Skyrim oldukça güzel ancak bir o kadar da hatalarla dolu bir oyun. Bunlardan en çok tartışılanı ise PS3'teki uzun süreli oynanışta save dosyaları yüzünden oluşan yavaşlık.
Bundan bir süre önce Fallout: New Vegas proje lideri Josh Sawyer bütün bu sorunların bellek yönetimi ve oyunun yeni motorundan kaynaklandığını iddia etmişti. Şimdi ise firmanın PR başkan yardımcısı Pete Hines bu iddiaları çürüttü.
Hines, Twitter üzerinde Sawyer'ın iddialarını reddederken, Gamebyro ile çalışan New Vegas'taki soruların hem Skyrim'de hem de Creation Engine'de düzeltildiğini belirtti.
"Josh Sawyer, ne Skyrim'de, ne de motorun hazırlanmasında yer aldı ve yaptığı yorumları mevcut teknolojinin çalışma düzenini yansıtmıyor" şeklinde bir tweet attı.
Bir başka tweet'te ise "Bunlar doğru değil. Bizim uzun süre önce çözdüğümüz sorunları gündeme geitiryor" diye ekledi.
Bu arda Bethesda, düzeltmelerin 1.4 güncellemesinden önce gelmeyeceğini açıkladı.