FromSoftware'in Başkanı Hidetaka Miyazaki, yakın zamanda Shadow of the Erdtree'nin lansmanının hemen ardından gerçekleştirilen bir röportajda, Bloodborne'un yeniden yapımı üzerine konuştu. 2015'te piyasaya sürüldüğünde, zorluk seviyesiyle tanınan Bloodborne, zorlu oyunları seven oyuncular arasında hızla popüler bir oyun haline geldi.
Miyazaki, FromSoftware'in bu oyunu hâlâ çok önemsediğini ve oyuncu topluluğunun sadakatinden büyük memnuniyet duyduğunu belirtti. Yeniden yapımın, daha güçlü donanımlar beklenirken ertelenmesinin faydaları üzerine konuştu ancak PlayStation için bir yeniden yapımı açıkça doğrulamaktan kaçındı.
Miyazaki, Eurogamer ile yaptığı röportajda, Bloodborne'a olan saygısını ve topluluk tarafından gösterilen tutkuya olan minnettarlığını ifade etti. "Oyunun çalışanlar ve benim için pek çok farklı anıyı çağrıştırması beni heyecanlandırıyor. Topluluktan gelen bu tutkulu sesleri görmek ve bu anılara sahip olmak bizi inanılmaz derecede şanslı hissettiriyor," dedi.
Miyazaki, ayrıca modern donanımlar sayesinde daha fazla oyuncunun oyunlarından keyif alabileceğini ve yeni donanımın yeniden yapımlar için büyük değer kattığını belirtti. Bloodborne'un çağdaş sistemler için yeniden yapılmasına özel olarak değinilmese de, bu ihtimal tamamen dışlanmadı. Bloodborne, PlayStation dünyasında sevilen bir oyun olarak kalmaya devam ediyor ve bir yeniden yapım haberinin hayranları büyük bir sevince boğacağı şüphesiz.