Artık konsolu gereksiz köyüleyen haber yapmayın anlık düşmeler normal 5000 tl ver pc al ısınır onda da olur her türlü. PS4 bu konuda en sıkıntısız sistem. Hemen pc ciler fırsattan istifade gömmüşler. Hiç bir sorun yok PS4 e BF1 alın rahatça oynarsınız.
ultrAslan, 07.11.2016 23:15 Çünkü saçma sapan bir yorum. Konsol iyiymiş, PC kötüymüş derdim değil. Yapılan yorumun anlamsızlığını ifade ediyorum.
ultrAslan7.11.2016 23:15
Neden ısınmak kelimesine bu kadar odaklandınız ki? Artık tüm olay optimizasyonda. Ulan Mafia 3'ü ortalama Ps4 ayarındaki bilgisayarımla 720p de bile doğru düzgün oynayamıyorum. Ben her zaman yapımcıların özendiği ve makinenin tam olarak hakkını kullandığı platformları severim. Aldığım donanımın kağıt üzerindeki rakamlara asla ulaşamamasına da tahammül edemem. O bakımdan konsolları sadece exc. yönünden değerlendirmek çok ama çok büyük bir yanılgı olacaktır.
omer7245.11.2016 21:31
5000 tl vererek aldığın bir bilgisayarda iyi ana kart ekran kartı işlemci ve ram vardır bunlar kolay kolay ısınmaz ve ısınsa bile çok ısınmaz üstüne üstlük 5000 tl ile aldığın bir bilgisayarda iyi bir fan vardır buz gibi olur içi ben bu kadar fiyata olmasada iyi bir bilgisayar topladım içi buz gibi o kadar ki yazları bile kasaya elini uzattığında içinden soğuk hava geliyor :) ayrıca ha ısınmış ha ısınmamış ben o bilgisayarda ultra settings 4k 60 fps oynuyorsam önemli değil.(fanboy değilim ben oyuna bakarım bıktım şu konsol pc kavgasından yabancı oyun sitelerine bakıyorum hiç kavga yok oyunu eleştiriyorlar çok az bizimkilere benzer yorum var söyliyeceğim tek bir cümle var ps4 exclusive ile tanınır pc yüksek performans ile tanınır).
MK Okuru4.11.2016 09:05
gereksiz değil kıskançlıkta var işin içinde büyük oranda :D
MK Okuru3.11.2016 15:16
hahaha 5000 tl lik pc ısınır demiş. onsollar hakkında 1 tane olumsuza yakın (olumsuz da değil hani neredeyse her oyunda olan bir şey) haber olunca nasıl da egolarına yediremiyorlar. Oyun dünyasında ezilen tek taraf her zaman kötü gösterilmeye çalışılan tek taraf PCdir. Gerçek PC cileri caydıramazlar
MK Okuru2.11.2016 11:24
Tokmak, bunlar ocağın üstüne çalıştırıyorlar bilgisayarı, ondandır :)
Tokmak1.11.2016 12:21
Yaw siz bilgisayarları ne sanıyorsunuz? 5000 TL verdiğin pc durup dururken neden ısınsın arkadaşım?
ultrAslan1.11.2016 11:19
Abi hemde en küçük bir problem bile yok. Hatta Ps4'ün bu grafikleri verebildiğine çok ama çok şaşırdım. Oyun aynı zamanda çok güzel gözüküyor. Ama ps4 ile tek deneyimi ps kafelerde Fifa veya pes olan adamlara ne anlatabilirsin ki.
MK Okuru31.10.2016 22:46
Kesinlikle katılıyorum ben de oynuyorum herhangi bir sıkıntı yok
Bunda şaşırtıcı veya tuhaf bir durum yok ki. Makine 3 sene önce çıktı. O zamanın koşullarına göre de en güçlü donanımlada çıkmamıştı zaten. Yani bunlar gayet normal ve doğal şeyler. Bilgisayarımda da ilk aldığım zamanki grafiklerle oynayamıyorum şu an. Çünkü oyunların istekleri her geçen gün artıyor. Bize Amerika'yı yeniden keşfetmeyin yani. Ayrıca hiç Ps4'te oynadınız mı bilmiyorum ama grafikleri çok güzel. Yani bu makine şu grafiği nasıl verebilmiş diye şaşırırsınız çok ciddi söylüyorum. Boyundan büyük görseller vaad ediyor ps4. Xbox da durum ne bilmiyorum ama. Orada deneyimlemedim bu oyunu.
omer724, 09.11.2016 17:42
Abi memlekette işsiz mi tüketeceksin. Hele şu site belki çok abartı olacak ama en problemli takipçi kitlesine sahip herhalde. Veya site ekibi bunlara çok müsamaha gösteriyor. Bu böyle olmaz ki. Kalite yerlerde. Ama madem onlar için problem değil bu durum benim için hiç olmaz. Biz işimize bakıyoruz keşke onlarda bakabilse...
omer7249.11.2016 17:42
biz sıkıldık şu eksilerden bu eksileri veren aynı adam bir hesabı kapatıp diğer hesabı açmaktan ve onlar ile eksi vermekten yorulmadımı arkadaş ne yapıyor bu adam bilgisayarda senin yorumunu mu gözetliyor ne işsiz bir adam ya nerden bulaştı kardeşim bu adama ya :D
ultrAslan8.11.2016 21:26
omer724, 07.11.2016 18:42
ömer sana teşekkür ediyorum öncelikle. Şunlarla inan laf dalaşına girmekte istemiyorum ama cevap veremedi veya konuşamadı demesinler diye yazıyorum. Ama artık eskisi kadar ciddiye almıyorum bu tipleri. Ayrıca aynı kişiden en az 3 eksi aldığımı farketmişsin sende. Ama MK'nın akıl sır erdiremediğim ve hiç bir anlamı olmadan kaldırılan yorumlara kimin ne verdiği özelliğinin kapatılması hep buna neden oluyor. Bunda MK'da kusurlu. Böyle art niyetlilere gün doğuyor. Aslında eksi almakta umrumda değil ama MK ekibi, yorumumda en küçük problem olmayan sırf eksi 5 veya 6 oy verildiği için bir yorumumu kaldırdı. Yani ne yaptıklarının kendileride farkında değil. Yorumu okumuyorlar mı anlayamıyorlar mı hiç anlamadım.
omer7247.11.2016 18:42
ultraslan seni her zaman destekledim ama şu veledler ile laf dalaşına girmen beni üzüyor sen burda güzel bir şekilde yorum bildirmene rağmen -5 şikayet almışsın nedenine gelirsek bu 5 şikayetin en az 3 tanesi aynı kişi
ultrAslan4.11.2016 23:09
MK Okuru, 02.11.2016 22:53
Nefret gözlerini bürümüş bu adamların abicim. En iyisi ciddiye almamak. Ciddiye alsak yorum yazamayacağız siteye
MK Okuru2.11.2016 22:53
iyide adam doğru söylüyor niye bu kadar alınıyorsunuz ki pc ci arkadaşlar. diğer yorumlarını pek bilmem etmem ama bu konuda sonuna kadar haklı...
MK Okuru1.11.2016 11:16
Ultraaslan şunlarla laf dalaşına girme. Adamlar anlamıyor ve seni asla anlayamayacak
ultrAslan31.10.2016 18:26
Rahro Uth, 31.10.2016 15:41
Şu yorumu düzgün oku be kardeşim.
MK Okuru, 31.10.2016 12:59
Anlamadıkları konu hakkında da pekala ahkam kesiyorlar ama. Üzücü olan bu. Hayatında Ps4'te Fifa, Pes veya Nba dışında oyun oynamamış tipler, bu oyunlarıda Ps cafe de oynamış tipler baksana her şeyi bizden iyi biliyor. Ama grafikleri muazzam oyunun ya. Yemin ederim şu grafikleri şu sistemin verdiğine inanamazsın gerçekten muhteşem ;)
Spider_hip, 31.10.2016 16:47
Ps4'te dinamik çözünürlük sadece bu tarz 60 fps hedefi tutturulmaya çalışılmış first person shooter oyunlarında vardır. 30 fps olarak çıkmış 100 oyun varsa Ps4'e 98 tanesi gerçek 1080p veren oyunlardır. Ama xbox one'da 1080p yakalanamadığı için Ps4 ün gerçek 1080p açtığı oyunları xbox yer yer dinamik olarak 900p ye düşürür. Ortada bir kandırmaca yok. Bu konuda yazılmış haberleri ve makaleleri okuyabilirsin. Pek çok yabancı kaynak var bu konuda.
MK Okuru, 31.10.2016 11:59
Bilmiyorum farkında mısın ama xbox one da 720p diyor. Bizim orada 900p'yi xbox'ın Ps4'ün gerisinde kaldığını anlatmamız için kullandığımız bir argüman olduğunu anlayamayacak kadar zavallısın. Bizim eleştirdiğimiz xbox'ın ps4 e göre güçsüz kaldığıydı. Ve hala aynı kanaatteyim sadece 900p diyeceğime 720p diyorum. Ama sende bunu anlayacak zeka olduğuna şüphem var ;)
Spider_hip31.10.2016 16:47
Aslında ben şaşırmadım desem yalan olur. Çünkü konsolların ne kadar güçsüz olduğunu herkes biliyor. Ben oyunu açabilmesine şaşırdım. Yoksa 720p ve 30fps ps4 için standart bir durum zaten. Neredeyse ilk çıktığından beri öyle. Şu saatten sonra 60fps zaten beklemek yanlış olur. İlk çıktığından beri küçücük dinamik yazısı ve kocaman 1080p yazısıyla. Herkeste 1080p oynadığını sandı oyunları :P
Rahro Uth31.10.2016 15:41
O zamanın koşullarına göre en güçlü donanımla mı çıkmıştı? Emin misin ultraslan?
MK Okuru31.10.2016 15:38
Yav he he. Neymiş de şaşırtıcı ve tuhaf bir durum yokmuş. He kardeş aynen kesinlikle önceki jenerasyonlarda yaşamıştık bunları.
MK Okuru31.10.2016 14:25
her kelimene katılıyorum. ps4 iyi bir performans sergilemiş gene de.
MK Okuru31.10.2016 12:59
Ultra dostum kendini yorma ben PS1'den beri konsolcuyum konsol kullanmayan eline sürmemiş insan senin bu söylediklerine asla inanmaz PC'ciler bir konsol fiyatına ekran kartı alıyorlar ve konsolun onca oyunu sistem yenilemeden oynatmasını savunmak istemiyorlar yazdıklarına harfi harfine katılıyorum.
MK Okuru31.10.2016 12:49
biz de sana şaşıyoruz ultra bu kadar boş nasıl yazabiliyorsun her konuya diye?
MK Okuru31.10.2016 12:18
Usta hani yıllardır PS fanısın bunu biliyoruz da kör olmaya da gerek yok. 300 dolarlık bi alet bu, o zamanın koşullarında bile en güçlü donanımla çıkmadı :D Konsol rahatlıgı diye bi şey kalmadı zaten, eskiden Dvdyi takardın oynardın. Artık bunların hepsi güçsüz birer bilgisayar. Not:PC ve PS4 sahibi
MK Okuru31.10.2016 12:00
xbox one konsolundada gayet başarılı ve akıcı buldum oyunu sorun yok yani abartmayın..!
MK Okuru31.10.2016 11:59
900p ps4 için normalmi?? Xbox One a çıkan oyunlara 900p diyerek dalga geçtiğin günleri çok iyi biliyoru Ultraps4. Şimdi kalkmış ps4 e 900p normal diyosun.. Sen harbi fanboysun.. :))
omer724
İşinize geldiği gibi anasını satayım,oyunlara çok para veriyosunuz derler.Ama bizim PSN kardeşliğimiz var,oyunları nerdeyse yarı parasına alıyoruz dersiniz.İşinize gelmediği zamanda aha bu yorum gibi biz oyunlara 200 lira veriyoruz neremiz fakir dersiniz.Allah aşkına malmısınız demişsinde,sana soruyorum öylemisiniz?
omer7247.11.2016 18:44
pis fakirler diyorsunda ps4 alanlar oyunlara en az 200 tl veriyor 4 oyun aldık desek ps4 ile birlikte 2.100 tl ediyor 2.100 tl ye iyi bir pc ve 5 oyun alınır ALLAH aşkına malmısın ve fakir diyorsunda bir fakir olmayarak söylüyorum kalpleri senden daha temiz ve daha iyi niyetliler öbür dünyada görecen kim pis kim temiz
ultraAslan'ı bekliyoruz, çıkıp da çözünürlük düşmüyor, ayarlardan belli demesini. Backbuffer nedir, Render Target nedir, nasıl grafik programlama yapılır, bu konular hakkında zerre bilgisi olmayan bir insanın çıkıp uzman görüşü sunmasını ve bilen insanlara bilmiyorsun demesini dört gözle bekliyorum.
MK Okuru, 06.11.2016 09:53
Valla birader o dediklerinin hiç biri hakkında bi bilgim yok,ben oyunuma bakarım xD
ultrAslan6.11.2016 12:02
MK Okuru, 02.11.2016 16:58
Benim bilgim bana yetiyor. Ama bilmediğim o kadar fazla şey var ki. Mesela hayatımda hiç oyun yapmadım veya geliştirmedim. Ama bu benim oyunlar hakkında yorumda bulunamayacağım anlamına gelmiyor. Çünkü benimde gördüğüm ve farkettiğim bazı şeyler var. Mesleğim veya işim programcılık değil. En küçük ilgimide çekmiyor. Bilmek zorunda da değilim ve zaten bilmekte istemiyorum. Ben alırım oynarım görüşümü belirtirim. Yani rolünüzü fazla büyütmeyin. Sanki microsoft'ta veya apple'da yazılımcı bu arkadaş öyle bir havada dolanıyor ki.
MK Okuru6.11.2016 09:53
warehouseman, kimseyi bilmemekle suçlamıyoruz. Bilmeyip biliyor gibi ortalıkta dolaşıp işkembeden atanlaradır sözüm. Bilmiyorsan susarsın, ultra gibi bilmediğin her konuda yorum yapıp uzman kesilmezsin başımıza. Bir de üstüne uzmanına sen bilmiyorsun diyecek kadar cahil cesaretine sahip olmazsın.
warehouseman3.11.2016 10:37
Bu bilgileri sitede 100 kişiye sorsan belki 1 kişiden cevap alırsın,işin o kısmı biz oyuncuları ilgilendirmez.Oyun yapımcılarının bilmesi gereken konuları gelmiş sitedeki oyunculara sormanda ayrı bi ironi.
MK Okuru2.11.2016 16:58
Hiç şaşırmadım, hemen damladı. Ve de tereciye tere satma derdine girdi ki muhtemelen ondan daha büyük ve de oyun programlama konusunda profesyonel birisine karşı, zerre bilgisi olmayan bir konuda bilmişlik taslayarak.
Bir kere de şaşırt bizi ultra, bir kere de...
ultrAslan2.11.2016 14:56
Bu dinamik çüzünürlük oluyor genç arkadaşım. Bu gayet normal. Yani 900p ye iniyor bu tarz 60 fps yakalanmaya çalışılan fps oyunlarında. Ama 30 fps de gerçek 1080p verdiğini 10 yaşındaki çocuk bile biliyor. Ama 180×90 mıydı neydi hani o çözünürlük. Bunun yalan bir haber olduğu asparagas bir haber olduğunu duymayan ve bilmeyen yok. Bana gelmiş render falan anlatıyor. Rahat ol profesyonel düzeyde olmasa bile az çok anlarım bu tarz teknik konulardan senin 5 para etmez bilgine ve görüşüne ihtiyacım yok.
Çevre ve oynanış dinamiklerini övüyorsunuz da buna şunlar dahil mi ?
Tank çamurda gidiyor iken çamurda veya zeminde iz bırakıyor mu ? Tankla bir yapıya çarptığımızda yapı yıkılıyor mu ? Sadece 2 metrelik ince bir ağaca çarptığımızda tank yıkıp geçiyor mu ? Oyundaki botların yanında bomba patlayınca uzuv kopması oluyor mu ? Veya adamı vurduk öldürdük. Ama cesedi yerde iken kurşun veya bomba etkisini görebiliyor muyuz? Çünkü adam yere düştüğünde sanki hiç vurulmamış gibi oluyor. Ve daha bir çok detay var. Buna benzer konularda ilerleme yoksa oyun sitesi olarak çitayı yükseltebilir misiniz ?
Hahaahah üstüme iylik sağlık yorumlara bak Türkiye'de bu fanboyluk olduğu sürece Türkiye'de oyun piyasası hiç bi zaman gelişmiyecek ;) ister pc de oynamışsın ister konsol ne fark eder e tutupda 4000 5000tl lik pc lerle konsolun gücünü kıyaslarsan yanılırsın tabi alakasız yere kavga ediyorsunuz söyleyeceğim :D yapmayın kendinize yazık 1300tl lik bir pc toplayın ve ps4 le ikisini yan yana koyun bakıyım hangisi stabil iyi durumda tabikide konsol iyi durumda olucak ideal ayarlarda konsolda rahatça oynarken 1300tl lik pc de rezalet bi şekilde oynuycaz o oyunu örneğin ps4 de 900p 30fps high ayarlarda oynarken pc de 60fps medium ayarlarda oynuycaksın yani ps4 ü siz 4000tl lik pc lerle kıyaslamayın mantıksız çünkü ;).
yahu arkadaş ne bitmek tükenmek bilmez bir meseleymiş şu fps muhabbeti. yahu elimde ps4 olmasa battlefield 1 oynamasam şu yorumları okuduktan sonra arkama bakmadan kaçardım herhalde yapılan saçma sapan yorumlardan yola çıkarak. takmışlar neymiş ps4 de battlefield 1 30 fps imiş kim takar akıyor oyun.
1500tl lik pc ile karşılaştırsanız ya. Sizin yaptığınız BMW ile Ferrari karşılaştırması gibi. 10bin liralık pc ile 1500 liralık ps4 ü karşılaştırmak saçmalığın daniskasıdır.
Birisi sana muhalefet olunca ilk lafın beyin oluyor,sanırsınki şu sitede tek beyin kullanan sensin.Baktın baş edemiyorsun hemen işi kelime oyunlarına,psikolojiye döküyor zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyorsun.Gerçekten senin bi işin gücün yokmu birader,bu kadar boş bi insanmısın?
ultrAslan1.11.2016 20:08
Biz buna beyniyle düşünmek diyoruz sen ise fanboyluk. Beyin kapasitesi ve düzeyiyle ilgili yani. Öpüyorum seni (M)(K) okuru. ;)
MK Okuru1.11.2016 16:35
Burdan bakınca hangi haberde kendime destekçi bulurum PS4 için diye fellik fellik gezen bi ultrAguru görüyorum.Hangi haberde PS4'ü öven birini görse hemen sırtını yaslıyor,kendini ne hallere düşürüyor bilmeden.İnsan acıyor lan şu fanboya.
ultrAslan1.11.2016 16:27
Çok doğru. 1500 tl bile değil bu konsol. Teknoloji marketlerde 1300 oldu ama sen 1000 tl ye bile alabilirsin. Ben ilk çıktığında bile 1.200 den mi ne almıştım. Yani bulunabiliyor. Ama sony eurasia garantisi olmuyor. Ithalatçı firma garanti veriyor. Ama olsun neticede 2 sene doldu ve çok şükür hiç bir problemim olmadı.
Gereksiz haber yapmayın be kardeşim. Tutturmussunuz bir pc de pc.konsol kapalı bir ekosistemdir.ben de konsol oyuncusuyum. Yılda 2 defa ekran kartı çıksın gidip alın onu sonra da en iyi grafikler pc de diyince boş boş konuşun.artık bıktık sizin şu konsollarla pc yi karsilastirmanizdan.
Yine ayı terane,yılda iki ekran kartı değiştirme hikayesi.Klasik konsolcu avuntusu,kardeşşş yok öyle bi dünya.Türkiye'de yaşıyorsun,farkında değilsin galiba?
Zenginsen 5000tl+ donanıma bütçe ayırabiliyorsan. klavye ve mouse ile oynamaya alışıksan. benim gibi gamepad ile fps oyunlarını oynayamıyorsan pc tabi ki daha iyi. 1500tl civarı bütçen varsa gamepad ile oyun oynamayı becerebiliyorsan konsol al gitsin.
MK Okuru, 31.10.2016 15:13
Kimsenin sizi eziklediği filan yok,konsol alarak siz kendi kendinizi ezikliyorsunuz zaten.
MK Okuru31.10.2016 15:13
kusura bakma kardeşim biz bu rezilliklede mutluyuz pc ye vericek 3000Tl param yok. ps4 oyunlarını bile kardeşlikle 70 Tl ye alıyoruz parası olan zaten pc de oynar ps4 te değil gelip burada ps4 ü gömüp sadece bizi ezikliyor ve moralimizi bozuyorsunuz.
Ps4 un grafigi nasil pc den daha iyi olabilir.bir playstationcu olarak uzulerek soyluyorum.gecenlerde street fighter 5 i ps4 ve pc de laptopda gordum.ikiside 1080 ve tv ye bagliydi.ps4 deki cizgi filim gibi ve igrencken.pc deki sanal ve harika cok net goruntuye sahipti.iste pc bu kadar onde ve guclu
Evet ps4 ve xbox 3 senin teknolojisi ile cikti.ama en azindan daha yuksek ve kaliteli birlesenler ile cikabilirlerdi.ps4 pro ve xbox scorpio hala su anki laptoplara gore bile yetersiz.i7 islemci nvidia gtx 1080 gibi grafik kartlari varken cok daha geri gelir.amac ps5 ve xbox scorpio ya zemin hazirla
Güzel mesaj içerisinde dokundurmalarda var :) PC cilerin yüzde 80 ni kendilerinin olmayan sistemi savunuyorlar. Tamam pc daha iyi ama senin cihazinda öylemi bence çoğu pc ci için bu cevabı... değil :)
warehouseman31.10.2016 21:32
Senin sisteminin kötü olması PS4'ün iyi olması anlamına gelmiyor.
5000-4000 TL pc al filan diyen embesiller. En fazla 2000TL ile de oynanıyor High ayarlarda 1080p de Siz neyin kafasını yaşıyosunuz. Pcnin Master olmasını hazmedemeyen Kafası bunlar. AMD RX480 8gb ile ki kartın fiyatı 1.100tl öttüyorum oyunu PC'de;) üstelik işlemci i5 ram 8gb1333mhz (4000-5000 değil)
Ne aldığını bilmezsen kaziklandım derim ona tamamda.Pc ekipmanı alarak sistem kuran adam bu işi bilmeden yapmaz,yani kazıklanmaz.Asıl kazıklanan yeni nesil konsol diyerek Ps4 alıp PS4 pronun arkasından baka kalan sizlersiniz xD
Yemin ediyorum bu yorumların çoğuna baktığımda sanki kendimi anaokulunda hissediyorum. Grafikler kimin umrunda Allah aşkına? Alt tarafı Battlefield 1 oynuyoruz. İster PC olsun ister konsol olsun Battlefield 1 oynuyoruz, bu oyunu seviyoruz çünkü bu oyun çok eğlenceli, Osmanlı olarak savaşabiliyoruz veya Battlefield fanboyuzdur. Umarım anlamışsınızdır.
Grafik delisi olmamak lazım.önemli olan oyundur, oynanış rahatlığıdır.
Ben hayatımda en iyi oyunları playstation sayesinde oynadım
Herkez gibi uncharted demiycem o zaten kendini kanıtlamış.
Blodborne diye bi şaheseri hem de Türkçe oynadık.ps4 ü olmayanlar ne kaçırdığını asla bilemeyecek
I5 3570k ve R9 280 kullaniyorm. High ayarlarda 60 fps veriyor. Ben bu pc yi 2200 Tl civarina almistim o sene yeni cikan konsol a bakinca iyikide almisim diyorm.
Burda bir haber okumuştum, bf1 ps4 te 440xbilmem ne çözünürlüğe kadar düşüyor diye. Aynı sorun bende de oluyor :) Arada sırada 1 saniyeliğine çözünürlük aşırı derecede düşüp geri normale dönüyor ama rahatsız edici bir durum değil.
İyi bir PC varsa bütün oyunlar konsollardan daha randımanlı çalışıyor zaten, BF1'e özel bir durum değil. Piyasadaki pek çok oyun konsollarda dinamik çözünürlükle çalışıyor 900 - 1000 küsür arası gidip geliyorlar, XO sürümleri ise hep bir tık daha gerideydi yeni bir olay değil bunlar. Parana göre hizmet işte, 1200 liralık konsol, 1200 liralık PC'den daha iyi grafikte ve performansta oyun oynatıyor, olaya bu şekilde bakmak zorundayız. Böyle bakınca da konsollar bütçesi dar insanlar için çok daha iyi bir alternatif.
Milleti iyice paranoyak yaptınız ufak tefek mikro farklarla milletin keyfini kacırmayın. Ps4 gayet iyi performans veriyor. 60 fps ile 45 fps arasındaki farkı oyun oynarken anlayamazsınız ki. Ha arada 30 fps versin nolcak . Bu da rahatsız etmez ki. Abartmayın allah aşkına.
Teknik olarak PC ile konsolların aynı performansı ve görselleri sunması zaten beklenemez. Üst seviye bir PC'nin sadece ekran kartı konsol fiyatının iki katından fazla. İki sistemin de kendine göre avantajları ve dezavantajları var. Konsol alan adam muhtemelen görüntü kalitesi konusunda taviz vermeye razıdır ve FPS değerlerine alışkındır.. Açıkcası fiyatına ve yaşına göre mevcut nesil konsollar yine iyi dayanıyor.
Daha birkaç hafta önce siz demediniz mi 144p ' ye düşüyor , paintten çizilmiş gibi oluyor , sanırsın mario mübarek. Belki bunları dememiş olabilirsiniz , bu kısmını uyduruyor olabilirim...ama o haberin üzerine 720 - 900 bana çok normal geldi.
ben xbox one s 'te oynuyorum gayet akıcı ve kaliteli grafikleri var ve sorunsuz...bazı yerlerde 720p ye düşüyorsada sorun değil...zaten scorpio ile tamamen düzelecek bu işler
Çevre ve oynanış dinamiklerini övüyorsunuz da buna şunlar dahil mi ?
Tank çamurda gidiyor iken çamurda veya zeminde iz bırakıyor mu ? Tankla bir yapıya çarptığımızda yapı yıkılıyor mu ? Sadece 2 metrelik ince bir ağaca çarptığımızda tank yıkıp geçiyor mu ? Oyundaki botların yanında bomba patlayınca uzuv kopması oluyor mu ? Veya adamı vurduk öldürdük. Ama cesedi yerde iken kurşun veya bomba etkisini görebiliyor muyuz? Çünkü adam yere düştüğünde sanki hiç vurulmamış gibi oluyor. Ve daha bir çok detay var. Buna benzer konularda ilerleme yoksa oyun sitesi olarak çitayı yükseltebilir misiniz ?
Ben hayatımda en iyi oyunları playstation sayesinde oynadım
Herkez gibi uncharted demiycem o zaten kendini kanıtlamış.
Blodborne diye bi şaheseri hem de Türkçe oynadık.ps4 ü olmayanlar ne kaçırdığını asla bilemeyecek
Konsollarda yeni olan bir durum değil bu 3d konsollar çıktıktan beri ps1 zamanından beri var bu durumlar.
Editörün yaşı küçük galiba bilmiyor sanırım bunları.
Şunu kabul edin aksiyon başlayınca kimse kaplamalara dur bakam demiyor
Ps4 de aynı yolda devam ediyor
Pc sahipleri yere çönelip kaplama kalitesi mi bakıyo sanki.çoğu kişide de pc kalitesi ps4 de ki kadar bile yok