oyunda osmanlı olduğu için kesinlikle almayacağım ve etrafımdakilere de aldırmayacağım bir oyundur. bu sene bf1 yerine zaten titanfall alacaktım buda tam iyi oldu. benim tarihim ve atalarım 1923 yılından itibaren başlar. gerisi boş lafonten masallarıdır...
Almazsan alma yalvaran mi var :D Bir de cevresine de aldirmayacakmis bak bak. Hadi lan ordan :D En yakinda arkadasim da olsa gelecek ve su oyunu alma Osmanli var bla bla diyecek. Peh
MK Okuru25.08.2016 20:22
02:39, ben de kemalistim ama böylesini ilk defa görüyorum. Atatürk'ü putlaştıranlara, onu yanlış anlayanlara, anlama kapasitesi olmadığı halde çok bilirmiş gibi konuşanlara, ve sözde ''Kemalist'' geçinip de bu şekilde atalarını yok sayan ata-ecdad düşmanlarına ''Kemalist'' denmesini istemiyorum!!!
MK Okuru24.08.2016 13:28
lan olum bütün gün müstehcen video izlersen en sonunda beynini de komple kaybedicen...az izle az :)
MK Okuru24.08.2016 02:39
Ata ecdad düşamını kemalistsin belli... Beynini feci yıkamışlar...
MK Okuru24.08.2016 02:12
bende 1923 ten sonrasını tarih olarak saymıyorum madem senin ataputun ülkeyi kurtardı sonra neden din düşmanlığı yaptı cevap basit aslında yunan mason ajandı ve osmanlıya darbe yaptı tıpkı 15 temmuz hainleri gibi işte bu zihniyet eyer 15 temmuzda başarılı olsa fetöyü atatürk gibi büyük görürdü
MK Okuru23.08.2016 16:40
evet, sizi 1923 de leylekler getirdi evladım..!
MK Okuru23.08.2016 04:48
Hangi millettensin bilmiyorum ama senin; Timur'un Atilla'nın, Oğuz'un, Osman'ın, Süleyman'ın, Yıldırım'ın, Fatih'in, Yavuz'un her atası ayrı ayrı, bu vatanın her toprağana karış karış, kan dökmüş ebed olmuş ecdat olmuş varlığımıza sebep olmuş bu bahtiyar şahların ataların evladı olmadığın kesin.
ozan8622.08.2016 17:47
Böyleleri yüzünden Atatürk'den nefret edenler. Bizim gibi Atatürk'ü sevenler yüzünden de Atatürk'ü sevebilir. Sevmek için de yeteri kadar iyi insan var.
warehouseman22.08.2016 15:28
E o zaman sen BF4 fialanda almamışsındır,Azeri kardeşlerimizi öldürmemk istemezsin sen şimdi.
MK Okuru22.08.2016 10:25
ergen detected,
nasıl bir türk evladı atasını tarihini varsaymazdan gelebilir.?
MK Okuru22.08.2016 00:24
cahiiiil
MK Okuru21.08.2016 23:26
Trole bak hele. Türk evladı atalarını tanıdıkça büyük işler yapmak için kendinde cesaret bulacaktır diyen Atatürk gibi bir örnek varken şu yazdığın cehaletin dibidir. Modern olduğunu sanan cahil :)
MK Okuru21.08.2016 14:35
tarihe bak sen. daha öncesinde nereden geldin bir anda topraktan mı fıştırdın. Kendi öz tarihini yok sayan tek millet bizim içimizde var herhalde. adamlar hitleri benimsiyor bizim içimizdekilerin bazıları öz tarihini yok sayıyor.
MK Okuru21.08.2016 12:30
Site yönetiminden Altis denen cahile bi daha yorum yaptırmamasını rica ediyorum.
MK Okuru21.08.2016 12:04
Çok saçma bir düşünce, Osmanlıyı geçtim öncesi de var onu napacaksın.
MK Okuru21.08.2016 01:42
Bu gördüğünüz de çomarın entel gözükmeye çalışan versiyonu
MK Okuru21.08.2016 01:04
Sanki titanfalı EA değilde Activision çıkarıyor yine aynı firmanın ürünü cahil herif
MK Okuru20.08.2016 20:27
Ekşisözlük yan tarafta
MK Okuru20.08.2016 19:37
Hadi osmanlıyı sevmiyorsun anladım çünkü şeriat ile yönetiliyordu peki ya göktürkler,uygurlar,hunlar onarıdamı atan olarak kabul etmiyorsun lafonten masalı diyorsun ?
ManiAkman20.08.2016 19:21
yobaz v2016 detected
MK Okuru20.08.2016 19:01
etrafındakiler seni dinleyecek kadar mal değildir bence ya
MK Okuru20.08.2016 17:44
1923 ayrı bir üstünlüktür fakat unutmayalım ki,istesek de istemesek de Selçuklu da Osmanlı da biziz;bu tarihimiz,reddetmek muzip olur,iyi veya kötü;1923 dediğim gibi ayrıdır,''Atatürk'' gibi deha vardır mucizeyi tanımlayan.
MK Okuru20.08.2016 16:39
Tarihini Bilmeyen Bir Millet Yok Olmaya Mahkumdur
Atatürk
MK Okuru20.08.2016 16:33
aynen hocam bu sene banada acayip itici geldi bu battlefield. zaten bf4 den beri öyle çok büyük yenilikler yok hatta bu oyun star wars battlefrontun sadece script olarak değiştirilmiş halidir. koşma silah efektleri bile aynı :)
MK Okuru20.08.2016 14:38
Arkadaşım nereye dikkat çektiğini anlıoruz ama biraz saçma ve cahilce konuşmussun
MK Okuru20.08.2016 13:43
1923 te uzaydan mı geldik pat diye ?
MK Okuru20.08.2016 13:15
İşte ülkeyi böyle bölüyorlar atalarımızı ayırıyorlar neyse yapacak bişey yok mağlesef
MK Okuru20.08.2016 13:05
Senin bu yaptığına tarihçilikte anakroni denir.Yani olmayan şeylerden tahlile değerlendirmeye gitme.Sen istesen de istemesen de Osmanlı vardı TC'nin olduğu gibi.
MK Okuru20.08.2016 13:00
çok üzdün bizi,neolur al...tarihini bilmeyen zavallı...
MK Okuru20.08.2016 12:56
kendi haline bırakın şunu :))
MK Okuru20.08.2016 12:50
Allah bilir Osmanli nin fethettigi sehirlerimizden birinden yorum atiyordur :D
MK Okuru20.08.2016 12:48
Sen Turk degilsin. Osmanli dusmani bir kuzeylisin. Turk tarihi Cumhuriyetle baslamaz, Osmanli ile de baslamaz. Once Turk tarihini oku ogren ve İlber Ortayli nin Osmanli icin, Turk tarihinin zirvesidir sozunu de kendine rehber edin. Biz tarihimizi parcalara Turk tarihi bir butundur.
eCavani720.08.2016 12:44
Tarihini reddedince ondan kurtulacağını sanıyorsun ama İlber Ortaylinin da dediği gibi is o kadar kolay değil.Bugün bu devletin bürokrasisinden askerliğine kadar her sey Osmanlidan kalip gelistirilmistir.Biz o devletin devamiyiz begensen de begenmesende. Ayrica Dünyada monarşiyi yıkıp cumhuriyeti kuran tek irk biz değiliz.Fransızlarin Almanlarin ecdadina boyle baktığını göremezsiniz.Atatürkçülük Osmanlı düşmanlığı değildir.Her konuda olduğu gibi bu konuda da ayrışmayı çok iyi beceriyoruz.Halbuki ikisinin ortasını bulmak en doğrusu. Tarihi reddetmek çözüm değil.Olaylara objektif gözle bakmak gerekir.
MK Okuru20.08.2016 12:42
1923 yılında osmanlı devleti vatandaşları biranda ışınlanıp yokolup yerlerine gökyüzünden T.C. vatandaşları geldi sanıyosun galiba :) cumhuriyet kurulmadan önce Atatürk de osmanlı devleti subayıydı bilmem farkında mısın. cahillik çok kötü bişeymiş ya hakikaten.
MK Okuru20.08.2016 12:12
1923 ten önce senin ataların yok muydu??o zaman deden nasıl doğdu peki??bizi engin tarih bilginle aydınlatsana be kanka??
MK Okuru20.08.2016 12:11
Yani sana göre Attila da Metehan da Alpasla da yok öylemi? :)
MK Okuru20.08.2016 12:11
1923 ten önce yaşamış olan dedelerin senin bu lafını duysalardı hiç doğmamayı dilerdi emin ol laik altis bey!?!
MK Okuru20.08.2016 12:01
Ingilizlerin olmasina degilde(ki buda sacma) osmanlinin olmasina itiraz etmen cok normal cunku sen ingiliz tohumusun.bu dusunceye sahip olupta fatihin peygamber mujdesine sahip olmak amaciyla fethettigi bu topraklardan siktirip gitmeni umuyorum.
MK Okuru20.08.2016 11:50
Senin atan falan yok sen kimsin etrafındakilere aldırmayacaksın bir savaşla babayiğit mi oldunuz osmanlı dünyayı 600 yıl boyunca yönetmiştir eğer ejdadım bu kadar merhametli olmasaydı gireceğin bir kap mezar bile olmayacaktı!
MK Okuru20.08.2016 11:06
sen yahudimisin osmanlı diye almıcaksın ? Bu ne saçma bir yorumdur.. Ne cahilliktir arkadaş almazsan alma bu nasıl gençlik anlam veremiyorum
MK Okuru20.08.2016 10:47
1923'den önce Alaska'dan mı geldi Türk milleti ?
MK Okuru20.08.2016 10:39
Bitmediniz. :)
MK Okuru20.08.2016 10:01
Sen Türk değilmisin? Tarihte sadece Osmanlı Devleti'mi vardı da soyunu inkar ediyorsun.
MK Okuru20.08.2016 09:55
Sana inat içinde atalarımız Osmanlı geçiyor diye alacağım
MK Okuru20.08.2016 09:54
Al işte.. Böyleleri yüzünden millet atatürkten nefret ediyor
MK Okuru20.08.2016 09:51
ahanda modern gözükmeye çalışan yobaz tepit edildi
MK Okuru20.08.2016 09:14
Ulan sizinde ne istediğiniz belli değil arkadaş. Bi Osmanlı yoksa alınmaz diyonuz şimdide Osmanlı var almam diyonuz. Ne içiyonuz la siz :))
Arkadaşlar Oyunun Multiplayer Görüntüsü Olduğu İçin Osmanlı'nın Kaybetmesi Gayet Normal Burada Önemli Olan Story Mode Kısmında Savaşların Sonuçlarıdır Lütfen Saçma Sapan Triplere Girmeyiniz
Oyun Multiplayer Olduğu İçin Osmanlı'nın Savaş Kaybetmesi Gayet Normal Önemli Olan Story Mode Kısmındaki Şavaşların Gerçeğe Yansıtılıp Yansıtılmayacağıdır Arkadaşlar Lütfen Saçma Sapan Triplere Girmeyiniz
Şaşırtıcı...
Bu arada Sayın Editörler,üye olmayanların yorumlarını keyfinize göre mi kabul ediyorsunuz?Bazen dikkat ediyorum da en saçma yorumlar bile konu altında bulunurken objektif olarak yaptığımız bazı yorumları onaydan geçirmiyorsunuz?(Ön yargılı davrandıysam kusura bakmayın)
"Onların askerlerinden birini görüyorum."
Nasıl bir cümledir bu ya? Tamam, bire bir kelime kelime çevirince kurallara uygun bir cümle ama İngilizce'de eksik kelime kullanırsanız cümle bozuluyor, bizde böyle bir durum yok. "Düşman askeri gördüm", "Onlardan birini gördüm" daha Türkçe mantığına uyuyor.
Bir şeyi gördüğünü belirtirken hem "gördüm" hem "görüyorum", farklı zamanlar olsa bile, kullanılabilir.
Ne demek istediğim zaten anlaşılmıştır diye düşünüyorum (kendi aklımdakini tam anlamıyla yazamıyorum ne yazıkki, affola.) Seslendiricilerin bu şeyleri göze alıp seslendirme yapması daha mantıklı olurdu bence.
doğru söylüyorsun seslendirme yaparken ya da çeviri yaparken böyle yapılmaz zaten...
Rahro Uth20.08.2016 11:25
Hacı sen anlamadın demek istediğimi.
Türkçe söyle bakıyım i have eyes on enemy soldier diye. söyle hadi. Kulağa ne kadar garip geldiğini fark edeceksin. Türkçe'nin mantığına uymuyor. Evet, kurallara uyuyor ama mantıksız ve uzun.
MK Okuru19.08.2016 20:03
I have eyes on enemy soldier (bf4) de böyle söylüyor ve askeri terimlere daha uygun i have seen of them çok mantıksız
Umarım yapımcılar şimdi çıkıp oyunda "aslında çanakkale ve kut-ül amare'de biz zafer kazanmıştıkta.." şeklinde kıvırtmalarla şanlı zaferlerimize çamur atmaya kalkmazlar!
Dublaj konusunda eleştriler dozunda olduğu sürece kabul edilebilir, fazlası aşırıya kaçar. Umarım Türkçe dublaj konusunda bu Oyun Milat olur ve gelecek bi sürü oyunda Türkçe seslendirme ve dublaj görürüz. Burada bize düşen görev Oyunu en azından maddi durumu iyi olanların Orijinal alması.
Abi bu olmamış olmamış diyen insanlardan nefret ediyorum kardeşim beğenmiyosan beğenme kimsenin senin eleştirine ihtiyacı yok beğenmediysen almassın olur biter burda gelipde şekil şükül kelimeler yazıp boşa kalabalık yapmayın hadi gidin komşularınızla evcilik oynayın
0.28 de ata bir şey olmaması...Ön sipariş verdim ama bazı şüphelerim var. Oyunun çok hızlı olması, kadın sesinin atmosferi baltalaması (kapanıyor olabilir gerçi) bazen fiziklerin şaçmalaması at örneği gibi uçağın kafa üstü çakılıp patlamaması gibi. Seslendirmeler de biraz robotik olmuş.
Araplara düşmamız diyenler, Kurtuluş savaşına 100binlerec altın gönderen araplar değilmiydi veya hatay,suriyede Fransızlarla mücadele edenler araplar değil miydi? şunu kafanıza sokun isyan edenler arap değil Emir faysal ve Suudlar komutasında ki Çöl ''BEDEVİLERİ'' .... Misal Yemen bize sadık kaldı.
MK Okuru19.08.2016 23:10
yorumunu okudum ama bazı önyargıların var.
oyunun daha beta sürümünde olması.Dice gibi bir şirketin at ve tank çarpışmasında böyle hatalar bırakamayacağı ve oyuna daha çok şeyler eklenecek olması gibi.son cümlende haklı olmuşsun.
Battlefield "3" e hadi bad company 2 diyelim hep senaryo ağırlıklı oyundu bundan sonra öyle gidecek bakın senaryo gizem hiç fragmanı varmı hiç gameplayi var mı ?
Çok saçma seslendirmeler var.Ses tonuyla uyuşmayan'Düşman askerini gördüm' 'Düşman hücum kıtası askeri görüldü' gibi..Wolfteam seslendirmesi daha canlı daha ekşınlı :(
Bomba atayrum yok mu ya? Şaka maka istanbul türkçesi konuşuyor herkes bence her dala farklı sesteki adamları koysunlar medic ile assault aynı kelimeleri kullanmasın nadir kullansın. ve sesler farklı olsun.
Multiplayer vasat bildiğin cs go nun büyük haritası gibi aşırı hızlı akıyo ayrıca bu oyun lawrence of arabia dlc ile öne çıkacak bakın görün senaryo ağırlıklı olacak tamamen oyun
yok ecdadımıza sıkacaz çanakkalede düşmanı oynıycaz saçmalıklarını konuşacak biri değilim, ama şu var türkler ne zamandan beri arap sarığıyla savaştı ? yok tarih bilmem fazla ama böyle bir osmanlı üniforması görmedim benim cahilliğim olabilir oyun bunu atlamış olamaz diye düşünüyorum.
Araplar düşmanımız diye bir şey yok suriye ve filistinde bir çok birlik seferber edildi. Çölde de kefiye takıyordu osmanlı askerleri. Kaynağım da osprey yayınlarının 1914-1918 osmanlı ordusu üniformaları.
MK Okuru19.08.2016 20:52
Yıldırım orduları oyunda gördüğün ve evet çölde sarık giyen askerlerde vardı fotoğrafları vs var azıcık bakıver internete
MK Okuru19.08.2016 20:33
Osmanlı'nın 1.Dünya savaşında kullandığı üniformanın bire bir aynısı yapılmış.Sarık ta Peygamer sünneti.. Ve bu savaşta sadece Türkler savaşmadı hatta o Filistin-sina cephesinin çoğunluğunu Arap askerler oluşturuyordu. Yani Arapların hepsi bizi satmadı sadece Suud ve Emir faysalın kabileleri sattı.
MK Okuru19.08.2016 19:55
tarihin çok kötü sevgili kardeşim aslında araplar düşmanımız! ingilizlerlen birleşip sırtımızdan vurdular.. Lawrence of Arabia filmini izlemeni tavsiye ederim.. Oyunlara bakacağınıza biraz tarihimize bakın ..!
MK Okuru19.08.2016 19:49
Kardeş türk değil zaten askerlerin hepsi osmanlı askeri.Yani aralarında arap ve hintlileri de bulunduruyor :)
MK Okuru19.08.2016 19:29
süveş kanalını savunurken ingilizler arapları kışkırttı onlarda bize saldırdılar git tarih öğren
MK Okuru19.08.2016 19:09
işte tarih dersinden kaçıp ps cafeye gidersen tabi bilmezsin bu osmanlı çöl forması git google yaz tüm osmanlı uniformaları cıkar adamlar aynısını yapmış
MK Okuru19.08.2016 19:01
Şunu kafanıza sokamadınız Osmanlı imparatorluğu bir türk devleti değildi çok kültürlü bir devletti o yüzden imparatorluktu o asker türk değil osmanlı askeriydi arabı olabilirdi macarı olabilirdi rumu ermenisi olabilirdi osmanlı kültürü türk kültürü değil ortaya karışık bir kültürdür.
Elalem şöyle yaptı diye şikayet edeceğimize ya da şöyle yapsın diye dileneceğimize kendimiz üretken olalım, kendimizin istediği gibi yapalım. Bunun için de 1.si büyük küçük demeden sürekli üretmeye çalışalım, 2. si de hiç durmadan sınırlarımızı zorlayıp onu geliştirmeye çalışalım. O zaman sözümüz 1000 kat daha etkili olur.
arkadaşlar oyun içinde bu sesler kulağımızı çok tırmalamaz 10 üzerinden 6.5 lik bi film gibi idare edin. Ama bi arkadaş daha değinmiş üniforma olarak çok arabiğiz abi yine mahvedecek bizim imajı bu konseptler. ha birde; çavuş kurşun yedi aşdlkaşsldf
Daha profosyonel bir ekip gerekiyor..Onun dışında biraz da içine Türk kültürü katsalar iyi olacak hadi diyelim ki fes Mısır ulusunun yaptığı bir şapka bari onları kullansalardı.Osmalı paşaları,rütbelileri çok şekil üniformaları var onları örnek alabilirler.
Bu oyunu orjinal olarak alacağım. Bir çok türk firması kendi ülkesindeki oyunu bile türkçe dili bırakın altyazı bile yapmadı. Bende onların oyunlarını almadım. En azından bu oyuna sadece bunu yapmaları bile orjinal almam için bir sebep!
Bu arada Sayın Editörler,üye olmayanların yorumlarını keyfinize göre mi kabul ediyorsunuz?Bazen dikkat ediyorum da en saçma yorumlar bile konu altında bulunurken objektif olarak yaptığımız bazı yorumları onaydan geçirmiyorsunuz?(Ön yargılı davrandıysam kusura bakmayın)
"Onların askerlerinden birini görüyorum."
Nasıl bir cümledir bu ya? Tamam, bire bir kelime kelime çevirince kurallara uygun bir cümle ama İngilizce'de eksik kelime kullanırsanız cümle bozuluyor, bizde böyle bir durum yok. "Düşman askeri gördüm", "Onlardan birini gördüm" daha Türkçe mantığına uyuyor.
Bir şeyi gördüğünü belirtirken hem "gördüm" hem "görüyorum", farklı zamanlar olsa bile, kullanılabilir.
Ne demek istediğim zaten anlaşılmıştır diye düşünüyorum (kendi aklımdakini tam anlamıyla yazamıyorum ne yazıkki, affola.) Seslendiricilerin bu şeyleri göze alıp seslendirme yapması daha mantıklı olurdu bence.
Lan direk "Düşman görüyom!" desene, ne uzatıyorsun :D
Yazıyorum buraya bunu çok net yaparlar :D