Forza 6, FPS testinden tam not aldı!

Furkan Sakoğlu 7.09.2015 - 11:32
60 FPS dediler, 60 çıktı...
Xbox One sahipleri tarafından merakla beklenen Forza Motorsports 6, geçtiğimiz hafta demo olarak kullanıcıların beğenisine sunulmuş, ve oyunculardan olumlu geri dönüşler almayı başarmıştı.

Bugün ise Eurogamer tarafından Forza 6 için performans testi yapıldı. Turn 10, geliştirme aşamasındayken, oyunun 60 FPS'de çalışacağını belirtmişti. Bugün yapılan performans testi videosu ise, oyunun gerçekten de tam manası ile 60 FPS'de çalıştığını, en ufak bir FPS düşüşü bile olmadığını ortaya koydu. Yalnızca yarış önce sahnelerde 30 FPS'ye kilitlenen yapım, oyun içerisinde stabil bir şekilde 60 FPS'de sabitleniyor, ve ne frame zamanında ne de FPS değerinde bir düşüş gerçekleşmiyor.

İşte Forza Motorsport 6'nın FPS sınavı:

Yorumlar 71
MK Okuru
MK Okuru 25.11.2024 15:39
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 7.09.2015 14:08
60 veya 50 önemli değil. Rakamsal veriler oyun zevkinin önüne geçmeye ciddi şekilde baltalamaya başladı. Bu kadar takılmayın bu rakamlara.
aydinnesty
aydinnesty 15.09.2015 12:54
Yani merlin yazarları, adamın türlü türlü hakaret barındıran mesajlarını yayınlayın, benim cevabımı es geçin. Olmuyor, olmuyor. Ultra seninle de görüşeceğiz. Bakalım seni nereye kadar koruyacaklar.
ultrAslan
ultrAslan 12.09.2015 18:26
Sen var ya cehaletten öleceksin bir gün. Ben seni bu sitenin kurucusu olan Murat Oktay'a havale edeceğim diyorum sen hala şaka yaptığımı zannediyorsun. Arkadaşım tanıyor ama ben şahsen tanımıyorum. Ama sırf senin bu yorumların boş yorumların benimle anlamsız yere uğraşmaların canımı sıkmaya başladı. Ben bir tane konu başlığî altında dedim ki benim görüşlerimi fikirlerimi beğenmeyen özümsemeyen sırf gıcıklık için yorum atanlar benimle muhattap olmasın dedim. Ve sen ısrarla bunu yapmaya devam ediyorsun. Sen laftan anlamıyor musun. Defol git ya. Benim yorumlarımın altında gezme git kime sataşıyorsan sataş. Senin gibi boş biriyle vakit kaybetmek zorunda mıyım. Bak anla diye tekrar yazıyorum benim yorumlarımı beğenmesen bile o lanet çeneni kapalı tut. Senin ne fikrini ne gòrüşünü istiyorum. Bende seninle muhattap değilim bundan sonra. Eğer hala buna devam edersen dediklerimi yapacağımdan şüphen olmasın. BIR DAHA YORUMLARIMDA DOLAŞMA. BENDE SENINKILERDE DOLAŞMAYACAĞIM. NE HALIN VARSA GÖR........
aydinnesty
aydinnesty 11.09.2015 23:04
Adama bak ya her türlü hakaret eden sen, durduk yere ortalığı trolleyen senken suçlu benim dimi akıllı herif. Nooldu gerçekleri duymak ağır mı geldin? Böyle ağladığını bilseydim yazmazdım ya kusura bakma. Bu ne ya babana da şikayet et istiyorsan. Çocuk çocuk davranıyorsun. Ne zaman birşey yazsak tartışmayı sürekli uzatıyorsun. Yazma kardeşim o zaman yazma. Bu kadar basit. Ula sanki 10 yaşındaki veletle konuşuyoruz. 30'una merdiven dayamış(sözde) adam onu buna şikayet edeceğim diye tehdit ediyor ya. Yuh yani.
ultrAslan
ultrAslan 11.09.2015 18:41
Sen artık iyice sınırı aştın. Bu hakaret dolu yorumlarını. Bana çocuk muamelesi yapıyorsun, ego tatmini yapan birisi olduğumu sòylüyorsun, cahil diyorsun oyunculuk geçmişime hakaret ediyorsun. Sen iyice sınırı aşıyorsun. Ben ps3 almadığım için doğal olarak gow veya uncharted deneyimleyemedim. Bu benim için eksikliktir. Ben eksikliğimin farkındayım. Ama sen kişiliğindeki eksikliği fark edememişsin. Lanet olsun sana yüzüne gözüne. Laftan anlamaz herif. Senin konuştuğun gibi konuşalım bakalım biraz da. Bir daha eğer yorumlarıma kasıtlı art niyetli tamamen gıcıklığına atılmış bir yorumunu görürsem Murat Oktay abi ile iletişime geçmeyi düşünüyorum. Yeter ya. Ben seninle mi uğraşmak zorundayım. Defol git be. Bundan sonra buraya sen ne halt yazarsan yaz cevapta vermeyeceğim. Ne halin varsa gör. Ama yanlış en küçük hareketinde dediğimi yapacağım.
aydinnesty
aydinnesty 11.09.2015 15:22
Evet şimdi 4/B sınıfından ultrayı yerine alıyoruz. Teşekkürler ultra bizi aydınlattığın için. Bak gelip hala egonu tatmin etmeye çalışıyorsun. Neymiş ben onu rezil ettim, yerin dibine gömdüm. Klasik cahil lafları işte. Hani şu kelime grubunu kullanmak istemiyorum ama aşağılık kompleksini hala içinde hissediyorsun. Olguları değil kişileri hedef alıyorsun. Ha bir de idrak kelimesini çok seviyorsun ya idrak becerin sıfırın altında. Ama ultra sen hep böyle devam et, bak biz seni rezil etmiyoruz. Yerin dibine sokuyoruz. Yemişim senin oyunculuğunu. Her Gta oynayan kendini oyuncu diye nitelendiriyor ya ne diyeyim. Ha madem gerçek oyuncusun, o 18 yıllık oyunculuk yaşamına bir uncharted-gow filan niye ekleyemedin. Ya da sanitarium ya da mgs. Klasik "ortamlarda oyuncuyum dersin nerden bilecekler" kalıbında hareket ediyorsun. Senin her boş yorumunda da ben bizzat altına gelip istediklerimi söyleyeceğim. Sen de boş boş konuşmasan iyi edersin.Öyle tehditlerle filan olmuyor. Haddini bil. Ayriyeten şu yaşını söyle ya bakalım kaç yaşında başlamışsın büyük oyuncu? Bak geçen yine MS'a laf atmıştın ya hani cevap yazma gereğinde bile bulunmadım. Ama kendin kaşınıyorsun yine. id-xbox diye bişey var canım. Biraz araştırsan iyi edersin.
ultrAslan
ultrAslan 11.09.2015 13:17
Benim oyunculuğumu oyunculuk geçmişimi yargılamak ve tartışmak en son sana düşer. Haddini bil söylediklerini tart. Beni sevmeyebilirsin, nefret edebilirsin, söylediklerimi anlayıp idrak edebilmek yerine körü körüne muhalefette yapabilirsin (ki yaptığın tam olarak bu), ama asla yaşıma, oyunculuk geçmişime, bilgime ve tecrübeme laf edemezsin. Benim hayatım boyunca deneyimlediğim oyun, konsol, bilgisayar sayısını bilmeden genç yaşıma sığdırdığım onca tecrübeyi bilmeden sen kim oluyorsun da benim oyunculuk geçmişimi ve tecrübemi küçümseyebiliyorsun. Seni ikaz etmekten yoruldum. Bu art niyetli davranışların devam ederse, alakasız bir konu başlığında beni hedef göstermelerin devam ederse olacakları beraber bekleyip göreceğiz.
ultrAslan
ultrAslan 11.09.2015 12:54
Buraya url'sini atıyorum ama yayınlanmıyor. Sen tarayıcına "xbox one da pes 2016'nın 1080p olacağı açıklandı" yaz. Sonra konuşmaları tekrar oku. Yaptığın çelişkilerin hepsini teker teker yazmıştım o zaman. Kimin ne olduğu belli. Ve her zaman bunu her tartışmada öne süreceğim.
aydinnesty
aydinnesty 10.09.2015 17:44
Al işte 18 yıllık oyuncunun kullanacağı üslup bu mu? Hani şu sözler üni öğrencisinin söyleyeceği tipden de değil. Ya biraz dengesiz bir kişiliğe sahip olduğunu anladık da gerçekten kara kutu gibisin ultra. Neyse sen biberonla oynamayı oyunculuk sanmışsın. Aferin ultra böyle devam et.
Gerara
Gerara 10.09.2015 13:30
Hakaret eden sensin. Sokak ağzı ile konuşan sensin.İftira atan ve bize isim takan sensin. Ortamı aptalca ve kırıcı şekilde yazdığın yanıtlar ile gerende sensin. Ama biz art niyetli oluyoruz öyle mi Salih Amel'in kardeşi ulrtAslan ?
Bu sayfadakiler sana "Egoist ulrtAslan, k.çı havada ultrAslan" gibi lakaplar takamaz mıydı ? Senin bizlere taktığın gibi. Buradakiler "O karpuz çekirdeği kadar beynin ile nasıl bunları düşünebiliyorsun ?" tarzında AŞAĞILAYICI yorumlar yazamaz mıydı ? SENİN BİZLERE YAZDIĞIN GİBİ ? Şimdi yine gelirsin" Ben kimseye bu söylediklerini demedim" dersin. Zaten bunlardan daha ağır laflar söyledin. Konuyla alakası olmayan insanları bile üslubundan dolayı delli ettin.Tartışmamızla hiç alakalı olmayan kişiler senin aleyhine yorumlar yazmadı mı ? DAHA NE OLSUN ? Ha birde hak ettiğiniz gibi konuşuyorum lafın var ya :D Normal hayatında da böyle misin gülüm? Hocanla veya Patronunla hak ettikleri şekilde mi sohbet ediyorsun ha ?
Ve bi' saniye... Beni rezil ettiğin konuşma derken ? Ahahaahaha. Ne olur at onun linkini. Lütfen bak :D Hatta Mk editörlerine sesleniyorum, o konuşmayıi o rezil olduğum(!) konuşmayı lütfen yayınlayın. Hatta bi anket yapın kim haklı bu ultrAslan ve Gerara kavgasında diye.Ps4 FANBOYLARI bile ultrAslan'a hakaret yağdırmaz ise ben bu siteden çıkıp giderim.Hadi görüşürüz balım. Bi' dakika ! Hatta bir kezde ben senin hak ettiğin gibi konuşayım. Hadi görüşürüz İbrahimoviç'in egosuna ve kendini aslan gibi gören kedinin kibrine sahip olan ultrAslan !
ultrAslan
ultrAslan 9.09.2015 20:00
Aydinnesty hayatım sen git kendi yaş grubun olan 9-15 yaşındaki insanlarla muhattap ol rica ediyorum. Siz beni eleştirmiyorsunuz siz art niyetli davranış gösteriyorsunuz. Bunu fark ettiğin gün konuşuruz seninle.
ultrAslan
ultrAslan 9.09.2015 19:58
30 fps ile 60 fps arasında fark yok demedim. Yalan söylüyorsun. Hatta ve hatta ben bunu demememe rağmen 1080p 900p arasında ki savunduğum farkı söylüyorsun. Hala arkasındayım. Nasıl ki 60 fps ile 30 fps arasında fark var ise 1080p ile 900p arasında da fark vardır. Ve tekrar ediyorum sen yalan söyleyen birisin. Ben fark yok demedim. Ve eksilenen yorumumda xbox one hakkında olumsuz bir yorumda veya düşüncede bulunmadığımı belki 7 yaşındaki çocuk bile anlamıştır. Ama kusura bakma ben fanboy değilim senin ve sizler gibi. Bana kendi mantığınızla yaklaşamazsınız. Ayrıca seni rezil rüsva ettiğim konu başlığınî attırma buraya. Senin ne biçim biri olduğunu ben iyi biliyorum sen rahat ol.
aydinnesty
aydinnesty 9.09.2015 14:39
Ah ultra ah ne diyeyim ben sana. Neymiş 18 yıllık oyuncuymuş. Yaşını toplasan 22 edecek ki bu da iyimser bir tahmin. Valla mükemmel oyuncusun ne diyeyim. Bir de aynen yavrum aynen biz örümcek kafalıyız, soyut işlemler dönemini de geçemedik. Sen mükemmelsin. Seni eleştiren herkes aptal. Ya ne zaman kurtulacaksın bu aşağılık kompleksinden? Sen daha avut kendini böyle. O şikayet butonuna gelecek olursak, bizi eksilerken bişey demiyordun. Şimdi gelmiş şikayet butonu diye ağlıyorsun. Boş boş yorum yap, biz şikayet ettiğimiz zaman da laf at. Bir de Geraraya ve bana karşı olan bu düşmanlığın niye? Hani naaptık sana? Bizim olmadığımız yerde bile bize laf atıyordun.
Gerara
Gerara 9.09.2015 14:22

ultrAslan, fps önemli bir etkendir. Şimdi sen eski oyunlarda fps değerleri nedir bilmeden zevk alırdık diyorsun. Haklısın,Eyvallah.Ama Eskiden grafiklere bakmaksızın da zevk alıyorduk.Şuan bile hangi oyunu eski oyunlardan daha fazla eğlenerek oynuyoruz ki ? Eskiden grafiklere ve fps değerlerine bakmaksızın oyunlardan zevk alırdık. O zamanlar rekabet nedir bilmezdik. Elimize geçeni salyalar akıtarak oynardık. Ama sen "30fs-60fps arasında fark yok bir oyun akıcı olsun yeter" dedikten sonra arada GERÇEKTEN GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN fark olmayan 1080p-900p muhalefeti yaparsan o zaman ciddiye alınmıyor ve komik duruma düşüyorsun.İlk başta bir şey belirtmeksizin fps hakkında yorum yazıyorsun. Karşı çıkanlar olunca da" Ben o çok eksilenen yorumumda dedim ki; 60 veya 50 olsun fark etmez. Sonuçta buna takılırsanız alacağınız keyifte azalır. Neden ben bunu böyle yazdım biliyor musun? Çünkü bu oyun xbox one için özel bir oyun ve rakibinde bu oyun yok." diye komik bir yorum atıyorsun. Neden ilk başta bunu böyle yazmadın ? Emin ol bu yorumu yazsaydın o eksiler artılara dönüşürdü.Böylece bu yorumunu ilk yanıtlayan arkadaşın dediği duruma düşüyorsun işte"İşine geldiğinde 1080p goygoyu yap, işine gelmeyince de rakamsal veriler önemli değil de. Oh ne ala memleket." Bu yorumum sadece sana bazı şeyleri açıklamak ve yoldan geçen birinin bu kavgaları hangi bakış açısı ile gördüğünü anlatmak içindi.Geçmiş kavgalarda sana cevap olarak yazılan tarafsız yorumlarda denildiği gibi "ultrAslan,bazen haklı olsan bile haksız duruma düşüyorsun"...Bir Nintendo oyunu ile Ps oyununu rakamsal veriler ile karşılaştıramazsın. İşte o zaman Nintendo için "fps önemli değil akıcı olsun yeter" diyebilirsin. Ama İş Xbox One ve Ps4'e gelince,seninde dediğin gibi, iş üstünlüğe geçiyor.Sen"Çünkü bu oyun xbox one için özel bir oyun ve rakibinde bu oyun yok. Doğal olarak kaç frame olmuş ya da olmamış değeri yok. Umarım anlıyorsundur. Çünkü sen bu oyunu oynamak için mecbur xbone alacaksın" demişsin. E kardeşim, 3. parti oyunlarda da durum böyle. Aklıma gelen ilk örnek,Ps4'de 1080p olan Witcher 3,30fps'nin üstüne çıkıyor mu ? Peki hatırladığım kadarı ile Xbox One'da 900p olan Witcher 3 30fps'nin altına iniyor mu ? 60fps ve 30fps arasındaki fark ister arada 30cm olsun ister Tv ile aranda 2.5 metre olsun her şekilde belli olur.2 konsolda sistem olarak yetersiz.Ama gel gör ki yapımcılar Ps4'e oyunu yaparken fps'den fedakarlık edip çözünürlüğü arttırıyorlar. Hatta bazı yapımcılar 1080p EXCLUSİVE oyun yapmak için oyunun 20-25 fps çalışmasına göz yumuyorlar(Until Dawn VAKASI :( ) Ama 1080p ile 720p arasındaki farkı,büyüteç ile oynamadığın sürece fark edemezsin. Kim bilir belki senin oynadığın 1080p olarak piyasaya sürülen oyunlar 720p'dir.Böyle bir durum olsa anlayabilecek misin ki? :D :D
Hiçbir şekilde ps4 vs Xbox One muhalefeti yapmak için yazmadım bu yorumu. Sadece başkalarını belli konularda yargıladığını ama seninde aynı şeyleri yaptığını tekrar hatırlatmak için katıldım bu tartışmaya başından beri.Bu yorumum yayınlandıktan sonra o bal damlayan klavyenden bana olan hakaretleri yazmanı bekleyeceğim :)

ultrAslan
ultrAslan 9.09.2015 13:03
MK Okuru, 09.09.2015 11:04
Mk okuru bak sana şöyle söyleyeyim. Biz öyle 5 senelik 7 senelik oyuncu değiliz. En az 17-18 senelik bir geçmişim var. Bizim zamanımızda farame çözünürlük cart curt neredeyse hiçbiri yoktu. Ama oyunlardan ölümüne zevk alıyorduk. Çünkü rakamsal değerlere takılmıyorduk. Ama günümüzde ister istemez hepimiz rakamsal değerlere takılıyoruz. Çünkü şu an ki teknoloji bunu gerektiriyor. Düşünsene konsol alacaksın ve xbox one ve ps4 arasında kalıyorsun o zaman tabi ki rakamsal değerlere takılırsın. Mesela satış rakamlarına bakarsın, performans değerlerine bakarsın, ciddi oyun sitelerinin puanlamalarını görüşlerini dikkate alırsın ve sonuç olarak rakamsal değerlerin ister istemez içinde kalırsın. Ben o çok eksilenen yorumumda dedim ki; 60 veya 50 olsun fark etmez. Sonuçta buna takılırsanız alacağınız keyifte azalır. Neden ben bunu böyle yazdım biliyor musun? Çünkü bu oyun xbox one için özel bir oyun ve rakibinde bu oyun yok. Doğal olarak kaç frame olmuş ya da olmamış değeri yok. Umarım anlıyorsundur. Çünkü sen bu oyunu oynamak için mecbur xbone alacaksın. 30 frame olsa bile mecbur alacaksın. Bu yüzden takılmayın bu frame değerine dedim. Ve hala beni anlamayanlar anlayamayanlar zekası veya eğitimi yetmeyenler belki de çocuklar kim bilmiyorum ama söylediklerimi çarpıtıyorlar. Çünkü daha soyut işlemler dönemine maalesef geçememişler. Neden sonuç ilişkisi yapamıyorlar. Söylediğimi bu parametrede değerlendiremiyorlar. Ne diyeyim şimdi ben bunlara. Yazık demekten başka ne diyeyim. Ha ayrıca bu arada bu insanlar o butonu eksileme butonu olarak kullanıyor. Maalesef o butonun yorumu şikayet etme butonu olduğundan da bir haber olmaları da ayrı bir komedi. Bu sitenin profili çok değişti. Bu kadar boş konuşan hiç bir açıklama yapamayan sırf yorum yazmak için yazan teknik bilgisi zerre olmayan insan sayısı bu kadar da değildi. Yazık sadece. Beni anlamayan sitedeki o basit butonun amacını bile daha kavrayamayan herkese yazık...
ultrAslan
ultrAslan 9.09.2015 12:48
MK Okuru, 08.09.2015 23:30
Ben neden fanboy değilim biliyor musun? Çünkü ben xbox 360 kullanıcısıydım. Ve bir gün xbox one almayı düşünen birisiyim. Ciddi şekilde hakaret dolu bir yorumum da olmadı one için. Beni bilen biliyor bu sitede. Açıklamalarım yeterli diye düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 9.09.2015 11:04
ultrAslan ilk defa bir kullanıcının bu denli eksi almış yorumunu görüyorum.Ve sende biliyorsundur ki burada çok az Xbox One kullanıcısı var. Gerara ve Aydını biliyorum ben sadece. Onlar eksi atmış desek onlar dışında 4 kişi daha eksi atmış. Demek ki çoğu kişi sana katılmıyor.
ultrAslan
ultrAslan 8.09.2015 23:46
MK Okuru, 08.09.2015 21:35
Evet ps4 1080p uğruna bazen frame fedakarlığı yapıyor. 900p çalışan xbox one daha stabil bu konuda. Ama takdir edersin ki ps4 ve xbox one için çıkan ortak oyunlarda arada fark edilemeyecek kadar az oluyor bu durum. Ben 900p oynamaktansa nadir olarak 28 26 fps ye düşen ps4'te oyunlarımı tercih ederim. Ki benim gibi düşünen insanlar çok çok fazla olduğu için şu an satış rakamlarında bu denli fark var. Tercih edilmede bu denli fark var. Ve yine takdir edersin ki xbox one için exc. Oyunlar dışındaki oyunların 1080p yapılamamasının sebebi bariz ortadadır. Çünkü ps4 bu durumda çoğunlukla 30 fps standartını yakalayabilirken maalesef bu durum one için tam tersi olması. Zinhar hiç bir sahnede stabil 30 fps yakalanamıyor olması. Ama durum ps4 için bu kadar dramatik değil. Ayrıca cümlende 1080p oynamaktansa 30 fps üzerini oynamayı tercih ederim demişsin. Afedersin ama hangi iki konsol için ortak çıkan oyun frame açısından konsoldan konsola değişiyor. Lütfen konu hakkında yeterli bilginiz olmadan benimle tartışmaya girmeyin.
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 23:30
PS4 1080/60 oyun yapsın Xbox'u yerin dibine sokarsın, X1 1080/60 yapınca goygoy yaparsın, sonra fanboy değilsin. Tabii canım oldu.
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 21:35
Ultraslan , 1080p çalışması için zorlanan bir ps4 oyununda, 900p çözünürlükte çalışan aynı xbox Öne oyununa oranla daha daha fazla fps düşmesi var. 1080p oynamaktansa 30 fps üstü ile oynamayı yeğlerim. Exc. Oyun bile ps4'de 1080p uğruna kasiyorsa daha ne diyelim ?
aydinnesty
aydinnesty 8.09.2015 19:02
Bak yine örümcek kafalı filan demiş. Ya ultra ne olacak senin bu halin, bak gerçekten üzülüyorum senin için. Hayır derdin ne senin, anlat ya çok iyi dinleyiciyimdir ben. Tanıdığım çok iyi danışmanlar da var. Sana seve seve yardımcı olurlar.
ultrAslan
ultrAslan 8.09.2015 18:42
Rakamlar konsol almanı etkileyen bir faktör. Bu başlık altında konsol tartışması da yapmıyoruz ayrıca. 1080p ve 900p fark konsol almanı etkiler. Hele hele aynı oyun iki konsolda farklı değerlerde çalışıyorsa bu önemli bir durumdur. Ama buradaki durum exc. Oyun. Yani farklı bir durum. Rakibinde olmayan bir oyun. Hala daha IDRAK edemiyorsan aydinnesty rica ediyorum yorum yazma. Burada konsol tartışması yok. Burada olumlu bir yorum var.
aydinnesty
aydinnesty 8.09.2015 18:03
Ultra 14.42'deki bendim. Benim adımı gördüğün zaman sinirlendiğin için giriş yapmadan yazdım. Ya sen kendi yazdıklarını okuyor musun? Bak gerçekten soruyorum? Hala rakamlar önemli değil deyip 1080p olayını öne sürüyorsun.(takılmıyorduk dimi rakamlara) Hani 900p ile ps4'ün 1080p'si arasında da gözle görülebilecek bir fark olsa haklısın dicem de o da yok. Nasıl 1080p olduklarını Until'de gördük zaten. Ha iş PC'e geldiğinde olay değişiyor zaten. Valla ultra senin kadar idrak kelimesini kullanıp da bihabermiş gibi davranan insan görmedim. Ha gel Forza'yı eleştir istediğin kadar laf at ama çelişme yani.
ultrAslan
ultrAslan 8.09.2015 16:39
Haberde söylenmek istenen şey kısaca ana fikri oyunun 60 fps değerinden kesinlikle taviz vermeden xbox one için çalışıyor olması. Benim söylediğim şey ise 60 fps veya 50 fps olsa da çok önemli değil. Ikisi de yakın farkı kolay kolay anlayamazsınız. Ve bu rakamlara bu kadar takılırsanız ister istemez oyunun vereceği zevkin önüne geçmiş olursunuz. Konsol oyuncusu akıcı olduğu sürece hiç bir oyuna sesini çıkarmamalı. Donanımı belli yapabilecekleri belli. Işte bu yüzden bu konuda bu kadar takılıp kalmamalılar. Şimdi benim bu yazdıklarımdan sony'i savunduğumu düşünerek yorum yazanlara söylüyorum. Yazdığım hiç bir cümlede şu an xbox one'ı yermedim veya ps4'ü övmedim. Ama örümcek kafalı olmak bedava.
gordonfreeman672
gordonfreeman672 8.09.2015 08:57
tabiki önemli fps oyun oynadığında çok rahatsız edici olabiliyor ayrıca konsollarda genelde çözünürlük pek aranmaz zaten tv de en az 2 metredn oyanıyor çoğu oyuncu tarafından fps kavramı bence çok önemli xboxda yeni yeni toparlanıyor iki konsolda iyi olsunda rekabet olsun sizlerde düşmüşsünüz o iyi bu kötü derdine
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 19:33
Lan gerara hem fanboy değilim diyosun hemde fanboyun anneliğini yapıyosun bi yürü git be.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 18:12
60 fps oynamak zevli değil yani senin mantığınla
ultrAslan
ultrAslan 7.09.2015 18:12
Şu an herhangibir şekilde ps4 ü savunmadım. Şu an bu haber hakkında konuşmak gibi bir niyetin yoksa eğer sana cevap vermeyeceğim. Konunun dışına çıktığın her an bu durum böyle olacak.
ultrAslan
ultrAslan 7.09.2015 18:08
MK Okuru, 07.09.2015 14:42 
Oyunda akıcılık önemlidir. 30 fps de akıcıdır 60 fps de akıcıdır. Ama 60 fps 30 fps den daha akıcıdır. Ama bu durum 30 fps nin akıcı olmadığı anlamına gelmez. Lakin 1080p ve 900p veya 720p arasında görüntü farkı belli olur. 60 ve 50 fps arasındaki fark edilemeyecek durumdan farklı bir durumdur bu. Bunu idrak edemiyorsan Yazdığım şeyi anlayamıyorsan rica ediyorum bana yorum yazmayın.
Gerara
Gerara 7.09.2015 16:15
Neyse kanıta gerek yokmuş. 14:42'de 1080p ile konsolunu savunduğuna şahit olmuş :)
Gerara
Gerara 7.09.2015 15:00
Ha yani ultrAslan diyor ki "Bir Ps4 exc. oyunu 20-25 fps çalışsa ne olacak canım. Fps'e takılmayın bu kadar. Fps denilen şey zevklerimizin önüne geçmesin" :P Yok yaaaa. Neden fps'e takılmayacak mışız ? Oyunlara yüklü bir para verip neden mağdur olacakmışız ? Until Dawn'ın berbat fps haberlerine 1 tane yorum yazmamışsın. Nerede o "Ben yeri geldiğinde kendi konsolumu da yerden yere vururum" diyen ultrAslan? Ayrıca neredeyse 1.5 ay önce, 1 hafta boyunca üzerine konuştuğumuz Ps4 versus Xbox One tartışmamızda, "1080p" kavramı ile kendi konsolunu savunan sen değil miydin ? Bende "Yahu ne alakası var senin gözlerin 1080p ile 900p çözünürlüğü ayırt edebiliyor mu ki ?" diye savunmamı yapmıştım.(Bu söylediğin lafı inkar edebilme olasılığını düşünüp uzun bir süre o tartışmamızın hangi konuda yaşandığını bulmaya çalıştım ama maalesef bulamadım) Kısacası kendini tanıttığın şekilde bir ultrAslan ile karşılaşmak istiyorum ben.Başkalarının belli konulardaki tutumunu ve davranışlarını yargılayan ama aynı şeyleri kendisininde sergilediği bir ultrAslan'la değil.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 14:42
Bak bak bak. İşine geldiğinde 1080p goygoyu yap, işine gelmeyince de rakamsal veriler önemli değil de. Oh ne ala memleket.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 01:00
FPS testiymiş bu videodaki adam kim bilir hangi sistemle test etti GTX 980 16 GB RAM İ7 4990K olanlar içindir
MK Okuru
MK Okuru 14.09.2015 18:19
xbox one da oyun xbox one exclusive
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 19:43
xbox one a özel :D
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 18:05
Forzayı da test ettiği bilgisayarda oynadığına göre...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 01:58
sırf bu oyun için 3500 liralık sistem topladım.
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 21:17
güldürdün :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 00:13
oyun akıcı olunca şimdi grafiklere laf atmaya çalışıyorlar :P
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 23:34
Grafikler de bal gibi ama :P
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 14:49
Dunyanin sonu geldi!Konsola 60 fps oyun cikiyor!Konsolda tum oyunlar 60 fps olana kadar pc 144 fps e gecer:)
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 23:32
DirectX 12 PC'de FPS değil çözünürlük devrimini beraberinde getirecek bence, XOne da artık 1080/60 oyun çıkaracak rahat rahat.
gordonfreeman672
gordonfreeman672 8.09.2015 08:53
iyi güzel diyorsunda 144 fps gerçekten zor şu an yani çoklu ekran kartlarına ihtiyaç var güçlü maddiyat lazım birde ekran kartları ne kdar gelişirse grafiklerde o kadar gelişiyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
Forza 6, FPS testinden tam not aldı!
İlginizi Çekebilir