Merakla beklenen Indiana Jones and the Great Circle oyununun çıkış tarihi yaklaşırken, oyunun yaratıcı direktörü Axel Torvenius heyecan verici yeni detaylar paylaştı. Torvenius, MinnMax ile yaptığı röportajda, Indiana Jones and the Great Circle'ın "MachineGames'in bugüne kadar yaptığı en büyük ve en uzun oyun" olacağını iddia etti. Ayrıca, oyunun sadece boyut olarak değil, içerik ve oynanış derinliği açısından da zengin olacağını belirtti.
İlginizi Çekebilir: Indiana Jones and the Great Circle ön inceleme
Oyunun ana hikayesinin mi yoksa yan görevlerin de dahil olduğu toplam sürenin mi kastedildiği henüz netlik kazanmasa da, bu açıklama oyuncuların uzun soluklu bir maceraya atılacağının sinyallerini veriyor. Torvenius, oyun dünyasının geniş ve keşfedilmeyi bekleyen birçok gizemle dolu olduğunu vurguladı. Oyunların uzunluğu her zaman kaliteyle eş değer olmasa da, oyuncular harcadıkları paraya değecek bir deneyim yaşamak istiyor. Indiana Jones and the Great Circle'ın, baştan sona oyuncuları kendisine bağlayabilmesi en büyük beklentiler arasında.
MinnMax röportajında, oyunun silah ve dövüş mekanikleri hakkında da önemli bilgiler paylaşıldı. Kamçının geliştirilebilir olması bir süre düşünülmüş, ancak bu fikir rafa kaldırılmış. Oyun boyunca Indy'nin kullanabileceği çeşitli silahlar olacak, fakat cephane sıkıntısı yaşanacak. Bu da oyuncuları daha taktiksel ve gizlilik odaklı bir oynanışa yönlendirecek. Torvenius, oyuncuların çevreyi kendi avantajlarına kullanabilecekleri ve düşmanları tuzaklarla alt edebilecekleri dinamik bir sistem üzerinde çalıştıklarını da ekledi.
Indiana Jones and the Great Circle'da fotoğrafçılık da önemli bir rol oynayacak. Oyuncuların çektiği fotoğraflar, Indy'nin not defterinde yer alacak ve bulmacaların çözümünde ipuçları sağlayacak. Tasarım direktörü Jens Andersson, bunun neredeyse pişman olacakları kadar çok iş çıkardığını belirtiyor. Her ne kadar fotoğraf çekme mekaniği oyunda merkezi bir rol oynasa da, bir foto mod olup olmayacağı henüz kesinlik kazanmış değil. Oyuncuların oyunun zengin atmosferini ve detaylı grafiklerini yakalamak isteyeceği düşünülüyor.
9 Aralık'ta Xbox ve PC için piyasaya sürülecek Indiana Jones and the Great Circle, MachineGames'in Wolfenstein, Quake ve Doom gibi serilerle kazandığı deneyimi harmanlayarak benzersiz bir macera vaat ediyor. Oyunun hikayesi, Indy'nin kayıp bir medeniyete ait efsanevi bir artefaktın peşine düşmesini konu alacak. Uzun süredir sessizliğini koruyan Indiana Jones serisinin yeni oyunuyla, aksiyon ve bulmaca dolu bir serüvene atılacağız. Bakalım MachineGames, bu efsanevi karaktere yeni bir soluk getirebilecek mi? Xbox için yılın son bombasının Indiana Jones and the Great Circle olacağına kesin gözüyle bakılıyor.
Ek olarak, oyunun müzikleri ve ses tasarımı konusunda da iddialı olduğu belirtiliyor. Orijinal film serisinden esinlenen müzikler, oyuncuların nostaljik anlar yaşamasını sağlayacak. Ayrıca, oyunun yapay zekâsının gelişmiş olması, düşmanların daha gerçekçi tepkiler vermesine olanak tanıyacak. Tüm bu özellikler bir araya geldiğinde, Indiana Jones and the Great Circle'ın yılın en dikkat çekici oyunlarından biri olması bekleniyor.