Sony Santa Monica, önümüzdeki yıl çıkması beklenen God of War Ragnarok ile birlikte Nors Mitolojisi'ne de veda etmeye hazırlanıyor. 2018 yılında çıkan oyun ile birlikte bu mitolojiye giriş yapan Kratos'un hikayesi böylelikle iki oyun ile birlikte sona ermiş olacak. Böylelikle Kratos'un daha önce iki ana düşman olarak belirtilen Freya ve Thor gibi tanrılarla mücadelesini de bu oyunda sona ermiş olacak. Asıl merak edilen nokta ise oyunda yer alacağı düşünülen bir diğer isim Odin'in ne olacağı.
2018 yılında çıkan God of War'un yönetmenliğini yapan Cory Barlog, Kaptain Kuba Youtube kanalı ile bir röportaj gerçekleştirdi. Şu sıralar başka bir projede çalıştığı için yönetmenlik koltuğunu bırakan Barlog, Nors Mitolojisi'nin sona ermesinin birkaç sebebi olsa da ana sebebin zamandan kaynaklandığını dile getirmiş. 2018 yılında çıkan God of War oyununu geliştirmek için beş yılı aşkın bir süre çalıştıklarını dile getiren barlog, bir üçlemenin 15 yıl kadar sürmesinin çok uzun bir süreye tekabül ettiğini de sözlerine eklemiş.
"Bunun birkaç sebebi var fakat bana göre önemli nedenlerden biri zaman" diyen Barlog, sözlerine şu şekilde devam etti; “İlk oyunu geliştirmek beş yıl sürdü. İkinci oyunun ne kadar sürede tamamlanacağını bilmiyorum, ama bunu yapmak için benzer bir zamana yakın süreceğini düşünebiliriz. O zaman tek bir hikayenin, üçlemenin 15 yıla yakın sürmesini konuşmuş oluyoruz. Bu kadar uzun süren hikayenin gerçekte tamamlanmasının çok uzun olduğunu hissediyorum”
Barlog ayrıca "Takımın nerede olduğu ve Eric'in (Ragnarok yönetmeni) yapmak istediği şeyi göz önüne aldığımızda 'Bak, bence bunu ikinci hikayede gerçekten yapabiliriz' dedim. "Başından beri yapmaya çalıştığımız şeyin çoğu Kratos ve Atreus hakkında bir şeyler anlatmaktı. Hikayenin ana dinamiği, gerçekten bu iki karakter arasındaki ilişki." ifadelerinde bulunmuş.