Ryse'ın FPS seviyesi hakkında
Ryse'ın poligonlarının düşüşünden tutun da 60 FPS yerine 30'ta çalışması pek çoklarını hayal kırıklığına uğratmıştı. Crytek'in CEO'su Cevat Yerli poligon düşümünü "oyun artık daha güzel gözüküyor" diye açıklarken, FPS'yi 30'a sabitlemeyi de tercih meselesi olarak betimledi ve ekledi: Pek çok geliştirici 60 yerine 30'u tercih eder. 60 FPS'ye dair zaten kullanıcıların "karışık fikirleri" olduğunusöyleyen Yerli, bu seviyeyi yakalamak için çift kat render yapmak gerektirdiğini, bunun da fazla kaynak harcadığını söyledi. Bu FPS tartışmasının sinemada da yaşandığını hatırlatmadan geçemedi Yerli. Bahsettiği tartışma da Peter Jackson Hobbit'i 48 FPS'de çekme kararı aldığında yaşanmış, pek çok seyirci 48 FPS'den rahatsız olduğunu belirtmişti. Siz ne düşünüyorsunuz sevgili Merlin'ciler?