Elden Ring Nightreign, FromSoftware’ın popüler RPG dünyası Lands Between’e yenilikçi bir yaklaşım getiriyor. Oyunun yönetmeni Junya Ishizaki, yaptığı açıklamada roguelike unsurların oyuna eklenmesinin bir trendi takip etmek amacıyla değil, RPG deneyimini daha yoğun bir hale getirme çabasıyla yapıldığını belirtti. Oyunun yeni oynanış mekanikleri, oyunculara daha kısa ve yoğun oturumlar sunacak.
FromSoftware, Elden Ring Nightreign ile oyunculara RPG unsurlarını, keşfi ve karakter geliştirmeyi daha yoğun bir formatta sunmayı hedefliyor. Ishizaki, “Tüm bu deneyimi bir boss savaşıyla doruğa ulaşacak şekilde daha yoğun bir formda sunmak istedik,” dedi. Bu amaç doğrultusunda roguelike özellikler, kooperatif odaklı oturum bazlı oynanışa entegre edildi.
Ancak FromSoftware, bu değişimin bir moda akımı veya trendi takip etmek için yapılmadığını açıkça belirtti. Ishizaki, “Bu unsurları oyunun yapısına uygun olduğu için ekledik. Diğer şirketlerin yaptığı şeyleri tamamen reddetmek gibi bir tutumumuz olmadı,” diye ekledi.
Nightreign, önceki FromSoftware oyunlarına kıyasla daha kısa ve yoğun oturumlar sunmayı hedefliyor. Oyuncular, keşif ve karakter gelişimi boyunca yeni mekanikler ve zorluklarla karşılaşacak. Ancak bu yenilikler, Elden Ring dünyasından bildiğimiz atmosferik derinliği ve meydan okumayı koruyacak. Ne yazık ki, FromSoftware’ın bu yeni projesi hakkında daha fazla detay henüz açıklanmadı. Beta sürecine katılmak isteyen oyuncular, üç saatlik bir zaman diliminde oyunu deneyimleyebilecek.
Elden Ring Nightreign, roguelike mekanikleri ve kooperatif odaklı yapısıyla serinin hayranları arasında büyük bir merak uyandırıyor. Oyunun, Hades veya Dead Cells gibi popüler roguelike oyunlara benzeyip benzemeyeceği hâlâ net değil, ancak FromSoftware’ın kendine özgü tarzını koruyacağı kesin.
Oyuncular, hem yenilikçi mekanikler hem de tanıdık Elden Ring atmosferiyle Nightreign’in neler sunacağını görmek için sabırsızlanıyor. Çıkış tarihiyle ilgili bir bilgi olmasa da, bu yeni oyun şimdiden büyük bir ilgi toplamış durumda.