EA hatalarından ders çıkarmışa benziyor
Görünüşe göre Electronic Art, Battlefield 4'ün çıkış döneminde yaptığı hataları tekrar etmek istemiyor.
Battlefield: Hardline'ın geçtiğimiz hafta sonlanan beta sürecinde, oyuncular Visceral Games'i pek çok konuda eleştiri yağmuruna tuttular. Olanlardan sonra Visceral Games, oyunda büyük değişikliklere imza atacaklarını belirtti ve bunların birkaçını açıkladı.
Hareket kabiliyeti: Oyuncuların büyük bir çoğunluğu, karakterlerin yavaş hareket ettiklerini ve bundan dolayı "cansız" bir oyun oynadıkları izlenemine kapılmışlar. Bundan ötürü Visceral Games oyuncuların hızını %10 oranında arttıracak.
Kamera Sallantısı: Oyuncular koştuğu zaman kamera büyük oranda sallanıyordu. Artık koşar adımda ateş ederken imleciniz bundan etkilenmeyecek ancak görüşünüz bulunık kalacak.
Survivalist aleti: Survavilist aleti kimileri tarafından çok sevildi ancak bir o kadar da nefret edildi. Her iki şekilde de oyuncular tarafından "aşırı güçlü" olarak tabir edilen alet, artık oyunda bulunmayacak.
Özel araçlar: Oyunda gerçekten çok az sayıda özel araçlar vardı ve beta aşamasında sonra Visceral Games, özel araçları daha da fazlalaştıracakları kararını aldı.
Zırhlı araçlar: Oyunda bulunan zırhlı araçlar neredeyse yok edilemezlerdi. Artık oyunda bulunan zırhlı araçların hepsi farklı birer zayıf noktaya sahip olacak ve bu sayede oyunun dengesi değişmeyecek.
Oyunda şu anlık sadece bu özelliklerin değiştiğini ancak oyuncuların isteklerini hala gözden geçirdiklerini belirten Visceral Games, insanların isteyebileceği ve oynamaktan keyif alabilecekleri bir oyun geliştirmek istediklerini dile getirdi.
Battlefield: Hardline; PC, PS3, PS4, Xbox 360 ve Xbox One platformları için geliştirilmekte ve 21 Ekim tarihinde piyasaya çıkacak.