Titanfall temiz bir sayfa istiyor
Titanfall, an itibariyle piyasayı domine eden multiplayer FPS'lerden farklı bir noktada olmayı amaçlıyor. Bu da beraberinde problemler doğuruyor tabii ki. Oyunun tasarımcısı Justin Hendry'ye göre yarattığı en bariz sıkıntılardan biri oyuncuların Mart'ta çıkacak FPS'yi eleştirirken "eski oyunların mantığıyla düşünmeleri".
Bu yüzden oyunun daha "egzantrik" yanlarını kavrayamadıklarını, oyunun zaten oynanmadan tam olarak anlaşılamayacağını belirtiyor Hendry. "Oynadıkları şeylere dayanarak sıkılacaklarını düşünüyorlar. İnsanların niye böyle yaptıklarını anlıyorum" diyor ve ekliyor, "Bence insanlar oynama fırsatı bulduklarında umuyorum ki anlayacaklar". O fırsatı merakla bekliyoruz!