Microsoft, platformlar arası çok oyunculu oynama gibi özelliklerle Halo Infinite PC sürümü için yeni detayları ortaya çıkarttı. Dün yayınlanan geniş kapsamlı bir blog gönderisinde, Xbox Game Studios başkanı Matt Booty, Microsoft'un bu yılın sonlarında Xbox konsollarında ve PC'de piyasaya süreceği amiral gemisi Halo Infinite için "birinci sınıf bir PC deneyimi" sunmaya kararlı olduğunu söyledi.
Blog gönderisinde "Birçoğunuzun Xbox ve mobil cihazlar da dahil olmak üzere daha çok PC'nizden oynadığınızı biliyoruz. Bu nedenle, Halo Infinite'ın bu yılın ilerleyen günlerinde yayınlandığında çok oyunculu çapraz ilerlemeyi destekleyeceğini duyurmaktan heyecan duyuyoruz" diye yazdı.
"PC'de oynuyorsanız arkadaşlarınızla Xbox One ve Xbox Series X / S'de de oynayabileceğiniz anlamına geliyor. Aynı zamanda, çok oyunculu özelleştirmenizin ve ilerlemenizin tüm platformlarda sizi takip edeceği anlamına da geliyor."
Geliştiricinin de belirttiği gibi Halo Infinite PC sürümü diğer platformlardaki arkadaşlarla oyun oynamamıza izin vereceği gibi, ilerlememizi bu platformlar arasında taşıyabilmemizi de sağlayacak. Booty, Xbox'ın Halo Infinite'ın platformda en iyi halini alabilmesi için PC topluluğuyla yakın bir şekilde çalıştığını ve ultra geniş ve süper ultra geniş ekranlar için destek sunacağını söyledi. Bunun yanı sıra üçlü tuş atamalarını ve gelişmiş grafik seçenekleri gibi "çok istenen" özellikleri ve daha da fazlasını doğruladığını ifade etti. "Halo'nun bilgisayar topluluğuna hizmet ettiğinden emin olmak istiyoruz."
Aynı zamanda Microsoft, Microsoft Store üzerindeki kesintileri, Epic Games'in yaptığı gibi %88'ini geliştiriciye bırakacak şekilde güncellediğini duyurdu. Biliyorsunuz dün yaptığımız bir haberimizde geliştiricilerin Steam'in %30'luk kesintilerini adil bulmadığından bahsetmiştik. Bu konuda ilk adım Microsoft'tan geldi. Yine de Steam hala %70'lik bir kısmı geliştiriciye vermeye devam ediyor.
Halo Infinite PC sürümü hakkında gelen detaylar böyleyken, ekip oyunun ilk gösterildiği günden bu yana geri bildirimlerle geliştirme sürecine devam ediyor. Görünen o ki sıkı bir çalışmayla oyunu en iyi haliyle yayınladıklarından emin olmak istiyorlar. Peki sizler ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın.