Sebep: Teknik sınırlamalar
PlayStation Experince ve The Game Awards'ın yıldızlarından birisi de Bloodborne'du. Oyunun yaratıcısı Hidetaka Miyazaki tarafından bizzat gösterilen oynanış görüntülerinde dikkatleri çeken bir şey vardı: Fps düşüşü.
İlginç bir şekilde oyunun neden 30 fps olacağının cevabı direkt olarak Miyazaki'den geldi. Kendisine bu konu hakkında sorulan soruya dürüst bir biçimde cevap vermiş.
"Bu zor bir soru. Söyleyebileceğim tek şey, bunun sebebinin teknik kısıtlamalar olduğudur. Kaldı ki biz en başından beri 60fps gibi bir hedef koymadık."
Aslına bakarsanız oyunun ilk oynanabilir versiyonları sabit bir fps oranına sahip değildi. Yani 30fps gibi bir sabitlik söz konusu değildi. Oyun özellikle Gamecom sırasında, raporlara ve oynayanlara göre yer yer düşmeler yaşıyordu. Şu an ise oldukça stabil bir performans sunuyor çünkü Bloodborne için 30fps kilidi konmuş durumda.