümüzde?
Çatışmalar güzel lakin GTA V de bu çatışmaların alası var o halde neden bunu oynayayım? Sırf aksiyon ve çatışma istesem gider GTA V oynarım.
---SPOİLER---
Hikaye güzel diyorlar. Hikayenin mafya ile bir alakası olmadıktan sonra ne yazar? Vietnam savaşından dönüyorsunuz hoş geldin boş gittin derken 2 gün geçiyor bir zengin züppe gelip babanızdan tutun dostlarınıza kadar öldürüyor sizinde kafanıza sıkıyorlar ama o da ne ölmüyorsunuz. Sonrası intikam alma mücadelesi. Hikaye bu işte! Çok iyi denilen hikaye sözüm ona. Hani sinema filmi olsa eleştirmenlerden düşük not alır klişe bir hikaye diye.
-------------
Grafiklere gelecek olursak eh işte. Grafikler 2016 ya yakışan grafikler değil onu söyleyeyim öncelikle, hem de biraz oyunu oynayınca gözlerinizi çok yorduğunu fark edeceksiniz. Lakin bunları yamalar ile giderirler diye düşünüyorum. Hoş bir oyun yamalı bohça haline geldikten sonra da o oyuna olan ilgi düşüyor. Bu en başta yapılmalıydı.
Araç sürüşü bence güzel olmuş yani GTA V deki sürüş sizi rahatsız etmediyse bu da etmeyecektir. Eğer ettiyse eh daha iyisi olana kadar şimdilik en iyisi bu iki oyunda mevcut.
Şehir biraz boş geldi yani insanlar oradan oraya koşturuyor, araçlar gidip geliyor ama etkileşim yok. Sanki matrix evrenindeki Neo sizsiniz ve etrafınızdakiler de kırmızı elbiseli kız gibiler ve onunla iletişime giremiyorsunuz işte benim ilk izlenimim bu oldu. Etkileşim derken gidip rastgele bir npc ye yumruk atabilmekten bahsetmiyorum tabii ki.
Tabii ben daha oyunda bir 6 saattir oynuyorum. Oyun ilerisinde bu söylediklerimi bana yutturur mu bilemem. Öyle olursa bende önünde saygıyla eğilir ve af dilerim ama şimdilik bunu yaptıracak bir etki yaşamadım.
Oyun kötü mü? Hayır değil ama sıradan bir oyun gözüyle bakmalısınız. Bir mafya serisine yakışan bir oyun beklemeyin veya GTA V kadar kapsamlı ve sıkı bir oyun da beklemeyin. Orta halli bir açık dünya oyunu olarak kabullenip oynamanız gerekiyor.
Bu oyuna puan olarak en az 5 en fazla 7 verilir. Ne yazık ki pc oyunu sektöründe bir darboğaz var. Kaliteli yapım anlamında. Kaliteli olacak diye beklediklerimizde kalitesiz çıkmaya başladı. O kadar pc ye yatırım yapıyoruz ama adam akıllı oynayacak oyun bulamıyoruz.
Bu arada sistemim şu şekilde:
i7 skylake işlemci
6GB gtx 980Tİ Nvdia ekran kartı
16 GB 2300 Mhz ram
SSD kullanıyorum
144Hz destekli Asus 3D monitör
Kabul edelim ki story moddan sonra güzel diyebileceğimiz iki üç tane oyun var. Skyrim, Fallout serileri ve Witcher 3 varsa bir iki tane daha vardır.
Sayın editör oyun Sleeping Dogs'dan da mı kötü ?
Watchdogs ile oranla nasıl ? Bu arada yaşayan şehir eleştirinize katılmıyorum. Yaşayan şehir Witcher 3'de görebildim bugüne kadar. O da istisna. Bazıları da GTA 5 bir yana diğer oyunlar bir yana demiş de onu Witcher 3 için söylemek lazım.
Yanına 4-5 adam alamadan görev yapılamayan oyun bir yana diğerleri bir yana demek saçma. Özellikle iki önceki serisinde yapılabiliyor iken.
Grafik ✔
Kalite ✔
Optimizasyon ✔
FPS drop ✔
Oyun hataları ✔
O kadar süper ki bizim gibi insanlar bu kaliteyi anlayamıyoruz. 30 fps ama neden sor bi neden 30 fps kilitli diye. Adamlar bir imkansızı başararak 2013 grafiklerini gtx 970 de 25-35 fps arasında süründürmeyi başarmış,Utanmadan birde bu oyuna 260 tl istemiş, ama işte biz 7 milyar insan bu oyununun güzelliğini anlayamıyoruz. Lütfen biz dar görüşlü 7 milyar insanın anlıyabileceği bir oyun yapın, mesela über fiyatı olmayan, güzel opitimizasyonu olan bir oyun yapında biz garibanlara anlatın. Birde o kadar reklamını yaptılar. Demek ki neymiş bir oyunun geçmiş serileri iyi olsa bile gözü kapalı alınmaması gerekli.
evet onun zekası mafia 3 yapay zekası ile yarşır
BİDE KOCA şehir bizde ama tek çatışıoz, Tabi 3000/5000 e para ile adam çagırmassan
----------------------------------
Eğer elimize konsol sürümü de geçerse gereken karşılaştırmayı ve incelemeyi de konuya eklerim sevgili okur :)
Hürcan.
Oyun için değerlendirmem ise ben beğendim açıkçası özellikle şehri güzel yapmışlar dönemine uygun. Görevler kısmında ise katılıyorum GTA dan ders almalılar.
İlla ki denemek isteyen varsa CODEX'e alalım sizi. Değmez tabi... Olan 41 GB'lık kotanıza olur. :)
bu oyun mafia gibi değildi bir şeyleri eksik görünüyordu videolarda keşke yapmasalardı
Yapmayın, etmeyin arkadaşlar. Pre-order yapmayın, oyunu denemeden satın filan almayın... Oynayın korsanı, baktınız sağlam, sevdiniz sonra alın. :)
---------------------------------
İmzana geleyim.. de... nerede :P
--------------------------------
Yamayı yayınlamadılar ya ben ne yapayım :(
Hürcan.
Ayıp ya