Ubisoft, kare/saniye problemini çözmekte kararlı
Ubisoft bildiğiniz gibi Assassin's Creed: Unity'nin kare/saniye sorununu çözmekle meşgul. Birçok yerde bunun sen büyük sebebinin devasa kalabalıklar olduğu iddia edilmişti (Ben de inceleme sırasında aynı savı ortaya koymuştum).
Ubisoft'a göreyse bu düşüşlerin sebebi kesinlikle kalabalıklar değil. Hatta öyle olsaymış zaten oyun oynanmayacak bir seviyede olurmuş (4-5 fps).
Firmanın blogunda konuyla ilgili önemli açıklamalar yapıldı.
"Sizin geri dönüşlerinin ölçüsünde oyunun performansını arttırmak için ciddi bir şekilde çalışıyoruz. Bunun gerçekten önemli bir sorun olduğunun farkındayız ve kesinlikle çözeceğiz."
"Bu süreçte 'kalabalık' için olan testimizi henüz bitirdik ve yavaşlamanın sebebi kesinlikle kalabalıklar değil. Bu yüzden insan sayısını azaltmak gibi bir çözüm yoluna gitmeyeceğiz, insanlar olduğu yerde kalacak."
"Ulaştığımız verilere göre oyunun çıkış öncesi versiyonuyla çıkış versiyonu arasında bariz bir performans farkı var. Testlerde verilerin işlemciye aşırı yüklendiği ve düşüşlere sebep olduğu görülüyor. Sorunun birkaç olası sebebi var ve hallettiğimizde performans sorunu ortadan kalkacak."
Bakalım Ubisoft oyunun problemlerini çözüp daha stabil bir Assassin's Creed: Unity tecrübesi sunabilecek mi?